Şimdi Ara

ankesor sorunu, basvuru iptal

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ttnet basvuru yaptimım. (Hipernet 75akk.) Modemi yolladilar, sözleşmeyi imzalayip bıraktım. Onay verildi.

    Bekledik acilacak diye 3-4 gün ses gelmeyince aradim. Kutuda arıza var diye iptal edilmis. Ama bana bilgi verilmiyor.
    Yakindaki bayiden basvuru yaptım.
    Ikigun sonra aardim yine iptal edilmis. Sebebi kutu deniyor ama apartmanda kullananlar mevcut sorun yasayan yok. Elektrikci cagirip kontrol ettirmeliymisim. Telekomun kutusuna elektrikci dokunmaz ki.
    Telefondaki elemanin bilgisi yok. Kapatip tekrar aradim baskasiyla konusmak icin. Ankesorde sorun var hattinizi kkntrol ettirin diyorlar.
    Basvurudan sonra telekomdan kimse gelip benim kapimi dahi calmadi. Eve gelip baktiklarina bile şüphelyim.liyim.
    arayip modemi bile geri istemiyorlar. Nasilsa fatura keseriz diye. Pazartesi onu da ymud.yakindaki bir mudurluge teslim ederim.
    Elektrikci cagirsam kutuya dokunmayacak hat kontrolu pacak.
    bunu telekomun yapmasi gerekmiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 24 Ocak 2015; 10:28:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Telekomun söylemek istediği şey şu aslında.

    Sizin evinizden gelen telefon kablosu muhtemelen ankastre içinde tespit edilemiyor, düzensiz ankastrelerde ve mütahit proje hatalarında bu tür durumlar çok yaşanıyor, siz elektrikçi çağırıp kendinize sıfırdan bir telefon kablosu çektireceksiniz, bir ucu sizin modemi takaacağınız yerde olacak, diğer ucu ise ankastrede ucu boş ve işaretlenmiş şekilde bekliyor olacak, telekom geldiğinde hazırladığınız kabloyu ankastreye bağlayacak ama adamlar geldiğinde yanlarında olmanız gerekebilir, kabloya eşek kadar kağıt yapıştırsanızda görmeyip geri gidebiliyorlar.
  • Cevap icin tesekkürler.

    Isin kotu tarafı elemanlarin geldiginden haberdar degiliz.
    ben bir elektrikci bulup dediginiz gibi hatti tekrar cektireyim. Umarim sonuca kavusuruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rizeli kullanıcısına yanıt
    Onların adetidir, hayatta aramazlar :)

    Siz bir elektrikçi/telefoncu bulup sizin daireye ait kabloyu tespit ettirin. Üstüne de ufak bir not iliştirip abone adı, daire numarası vb. bilgileri yazıp bırakın. Ondan sonra internet başvurunuzu tekrarlayın. Geldiklerinde kolayca sizin kabloyu bulsunlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.