Şimdi Ara

AMD R9 280X Asus Garanti Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet Arkadaşlar Öncelikle Forumdan bir arkadaştan artifacts yok diye bir kart aldım Kartta sorun belirdi.Neyse Servise ögrendim ve daha önce 2 defa daha kartın servise gittigini öğrendim neyse Konuya gelmek istiyorum.Asusla ilgili bu gidişle başım belaya gidecek olayı burdan tekrar yazmak istemiyorum.Olayı en son asusa gönderdigim emailde anlattıgım gibi buraya yapıştıracagım sizden konuyla iligili yorum yapmak istiyorum.



    08.01.2015 Tarihinde Sa****.com üzerinden Güvenli alışveriş sekmesinden tarafımca M**** ER*****Y isimli vatandaştan satın aldım.Daha sonra yaşadıgım artifacts yani görüntü bozulmalarından dolayı problem yaşadım hiç bitmedi bu sorunlar ve bu sorunları görüntü kaydetme programı ile kaydederek dvdye attım ve kart kutusuna beraber ekleyerek. Ekran kartını orjinal kutusu(Sag alt tarafında Seri numarası:DCYVCM006079 Yazar) Ve tüm eksiksiz plastik korumalarına varana kadar Ve orjinal faturasıyla beraber ups kargonun 1ZW44R096823449365 Kargo Takip Numarasıyla 22.01.2015 tarihinde kargolayarak tarafınıza gönderdim.Aylin Bulduklu hanım tarafından 23.01.2015 tarihinde kart alındı.Daha sonradan bir kaç gün sonra kartın sisteme kayıt edilmedigini gördügüm için canlı destekden tarafınıza kartın kayıt edilmedigini bilgilerini göremedigimi halen daha önceki sahibi m*** er**** üzerine kayıt gözüktügünü tarafınıza canlı destekten yazdım.Tarafıma azami kayıt süresinin 5 gün oldugunu ve bu sürede kayıtın tamamlanacagını eğer olmazsa tekrar yazmam takdirde hallolacagını söylediler.Bütün her konuşmaların kayıtları bende mevcuttur.Daha sonra 5 gün geçti 1 hafta 2 hafta derken halen kayıt olmadı dedim ki bakın sisteme kayıt etmemişssiniz halen bana bu seferde azami 20 iş günü beyefendi kayıt önemli degil beklemeniz gerekiyor zaman dolmamış dendi peki dedim yine.Bir şey demedim.Tekrar tekrar yazdım sagolsun bir canlı destekteki selin hanım biraz yardımcı oldu ve beni arayacaklarını söyledi.Tarafım bu ay başlarında arandım bana kartınızı gönderdik geldi mi gibi bir şey sordu yok öyle bir şey sisteme bile kayıt edilmedi kartım ne göndermesi dedim.Bana dedi ki Kartın seri numarasını söyleyin tamam dedim buyrun DC********79 Dedim Yok bu kart degil dedi bende dedim ki yanlışınız var bakın gönderdigim kart bu yok 89 degil mi sonu dedi yok dedim aa sisteme öyle kaydetmişiz sizin kartınız burda alın bunu servise aşagıya verin gönderin dediler halledecegiz dediler kapattılar.asustan tarafıma email geldi 1ZW****9365 takip nolu DC*******89 seri nolu kartınıza yasal süre aşımından dolayı değişim verilmiştir.Bende baktım ki seri numaranın sonu 79 diye o kadar aradım yazdım baktim ki halen sondan 2.rakamı 7 olacak halen 8 yani inanabiliyormusunuz bir rakam ve halen değişmemiş ve bu farklı numara ile kaydedilen seri numaraya değişim kararı çıkmış gördüm ki 25 gündür devamlı bir şekilde önce kayıt açılmadı diye o kadar yazdım kaydedilmedi ve sisteme yanlış girildiginden ne kartı takip edebildim ne bir şey yapabildim.Sonra Müşteri hizmetlerinizi aradım ordaki arkadaş dedi ki 29.01.2015 tarihinde kartınıza değişim kararı çıkmış arkadaşlar seri noyu sisteme yanlış girmiş olabilir haklısınız rapor hazırlanması bekleniyor dediler .Geçen hafta yani 12-13 Şubat perşembe ve cuma günü en geç değişim raporu elinizde olması lazım biz göremiyoruz burdan dediler fakat yine olmadı.Dün yine bir arkadaş aradı aynı durumu ilettim salı ögleden sonra aradı aynı durumu ilettim.Beni tekrar arayacagını bu yanlışlıgı cözülecegini söyledi çarşamba fakat kimse aramadı.Ve bugün baktım inanamıyorum DC****79 seri nolu kart olarak sisteme 18.2.2015 ve onarımda gibi komik şeyler yazıyor.27 Gündür sizde olan kart bugün sisteme giriliyor.Arıyorum müşteri hizmetlerini bana kartınız sisteme girilmiş onarımı yapılıyor mu ona bakıyoruz diyor Bende diyorum ki ne onarımı değişim kararı çıkan zaten yasal süre diye bir şey kalmadı halen onarımda falan ne yapıyorsunuz siz diyorum.Bana biz bilemiyoruz merkeze ulaşamıyoruz bugün tatil diyor banane sizin tatilinizden ben çalışıyorum ama 27 gündür sizin yaptıgınız hatanın bedelini ödüyorum Yaptıgınız hatadan dolayı magdur oluyorum.
    Ayrıca kanuni olarak ;
    SANAYİ MALLARININ SATIŞ SONRASI HİZMETLERİ HAKKINDA YÖNETMELİK'in (14.06.2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmi Gazete) 10. maddesine göre (Değişik fıkra:RG-24/4/2011-27914)

    "Kullanım ömrü süresince, malın bakım ve/veya onarım süresi; garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın servis istasyonuna bildirimi, garanti süresi dışında ise; malın teslim tarihinden itibaren, 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik eki listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez"

    Bu süre bildiğiniz gibi 20 iş günüdür.

    Yine aynı yönetmeliğin 4. maddesi, k bendine göre (Ek:RG-24/4/2011-27914)"İş Günü" tanımlanmıştır: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini ifade eder.

    Dolayısıyla yasal onarım süresi dolmasına rağmen bu tarihe kadar onarım tamamlanamamış ve ürün halen servisinizdedir.
    Değişim kararı çıktı diyeceksiniz zaten fakat görüyorum ki o kadar şikayetten sonra 18.02.2015 tarihinde yaklaşık teslim aldıktan 27 gün sonra sisteme kayıt ediyorsunuz ben sizi daha fazla beklemek istemiyorum.
    Görüyorum ki 29.01.2015 tarihinde değişim kararı çıkan DC******89 Seri nolu olarak sisteme sizin tarafınızdan yanlış girdiginiz için Fakat İsim benim Adımda yani S**** Ö**** adında kayıt olan 29.01.2015 tarihinden 18.02.2015 tarihine kadar yaklaşık 21 gündür düzenlenmedigi ve tarafıma ulaştırılmadıgı aşagıdaki yönetmelige uymadıgınızı görüyorsunuzdur umarım ;
    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK, 14 maddesi, b bendi uyarınca, "Tamiri için gereken azami sürenin aşılması durumunda" değişim raporunun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren 7 gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur.

    Dolayısıyla kanun uyarınca başvuru yükümlülüğümü yerine getiriyorum ve ilgili değişim belgesinin hazırlanarak tarafıma verilmesini rica ediyorum.

    Ürünümü yasal onarım süresi içerisinde onaramadığınız için kanunun tüketiciye verdiği haklara dayanarak değişim belgesinin hazırlanmasını istiyorum.

    Asus servisinin biraz ağır aksak da olsa dürüst çalıştığını, bu tip durumlarda diğer bazı firmalar gibi "Firma prensibi olarak" 4077 sayılı kanunu hiçe saymadığını, "Mahkeme yollarında vazgeçenler kardır" mantığı gütmediğini biliyorum. 21 gündür değişim kararı çıkıpta yasal 7 gün içinde tarafıma düzenleyip göndermemenize anlam veremiyorum ki sizi bu kadar uyarmışken aramışken bildirmişken,Ve bu kadar süre sonra 18.02.2015 tarihinde sisteme girip bana müşteri hizmetlerinden sisteminiz yeni girilmiş onarrılması bekleniyor gibi boş sözler basit sözler söylenmesini istemiyorum.Dedigim gibi beni bu kadar magdur etmenizin hiç bir yasal dayanagı yazdıgım metinlerlede kalmadıgını görmekte oldugunuza inanıyorum.Rapor göndermek için yukarda belirttigim yönetmelikte belirtilen değişim kararı çıkan 29.01.2015 tarihinden 18.02.2015 tarihine kadar olan sürenin yönetmelikte belirtilen 7 günden çok fazla oldugunu ve kanuni olarak bir dayanagınızın olmadıgını belirtmek isterim. .Yarın yani 19.02.2015 tarihinde değişim raporunun kargoya verilip 20.02.2015 tarihinde elimde olmasını talep ediyorum.Son olarak asusun gerçekten iyi bir marka oldugunu son kez size güvenebilecegimi sizin göstermenizi istiyorum
    İyi çalışmalar.


    Diye en son email attım ve bugünde yazdım arkadaşlar Bana 20.02.2015 tarihinde kargo çıkışının raporunuzun çıkışının görülüyor şu an itibariyle dediler bende dedim umarım çıkar dedim ne diyeyim fıttırmak üzereyim arkadaşlar ürün ne kadar kaliteli olursa olsun.Alacagınız ürünün servisi hiç bir işe yaramazsa lütfen ordan ürün almayın servisi araştırın unutmayın teknoloji biraz şans işidir.Neyse 940 tl faturası var ürünün aynı ürünü almak istemiyorum artifacts sorunu yüzünden ve yüksek güç sarfiyatı istemiyorum artık Msi GTX 970 Almayı düşünüyorum Bu konuyla ilgili yorumlarınızı fikrinizi ve kart konusunda önerinizi bekliyorum Teşşekkür ediyorum İYİ FORUMLAR Dilerim.







  • Cevap ve yorumlarınızı bekliyorum.
  • Konuyu yanlış yere mi açtım 50 kişi bakmış hiç mi bilgisi olan yok herkes garanti safhasında çok mu güzel karşılanıyor bios update yapılıp gönderilen çogu kartlar hepimizin degil miydi bilgisizce ?
  • Şuan ayni magduriyet bende bimeks urun serviste diyo ki zor bela bi takip numarasi buldum aylin bulduklu diye biri almis fakat servis yok boyle bir cihaz diyor bilmiyorum ne olucak yarin yine ariyacagim hort oldu biraz ama insallah cozecegim bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.