Şimdi Ara

Android telefonda geri tuşuna basınca uygulama kapanmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu problem sadece lg ye ait değil tüm androidler için geçerli fakat benim telefonum lg g3.sorunum şu uygulamalardan geri tuşuna basarak çıkmama rağmen uygulama arka planda çalışmaya devam ediyor.önceden böyle bir sorun yoktu aniden olmaya başladığını düşünüyorum ya da ben bunu daha önce farketmedi.bunu nasıl düzeltebilirim bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bazı uygulamalar iki kez basınca kapanıyo eğer yine olmazsa orijinal romunu tekrar yükle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogas225 kullanıcısına yanıt
    Dediğim şey tüm uygulamalarda gecerli ve reset atmayı pek istemiyorum içindekiler gideceğinden ama bir bileni yoksa mecburen oyle olacak hocam tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baysalatalik B kullanıcısına yanıt
    Bu tamamen programa bağlı. Yani sen geri tuşuna bastığında bir etkinlik yoksa ana menüye döner, program arkada kalır normalde (Facebook, Twitter gibi programlar en büyük örnekleri). Eğer programı kodlayan "geri tuşuna basıldığında aktivite kalmadıysa kendini kapat" komutunu programa verdiyse anca program kapanır (CPU Temp örneği verilebilir)

    Dediğim gibi, programa ait birşey.
  • androidde uygulama kapatma diye bir olay yok zaten açarsın arkaplanda durar. öyle geri tuşuna 2 kere bas olayında da zaten aktif uygulamanın görevleri durdurulur ama uygulama arkaplanda hala açıktır. illa kapatmak için ayarlara girip durdurmaya zorla demek lazım ki onu dedikten bir müddet sonra bile uygulama açılabiliyor. androidin en başından beri çözemediği bir olay bu çoğu kişi arka plandaki uygulama pil tüketmiyor hızlı açılması için dese de saçma bir olay bence
  • hocam çok iyi yere deyinmişsiniz nenimde şimdi aklıma geldi

    büyük ihtimalle launcher silinmiş veya hata veriyor bunun için telefon o programdan launcere geçemiyor.aynı olay annemin telefondada olmuştu orjinal rom attım eğer launcher yüklemeyi başarırsan düzelir ama yapamazsan orjinal rom atman gerekecek bu arada anasayfa tuşuna basınca birşey olmuyor demi
  • Mağdur Adam M kullanıcısına yanıt
    Zaten benim sorunum orda değil geri tuşuna bastığımda home tusu gibi islev goruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogas225 kullanıcısına yanıt
    Yok olmuyor o ayni tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benden bu kadar




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.