Şimdi Ara

ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz. (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
9
Favori
184.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sarının kapıları otomatik olarak açılıyor kumandayla, yani araç photoshop falan değil:)
    bu arada sarının jantları değiştir tuning türkiye dergisine çıktı belki gören olmuştur:)
  • Araban Güzel Tosbagan Ama Cantları Degiştir Başka Bodykit Olabilir Vs... Şeyler Yakışır
  • arkadaşlar ben bursadan katılıyorum sadece bu konuyu okumak için girdim sitenize ilk resimdeki anadol tamamen gercek ve elyapımı modifiyedir kapı kolları yok diyerek dalga gecen arkadaşlar o aracta ibretle baktığınız avrupa arabalarında kullanılan elektirikli sistem kapı kilitleri kullanılmış ve uzaktan kumanda kontrolü eklenmiştir yani kapılar uzaktan kumanda ile acılmaktadır bu teknolojiyi ilk olarak porche kullanmıştır onuda belirtmek istedim
    O aracla yaklaşı 17 ay kadar uğraşıldı ve hayat verildi bursada onu gibi hayata 4 elle sarılmış birkac tane daha var günümüz araclarında fiberglas ağır bir mazeme olduğu için aracların kasa ağırlığını arttırmak için kullanılmakta anadol'lar komple fberglas artık özelliğini siz düşünün örneğin fiat tipo ların arka bagaj kaputlar da fberglas tandır neden arka kısmı ağırlığını yükseltip yoltutuşunu arttırmak için kullanılmıştır
    anadolların motorları 1200 cc olarak üretilmiş bir kac secenek olarak ta piyasaya sürülmüştür

    Anadol, Türkiye'de toplu olarak üretilen ilk otomobil markasıdır. İlk Türk üretimi otomobil ise 1960'da TCDD tarafından yalnızca beş tane üretilen "Devrim" adı verilen örnek otomobildir.

    Vehbi Koç tarafından kurulan Otosan Otomobil Sanayi A.Ş. tarafından 1966-1986 yılları arasında İstanbul'daki fabrikada üretilmiştir. 1966’dan 1986’ya kadar devam eden Anadol üretimi, yerini 1986'dan sonra Ford Taunus üretimine bırakmış, ancak Otosan 500 pikap üretimi 1991 yılına kadar devam etmiştir. Bugün, Otosan Ford Motor Company lisansı altında Ford binek otomobillerinin üretimine Gölcük’teki yeni tesislerinde devam etmekte ve başta Avrupa Birliği olmak üzere pek çok ülkeye ihracat yapmaktadır. Fabrika 1986'dan sonra Ford üretimi için kullanılmıştır.

    Anadol'un ilk modelleri İngiliz Reliant/Ogle tarafından tasarlanmıştır. Bütün modellerinde kaportası cam elyafı ve polyesterden yapılan Anadol'da motor olarak da Ford motorları kullanılmıştır. İlk kullanılan motor, Ford'un Cortina modelinin 1200 cc'lik motorudur.

    Anadol adı, açılan isim yarışması sonucunda finale kalan; Anadolu, Anadol ve Koç arasından seçilmiştir.

    Az sayıda kalan örnekleri, günümüzde klasik kabul edilmekte, meraklıları tarafından korunmakta ve kullanılmaktadır. Ayrıca ortadan kesilerek kamyonet yapılmış biçimleri ile adını aldığı Anadolu'nun küçük şehirlerinde halen kullanılmaktadır.

    http://www.modifiyem.com/forum/showthread.php?s=398c6b873705f56cf30f1b8789356913&t=58535
    bu adresten anadol severler bursa toplantısında cekilen resimlerine ulaşabilirsiniz
    o gün okadar anadolu bir arada gördüğüme ben şahsen cok mutluyum ne mutluki bu aracları hala yaşatanlar var o kişilerin emeklerine saygı duyuyorum dalga gecen arkadaşlarıda şiddetle kınıyorum
    şöle düşünün arac samandan bile olsa üzerinde boya varya inek bunu nasıl yer hiçmi kafanız basmıyo arkadaş bukardamı zayıfsınız sizingibi modifiye tutkunlarından ben utanıyorum bu arabaya o masrafı yapmam diye arkadaşlar ilk önce modifiyenin ne olduğunu öğrenin ondan sonra buraya yorum yapın tigrayı palio yu herkez modifiye yapar her yerde parcası var önemli olan böle aracı yapabilmek ezas modifikasyon budur
    saygılar DEVECİ
    bu arada sitenizde deveci nickli bir arkdaş varmış onunlada tanışmak isterim devecinin_yigeni_asgti@hotmail.com




  • tek kelimeyle mükemmel

    övüneceğinize daha laf ediyorsunuz bu aracı yaşatmaya çalışan o kadar az kişi varki bu resimlerde nadir örneklerden bir kaçı

    herşeyden önce bu arabaya değil bu arabaya verilen emeğe hakaret ediyorsunuz

    madem sene 2007 siz daha iyisini kendi araçlarınıza yapında görelim
  • Bune bide açık hawa filtresi takacan offffffff 200 çakarsın
  •  ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.



    Buda benden arkadan çekilen resim hoşuma gitti
    gerçi çok hızlı uğraştım, tekerler&Jant için uğraşamadım öyle bıraktım iğrenç oldu. kusura bakmayın
    sadece arka kısım hoşuma gitti o kadar


     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkan -- 10 Ekim 2007; 14:57:12 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alkan

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.



    Buda benden arkadan çekilen resim hoşuma gitti
    gerçi çok hızlı uğraştım, tekerler&Jant için uğraşamadım öyle bıraktım iğrenç oldu. kusura bakmayın
    sadece arka kısım hoşuma gitti o kadar


     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.




    arkadaşım sen niye böle bişi yapmaya ihtiyac duydun ve buda benden gibi bir ibare kullandın ben çözemedim eğer bu resmin sanal oldunu düşünüyosan bu arac tamamen gercek ve tüm modifikasyonu el yapımıdır seni aydınlatmak istedim bu arada sanal yapmayıda öğren ondan sonra ortalık yerde calışmalarını sergile dalga gecerler ;)




  • İzmir'de toplanan v8

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 19 Aralık 2007; 11:45:43 >




  • @SeLiM_50
    gerçekten çok güzel yapmışlar.
    amerikanvari bir hava var aracın üstünde.
    özellikle jantları da 5 bijona çevirmişler.
    bitmiş hâlini ve en önemlisi de motorunu bizlerle paylaşırsan çok iyi edersin.
  • Araç hakkında bilgi için

    anadolv8@hotmail.com

    hepimiz bekliyoruz v8 i.
  • modifiyesi hoşmuş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    İzmir'de toplanan v8

     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.




    hala toplanamdı bu arac

    2. sanayıde yatıyor bu seklıyle

    ama bıterse guzel olcak gercekten


    2. sanayıde 2 tane kırmızı anadol var. gercekten cok guzel.. bı tanesı benım dukkanın onunde duruyor. yanında 730 BMW var. gorulmeye deger. ıkısıde cok bakımlı





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *AXI* -- 19 Aralık 2007; 18:43:01 >




  • Elde olmayan sebeplerden dolayı bu zamana kadar yatmış araç.Sahibi böyle diyor.Ama bir Road Runner çıkacağı kesin.
  • valla şu v8 anadol'u gerçekten merakla bekliyorum.
    görüntüsü bile dikkat çekici.
    basık tavan uygulaması değişik olmuş.
  • süper olmuş
  • motor standart mı acaba .o krom görünümlü aynalarda olmasa süper olcak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Elde olmayan sebeplerden dolayı bu zamana kadar yatmış araç.Sahibi böyle diyor.Ama bir Road Runner çıkacağı kesin.

    hâlen beklemedeyiz.
    biterse bizi de haberdar edersin.
  • oyuncak arabaya benzemiş
  • Samandan yapılmamışmıydı yahu bu arabalar
  •  ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.


     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.


     ANADOL - Genel Bilgiler|Tarihçe|Resimler|Modifiye;Hiç bilmedikleriniz.




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.