< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (634. sayfa)



-
-
Aktivasyonu Nisan 2021 de yapılmış gibi. Ya aktive edilmiş bir ürün, iade gelmiş tekrar satışa sunulmuş yada sistemde hata var, Apple destek ile iletişime geçince düzeltebilirler onu sanıyorum fatura görseli ile.
bende de AirPods max var, 2 saatte %1 olması mümkün değil. Orjinal şarj aleti mi kullanıyorsunuz?
not: Apple TV varsa filmlerde falan başkalaşım geçiriyor kulaklık, muazzam bir performans sunuyor. Aklınızda olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 16 Şubat 2022; 21:27:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Airpods Pro güncel sürüm numarası nedir?
-
Cevabınız için teşekkür ediyorum. Ürünün garanti süresini birisiyle İngilizce konuşarak hallettim ancak tek sorun bu değildi.
Şimdi yaşadığım deneyimi size anlatmak istiyorum MediaMarket com TR den aldım kulaklığı ilk etapta şarj edemedim akabinde beraberinde gelen kılıfı içine koyduktan sonra şarj edebildim fakat 1 saat dinlemeyle %100 olan şarjım %70'e düştü gece kılıfına koyup bıraktığımda şarjı %65 civarıydı sabah bir baktım şarjı %1 olmuş. Dedim bu cihazın bataryası problemli mediaMarkt temsilcisini aradım hijyen bahanesini öne sürerek cihazın servise gideceğini söylediler bir günlük cihaz servise mi gidermiş demeyin.Belki saatlerce konuştuk. Bunu hijyen gereksinimlerini karşılamadığından dolayı alamayacağınızı belirtiyorsunuz dedim peki bunun mevzuat çerçevesinde bana gösterebileceğiniz bir done var mı dediğimde ezbere konuştuğunu gördüm. Üstelik 20 iş günü gibi bir süre veriyorlar düşünebiliyor musunuz yeni aldığım bir cihaz Bir ay ben de ayrı kalacak üstelik internet siparişim olmasına rağmen 14 günlük sürenin hiç bir hükmü olmadı. Hiçbir anlaşmaya varamayacağımız anlaşıldığında o zaman Apple teknik servisine kendiniz götürün dediler peki dedim Apple yetkili servisini aradım.Randevu ile telefonlaştığımız beyfendi dedi ki cihazın sıkıntılı olduğuna dair bir raporu yaklaşık 1 saat içinde alırsınız ve onu da MediaMarket yetkililerine verdiğiniz zaman ürününüzün değişimi olur dedi. Ancak randevu yerim olan akasya AVM edeki Apple teknik servisinde görüştüğüm beyfendi de böyle bir şey yapamayacaklarını sadece kendi testlerinden geçemediği takdirde ürünü değiştirebileceklerini söylediler onu da minnet eder gibi dedi. Üsluplarını hiç beğenmedim. dedim sizin testiniz nedir önce cihazı şarj etmeye kalktılar cihazın %100 şarjı kaç saatte geleceğini bilmiyorlar toplam kaç saat müzik dinleme performansı verdiğini bilmiyorlar diyorum ki 5 dakikanın şarjı ile bile sana 1 saat üzerinde müzik dinleme keyfi yaşatan bir cihaz diyorum bir gecede %65'ten %1'e düşmesi mantıklı mı diyorum biz test edeceğiz kulağımıza takacağız diyor (eğer ki bizden almış olsaydınız o zaman rengini bile beğenmemeniz bizim için yeterli geldiğini de belirtti) teknik servisteki elemanı ürün hakkında hiçbir bilgisi yok ki el mahkum bıraktık ve bize üç gün sonrası için gelin cihazınızı alın gibi ezbere bir şeyler konuşutular. Hiçç umudum yok umarım testleri işi bilen biri layikiyle yapar ve bizim değişim onayımız gelir.
-
4C165
-
Teşekkürler 👍🏼
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar airpods maks kullanıyorum, gürültü engellemeyi açınca yalnızca sol tarafta bir basınç hissi geliyor, sağ tarafta olmuyor bu. Normal mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Airpods 2. Nesil bir haftalık. Kapakta çıt çıt ses var. Nette araştırdım sanırsam herkesde aynı sorun varmış. Bu sorun kronik mi , servis değişim sağlıyor mu ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
genelde sporda kullanıyorum kulaklığı. hangi modeli önerirsiniz? fiyatlar düşer mi kampanyalar olur mu teşekkürler.
-
Air 3.nesil sürüm güncellemeleri seste herhangi bir fark yaratıyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni gelişmeleri anlatacağım Okuyanı bilgilendirsin ve alışveriş yaptığınız firmayı seçerken iki kere düşünün diye.
Yukarıda ürünü APPLE a bıraktığımı yazmıştım. Bugün aradılar ürün gerçekten de batarya problemine sahip daha fazla incelemeye gerek yok Raporunuzu oluşturuyorum gelin değişim ya da iade talebinizi değerlendirelim dedi. Gittiğimde elime bir kağıt tutuşturdular gidin Media Markt a ürününüzü iade edin dedi. Daha dün biz buradan değişimini yaparız dediniz dediğimde kem kem edip beni postaladı. Neyse dedim en yakın Media Markt mağazasına gittiğimde elimde bulunan ürününün bozuk olduğunu belirten kağıdın, yetersiz olduğunu üzerinde ürünün değişim ya da iade edilmesi gerektiğine dair bir yazı olmadığını bu şekilde hiç bir işe yaramayacağını belirttiler. Akasya yı tekrar aradım biz sadece ürünün arızalı olduğunu belirtiriz dediler e Media Markt çalışanı hatta müdürlerini de çağırttım o da hayır biz bu Raporu alıyoruz diyor. Delircek gibi oldum iki adet birbirine tam ters yorum var Ortada kaldık anlayacağınız.
Naçizane tavsiyem elektronik ürünü online alırken aldığınız site temsilcisine/yetkilisine bu ürünü beğenmezsem ya da bu ürün bozuk çıkarsa kayıtsız şartsız alacak mısınız diye sorun. Şunu gördüm küçük satıcılar daha mülayim ve sizi böyle gerizekalı yerine koyup mağdur etmiyor. Vatan bilgisayar Teknosa Mediamarkt airpodsları ve diğer bilimum kulaklıkları teknik servisin muayenesi olmadan almıyorlar. Bu da kargo süresi falan 15 ila 30 gün beklemeniz demek. Üstelik sonrası da meçhul.
-
Bu şikayeti olmayanın piyango bileti alması lazım.:) Pek bir sorun değil. Konuşurken sesin karşıya gitmemesi en büyük sorun.
-
Cevap iki satır sonra mevcut.
-
Sesde hiçbir sorun yaşamadım. Çok net gidiyormuş. Kapak gıcırtısına takıldım sadece. Oda sorun değilse kullanmaya devam. Teşekkür ederim bilgiler için
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sıkıntı gözükmüyor bence. lityum pillerin, ilk haftalarda kullandıkça performansı artar. Teknik desteğe götürseniz de bu ülkede buna istediğiniz yanıtını alamazsınız.
-
Kapak gicirtisi 2. Nesillerde var. 1. Nesillerde yoktu. Bosluk birakmislar biraz bunlarda. 4-5 tane aldim zamaninda hepsinde ayni cikti. Kafan rahat olsun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
AirPods pro derim, tere dayanıklı ve kulak içerisine daha iyi oturuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim.
Merak ettiğim bir şey daha bar. Uzun süreli kullananlar varsa örnek 1 sene sonra şarj süresi ne kadar azalıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben cok yogun kullanmadim 1 sene sonra hep satmistim. Benden tavsiye garanti bitimine 1 ay falan kala garantiye gonder. O zamana kadar cikan sorunlari yazarsin ayrica senin farketmedigin sorun olursa onlar yine onu belirtip degistirirler. Ben pro aldim 2. Nesilleri sattiktan sonra cok pisman oldum. Kulak ici bana gore degil. Simdi de fiyatlar uctu tekrar alamadim. 2. Nesil candır. 👍
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilgi için teşekkür ederim. Bende kulak içi kullanamıyorum. Kulagımda basınç yapıyor. Çok rahatsız ediyor. Çok memnun kaldım 2. Nesilden
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X