Şimdi Ara

Apple iPhone 12 Pro / iPhone 12 Pro Max [ANA KONU] (276. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.565
Cevap
138
Favori
675.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 274275276277278
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynen öyle. 15000 lira olan cihazı sırf 500 lira daha ucuz veya 3 gün önce teslim edecek diye ( ne durumda geleceği teslim edilip edilmeyeceği de muamma ) gidip müşteri Hizmetleri konusunda tutumları gayet açık bir şekilde bilinen firmalardan alicam. Sonra telefon gelecek Arizali veya çizik vs sonra ben ürünü iade etmek veya değiştirmek icin aylarca mahkeme pesinde koşucam avukata para vericem para verdiğim telefonu kullanamicam yani paramla rezil olucam. Diğer tarafta ürünü aldıktan sonra 14 gün icinde ben bunun rengini beğenmedim veya canım sıkıldı değiştirmek istiyorum dediğinizde bile sadece tabi ki efendim cevabını verecek ki bu 14 günlük süre de çok Katı değil 14 gün geçse
    Bile yardımcı olacak bir firma ve müşteri memnuniyeti ortada olan bir firma. Ürün size teslim edilene kadar sorumluluğu sonuna kadar üstlenen ben kargoya verdim gerisi beni bağlamaz düşüncesinde olmayan bir firma varken ne diye kendimi rezil edeyim. Akıl var mantık var birazda düşünme yetisi varsa insanın acar Google a yazar bilmemkim firma şikayet diye onune dökülür müşteri Memnuniyetine ne kadar önem verdikleri.




  • guvvventr kullanıcısına yanıt
    Hiç kusura bakmayın Türk milleti maalesef kanundu yasaydı sadece kendine faydası olan şeklini biliyor ve savunuyor. Bir kere etik olarak ne kadar mükemmel olduğumuzu anlatmama gerek yok. Apple ilk zamanlarda 2
    Senelik telefonu bile değiştiriyordu sonra baktı bizim insanımız bunu suistimal ediyor belli başlı seyler dışında değişime yönelmeyip tamire çoğunluk vermeye başladılar. Evet kanunda bazi maddeler var kullanıcı lehine ama satıcı Lehine de çok madde var ve çok açık var. Eğer ki sizin dediğiniz gibi yasalar birebir sadece bir tarafın istediği şekilde kullanılmış olsa oluşacak kaosu düşünün. Kimse tek taraflı haklı değil maalesef. Üç kuruşluk ürün alıp firmayı satın almis gibi davranan bir dünya kendini yetiştirememiş insanlıktan nasibini alamamış uyanık geçinen bir dünya insan var. Firmalar bu tip insanlar icin tabi ki kendini güvence altına alacak kanunlar da firmaları. Maalesef toz pembe bir dünyada yaşamıyoruz ve dünya kimsenin ekseni etrafında dönmüyor. Kendini dünyanın Merkezi sanan insanlar başına gelince anlıyor bu durumu maalesef. Ben şahsen hayatta uğraşmam bu risklere de girmem. Ben gidip ucuz yerden alırım riski de goze alırım derseniz sonra başınıza gelince de aglar durursunuz ama benim haklarım var diye eğer ki alabilirseniz :) maalesef gerçek dünya bu şekilde herkesin bi ütopyası var eyvallah ama sadece ütopya. Ben gerçekçi önünü gören gereksiz risk almayı sevmeyen biriyim şahsen ve bu durumdan dolayı da mutluyum ve huzurluyum.




  • guvvventr kullanıcısına yanıt

    Cihazı beğenmeyip iade etmek istedi.

    Arkadaşım sen neyi savunuyorsun anlamadım ki ? Amazon veya Apple Store'den almak varken 200-500 lira ucuz diye esnaf ile mi muhattap olalım ?

    Ürünü kolay iade etmek varken neden mahkeme,avukat ile uğraşayım ?

    Ben mesai usülü çalışan adamım iş yerinden izin mi alip avukat arayacağım ? Benim zamanım değerli ben yasal süreç falan istemiyorum 6 ay - 9 ay o geçen süre deki pskolojik sıkıntı bile fazlası ile yorucu ne gerek var ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 22 Ocak 2021; 19:26:27 >
  • Ufak bir anımı paylaşayım.

    hayatımda ilk kez Apple.com.trden sipariş vererek belkin marka lightning kablo aldım. teknomarkette belkin markasına ait kablo vardı ama benim istediğim kalitede kablo sadece appleda vardı.

    Kabloyu alırken şunu farkettim: Apple.com.tr'den Siparişi oluşturmak ipad üzerinden acayip kolay. Sadece siparişi sepete ekliyorsunuz, adresi teyit ediyorsunuz, taksitle mi peşin mi almak istiyorsanız, belirliyorsunuz, parmak izinizi okutuyorsunuz, hop diye sipariş alınıyor.


    diğer süreçler hemen hemen aynı. Sipariş oluşturuldu maili vs hep aynı. Ancak ipad üzerinden siparişin durumunu siri aracılığıyla takip edebilmek gbi oyuncaklar, insanı neşelendiriyor.


    Ups kargo ben işteyken eve gelmiş, kabloyu eşime teslim etmemiş görevli. Telefondan beni aradı, onayımı aldı,kabloyu öyle teslim etti. Eşim kimliğini göstermiş, soyadlarımızın uyuşup uyuşmadığını görmüş, teslim evrakına o şekilde geçmiş.


    hepimiz biliriz, kargocu gelir, paketi verir hadi bana eyvallah der. Sonra size sms gelir. Bir gün izmirdeyim, evim ankarada, paket teslim edilmiş, bana bizaat teslim edildi diye mesaj geldi. Aynı anda hem izmirde hem ankarada oldum 


    demem oki, böyle yüksek meblağlı ürün sipariş ederken, bu tip unsurlar dahi önemlidir. Forumda bu aralar sıkça görmeye başladığımız kargoda ürün kaybolma olayını, hele iphone siparişinde yaşamak eminim alıcıyı aşırı üzecektir.


    Uzun yıllar kullanılabilen cihazlar da oldukları için, satın alma sırasında fazladan ödenen meblağlar, kendini amorti edecektir.





  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Ya arkadaşım benim söylemek istediklerimi aslında söylüyorsun ama itiraz ediyorsun diyorum ki:

    Öncelikle Apple ve Amazon gibi şirketler iade konusunda değişim konusunda beğenmeyip iade konusunda tüketiciye daha çok hak tanıyorlar işte bu yüzden de bir ürün alacağım zaman fiyatına çok takılmadan satış sonrası memnuniyetimi De Düşünerek buralardan alışveriş yapmayı seçiyorum.

    Fakat hayatta satın alacağımız şeyler sadece Apple’da ya da Amazon’da yok işte o zaman da insanların çaresizliğe kapılmayıp Kanun ve yönetmeliklerin bizlere sunduğu hakları bilmeliyiz ve zaten işin sonu mahkemeye gider ama uğraşırım sonuçta da burası Türkiye gibi cümleler kurmadan hakkın neyse bunu sonuna kadar götürmeliyiz fakat insanlar burada yanlış yönlendiriliyorlar tamam sen git ben gideyim öncelikli olarak örneğin telefon alacağım zaman bu gibi yerlerden satın alayım ama diyelim ki bu ülkede sadece bu şirketler yok başka bir yerden de alırsam kanun bana içine sim kart taksam dahi kullansam dahi bunu iade hakkını vermiş ya o zaman Tutki başka bir yerden aldı ve adam burada diretiyor niye bunu kabul edeyim bu hayal dünyasında olmak değil bu çağdaş ve medeni bir şekilde bir hukuk devletinde insanların yapması gereken eylemler

    Yani sonuç olarak ben şuradan alınsın buradan alınsın demiyorum satıcı kim olursa olsun kanunlara ve yönetmeliklere kanun ve yönetmeliklere uysun uyumadığı zamanda tüketiciler olarak biz haklarımızı sonuna kadar mücadelesini verelim.

    Yani burada ben şunu anlayamıyorum kanun yapıcı sana gelmiş tüketici olarak bir hak vermiş demişki sen bir ürünü görmeden incelemeden bakmadan alıyorsan o zaman da bunun satıcısı sana 14 gün içerisinde iade şansı vermek zorunda şimdi ben anlayamıyorum burada tüketici yok istemezük niye yapıyor. Yahu adam sana hak vermiş kanun sana hak vermiş düşünsene bir ürünü sen gittin görmeden satın aldın bilebilir misin görebilir misin hissedebilir misin özellikleri ne kullanmadan bunu bilebilir misin ki dünyanın çoğu yerinde tüketicilere uzaktan mesafeli satışlarda bu tarz haklar verilir insanlarda görmediği ürünleri eline alıp inceler beğenmezse geri gönderir satıcılar da zaten sattıkları ürüne kar marjlarına bunu yansıtırlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de ilk kullandığım iphone olan 5s alırken bir hata edip vatandan gidip aldım mağazadan o zamanlar sonra cihaz kurulumunu mağazada yaptılar Açtılar yani denemek icin aldım tabi o parlak ışıklar altında test programı indirip incelemedikten sonra asla anlaşılmayacak şekilde olu piksel gördüm eve gidince. Sonra telefonu orda değişim yaptırana kadar çektiğimi bir ben bir allah biliyor. İnsan bunlari tecrübe ettikçe aklı başına geliyor. Resmen yalvarttılar buyuk ihtimalle halime acıyıp değiştirmislerdir çünkü Katı bir şekilde asla hat takılmış ürünü iade alamayız servise gönderebiliriz demişlerdi. Ya yepyeni cihaz almışım üretim hatasi var ve ben kalkıp en az 15 gün sürecek ve sonucunda 3 olu piksel alti değişim olmaz
    Cevabı alacağım sürecin stresini yaşayacağım boşu boşuna allah aşkına gerek var mi. Kimin müşteri memnuniyeti daha iyiyse ordan alırım gerekirse 3-5 gün beklerim kafam rahat olur. Bir kere de 8 plus alırken indirim var diye n11 den satın almıştım telefonu getirip şirkete bırakıp gitmiş kargocu :) adamlar telefonu balonlu naylona o da en incelerinden sarıp yollamışlar kargo poşetine koyup. O telefon parçalansa zerre kadar sorumluluk almayacaklar çok iyi biliyorum. Ben de kargocuyu görmediğim icin adam teslim edip gitmiş bisi de iddia
    Edemezsin teslim almışsın diyecekler. Ama Apple kargoyu gönderirken gayet güzel bir şekilde
    Paketliyor ve ups telefonu arka kasada değil on tarafta taşıyor. Ve asla size bile başka şekilde teslim etmiyor gidip aktarma merkezinden bile alamıyorsunuz. Adresinizde size veya onayınız dahilinde istediğiniz kişiye teslim ediyorlar. Bu alışveriş deneyimini yaşadıktan sonra insan ne parasına ne stok durumuna bakmıyor inanın.




  • Ibu amazon 12 ve pro serisini ne zaman getirmeyi düşünüyor acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple ürünü apple store dan alınmalı bana kalırsa.

  • İlk başta samsung note 8 telefonumu da satma niyetim olduğu için ıspartada esnaftan alacaktım. bulamadım geçen hafta. bu hafta gelir gelmez satılmış cihazlar. tanığım bi telefoncu da buldum aynı zamanda turkcell bayisi. mavi rengi var sadece dedi almadım. nedense gönlüm hep siyahtan yana oldu şimdiye kadar. mavi alırsam bir süre sonra sıkılacakmışım gibi hissediyorum   aslında ilk bir kaç sene kılıflı kullanırım hep aldığım telefonları ama olsun yine de   apple dan almama konusuna gelince esnaftan bazı kartlara peşin fiyatına taksit avantajı var. telefona taksit yok demeyin hemen teknoloji mağazası olarak geçen yerlerde mağaza bölmüyor bazı kartlarda peşin fiyatına sonradan taksitlendirme avantajı olduğu için esnafa yöneldim. biraz daha bakınacağım. kronik sıkıntı veya satılan cihazların bir kısmında arıza haberleri gelirse denkleştirip apple sitesine yönleneceğim en iyisi.


    Bu arada danışmak istiyorum size. Youtube da bir video da yayıncı ısınma probleminden dolayı cihazı apple'a göndermiş apple cihazı değiştirmiş. değişmiş ama 14 gün apple'ın sunduğu değişim politikasıyla mı değiştirdi yoksa sahiden ısınma problemi tespit edildi de değiştirdi bilmiyorum açıkçası.

    Kullanan arkadaşlara soruyorum ısınma problemi yaşayan var mı aranızda ? 12 pro max için


    Bir de son soru bu söz  Bazı sitelerde 12s veya 12s pro max tarzında haberler gördüm. Bu haberlerin aslı var mıdır sizce güvenilir kaynaklardan sızıntı vs ? çünkü açıkçası ihtiyacım yok uzun zamandır heves etmiştim 12 pro max e nasip oldu. böyle bir haberin doğruluk payı var ise bekleyebilirim çünkü.





  • Apple uzun yıllardır her sene Eylül etkinliklerinde yeni iPhone'u tanıtıyor. Bu sene pandemi kaynaklı etkinlik 1 ay geç yapıldı, Pro Max ve Mini modelleri 1 ay gecikmenin üstüne 1 ay daha sonra piyasaya sürüldü derken globalde dahi 2 ay bir gecikme oldu.


    Sızıntılar Apple'ın Eylül takvimine geri döneceğini söylüyor, bu da yeni iPhone'lar Ekim'in 3 haftası Türkiye'de demek (genelde öyle oluyordu).


    Yine sızıntılar göre iPhone 12S modelleri; iPhone 12 kasasında A15 Bionic, face id'ye ek touch id, 120Hz LTPO Oled ekran (yalnızca pro serisinde) gibi özelliklerle gelecek. Sızıntıların hepsi doğru çıkmayabilir, ancak bu yılın son çeyreğinde yeni model iPhone'ların tanıtılması kesin sayılır.

  • Açıkçası kasasını beğendiğim için 12 pro max e çok heves ettim. Ama şimdi alıp 8 ay sonra da touch id ile yeni bir model çıkarsa biraz üzülebilirim açıkçası :D çünkü sadece touch id ile iphone kullanmadım 5s kullandım en son touch id bana kalırsa pratik. yüz tanıma o kadar pratik oluyor mu bir fikrim yok açıkçası.

  • Xs max tan 12 pro max e geçtik iyi mi yaptık göreceğiz 😅

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iPhone'daki face id, touch id'den çok daha pratik ancak pandemi döneminde maske büyük problem oldu.

  • Apple'ın sitesinden karta tek çekim yapıp, bankadan böldürebilirsiniz. Ben telefonu vatandan aldım, hemen mesaj geldi şu kadar faize 12ye kadar bölelim diye.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: transporter_46

    MERHABALAR konusu burasımı bilmiyorum IPHONE 12 pro aldım ve 3 haftadır turkcel faturalı hat ile kullnıyorum. gelen aramalarda ve benim aramalarda HERZAMAN OLMAMAKLA birlikte KARŞI TARAFA SESİM GİTMİYOR VE KARŞIDAN DA hiçbir şekilde SES ALAMIYORUM. ANCAK İKİNCİ aramada yada 3 aramada sesi alabiliyorum. bu acaba telefonla ilgili bir sorunmu şebekesel bir sorunmu nasıl öğrenebilirim.


    BU ŞEKİLDE SORUN YAŞAN BİRİLERİ VARMIDIR .yada öneriniz varmıdır .

    BEnde de 12pro max var, hattım türkcell aynı şekilde gelen aramalarda sesim gitmiyor ve ses gelmiyor. ben arayınca düzeliyor. Telefonu açıp kapatınca düzeliyor ancak birkaç arama sonrasında yine aynı şey oluyor. Telefonu sildim tekrar yükledim düzeldi ama dün yine başladı aynı şeyler. NE yapsak acaba servise mi versek?





  • evolvo kullanıcısına yanıt
    Bir kaç üstte mesajımda da yazdım volteyi kapatıpda denermisiniz ben çözümü öyle buldum
  • Arkadaşlar 12 pro max aldım ve dikkat ettiğimde amoled yanması görülüyor. Sizde gri renk tonlarında kontrol edip bilgi verebilir misiniz ona göre bi yol çizeyim.
  • tylnozcn kullanıcısına yanıt

    Oled ekranların genel sıkıntısı google pixel ve diğer telefonlarda da var bu sorun değişim talep edin

  • 
Sayfa: önceki 274275276277278
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.