DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Apple iPad Air 2 Ana Konu / Kullanıcı Kulübü
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
1.995
Cevap
63
Favori
58.725
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> iPad >> Apple iPad Air 2 Ana Konu / Kullanıcı Kulübü
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      8777 Mesaj
      16 Aralık 2016 07:06:29
      Yakın zamanda almayı düşünüyorum
      |
      |
    • Yüzbaşı
      439 Mesaj
      17 Aralık 2016 18:41:55
      Ben cihazı 9.3 sürümü ile kullanıyorum.Şu anda 10.2 çıktı 10 ile kullanan var mı tavsiye eder misiniz yoksa 9.3 ile devam edeyim mi?Ne dersiniz geçen arkadaşlar..



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Plasma TV:SAMSUNG 42 C91 ///AV Receiver: Sony STR-DB 1080 QS ///Stereo Amplifikatör: DENON PMA-2010 AE ///CD Player:MARANTZ CD7300 GOLD///Tuner:Denon TU 1500 AE///BD Player: PANASONIC BDT-300 EG//Media Player:DUNE BD PRIME 3.0 ///Equalizer: TECHNICS SH-8055////Front Hop:JBL E 100/// Center:JBL EC 35///Surround:JBL E 30///Subwoofer: DEFINITIVE TECHNOLOGY SUPER CUBE II
    • Yarbay
      7757 Mesaj
      17 Aralık 2016 19:52:58
      iPad Air'in camı çatlayınca bir tane iPad Air 2 - 64 gb wifi+4G satın aldım.
      ios 9.3.5 yüklü çıkınca sevindim. Eski iPad Air'in dokunmatik camı 60 liraya satılıyor.
      iPad Air 2 de ise lcd ekran ve dokunmatik cam tümleşik olarak 450 liraya satıldığını öğrendim.
      Onun için iPad Air 2'nizi dikkatli kullanın.
      Hız olarak facebook - twitter ve safari, ilk Air modeline göre daha seri açılıyor.
      Korumak için bir tane siyah smart case satın aldım. Şimdilik memnunum..



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      17 Aralık 2016 20:30:49
      Air 2 kırılmaz cam veya buna benzer bir uygulama yaptırdınız mi?
    • Yüzbaşı
      285 Mesaj
      17 Aralık 2016 21:41:56
      Arkadaşlar benim ipad air 2 16 gb cellular modelinde bir süredir ekran yana kaydırma özelliginde kilitlenmeye basladı. Menüden bu özelliği ellememiş olmama ragmen yana yatık durumlarda bazen o şekilde kaldığı oluyor. Apple desteklede görüştüm sıfırlama işlemi yaptık bir süre bu durum gerçekleşmemesine ragmen, bu sıralar yeniden arasıra yan konumda kalmaya başladı. Bazen bir süre sonra kendi kendine bazende açıp kapattıgım zaman düzeliyor. Bu durumu şuanda yaşıyan veya bilgisi olan var mı? Sizce ileride büyük bir sorun yaratır mı? Garanti mart ayında bitiyot bu arada. Şimdiden ilgilendiginiz için ve yardımınız için teşekkürler. Kullandıgım sürüm 10.1.1, Totu design marka mıknatıslı koruyucu kılıf ve apple storedan aldıgım cam koruyucusu ile kullanıyorum. Bu ürünlerde mart ayında 2.senesini dolduruyorlar



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLyMasteR -- 17 Aralık 2016; 21:47:09 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      475 Mesaj
      18 Aralık 2016 10:29:42

      Kırılmaz cam yaptırdım hocam ben.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      kripto2n kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      475 Mesaj
      18 Aralık 2016 10:31:12

      Hocam benim tabletim yeni alalı 3 hafta falan oluyor. Bir kere benim de başıma geldi bu. Ekran dönme kilidi açık olmasına rağmen dönmedi takıldı. Bende de 10.1.1 sürümü var. Ben de bunun üzerine tableti kapatıp açtım sonra düzeldi. Yazılımsal bir olay herhalde.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      HoLyMasteR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      6796 Mesaj
      18 Aralık 2016 12:45:50

      Cihazı bir kere kapat aç o düzeliyor. Kafaya takacak bir şey değil.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      HoLyMasteR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Donunu düşüren kahraman olamaz
    • Yarbay
      2258 Mesaj
      18 Aralık 2016 13:13:25

      O sorun bendede var kapa aç yapıyorum düzeliyor. Yazılımsal. Çok nadir oluyor ama



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      sauce_2k kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________


      بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
      "Bismillahirrahmanirrahîm"



      Playstation 4 Ultimate Player Edition / PSN: karamavi
    • Yüzbaşı
      285 Mesaj
      18 Aralık 2016 17:17:11
      Aynen bendede nadir oluyor ama garantide az kalmışken bir sıkıntı cıkarırmı diye ilerde korkum. Bakalım bir kez daha apple destek ile görüşeyim gelişmeleri yazarım burada. Sagolun ilgilendiginiz içinde



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      46 Mesaj
      18 Aralık 2016 19:33:50

      Yeni güncelleme ile kurtulursun



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      HoLyMasteR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      285 Mesaj
      21 Aralık 2016 14:27:36
      Umarım daha wifi bulamadım yükledikten sonra yazarım durumu



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      147 Mesaj
      23 Aralık 2016 13:59:47
      Merhaba arkadaşlar. Bende air 2 mevcut. Sizlerden Bluetooth veya kablolu olarak klavye kullanan varmı? Bılgınız var ise orijinal apple dışında hangı model almak gerekir?



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


      TV:Panasonic 50ST50 - AVR: HK 151 - -
      Western Digital live tv - Dell 5010 i5
    • Çavuş
      56 Mesaj
      23 Aralık 2016 20:50:07
      Arkadaşlar iPad Air 2 garantiden cihaz arızası için değişim yapan oldumu aranızda.Yeni gelen cihaz kapalı kutudamı veriliyor.Ayrıca cihaz değişimi olduğunda şarj cihazınıda mı değiştiriyorlar.Yoksa sadece tabletin kendisini değişiyor.Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      97 Mesaj
      24 Aralık 2016 04:31:37

      Hocam aynı şey bende de var bazen oluyor bu ama ios 10 ile oldu bence çok önemli bir şey değil yazılım ile alakalı yani güncellemeler ile düzeltilir diye düşünüyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      HoLyMasteR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      97 Mesaj
      24 Aralık 2016 04:32:32

      Hocam sorun neydi yani ne için değişime vermiştiniz merak ettim teşekkürler



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      emozel06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1400 Mesaj
      24 Aralık 2016 14:29:06
      Merhabalar, şubat ayında Amerika'ya bir üniversiteye misafir öğrenci olarak gitmeyi planlıyorum. Yaklaşık 3 ay kalacağım bu sebeple bir tablet almak istiyorum lakin Air 2 ve Mini 4 arasında kaldım. Tavsiye verebilir misiniz?



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      I Don't Want Another Taste Of Your VENOM
    • Çavuş
      56 Mesaj
      24 Aralık 2016 23:22:18

      Tabletin dokunmatik sorunu vardı hocam.Değişim yaptılar tabletle beraber şart aletinide vermiştim.Sadece tableti değiştirmişler şarj cihazı eski tabletiminkini vermişler.Değişim cihazıda öyle kapalı kutuda falan verilmedi.Açık verildi sıfır cihaz dediler ama bilmiyorum diğer değişim alan arkadaşlar kapalı kutulu cihaz mı alıyor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emozel06 -- 24 Aralık 2016; 23:23:50 >
      |
      |
      F.Laurent kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      745 Mesaj
      25 Aralık 2016 00:13:33
      Arkadaslar selamlar ipad almayi dusunuyorum ancak ne alacagim konusunda kararsizim. Pdf okuma film izleme internette dolasma twitter ve mobil tabanli oyunlar icin istiyorum. Air 2 de her hangi bir kasma sorunu oluyor mu ?malum cikali nerde 3 sene olcak bir suru surum guncellemesi geldi. Her hangi bir problem olur mu ? Bunun haricinde bana ne onerebilirsiniz ?
      _____________________________

      PSN: fthhncr , hfatih15
    • Binbaşı
      1400 Mesaj
      25 Aralık 2016 14:22:53

      Nereden almıştınız?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      emozel06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      I Don't Want Another Taste Of Your VENOM




Reklamlar
modasor
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.