Bolu dağına gelip tırmanmaya başlayınca veya inerken camları açıyoruz. Kollarımızı arabadan dışarı çıkartıyoruz. O buz gibi serin ve temiz havayı iliklerimizde hissediyoruz. Arabanın içindeki hava bir anda değişiyor. Eski Boludağı yolu CANDIR. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 7 Ağustos 2023; 14:38:40 > |
Ankara-istanbul Eski Yol ? (3. sayfa)




-
-
-
Merhaba
Fransa'ya baktım Otoyolun km'si 10 sent. 10 km 1 avro. Mesela Çamlıca gişeleri ile Ankara Akıncı gişeleri arası tam 400 km. Bu hesaba göre 40 avro oluyor. Türk parası ile 1.700 TL.
Almanya bu konuda biraz karışık. Otoyollar haricinde tünellerden de para alıyorlar. Hatta bazı tüneller yaz-kış tarifesi uyguluyor. 2,10 avro kış tarifesi. 3,10 avro yaz tarifesi.
Bunun yanında bazı şehirlerde hava kirliliğini azaltmak ve emisyon miktarını düşürmek için o şehirlere yakın otoyol geçişlerinde sadece otomobillerden ücret alınmıyor. Bu karar çok tartışılmış. Ama bu şekilde uygulanıyormuş.
-
Uyuz şöförler için eğlenceli olabilir.
Nallıhan'a gidene kadar 20 tane radar var, gidemiyorsun 100-110 tın tın tın tın.
-
Uyuz şoförler tabiriniz hiç hoş değil. Herkesin seyahat zevki var. Otobandan 140-150-180, hatta 200 km hızla gidenlere biz tabakhane çalışanları diyor muyuz. Demiyoruz.
Ben otoban olmayan yolları seviyorum. Buna Nallıhan, Beypazarı, Ayaş yolu da dahil. Şehirlerin, ilçelerin içinden geçmeyi seviyorum. İstanbul-Ankara O2 otoyolunu sevmiyorum. E-5 yolunu seviyorum. O3 otoyolunu sevmiyorum. İstanbul'dan Edirne'ye e-5'ten gitmeyi tercih ediyorum. İstanbul'dan İzmir'e giden yeni yolu sevmiyorum. Eski olan yolları seviyorum. Yalova, Bursa, Balıkesir, Manisa, İzmir şeklinde gidiyorum.
-
Küfretmediğime dua edin.
Sol ve orta şeridi 60-70-80km hızlarla kapatıp yol vermeyen, şerit işgali yapan, 60-70-80-90km ile aynaya bakmadan sol şeride atlayıp sollama yapmaya çalışan ama gaza basmayanların hepsi uyuz. Hepsinin istisnasız ehliyetinin iptal edilmesi lazım.
Milletin makas atma sebebi bile bunlar.
-
Bahsettiğiniz yolda sağ şerit, sol şerit diye bir şey yok. Akyazı'dan Nallıhan'a kadar tek gidiş, tek geliş. Nallıhan'dan sonra Beypazarı, Ayaş ve Ankara'ya kadar iki gidiş iki geliş duble yol. Ve öyle aman aman bir araç trafiği de yok. Dakikada 1 ya araç görüyorsunuz. Ya da görmüyorsunuz. Bazen ETİ SODA kamyonları ile karşılaşıyorsunuz. Onlar da Beypazarı'na kadar gidiyor. Defalarca gidip geldiğim yol. Yol boyunca araç kamerasıyla çektiğim videolar da mevcut. İstanbul-Ankara arasında kullanması en rahat yol.
-
Siz benim dediğimi anladınız bence, ayrıca üstünüze alınacağınız bir durum yoktu. Size bir laf etmemiştim. Saygılar.
-
Tamam. Kusura bakmayın. Yanlış anlama oldu sanırım. Sadece tatlı sert bir sohbet oldu. Ben de saygılarımı sunarım.
-
Arkadaşlar merhaba, Ben Ankara'dan İstanbul Esenyurt'a doğru karayolu ile ilk kez kendi aracımla seyahat yapacağım. Bu konudaki son bilgileri rica edebilir miyim? Bu arada ben süratli araba kullanmayı sevmiyorum, maksimum hız limitim 90-100 arasıdır. Yol ücreti yakıt ücretimi geçmeyecek bir güzergah tariflerseniz çok sevinirim. Herkese sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler dilğiyorum
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X