Şimdi Ara

Apotemi Problemler hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 200 gün 15 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bay Ernest (1 mesaj) granfdx (1 mesaj) zamandayolculuketmişadam (1 mesaj) uchihagaeshi (1 mesaj) apostrophe (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (1 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Gecenin bu saati resmen linç edin beni dercesine bu konuyu açacağım Troll değilim veya amacım ego tatmini değil nitekim üst düzey bir öğrenci de değilim.Ama arkadaş bu Apotemi Problemler'de ne buluyorsunuz anlamadım gitti.Bildiğin düz,klasik,standart problem..Hani konu başına 1-2 tane çok kaliteli soru çıkıyor eyvallah,hele maraton testlerine hiçbir şey demiyorum.Ama kitabın geri kalanı fos.En çok burda tavsiye edildiğini görüyorum.Bence balon.10 tane maraton testi hariç bir numarası yok kitabın.Açıkçası hiç geliştiğimi ilerlediğimi hissedemedim.Bitirmem 7-8 gün aldı.
    Yani bilemiyorum,nedir bu kadar güzel yapan bu kaynağı?Nerde bir problem,YGS kaynak tavsiyesi istense garanti öneriliyor.Genelde piyasadaki soru bankaları hep basmakalıp problemler koyduğu için burda yakalanan 3-5 güzel soru kitabı yüceltiyor mudur nedir?
    O kadar yerdin alternatifin ne derseniz bence Yüzde Yüz Yayıncılık çok çok çok daha kaliteli bir problem kaynağı.
    Görüşünüz varsa belirtin lütfen.



    |
    |




  • troll müsün kardeşim yüzdeyüz apotemi'nin getir götürünü yapar anca.
  • 2019 da apotemidekş sorunun aynısı tytde çıkmıştı 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apotemi problemler en zor problem kitabıdır. problemleri her zaman fulleyen ben 4. günümde bıraktım kitabı uğraşılmaz bu kitapla diyerek. apotemi zor değilse hangi kitap zor ki? (çeşitli problem kaynaklarını çözdüm ki çoğu arkadaşlarmın yapamadıkları zor sorulardı) apotemiye kolay diyorsan diğer yayınları direk - ye düşürelim hocam.
  • apotemi problemi yazın bitirdim 10 numara kitaptır paragraf tarzı soruları yeni nesil sayısal mantık soruları kitap baştan sona dolu beni acayip geliştirdi
    problem 4 farklı kaynak taramış biri olarak üstüne yazılmış kitap yok yüzde yüzle kıyaslanmış:) yüzde yüz apotemi yanında vasat bile kalamaz yüzde yüz de konu anlatımı teknik taktik yaklaşım vs hiçbiri yok
    apotemi sadece soru kitabı değil aynı zamanda probleme nasıl yaklaşman gerektiğini de veren bi kitap başlık troll geç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi granfdx -- 11 Mayıs 2020; 11:37:17 >
  • Apotemiyi çözebilen kişi zaten ermiş birisi olduğunu düşünüyorum :D.
  • Upp

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Supara problemler iyidir 👌apotemi çözmedim bilmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.