Şimdi Ara

Ankastrede Internet YOK ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • VodafoneNet Kurumsal Müşterisiyim. Yaklaşık 15 gün interneti sorunsuz kullandıktan sonra anlamadığım bir nedenden internet ışığı söndü ve internet gitti. 13 gündür internetim yok. VodafoneNet Müşteri Hizmetleri ile görüştüğümde (MH) TürkTelekom ekiplerine yönlendirdiklerini ve 2 kez “iç tesisatta sorun var” denilerek geri dönüş sağlamışlar. En son Teknik servis çağırarak iç tesisatta sorun olmadığına baktırdım.Modeme gelen kabloda herhangi bir akım yada enerji olmadığını gördük, Binanın girişindeki Ankastreye indik ve orada aşağıdaki resimdeki Nesrin Uslu Vodafone yazan uçları açık olan kablolara baktığımzda ankastredede herhangi bir akımın,enerjinin olmadığını gördük. Teknik Servis dediğine göre bu kablolar ankastreye takılı olması lazımmış ve bulunduğum bölgedeki santralden ayarlanması gerektiğini söyledi. Sizce ne yapmam lazım? Normal bir Bilgisayarcı yada Elektrikçi bu santral ile anksatre arasındaki sorunun çözebilir mi ? yoksa TürkTelekom mu beklemeye devam edeceğim.
    Ankastrede Internet YOK ??Ankastrede Internet YOK ??







  • Durup dururken gittiyse hurcalanmıştır telekom ekiplerini bekliyeceksin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 10 Nisan 2017; 22:7:41 >
  • Telekom ekiplerini bekleyin hocam kapatırlarsa tekrardan arıza kaydı açtırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olanı tahminimce söyleyim sizin binadan türk telekoma biri abone oldu ve port yoktu sizin portu çıkartılar kendi müşterilerine taktılar o kablolar kendi kendine asla çıkamaz krone pensesiyle çakılır ve çekmeylede kolay kolay çıkmaz BTK'ya bu resimle şikayet edin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killanici_Adi

    olanı tahminimce söyleyim sizin binadan türk telekoma biri abone oldu ve port yoktu sizin portu çıkartılar kendi müşterilerine taktılar o kablolar kendi kendine asla çıkamaz krone pensesiyle çakılır ve çekmeylede kolay kolay çıkmaz BTK'ya bu resimle şikayet edin

    O kadar krone içinde vardır mutlaka boş yer hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telekom ekipleri yada başka birisi yanlışlıkla sökmüş olabilir. internet hizmet numaran (808 ile başlar) ile ilçe genel müdürlüğünden randevu al . teknik servis gelip bağlasın .
  • Dediğiniz gibi biri kabloları çıkarmış bugün tekrar kronelere takdırdım yaptırdım.Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler.İyi çalışmalar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.