Şimdi Ara

Apple İlk Nesil iPod Nano’lar İçin Dünya Çapında Değişim Programı Başlattı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
242
Cevap
4
Favori
16.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu inceleme olayi benimde basima geldi, seri numarasi apple in sitesinden geri cagrilmaya uygun oldugu halde bizimkiler pil sorunu var mi? Isinma var mI? gibi incelemelerden sonra aliyorlar sanirim. Cihazin faturasi sorun olmuyor seri numarasindan kontrol edip kayit aciyorlar. Benim cihazim Turkiyeden bile alinmadigi halde degerlendirmeye! alindi. Yurt disinda boyle bir sorgulama olmaksizin aliniyor diye biliyorum bu konuda fikri olan var mi?
  • This serial number has already been submitted for this program. If you know you have not previously submitted this serial number for this program, please contact us.

    Bu uyarıyı alan oldumu arkadaşlar ipod kaç senedir bende başka biri seri no girmiş olamaz, şarj konnektörü yerinden oynamış cihaz açılmıyor şansımı deneyeyim mi :)
  • bu yazı senin ipodun değiştirme programı dahilinde değiştirileceğini belirtiyor. bence zaman kaybetme ve götür servise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caylius

    Aynı maili bende aldım bugün ve bilkomu aradım. beni antalyadaki servise yönlendirdiler. oradan da ipodu getirmem gerektiği söylendi. haftaya götürebileceğim ancak. Lütfen gelişmeleri yazın ki takip edebilelim arkadaşlar...

    bu arada şu an elindeki ürünü değişim için
    ürünü geri teslim edenler ne şekilde ürünü teslim etmekte !?

    * data kablosu
    * kulaklığı
    * kılıfınıda teslim etmek zorunda mı !?
    yoksa sadece ipod u mu vermeleri yeterli oluyor mu !?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kinemania

    Servisin, kullanıcı kaynaklı bir problem olup olmadığını sorgulaması da ilginç. Aslında bu onları bağlayıcı bir durum değil. Sonuçta Apple, bildirisinde batarya sorunu ve cihazın 1.nesil IPod Nano tanımına uygun olması dışında herhangi bir koşul ileri sürmüyor. Bu bizdeki servislerin işgüzarlığı da nedir Allah aşkına? Sanki maşallah her işi çok doğru yaparlar da... Pabuç bırakmayın böyle şeylere.

    Şimdi; 6 yıllık cihaz tabii ki ayna gibi kalamaz. Ürün ezik veya çatlak diyelim ki; ama tamamen çalışıyor, işlemcisinde bir şey yok, müzik çalmasında bir şey yok, ekranın çalışmasında bir şey yok; dış yüzeyinde bazı hasarlar var diye değişim programından mahrum bırakılıp bataryası kusurlu bir ürünü kullanmaya devam etmek zorunda mıyız? Ayrıca o bataryanın aşırı ısındığı da doğru; yani aşırı yükselen ısı sebebiyle IPod’un elimizde ya da cebimizde gerçek anlamda patlama riski var!

    O servisler bıraksınlar kozmetik unsurlarla uğraşma dallamalıklarını da, adamların adam gibi yaptığı programı uygulasınlar.

    Unutmayın, burada bağlayıcı olan batarya kusuru! Ne olursa olsun değiştirilmesi lazım.

    1. Nesil Ipod Nano sahiplerine gelen mail:

    "Dear iPod nano owner,

    Apple has determined that, in very rare cases, the battery in the iPod nano (1st generation) may overheat and pose a safety risk. Affected iPod nanos were sold between September 2005 and December 2006.

    This issue has been traced to a single battery supplier that produced batteries with a manufacturing defect. While the possibility of an incident is rare, the likelihood increases as the battery ages.

    Apple recommends that you stop using your iPod nano (1st gen) and follow the process noted below to order a replacement unit, free of charge.


    Note: This battery issue is specific to the iPod nano (1st gen) and does not affect any other iPod.

    Replacement Process

    You may order a replacement unit via the web. Click here to begin.

    Your iPod nano serial number will be checked to verify that it is eligible for this program. You will receive a replacement unit approximately 6 weeks after we receive your current iPod nano (1st gen).

    If you have a personalized iPod nano, you will receive a non-personalized replacement. Make sure to use iTunes to back up any data on your current iPod nano before sending it in for a replacement unit.

    Additional Information

    Identifying an iPod nano (1st gen):


    It has a black or white plastic front and a silver metal back - later iPod nano models have a metal front and back.

    If you need assistance with placing an order, please visit an Apple Retail Store or an Apple Authorized Service Provider (AASP) and bring your iPod nano with you for serial number validation.

    Your replacement iPod product is warranted to be free from defects for 90 days from the date of service.

    Thank you for participating in this program.

    Sincerely,

    Apple"

    arkadaş bu standart ipod kullanıcıları için bilgilendirme mail ımı yoksa

    kişiye özel id bilgisi içeren bir mail mı !?

    bunu soruyorum çünkü bana ipod hediye olarak gelmişti !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencexor
    arkadaş bu standart ipod kullanıcıları için bilgilendirme mail ımı yoksa
    kişiye özel id bilgisi içeren bir mail mı !?
    bunu soruyorum çünkü bana ipod hediye olarak gelmişti !

    Apple’da hesabım olduğu için gelmiştir muhtemelen. Özel ID’yle gelmedi. Apple zaman zaman mailler yolluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kinemania

    quote:

    Orijinalden alıntı: erencexor
    arkadaş bu standart ipod kullanıcıları için bilgilendirme mail ımı yoksa
    kişiye özel id bilgisi içeren bir mail mı !?
    bunu soruyorum çünkü bana ipod hediye olarak gelmişti !

    Apple’da hesabım olduğu için gelmiştir muhtemelen. Özel ID’yle gelmedi. Apple zaman zaman mailler yolluyor.

    o zaman bana mail geldimi diye soru soracak olan bir eleman çıkarsa
    he geldi sizin oradan birlikte bakarız diyeceğim :)
  • Mail gelip gelmemesi önemli değil. ”Değiştirme programı çıkalı kaç hafta oldu. Hala mail mi bekliyorsunuz, günaydın" diye sorun o elemana :) Yorumlara bakıyorum da, sanırım servisler gene böyle biraz yan çizme ayaklarına giriyorlar... Sakın ha! ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erencexor
    bu arada şu an elindeki ürünü değişim için
    ürünü geri teslim edenler ne şekilde ürünü teslim etmekte !?

    * data kablosu
    * kulaklığı
    * kılıfınıda teslim etmek zorunda mı !?
    yoksa sadece ipod u mu vermeleri yeterli oluyor mu !?

    Sadece cihazı veriyorsunuz. Diğer hiçbir aksesuarı almıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Bende de var ama fatura yok değiştirirler mi acaba? Bi de pc görmüyor birtürlü zaten :D

    Fatura istenmiyor. Seri numaranız değişim programı kapsamına giriyorsa değiştirilmelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahturudu

    Bu inceleme olayi benimde basima geldi, seri numarasi apple in sitesinden geri cagrilmaya uygun oldugu halde bizimkiler pil sorunu var mi? Isinma var mI? gibi incelemelerden sonra aliyorlar sanirim. Cihazin faturasi sorun olmuyor seri numarasindan kontrol edip kayit aciyorlar. Benim cihazim Turkiyeden bile alinmadigi halde degerlendirmeye! alindi. Yurt disinda boyle bir sorgulama olmaksizin aliniyor diye biliyorum bu konuda fikri olan var mi?

    Bizim yerli servislerin, yerli kafalarla yapmaya çalıştıkları işgüzarlığın komik bir göstergesi; önceki mesajlarımda da anlatmıştım. Bu iş tabii onlara biraz da yük oluyor... Yok cihazları topla, yok belge düzenle, yok gönder, kargola vs. Hiç yoktan iş tabii; durup dururken ne lüzum vardı böyle bir şeye, diye düşünmüştür o bizim yerli servis kafaları. Zaten anlayamazlar... Zihniyet farklı, bakış açısı farklı!

    Apple; 1.Nesil Ipod Nano cihazlarının bataryalarında zamanla eskimeden ötürü ısınma sorunu oluştuğunu tespit edip müşterilerinin zarar görme riskini göz önüne alarak gayet profesyonel ve sorumluluk sahibi bir adımla önemli bir değişim programı başlatmış. Bizimkiler işe su katmaya çalışıyorlar!

    Apple, duyurusunda, ”cihazında ısınma var mı kardeşim; pil sorunun var mı kardeşim” diye sorguluyor mu Allah aşkına? "Ben risk tespit ettim; cihazı kullanma; geri getir”, diyor. Servisin işi, cihazı incelemek değil ki! Servisin işi; Türkiye, Apple’ın online servis kapsamı dışında kaldığı için Apple ile aramızdaki bağlantıyı sağlamak. Müşterilerin teslim ettiği cihazları alıp belge düzenleyip Apple’a iletmek. Bu kadar basit! İnceleme, sorgu sual onların işi değil.

    Allah bilir; Apple bizdeki servislere, ”size getirilen cihazları bize yollamadan önce bir inceleyin, yamuk var mı bir bakın” filan bile dememiştir.

    Kimse kusura bakmasın; ama işte bizdeki bu müşteri odaklı olamayan yerli servis zihniyetinin, depremden sonra hasar görmüş ve yıkılma riski bulunan bir binaya ”girilebilir” onayı veren zihniyetten hiçbir farkı yok; çok sinirleniyorum böyle şeylere...

    Arkadaşlar, sizi sorgulamaya kalkan servis kafalarına Apple’ın gönderdiği basit maili çarpın bir zahmet!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kinemania -- 1 Aralık 2011; 10:50:02 >




  • arkadaşlar Allahtan ikamet belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi 3 adet fotoğraf ... vs istemiyorlar :)
  • Arkadaşlar haftaya ben de Antalya servise götüreceğim cihazı. Lütfen burada bilgi paylaşımına devam edelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Arkadaşlar haftaya ben de Antalya servise götüreceğim cihazı. Lütfen burada bilgi paylaşımına devam edelim.

    iyi yaparsın arkadaşım. servis eski otogarın karşısında bir yerlerdeymiş. kardeşimin söylediğine göre büyük bir yermiş.
  • Eski iş yerim o cadde üzerindeydi zaten :) kolayca bulurum sanırım. Bilgi için teşekkürler.
  • Bu arada arkadaşlar, yeni ipod’u eline ulaşan olmuş mu? Ya da yabancı forumlarda bununla ilgili herhangi bir bilgiye rastladınız mı? Yeni olarak ne gönderilmiş mesela; bilen, duyan var mı?
  • sanırım eline yeni ipod geçen veya bir cevap alan olmadı. konuyu unutmayalım yazalım arkadaşlar.
  • Dış ülkelerde ve Amerika’da bile kullanıcılar hâlâ bekliyorlar. Forumlarda gördüğüm kadarıyla yeni Ipod’u eline geçen olmamış. Bizlerin eline ulaşması en erken 2-2,5 ayı bulur herhalde.
  • Amerika'dan 2.el olarak almıştım fakat hiç kullanmadım. Hatta içini açmışım bir ara. Bilkom kesin kıllık yapar. Amerika'dan birini bulup direk oraya göndertmek lazım.

    Apple Store garanti konusunda sıkıntı çıkarmıyor hiç. Çoğu arızada ürünün sıfırını verip yolluyor. Bilkom garanti için fatura istiyor. Bir de faturadaki isim aynı olacak diyor. Gıcık oluyorum Bilkom'a.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruk -- 13 Aralık 2011; 15:56:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caves

    Apple İlk Nesil iPod Nano’lar İçin Dünya Çapında Değişim Programı Başlattı
    Tarih: 12 Kasım 2011, in Haberler, Yazar: Azim Hazal Köse
    http://turkmac.com/apple-ilk-nesil-ipod-nano’lar-icin-dunya-capinda-degisim-programi-baslatti/

    Apple ilk nesil iPod Nano için aşırı ısınma sorunu nedeniyle değişim programı başlattı. Eylül 2005 – Aralık 2006 arasında satışa sunulan ilk nesil iPod Nano’da pil tedarikçisinden kaynaklanan bir üretim hatası olduğu ortaya çıktı.

    Apple’dan yapılan resmi açıklamada, aşırı ısınma probleminin düşük bir olasılık olduğunu belirtilmekle birlikte çok nadir durumlarda güvenlik riski oluşturabileceği vurgulanıyor. Ayrıca pil yaşlandıkça üretim hatası ortaya çıkma olasılığının artmasına dikkat çekiliyor.

    Apple, müşterilerinden belirtilen tarihler arasında satın alınan iPod Nano’ları kullanmayı bırakmalarını ve ücretsiz değişim programına katılmalarını tavsiye ediyor. Sorunun iPod Nano dışındaki diğer iPod’larda bulunmadığını da ayrıca belirtiyor.

    Değişim programına katılmak için aşağıdaki bağlantıya tıklatıp, yönergeleri takip edebilirsiniz.

    https://supportform.apple.com/201110/

    iPod Nano’nuzun ilk nesil olup olmadığını tanımlamak için:

    iPod Nano (1. Nesil) Siyah ya da beyaz plastik ön yüze ve gümüş metal arka yüze sahiptir. Daha sonraki iPod modellerinin hem ön hem arka yüzü metaldir.

    Emin olmak için haberimizde yer alan fotoğraflara 1. Nesil iPod Nano fotoğraflarına bakabilirsiniz.

    Türkiye’den değişim programına katılmak Apple servislerine danışabilirsiniz.

     Apple İlk Nesil iPod Nano’lar İçin Dünya Çapında Değişim Programı Başlattı


















    kardeş iodu değiştiren varmı yada nhangi nesil ipodu verdiler onu b ir söylermisiniz öyleyse bir tane 2.el ipod alıcam onu verecem yenisini alacam




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.