Şimdi Ara

ANKARA-İSTANBUL ARASI 2 SAATTE GİDİLEBİLİR Mİ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
213
Cevap
3
Favori
20.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifgokcen

    Eski bir konuyu hortlattım ama görünce mesaj yazmak istedim.

    İstanbul ankara arasını gişelerden gişere 1,5 saatte(hiç durmadan yakıt için 5 dakika hariç)giden müşterim var. Araba panamera turbo s(gembella modifiyeli insan kaynakları müdürünün dediği kadarı ile araba 700hp miş). Araç asıl patronun aracı

    Çıktığınız saat çok önemli olmak(istanbul girişindeki trafikten bahsediyorum) ile beraber o yolda yeni d-sınıfı arabaların 180km altına düşmesini gerektirecek hiçbir viraj yok. Her ay en az iki üç sefer gittiğim bir yol radarların yerleri çok bellidir. Onun için tecrübeli şöfor için 2 saat arabasına bağlı olarak çok gişelerden gişelere çok da zor değildir. Ayrıca o yolda emin olun bir impreza o kadar süratli gidemez.Bunu gtx30 bir impreza sahibi olarak söylüyorum.Dizel güçlü arabalar istanbul ankara arasında çok avantajlıdır. Özellikle 3.0 motor üzeri veya 2.0 motor 200hp üzeri dizel motorlar ile 2-2,5 saat arası almak çok basit.
    Övünmüyorum ve bir daha yapmayacağımı düşünüyorum ama ; benim Rekorum Ankara Batıkent den Kurtköy Gişelere 3 saat. ( Evden çıkış, şehir içi güzergah dahil , direk gişeden gişeye daha kısa süre tabi ki ) Aracım normalde bir depo LPG ile 430 km giderken 300 km de bitmişti. Ve alışık olmadığımdan olabilir kollarım ve boynum ağrımıştı. Kimseye önermiyorum. Uzun yolda limitler senin benim can güvenliğimiz için. Hız sabitleyici de varsa rahat rahat gidin gelin.




  • Ben symbolle 150 160 dan assagi inmeden 3 saat 55 dakikada vardim hic mola vermedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahancer2

    Ben symbolle 150 160 dan assagi inmeden 3 saat 55 dakikada vardim hic mola vermedim
    2 saat şehir efsanesidir.
    istanbul u gebzeden baslat ankarayıda gişelerde bitirirsen dedıgın gıbı 250 km hızla gıtsen hıc durmadan olur. yolda boş olacak onune kamyon atladı dusmeyeceksın 200 km den asaga :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Bu ara uzağım foruma gene saçma sapan yorumlar doluşmuş.


    Öncelikle
    1: Saçma salak laf çakmaya çalışan vatandaşlar konunun başına "denenmeyecek, merak konusudur" diye belirtmiştim. İnsan ol 1 kere anlar laftan. Denicek olsam bile yazardım buraya denicem diye.

    2: M5'le 2.5 saate gidilir diyenler olmuş. Yol boş olursa M5 o yolu 1.5 saate bile alır. (Gişeler arası) Benim sorduğum araç 525xd idi.

    3: Bu araçlar 200 üstü süratlerde bile virajda yatmayan araçlar olduğu için bir kaç gündür aracı kullanıp kendi sorduğum soruya kendim cevap buldum. Kalabalık olmadığı sürece ben bu araçla mola vermeden 2 saat olmasada 2.5 saate çamlıca gişelere girerim.

    Cevap için herkese tşk.

    2 zor ama 2.5 saatte girilir.




  • Yakın bi arkadaşımda 1.6 lounge linea var.
    Geçen sene yb verilerini atmıştı bana. 400 küsür km yolda ortalama hızı 160km civarındaydı.ortalama tüketim 7.1 di
    Ortalama hızın 160 olduğunu düşünürsek bu vatandaş 180den aşağı düşmemiş belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE54

    Yolların bomboş olduğu saatte gidilebilir ancak sadece radar parası bile baya tutar Aracın da normalinin 3 katı yakacağı düşünülürse uçak kesinlikle daha iyi olur

    Alıntıları Göster
    2.5 saatte 170-180 kmh ortalamayla gidilebilir.2 saat çok iyimser bir süre.
  • 2 saat ile , 2.5 saat arasındaki fark uçurum gibi. Sanki geometrik bir farkoluyor, ortalama hızı bu kadar arttırmak için.

    Söz konusu yolda hiç kullanmadım. Geçen Haziran’da babamın, kalp krizi geçirdiğini ve yapayalnız bir şekilde anjiyoya gireceğini haber almış , aniden yola çıkmıştım. Keles Balıkesir arasında dörtlüleri yakarak ve tüm kuralları çiğneyerek sürmüştüm en son.

    Bir daha bunu yapmayı asla istemem.
  • Amca oğlunun komşusu, şirketten bilmem ne müdürü, müşterinin tanıdığı vs. Salla babam salla.
    Kağıt üstünde hizxzaman=yol deyince kolay gözüküyor ama gerçekte işler öyle değil. Radarları da geçtim kimse kimseyi sallamiyor.adama sellektor yapiyorsun gazdan ayağını çekiyor.sol seride atlıyor. Gece tircilar sıkıntidan üstüne kırar gibi yapıyor.
    Sabah atasehir kurtköy makas ata ata gidersen 30dk artık.maalesef yollar çok dolu. Aynı şekilde dönüş yolunda kocaeli ıstanbul arası 06:00dan sonra her saat yoğun kimse kimseye yol vermiyor.

    Not:lan bari 1.6 dizelle sallamayin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifgokcen

    Eski bir konuyu hortlattım ama görünce mesaj yazmak istedim.

    İstanbul ankara arasını gişelerden gişere 1,5 saatte(hiç durmadan yakıt için 5 dakika hariç)giden müşterim var. Araba panamera turbo s(gembella modifiyeli insan kaynakları müdürünün dediği kadarı ile araba 700hp miş). Araç asıl patronun aracı

    Çıktığınız saat çok önemli olmak(istanbul girişindeki trafikten bahsediyorum) ile beraber o yolda yeni d-sınıfı arabaların 180km altına düşmesini gerektirecek hiçbir viraj yok. Her ay en az iki üç sefer gittiğim bir yol radarların yerleri çok bellidir. Onun için tecrübeli şöfor için 2 saat arabasına bağlı olarak çok gişelerden gişelere çok da zor değildir. Ayrıca o yolda emin olun bir impreza o kadar süratli gidemez.Bunu gtx30 bir impreza sahibi olarak söylüyorum.Dizel güçlü arabalar istanbul ankara arasında çok avantajlıdır. Özellikle 3.0 motor üzeri veya 2.0 motor 200hp üzeri dizel motorlar ile 2-2,5 saat arası almak çok basit.


    Sen gtx30 lu imprezayla dizellerden daha yavas gidiyorsan bence sat o subaruyu ayrica 30 li setupa falan gerek yok 300 beygirlik bir subaru bile 2 saat 10 dakika gibi bir surede 2 gise yapar ayrica ankarada 2 saat alti iki gise yapan subarucular var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Yakın bi arkadaşımda 1.6 lounge linea var.
    Geçen sene yb verilerini atmıştı bana. 400 küsür km yolda ortalama hızı 160km civarındaydı.ortalama tüketim 7.1 di
    Ortalama hızın 160 olduğunu düşünürsek bu vatandaş 180den aşağı düşmemiş belli.


    Foruma üyeyse yakında konu açar "ısıtma bujileri kaynak yapmış iyi tornacı var mı?" diye. dizel arabaları 4 bin devirin üzerinde uzun süre kullanmak akıllıca bir iş değil. arkadaşınız o linea'yı satmak istese, piyasasının 6-7 bin lira altına verse bile ben almam. öyle insanlardan araba almamak lazım.
  • Bakin buda ankara izmit arasi 4 kisi ve full bagajli cla 200 değeri ortalama hiz 160 km yani giseye kadar ortalamyi devam ettirse 2 gise arasi 2 saat 15 dakika surucek
     ANKARA-İSTANBUL ARASI 2 SAATTE GİDİLEBİLİR Mİ? ANKARA-İSTANBUL ARASI 2 SAATTE GİDİLEBİLİR Mİ?




  • Yazın ankaradaydım. istanbulda çalışıyor kardeşim.Abi beni dövdüler paramı çaldılar diye aradı karakolda olduğunu acil gelmemi söyledi.
    1.6 115 beygir 2011 model titanium focusum vardı. Benzini fulledim ( gölbaşında otobana girdim) 195 200e çıkıyorum (200ü geçmiyor) fakat 2 dakikada bir 150ye iniyorum çünkü viraj var. 190 km hızla giderken anlık yakıt tüketimi 15 16 litre. Yaklaşık 280 km sonra benzinciye girdim yine fulledim. İstanbula vardığımda gece 2ydi. 10.35 10.40 gibi gölbasında otobana girmiştim. 3.5 saatte 450 km gibi bişey gittim ortalama hızım 140tı. Bmw ile 200e çıkarsın 250ye de çıkarsın ama ortalama hızın 170 civarı olacaktır.
    Sonuc olarak: 3 saatte gidilebileceğine inanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE54

    Yolların bomboş olduğu saatte gidilebilir ancak sadece radar parası bile baya tutar Aracın da normalinin 3 katı yakacağı düşünülürse uçak kesinlikle daha iyi olur

    Alıntıları Göster
    yolların bomboş olduğu saatte bile emin olun 70 km hızla gidip sol şeriti kapatan bir sürü ileri zekalı insan var ülkemizde, o yüzden 2 saatte gitmeye falan kalkarsan büyük ihtimalle bu arkadaşlardan birine arkadan geçirmek suretiyle güzelim arabanı pert edersin




  • tyrant1907 kullanıcısına yanıt
    2 saatte gitmek için basılması gereken hız ile öndeki araca çarparsanız sadece arabaları değil, başka şeyleri de pert edersiniz. Allah korusun.
  • 20123 model c180 e sahıp bır arkadasım 2.5saatte gıttıgını ıddıa edıyordu. 180-200km hızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE54

    Yolların bomboş olduğu saatte gidilebilir ancak sadece radar parası bile baya tutar Aracın da normalinin 3 katı yakacağı düşünülürse uçak kesinlikle daha iyi olur

    Alıntıları Göster
    300M ile her fırsatta 220 yaparak 3 saatte filan gitmişliğim var. Gençtim o zamanlar..

    Şimdi 8 saatte ancak gidiyorum. Yavaş yavaş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: kompressorpower

    Arabam güçlü şoförlüğüme güveniyorum frenime lastiğime güveniyorum basıyorum sanane bundan ?

    Tabi o mesafeden selektör atacağız max 10-20 saniyede dibinizde oluyoruz zaten ki sizde direksiyonu milim milim çevirip bizi 90-100'e indirene kadar yol vermiyorsunuz merak etmeyin ettiğiniz küfürün kat kat fazlasını yiyorsunuz. Kıskanıyorsanda gölge etme !

    Peki o çok guvendigi lastikle o süratte bi çivi girip yarsa ve gelip bana carpsa o şoför ve ailemden birine bi zarar gelse ve o sofor hala hayatta olsa? O zaman potansiyel katil olmayacak kadar beynimin sağlıklı kalacağı hususunda kendime guvenmiyorum.

    runflat lastik varsa sıkıntı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Yakın bi arkadaşımda 1.6 lounge linea var.
    Geçen sene yb verilerini atmıştı bana. 400 küsür km yolda ortalama hızı 160km civarındaydı.ortalama tüketim 7.1 di
    Ortalama hızın 160 olduğunu düşünürsek bu vatandaş 180den aşağı düşmemiş belli.


    Foruma üyeyse yakında konu açar "ısıtma bujileri kaynak yapmış iyi tornacı var mı?" diye. dizel arabaları 4 bin devirin üzerinde uzun süre kullanmak akıllıca bir iş değil. arkadaşınız o linea'yı satmak istese, piyasasının 6-7 bin lira altına verse bile ben almam. öyle insanlardan araba almamak lazım.

    Foruma üye değil.
    Facebookta linea clup tr diye bi grubumuz var orada paylasimlarda bulunuyor.
    Ayrıca mjet motorları hafife almayın.
    Yine yukarıda adı geçen clupten 5 araba toplanıp ankara da ki buluşma etkinliğine gittik. Araçlardan ikisi 1.3tü. Bende 1.3 araçlardan birinin içindeydim. Belki inanmayacaksınız inanmak zorunda da değilsiniz ama arabanın sahibi 5 bin devirde vites büyütüyor.
    Kaçıncı vites olduğu önemli değil. 5bini görmeden vites büyütmüyor.
    Abartısız 1 saat boyunca 180den aşağı düşmedik. Önümüze araba çıkıp hızımız düştüğü de oldu onları saymadım. İnanın kendi aracımmis gibi içim parçalandı. Abi motoru yersin conta yakarsin yapma etme dedim. Olacak olsaydı şimdiye kadar olurdu dedi.adamın kullanma tarzı o.
    O yüzden kimse mjet motora laf etmesin.
    İsteyen yukarıda adı geçen gruba gelip üye olabilir.
    Başımızın üstünde yeriniz var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maho2306


    quote:

    Orijinalden alıntı: arifgokcen

    Eski bir konuyu hortlattım ama görünce mesaj yazmak istedim.

    İstanbul ankara arasını gişelerden gişere 1,5 saatte(hiç durmadan yakıt için 5 dakika hariç)giden müşterim var. Araba panamera turbo s(gembella modifiyeli insan kaynakları müdürünün dediği kadarı ile araba 700hp miş). Araç asıl patronun aracı

    Çıktığınız saat çok önemli olmak(istanbul girişindeki trafikten bahsediyorum) ile beraber o yolda yeni d-sınıfı arabaların 180km altına düşmesini gerektirecek hiçbir viraj yok. Her ay en az iki üç sefer gittiğim bir yol radarların yerleri çok bellidir. Onun için tecrübeli şöfor için 2 saat arabasına bağlı olarak çok gişelerden gişelere çok da zor değildir. Ayrıca o yolda emin olun bir impreza o kadar süratli gidemez.Bunu gtx30 bir impreza sahibi olarak söylüyorum.Dizel güçlü arabalar istanbul ankara arasında çok avantajlıdır. Özellikle 3.0 motor üzeri veya 2.0 motor 200hp üzeri dizel motorlar ile 2-2,5 saat arası almak çok basit.


    Sen gtx30 lu imprezayla dizellerden daha yavas gidiyorsan bence sat o subaruyu ayrica 30 li setupa falan gerek yok 300 beygirlik bir subaru bile 2 saat 10 dakika gibi bir surede 2 gise yapar ayrica ankarada 2 saat alti iki gise yapan subarucular var

    Dostum daha önce hiç ya impreza kullanmadın ya da 3.0 dizel motor araç kullanmadın.

    Radar konusuna gelelim bolu tüneli şu aralar sadece mesai saatleri arasında radarları açıyorlar gece radar açmıyorlar.

    Kısacana anlatayım.En önemli konu trafik trafik hiç olmadığı saatlerden bahsediyorum.Gece ve sabaha karşı. Ben istanbula hep gece giderim gündüz çok nadir giderim. Şöyle tarif edeyim cumartesi pazara bağlayan gece saat 2 çıkmayı planlıyorum.


    Bahsettiğim araçlar denenmiştir.

    1-a6 3.0tdi superchips yaklaşık 300hp çok rahat bir şekilde tek depo ile doldurmadan gidiliyor ve 200-210 altına hiç düşmenize gerek yok.

    2-Impreza gtx3082 setup ile spec c şanzıman id1300 enjektörler son sürat 280km devir bitiriyor. Tam gaz da 1,5-2 tl arası yakıyor ve etanol 20% meth injection. Bu araçla 2 sefer depo doldurman gerekiyor ayrıca etanölde eklemek gerekiyor ve boludan sonra insan inanılmaz yoruluyor çünkü korkunç bir gürültü ve inanılmaz bir ses. Impreza ile niye o kadar süratli gidilmez dememin sebebi bu.

    3-2012 Mondeo dizel 208hp (eksoz filtre dpf+egp iptalleri stage 2 yazılım). Hiçbir şekilde 190km altına düşmenize gerek yok o da cankurtaran civarlarında ve tünele yaklaşırken ve tünelden çıktığınızda birkaç tehlikeli viraj var oralarda.

    Daha yeni denendi edirne-silivri çıkışı arası 174km tam ortalama sürat 203km/h araç mondeo.

    Aynı şekilde audi a6 2015 2.0tdi highway çıkış istanbul sabiha gökçen net 1 saat.

    Ama şu konuda bütün arkadaşlar haklı bu süratler cidden çok tehlikeli ama yapılabilir süratler arabanız ve trafik müsait olduktan sonra.

    Almanya da ne kadar otobanların çoğunda hız sınırı olmasa bile bize göre çok daha süratliler bizim kuzen anlatıyor hamburg civarlarındaydı fuar için e350cdi 4matic kiralamış otobanda 230-250 gidip geliyordum ama beni sanki ben duruyormuşum gibi 1 saat içinde en az 20 araba geçti diye anlatıyordu. Yeni arabalar yüksek süratlerde ciddi olarak stabiller ve çoğu yeni d sınıfı ve üstü lüks arabalarda 200km ve üzerini kadrana bakmadan anlayamıyorsunuz.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifgokcen -- 22 Ekim 2015; 21:21:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifgokcen

    quote:

    Orijinalden alıntı: maho2306


    quote:

    Orijinalden alıntı: arifgokcen

    Eski bir konuyu hortlattım ama görünce mesaj yazmak istedim.

    İstanbul ankara arasını gişelerden gişere 1,5 saatte(hiç durmadan yakıt için 5 dakika hariç)giden müşterim var. Araba panamera turbo s(gembella modifiyeli insan kaynakları müdürünün dediği kadarı ile araba 700hp miş). Araç asıl patronun aracı

    Çıktığınız saat çok önemli olmak(istanbul girişindeki trafikten bahsediyorum) ile beraber o yolda yeni d-sınıfı arabaların 180km altına düşmesini gerektirecek hiçbir viraj yok. Her ay en az iki üç sefer gittiğim bir yol radarların yerleri çok bellidir. Onun için tecrübeli şöfor için 2 saat arabasına bağlı olarak çok gişelerden gişelere çok da zor değildir. Ayrıca o yolda emin olun bir impreza o kadar süratli gidemez.Bunu gtx30 bir impreza sahibi olarak söylüyorum.Dizel güçlü arabalar istanbul ankara arasında çok avantajlıdır. Özellikle 3.0 motor üzeri veya 2.0 motor 200hp üzeri dizel motorlar ile 2-2,5 saat arası almak çok basit.


    Sen gtx30 lu imprezayla dizellerden daha yavas gidiyorsan bence sat o subaruyu ayrica 30 li setupa falan gerek yok 300 beygirlik bir subaru bile 2 saat 10 dakika gibi bir surede 2 gise yapar ayrica ankarada 2 saat alti iki gise yapan subarucular var

    Dostum daha önce hiç ya impreza kullanmadın ya da 3.0 dizel motor araç kullanmadın.

    Radar konusuna gelelim bolu tüneli şu aralar sadece mesai saatleri arasında radarları açıyorlar gece radar açmıyorlar.

    Kısacana anlatayım.En önemli konu trafik trafik hiç olmadığı saatlerden bahsediyorum.Gece ve sabaha karşı. Ben istanbula hep gece giderim gündüz çok nadir giderim. Şöyle tarif edeyim cumartesi pazara bağlayan gece saat 2 çıkmayı planlıyorum.


    Bahsettiğim araçlar denenmiştir.

    1-a6 3.0tdi superchips yaklaşık 300hp çok rahat bir şekilde tek depo ile doldurmadan gidiliyor ve 200-210 altına hiç düşmenize gerek yok.

    2-Impreza gtx3082 setup ile spec c şanzıman id1300 enjektörler son sürat 280km devir bitiriyor. Tam gaz da 1,5-2 tl arası yakıyor ve etanol 20% meth injection. Bu araçla 2 sefer depo doldurman gerekiyor ayrıca etanölde eklemek gerekiyor ve boludan sonra insan inanılmaz yoruluyor çünkü korkunç bir gürültü ve inanılmaz bir ses. Impreza ile niye o kadar süratli gidilmez dememin sebebi bu.

    3-2012 Mondeo dizel 208hp (eksoz filtre dpf+egp iptalleri stage 2 yazılım). Hiçbir şekilde 190km altına düşmenize gerek yok o da cankurtaran civarlarında ve tünele yaklaşırken ve tünelden çıktığınızda birkaç tehlikeli viraj var oralarda.

    Daha yeni denendi edirne-silivri çıkışı arası 174km tam ortalama sürat 203km/h araç mondeo.

    Aynı şekilde audi a6 2015 2.0tdi highway çıkış istanbul sabiha gökçen net 1 saat.

    Ama şu konuda bütün arkadaşlar haklı bu süratler cidden çok tehlikeli ama yapılabilir süratler arabanız ve trafik müsait olduktan sonra.

    Almanya da ne kadar otobanların çoğunda hız sınırı olmasa bile bize göre çok daha süratliler bizim kuzen anlatıyor hamburg civarlarındaydı fuar için e350cdi 4matic kiralamış otobanda 230-250 gidip geliyordum ama beni sanki ben duruyormuşum gibi 1 saat içinde en az 20 araba geçti diye anlatıyordu. Yeni arabalar yüksek süratlerde ciddi olarak stabiller ve çoğu yeni d sınıfı ve üstü lüks arabalarda 200km ve üzerini kadrana bakmadan anlayamıyorsunuz.

    Saygılarımla



    Haa tamam ben subaruda ekstra benzin alma olayini düşünmedim ama max kayip 5 dakika olur diye düşünüyorum bu arada uste resimde attim ankara kocaeli 1.6 cla ile 2 saat altinda gitmisim 161 ortalama hiz ile senin dediğin arabalarla 2 saat alti trafik sikintisi olmazsa bence rahat gidilir. Bu arada senin isim hic yabanci gelmedi 2005 sti varmiydi sende önceden ve incekte hic kahvalti organizasyonuna gittinmi 2008 2009 yillari olabilir




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.