Şimdi Ara

Ankastrede hat etiketleme sorunu !! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözümlendiği bilgisi verilmiştir. Şu an sorun yaşıyor musunuz?

    Sanırım atlak bağlantı var bağlantı yaptığım hat boş olmayabilir zaman zaman kesinti oluşuyor kısa süreli

    _____________________________
  • Ankastrede hat etiketleme sorunu !!


    Teknik bilgiler kısmında da vae kapalı ve modem buluşmuyor yazıyor

    _____________________________
  • srkntskpr7 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde hattınız 2 saat 31 dakika online olarak görünüyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde hattınız 2 saat 31 dakika online olarak görünüyor.

    Evet bağlantımı yenile tuşuna bastım bağlantı yenilendikten sonra henüz kopma yaşamadım

    Saat 22:10 civarlarında tekrar bağlantı kesintisi yaşanmaya başladı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srkntskpr7 -- 1 Kasım 2020; 23:44:49 >
    _____________________________
  • srkntskpr7 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız online olarak görünüyor. Bu süre içinde sorun yaşadınız mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hattınız online olarak görünüyor. Bu süre içinde sorun yaşadınız mı?

    Evet kesinti hala devam ediyor ortalama 10 dakikalık aralıklarla kesintiler oluyor

    _____________________________
  • srkntskpr7 S kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydınızla ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
    _____________________________
  • 3 Haftadır çözülemedi bir sorun, bakkal işletmiyorsunuz ben sizinle muhattabım başka firma beni ilgilendirmiyor neden telekomu beklemek zorundayım.Hizmeti iptal ettiricem bu hafta bitişinde.

    _____________________________
  • srkntskpr7 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım olumsuz teyit vererek hattın tekrar kontrol edilmesini talep etmiştir. Ben tekrar önceliğini ilettim.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.