Şimdi Ara

(Güncellendi) AOC Q27G4X Monitörümün Servis Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
91
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SERVİS SÜRECİ HENÜZ SONUÇLANMAMIŞTIR. SÜRECİ DEVAMLI YAZARAK DAHA SONRA BENZER DURUMLA KARŞILAŞABİLECEKLER İÇİN EĞER ÖMRÜM YETERSE SONUCA KADAR GÜNCEL TUTACAĞIM. GÜNCELLEME 1 BU MESAJIN ALTINA EKLENMİŞTİR.


    Arkadaşlar merhaba. 15 Eylül'de aldığım 3 yıl garantili AOC Q27G4X 27" 2K monitörümün 4. ayda ufak da olsa bir hata karşıma çıkardı. Ekranda ölü pikselden daha geniş ama çok da büyük olmayan yine de ELBETTE sorun sayılabilecek bir kusur meydana geldi. Adını bilmiyorum. Bir leke, bir bulutlanma gibi gri bir leke belirdi ekranın içinde.


    Buna mı takıldın diyenler olabilir ama 3 yıl garantili neredeyse 10 bin liralık monitörde bu bir sorun. 1-2 ölü piksel olsa sorun etmezdim ancak bu bana göre sorun sayılıyor.


    Araştırdığımda AOC'nin servisi Tecpro firmasının ne kadar uyuşuk ve yava iş yaptığı hakkında çok şey okudum. AOC de işi bunlara emanet ettiği için sanırım bir daha AOC marka ürün almam.


    Ürünün satıcısı Hepsiburada olduğu için kendilerine "bozuk ürün" talebi açıp geri yolladım ön onay verildi ve kargo koduyla Hepsiburada'ya ürünü geri yolladım. Açıklamaya da sadece 3-4 ayda ekranda leke verdiği için değişim değil iade istediğimi yine HB üzerinden farklı marka bir monitör satın almak istediğimi yazdım. Ürün HB DEPO'ya ulaştı (Aras kargo böyle isimlendiriyor)


    06 OCAK: ÜRÜN İNCELENMEKTE/TALEP DEĞERLENDİRİLMEKTE


    Müşteri hizmetleriyle görüştüğümde yasal saçmalıkları zırvaladı. Maksimum 21 iş günü falan filan. Yani bunların hesaba göre monitör 1 ay yok. Tabii daha erken bitirip beni memnun ederler mi bakacağız. Uzun süredir bu gibi uzun bir onarım süreciyle karşı karşıya kalmamıştım bana göre bunlar 2000lerin belki 2010ların dertleri. Amazon hayatımıza girdiğinden beri her şey daha hızlı.


    Güncelleme 1: 16.01.2024


    Evet korkularım beni yanıltmadı. Tecpro denen servis ÜRÜNDE DONANIMSAL BİR ARIZA BULUNAMAMAMIŞTIR ANAKART YAZILIMI GÜNCELLENMİŞTİR diyerek ürünü bana geri kargolamış. Şu anda yolda. 1 adet ölü piksel var demişler o da normalmiş. Yani asıl sorun olan lekeyle alakalı hiçbir değişiklik yok  





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Numenorian Man -- 16 Ocak 2025; 16:42:14 >







  • Güncelleme 1:


    Evet korkularım beni yanıltmadı. Tecpro denen servis ÜRÜNDE DONANIMSAL BİR ARIZA BULUNAMAMAMIŞTIR ANAKART YAZILIMI GÜNCELLENMİŞTİR diyerek ürünü bana geri kargolamış. Şu anda yolda. 1 adet ölü piksel var demişler o da normalmiş. Yani asıl sorun olan lekeyle alakalı hiçbir değişiklik yok  

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.