Şimdi Ara

ANKARA GENPA TEKNİK SERVİS HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler elimde Genpa Garantili İphone 4 var. Cihazın durduk yere wifi yok hatası verdi. Araştırdığım da 3G cihazlarda bu sorunu yaşayan baya arkadaşl olduğunu gördüm. 4'lerde de 3G'ler kadar sık olmasada yaşayan arkadaşlar varmış bu sorunu. Genpa daha önce servisi nasıl oldugunu bilmediğim bir teknik servisti. Biraz araştırıyım dedim ve şikayetlere bakarsak İphone konularında özellikle rezil bir tutum sergiliyor. Şimdi ben cihazı vercem büyük ihtimal kullanıcı hatası diyecekler ve para talep edecekler. Bu durumda neler yapmamı önerirsiniz ? Normalde sıfır cihaz ile değiştirmeleri gerekiyor. Bi 3G konusunda arkadaşa da ilk başta kullanıcı hatası demiş arkadaş biraz sert çıkınca değiştirmişler. Bende böyle bi durumda kalırsam zaten agresif bi yapıdayım baya bi olaylı geçebilir. Sizde tecrübeleriniz varsa Ankara/Genpa hakkında yazın lütfen. İlla Ankara/Genpa olması şart değil bu tür durumlarda yazın.

    Not: Cihazı daha önce aldığım arkadaş göndermiş kullanıcı hatası demişler arkadaş biraz saf birşey üstüne gitmemiş tabi. benim aldığım arkadaş bana wifi sorunu nedeniyle gönderdim demişti. Ancak genpa teknik servis bölümünden baktım. Cihaz şikayetine telefon açılmıyor diye yazmış.Adamlarda ücret karşılığı yapılacak demiş. Sonra ne oldu bilmiyorum aldığım arkadaş biraz saf pekte bu işlerden anlamıyordu galiba. Büyük ihtimal yapılmış ve gönderilmiş çünkü cihaz açılmıyor diye gönderilmiş şu an cihaz takır takır çalışıyor zaten sıfır gibi darbe görmemiş içi açılmamış cihazın. Ayrıca teknik servisten baktığım da yapıldı veya yapılmadı diye bi ibare bulunmuyor. Bunun nerden yapılıp yapılmadığını anlarım ?

    Ben şimdi yarın gittiğim de '' Durduk yere wifi yok sorunu veriyor '' diye şikayette bulunup teslim etcem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cehili -- 4 Aralık 2011; 23:01:44 >







  • Daha önce kullanıcı hatası demişlerse zaten cihazı garanti dışı bırakmışlardır. Servise ilk gittiğinde gerekli itiraz edilmeliydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Beyler elimde Genpa Garantili İphone 4 var. Cihazın durduk yere wifi yok hatası verdi. Araştırdığım da 3G cihazlarda bu sorunu yaşayan baya arkadaşl olduğunu gördüm. 4'lerde de 3G'ler kadar sık olmasada yaşayan arkadaşlar varmış bu sorunu. Genpa daha önce servisi nasıl oldugunu bilmediğim bir teknik servisti. Biraz araştırıyım dedim ve şikayetlere bakarsak İphone konularında özellikle rezil bir tutum sergiliyor. Şimdi ben cihazı vercem büyük ihtimal kullanıcı hatası diyecekler ve para talep edecekler. Bu durumda neler yapmamı önerirsiniz ? Normalde sıfır cihaz ile değiştirmeleri gerekiyor. Bi 3G konusunda arkadaşa da ilk başta kullanıcı hatası demiş arkadaş biraz sert çıkınca değiştirmişler. Bende böyle bi durumda kalırsam zaten agresif bi yapıdayım baya bi olaylı geçebilir. Sizde tecrübeleriniz varsa Ankara/Genpa hakkında yazın lütfen. İlla Ankara/Genpa olması şart değil bu tür durumlarda yazın.

    Not: Cihazı daha önce aldığım arkadaş göndermiş kullanıcı hatası demişler arkadaş biraz saf birşey üstüne gitmemiş tabi.

    Demekki kullanici hatasidir hocam aldiginiz arkadasta kullanici hatasi olmasa ugrasirdi ama size boyle boyle dediler sizde yollayin bi cihazi genpa soyle boyle yapiyo diyerek satti telefonu anlasilan ,

    Mutlaka cihazda bir darbe veya sivi temasi vardir




  • Hocam benim aldığım arkadaş bana wifi sorunu nedeniyle gönderdim demişti. Ancak genpa teknik servis bölümünden baktım. Cihaz şikayetine Telefon açılmıyor diye yazmış.Adamlarda ücret karşılığı yapılacak demiş. Sonra ne oldu bilmiyorum aldığım arkadaş biraz saf pekte bu işlerden anlamıyordu galiba. Büyük ihtimal yapılmış ve gönderilmiş çünkü cihaz açılmıyor diye gönderilmiş şu an cihaz takır takır çalışıyor zaten sıfır gibi darbe görmemiş içi açılmamış cihazın.

    Ben şimdi yarın gittiğim de '' Durduk yere wifi yok sorunu veriyor '' diye şikayette bulunup teslim etcem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ostard


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Beyler elimde Genpa Garantili İphone 4 var. Cihazın durduk yere wifi yok hatası verdi. Araştırdığım da 3G cihazlarda bu sorunu yaşayan baya arkadaşl olduğunu gördüm. 4'lerde de 3G'ler kadar sık olmasada yaşayan arkadaşlar varmış bu sorunu. Genpa daha önce servisi nasıl oldugunu bilmediğim bir teknik servisti. Biraz araştırıyım dedim ve şikayetlere bakarsak İphone konularında özellikle rezil bir tutum sergiliyor. Şimdi ben cihazı vercem büyük ihtimal kullanıcı hatası diyecekler ve para talep edecekler. Bu durumda neler yapmamı önerirsiniz ? Normalde sıfır cihaz ile değiştirmeleri gerekiyor. Bi 3G konusunda arkadaşa da ilk başta kullanıcı hatası demiş arkadaş biraz sert çıkınca değiştirmişler. Bende böyle bi durumda kalırsam zaten agresif bi yapıdayım baya bi olaylı geçebilir. Sizde tecrübeleriniz varsa Ankara/Genpa hakkında yazın lütfen. İlla Ankara/Genpa olması şart değil bu tür durumlarda yazın.

    Not: Cihazı daha önce aldığım arkadaş göndermiş kullanıcı hatası demişler arkadaş biraz saf birşey üstüne gitmemiş tabi.

    Demekki kullanici hatasidir hocam aldiginiz arkadasta kullanici hatasi olmasa ugrasirdi ama size boyle boyle dediler sizde yollayin bi cihazi genpa soyle boyle yapiyo diyerek satti telefonu anlasilan ,

    Mutlaka cihazda bir darbe veya sivi temasi vardir

    Hocam cihaz şu an elimde almadan zaten 2 saat irdeledim sağını solunu. Telefonda sıvı teması olması veya darbe görmesi mümkün değil çünkü telefonda tek bi tane çizik bırakın kılcal çizik bile yok. İçinin açılması da benim baktığıma göre açılmamış.




  • Wifi sorunu nasıl kullanıcı hatası olabilir ki? Bu servisler deli ediyor beni..

    Zamanında logitech z5500 ses giriş entegresi yanmıştı dekoderde, servis dedi ki benim hatammış.. Bağladığım aygıtlarda sorun varmış yanmış falan.. Neyse yaptırmadım, yazdım amerika logitech'e şikayet maili.. Dedim ben bu servise güvenmiyorum mağduriyetimi giderin diye, adamlar faturamı falan istedi, 2 gün icinde Hollanda'dan sıfır dekoder yolladılar.. Burada servis 150 dolar + KDV ye satıyorlardı..
  • Türkiye'de garanti anlayışı yok hocam zaten. Biraz üstlerine gidip sert davranmak lazım. Cihazı bugun verdim servise bakalım ne olacak.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    DELL Teknik servis hakkında
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • genpa servis biraz hikaye
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.