DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
~~ ANKARA: OUTLET MAĞAZALARI ~~
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
66
Cevap
2
Favori
89.199
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ~~ ANKARA: OUTLET MAĞAZALARI ~~
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4040 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:14:42


      Arkadaşlar böyle bir konunun yararlı olacağı kanaatindeyim. Açıkçası ben de hepsinin yerini bildiğimi sanmıyorum. Forumdaki arkadaşlar olarak birleşip tüm outlet mağazalarını içeren bir liste hazırlayabiliriz.

      Bildiğiniz büyük outlet mağazalarını ve içerdiği markaları yazarsak çok daha faydalı olacaktır.. Ayrıca yarın gidip bir şeyler alacağım o yüzden hepsinin yerini öğrensem de hoş olur

      Sizler yazdıkça ben bu ilk konuya ekleyeceğim

      aCity Outlet



      Yer - İstanbul yolunda. Mavi bilgisayarın ilerisinde Carrefour yanı.
      Mağazalar - ???
      Web Sitesi - http://www.acityavm.com.tr/

      Açık Adres:
      Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No : 244
      İstanbul Yolu - ANKARA

      -----------------------------------------------------------
      -----------------------------------------------------------

      Optimum Outlet



      Yer - İstanbul yolunda. Tam yerini bilmiyorum.
      Mağazalar - ???
      Web Sitesi - http://www.optimumoutlet.com/ankara/index.aspx

      Açık Adres:
      Eryaman Ayaş Yolu No:93 06930
      Ankara - TÜRKİYE

      -----------------------------------------------------------
      -----------------------------------------------------------

      Forum Ankara Outlet



      Yer - Tam yerini bilmiyorum.
      Mağazalar - ???
      Web Sitesi - http://www.forum-ankara.com/

      Açık Adres:
      Yozgat Bulvarı No:99 Ovacık / Keçiören
      Ankara - TÜRKİYE

      -----------------------------------------------------------
      -----------------------------------------------------------

      Üstün Dekocity



      Yer - Ankara'dan Eskişehir istikametine giderken, Ümitköy kavşağını geçtikten sonra hemen sağda.
      Mağazalar - ???
      Web Sitesi - http://ustundekocity.com/

      Açık Adres:
      Eskişehir yolu ??. km / Eryaman
      Ankara - TÜRKİYE



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***CoNDoR*** -- 8 Şubat 2009; 17:23:54 >
      _____________________________

    • Yarbay
      3278 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:16:17
      Yarın bende gidicem ne tesadüf


      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      20833 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:22:03
      Sincan - Eryaman tarafında oturuyosun herhalde ki gösterdiklerin o tarafta.

      Outlet mağazaları değil ama Ankamall, Antares, 365, Malltepe park, Cepa, Armada, FTZ gibi büyük AVM ler işini görür.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal Korkmaz -- 8 Şubat 2009; 14:18:40 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:25:42

      quote:

      Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

      Sincan - Eryaman tarafında oturuyosun herhalde ki gösterdiklerin o tarafta.

      Outlet mağazaları değil ama Ankamall, Antares, 365, Malltepe park, Cepa, Armada, FTZ gibi büyük AVM ler işini görür.


      Arkadas outlet demis



      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      20833 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:29:11

      quote:

      Orjinalden alıntı: cEoMan06



      Alıntıları Göster



      Arkadas outlet demis


      Bak burda ne yazıyo.



      _____________________________

    • Yarbay
      4040 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:33:33
      Kavga etmeyin arkadaşlar Ünal hocam o saydıklarının hepsine devamlı giderim biliyorum. Bu sefer amaç ekonomi yapmak AVM'leri de ekleyebiliriz aslında ANKARA: MAĞAZALAR tarzı bir şey yaparım konuyuda

      Outletlerden bildiğin var mı? Bir tane büyük Eskişehir yolunda var ama adını bilmiyorum.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:35:52
      quote:

      Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz



      Alıntıları Göster



      Bak burda ne yazıyo.

      Tamam birsey demedim zaten Arkadasimiz outlet magazalari sormus o yuzden soyledim

      Bu arada Forum Ankara Outlet vardi ama yerini tam hatirlamiyorum bi arastir istersen



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cEoMan06 -- 8 Şubat 2009; 14:36:37 >
      _____________________________

    • Yarbay
      4040 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:41:55
      Sanırım o dediğin Etlikte... Google'a bakalım hemen


      _____________________________

    • Yarbay
      4040 Mesaj
      08 Şubat 2009 14:50:18
      Forum Ankara'da eklendi.. Haydi Ankaralılar nerdesiniz


      _____________________________

    • Yarbay
      3278 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:03:35
      Bence faydalı bi konu olacak


      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      20833 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:08:36

      quote:

      Orjinalden alıntı: ***CoNDoR***

      Kavga etmeyin arkadaşlar Ünal hocam o saydıklarının hepsine devamlı giderim biliyorum. Bu sefer amaç ekonomi yapmak AVM'leri de ekleyebiliriz aslında ANKARA: MAĞAZALAR tarzı bir şey yaparım konuyuda

      Outletlerden bildiğin var mı? Bir tane büyük Eskişehir yolunda var ama adını bilmiyorum.

      İstanbul yolunda Carreforu'un yanında vardı bitane ama adını hatırlamıyorum. Kapandı mı duruyo mu hala eminde değilim.



      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:08:42
      OUTLET de bişey kalmadı
      ben 11. ayda yazlıklarımı tamamladım tommy hilfigerdan



      _____________________________

      Vatan imar istiyor, zenginlik ve refah istiyor, bilim ve ustalık, yüksek uygarlık, hür düşünce ve hür yaşayış istiyor.
      Bu vatan, çocuklarımız ve torunlarımız için cennet yapılmaya layıktır.
      Bu memleket tarihte Türk'tü, bugün de Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.

    • Yüzbaşı
      879 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:09:34


      outletin tam anlamını yazabilen olursa memnun olurum.

      fabrika satış, fabrikadan çıkış, yerli malı üretime diesel-lacoste damgası ?

      nedir yani.



      _____________________________

    • Yarbay
      4040 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:14:04
      @Ünal Korkmaz: Sanırım aCity senin dediğin

      @ZuCcaCiYeCi: Bir şey kalmadı derken?

      @judith: Güya fabrika satış mağazası ama, gidip göreceğiz fiyatlar ona göre mi



      _____________________________

    • Yarbay
      3278 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:15:40
      fabrika satış mağazaları oluyor normal mağazalara göre fiyatları daha uygun oluyor.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:17:22

      quote:

      Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz



      Alıntıları Göster


      İstanbul yolunda Carreforu'un yanında vardı bitane ama adını hatırlamıyorum. Kapandı mı duruyo mu hala eminde değilim.


      Milleniumdu galiba



      _____________________________

    • Yarbay
      4049 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:21:12
      acity de her gün bir ürüne çok güzel indirim yapılıyormuş. bunları günlük olarak belirten bir yer var mı? fiyatlar bakımından


      _____________________________

    • Yarbay
      3630 Mesaj
      08 Şubat 2009 15:24:51
      Onu bunu bilmem de İstanbul'da IKEA'ya gittim bayıldım....


      _____________________________

    • Yarbay
      4040 Mesaj
      08 Şubat 2009 16:01:01
      Hmm Millenium Outlet'te vardı doğru ismini duyunca aklıma geldi. Bi araştırayım onu da


      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      6336 Mesaj
      08 Şubat 2009 16:12:45
      Beyler acil bir cevap lazım.. Mediamarkt larda Sennheiser satışı var mı acaba??


      _____________________________


      PSN: SAVIARs
      Gamertag: SAVIARs
Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.