Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.509
Cevap
232
Favori
760.486
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    şu an en uygun i5s nereden alınabilir? Garantili ve tercihen gold :)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oorhun

    Arkadaşlar daha önceden 4s kullanıyordum internet hızım gayet iyidi şimdi 5s e geçince nano sim gerekli olduğı için kartı kırdırmak zorunda kaldım. İnternet hızı 3g açık olmasına rağmen çok düşük. Turkcellden aldığım için 100 mb iphone özel internet paketi verdi acaba ondan dolayımı yoksa kartlamı alakalı

    Telefonu restart yapın, hızınızda artış yoksa büyük ihtimal simden kaynaklanıyordur.

    Geçenlerde ofiste internetin 3G olmasına rağmen çok yavaş olduğunu farkettim, Ookla ile test yaptım indirme hızı 0.80 MBit çıktı. Power ve home tuşlarına basılı tutarak restart ettikten sonra yeniden test ettim hız 17.18 MBit'e yükseldi.
    _____________________________

    Citroën C4 Picasso Blanc Banquise
    MacBook Pro with Retina Display Mid 2012 / iPhone 6 Plus 64GB Space Gray / Apple TV 3rd Generation
    Galatasaray
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj

    En uygun Store de garanti açısındanda öyle ben n11 1900 e buldum garantiyi satan firma veriyor güvenip alamadım ama çok uygundu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    capturemrah kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    VARLIĞIMLA YETİNMEYENİ YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM
  • Çavuş
    55 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Fahrenheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    Sonunda aldım 5s imi yihuu :)) Yalnız şimdi ben küçük harfle yazamıyorum :S wifi şifresinide giremedim daha doğrusu yanlış girdim. şimdi tekrar şifre ekranı gelmiyo ve bağlanmıyo. onu nasıl ayarlıcam ve nasıl küçük harfle yazcm. ayarlandan yaptm ama olmadı. shift tuşuna 2 kez basıyom gene olmuyo. yardımcı olun arkadaşlar :)

    İlk harf otomatik büyük oluyor, sorun bundan kaynaklanıyor olmasın? Wi-fi'dan önce bir sms vs. yazarken deneyin. İlk harfi küçük yazmak için shift'e 2 değil, 1 kere basın. 2 kere basında caps lock'u açmış yani tümünü büyük harflerle yazmaya ayarlamış oluyorsunuz.

    Aaa tamam kardeşim oldu 1 kez basınca saol. şimdi wifi a tekrar nasıl bağlancam şifre ekranı gelmiyo benm wifi için. başka ağlar için geliyo. ilk açılışta yanlış girmştm ondan sanırım
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    55 Mesaj
    Yardımcı olcak yok mu sıfırlıcaz mı napcaz nerden sıfırlanıyo :)
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    Yardımcı olcak yok mu sıfırlıcaz mı napcaz nerden sıfırlanıyo :)

    Tamamdır oldu :)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    quote:

    Orijinalden alıntı: bora260

    Yardımcı olcak yok mu sıfırlıcaz mı napcaz nerden sıfırlanıyo :)

    Tamamdır oldu :)

    Cevap yazacakken hallettiniz sanırım. Ağı unut diyip yendiden bağlanınca tekrar şifre ekranı gelir önünüze.
    |
    |
    _____________________________

    Citroën C4 Picasso Blanc Banquise
    MacBook Pro with Retina Display Mid 2012 / iPhone 6 Plus 64GB Space Gray / Apple TV 3rd Generation
    Galatasaray
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj
    iPhone 5S'in şarj olma süresi 3 - 3,5 saat normal mi arkadaşlar ?

    Bugün saat 11.15'te %13 olan bataryayı şarja bağladım ve 14.35 itibariyle %100 oldu. Geçen süre bana biraz uzun gibi geldi. İlk IOS deneyimim olduğu için huyunu - suyunu bilmiyorum bu cihazların ?
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Bendede aynı sorun vardı.Yalnız ben kartımı kırdırtmadım nano sim kart aldım yeniden.Buna rağmen internet hızım yavaştı.Türkcell i aradım wap aktif değilmiş onu aktifleştirdiler.Birde teknik servise aktardılar ağ ayarlarını sıfırlatıyolar.Şimdi düzeldi sıkıntım yok.operatörden destek alabilirsin sanırım sende.
    |
    |
    oorhun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2864 Mesaj
    arkadaşlar ips 7 için jb çıkmış LİNK
    |
    |
    _____________________________

    TRABZONSPOR
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    aveada sıkıntı olabilir benimde avea :) şaka bir yana telefonu kapatıp açınca düzeldi bende ama öyle kapatım açmadım home tuşu ile powere elma resmi gelene kadar basılı tuttum :)
    |
    |
    yigitalpgur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmza yok. Banlandığım için sebebini merak eden pm atsın
  • Yüzbaşı
    955 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    iPhone 5S'in şarj olma süresi 3 - 3,5 saat normal mi arkadaşlar ?

    Bugün saat 11.15'te %13 olan bataryayı şarja bağladım ve 14.35 itibariyle %100 oldu. Geçen süre bana biraz uzun gibi geldi. İlk IOS deneyimim olduğu için huyunu - suyunu bilmiyorum bu cihazların ?

    Eğer şarj olurken kullanıyorsanız normal ama kullanmıyorsanız ve kutunun içinden çıkan orijinal şarj adaptörüyle şarj ediyorsanız 2 en geç 2,5 saate şarj olması lazım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Milk with Oreo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    iPhone 5S'in şarj olma süresi 3 - 3,5 saat normal mi arkadaşlar ?

    Bugün saat 11.15'te %13 olan bataryayı şarja bağladım ve 14.35 itibariyle %100 oldu. Geçen süre bana biraz uzun gibi geldi. İlk IOS deneyimim olduğu için huyunu - suyunu bilmiyorum bu cihazların ?

    Eğer şarj olurken kullanıyorsanız normal ama kullanmıyorsanız ve kutunun içinden çıkan orijinal şarj adaptörüyle şarj ediyorsanız 2 en geç 2,5 saate şarj olması lazım.

    Cevap için teşekkür ederim. Sanırım biraz kullandım. Bir sonraki şarjda emin olmak için kullanmayacağım, sonuc nasıl olacak. Donanimhaberdeki Apple şarj konulu haber icime kurt düşürdü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Fahrenheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: oorhun

    Arkadaşlar daha önceden 4s kullanıyordum internet hızım gayet iyidi şimdi 5s e geçince nano sim gerekli olduğı için kartı kırdırmak zorunda kaldım. İnternet hızı 3g açık olmasına rağmen çok düşük. Turkcellden aldığım için 100 mb iphone özel internet paketi verdi acaba ondan dolayımı yoksa kartlamı alakalı

    Telefonu restart yapın, hızınızda artış yoksa büyük ihtimal simden kaynaklanıyordur.

    Geçenlerde ofiste internetin 3G olmasına rağmen çok yavaş olduğunu farkettim, Ookla ile test yaptım indirme hızı 0.80 MBit çıktı. Power ve home tuşlarına basılı tutarak restart ettikten sonra yeniden test ettim hız 17.18 MBit'e yükseldi.

    hocam bendede aynı durum var avea kullanıyorum ve önceden çeken yerlerde şimdi çekmiyor kapatıp açmak gerekiyor. kronik hata mı sizce
    _____________________________




  • Çavuş
    55 Mesaj
    Şarj the end :D iyi bile dayandı . yalnız benm hat açılmadı hala 6 saat oldu. normal mi ki ? arasam mı aveayı
    _____________________________
  • Teğmen
    179 Mesaj

    Sadece sim kart değişikliği yaptıysan eğer kesinlikle ara. Yeni sim kartı açmak 1 dakikalık bir iş. Senin kartı açacak eleman kesin açmayı unutmuştur.
    |
    |
    bora260 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj

    Hocam ben bir kere denk geldim o nedenle kronik diyemem ama bakmak lazım, sürekli oluyorsa bir sıkıntı olabilir.
    |
    |
    yigitalpgur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Citroën C4 Picasso Blanc Banquise
    MacBook Pro with Retina Display Mid 2012 / iPhone 6 Plus 64GB Space Gray / Apple TV 3rd Generation
    Galatasaray
  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: black_sea53

    aveada sıkıntı olabilir benimde avea :) şaka bir yana telefonu kapatıp açınca düzeldi bende ama öyle kapatım açmadım home tuşu ile powere elma resmi gelene kadar basılı tuttum :)

    hocam kapatıp açılınca düzeliyor ama nedenini bilmiyorum umarım yazılımsaldır
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Fahrenheit

    Hocam ben bir kere denk geldim o nedenle kronik diyemem ama bakmak lazım, sürekli oluyorsa bir sıkıntı olabilir.

    dostum çevremdeki insanlardada aynı problem var umarım şehirdeki baz istasyonları bozulmuştur
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    arkadaşlar jailbreak hakkında bilgisi olan ve ios 7 için çıkan jbyi yapan biri var mı?

    jb işlemini eksisi ve artısıyla öğrenmek istiyorum iosta yeniyim bilen varsa paylaşırsa sevinirim
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Paykasa
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.