Şimdi Ara

Amazon Sipariş Kendiliğinden İptal Oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
16.467
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Amazondan alışveriş yapıyorum ürünü seçip adresim ve kredi kartı bilgilerimde Türkçe karakter olmadan yazıyorum siparişi verdiğimde sipariş bir süre gözüküyor birkaç saniye sonra sonra iptal kısmına düşüyor nedenini anlayamadım. daha önce bu kartımla yurt dısında sipariş ettim hatta bankayı aradım kartınız yurt dısı ödemesine açık dedi. sorun ne dir anlayamadım bilgisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 1 Ocak 2016; 21:43:06 >



  • Hocam onu buraya değil amazon support'a bağlanıp söyleyin. Order # 'ile onlara başvurun , onlar size çok kısa bir sürede daha çok yardımcı olacaklardır.
  • teşekkur ederim sağolasın azizim
  • Banka kartınız hangisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hsbc advantaga. bankayı aradım tekrardan herhangibi bir olumsuz para çekim isteği bile oladı diyor ve yurt dışınada açık dediler. amazon support ile konuştum canlı destek hattından yardımcı olamıyoruz birimimiz ayrı dediler ve bana mail geldi. şunlar yazıyordu ;

    We have canceled your recent Amazon.com order, #110-7998085-9867403, because we were unable to charge your credit card.

    If you have questions about declined credit card payments, please review the information below.

    Why did my card decline?

    --We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.

    --You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.

    How can I updated my payment method for my next order?

    -- Shopping Cart: The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form.

    -- 1-Click: If you prefer to use 1-Click shopping, you can modify your settings for future 1-Click orders through the 1-Click Settings link in Your Account. Click "Your Account" on our website, then click "1-Click Settings." Once you have signed in with your email address or mobile phone number and password, you will be able to change the options for any address in your address book, including the default credit card for each entry.

    -- Your Amazon.com Account: You can add a new credit card to your Amazon.com account before you place an order. Click "Your Account" on our website (you may be prompted to sign in). Then click "Add a Credit or Debit Card" in the Payment section and follow the instructions to add your credit card.




  • Bu sorunun aynısını yaşadım ancak benim kredi kartım vakıfbank, sanal alışveriş limitini gereğinin 4-5 katı yaptıktan sonra ödemeyi onayladı. Hscb de bu tarz sanal alışveriş limiti varmı bi varsa yükseltin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanal kart değil ek kart ta değil, kredi kartı limiti 750tl bankayı aradığımda rahatlıkla çekimi yapması gerektiğini söylediler ve hesap akışına baktıklarında herhangibi bir red işlemide olmadı diyorlar. sanki amazon kredi kartını görmüyor gibi birşey
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yipmanlimit

    sanal kart değil ek kart ta değil, kredi kartı limiti 750tl bankayı aradığımda rahatlıkla çekimi yapması gerektiğini söylediler ve hesap akışına baktıklarında herhangibi bir red işlemide olmadı diyorlar. sanki amazon kredi kartını görmüyor gibi birşey

    bende aynı sorunu yaşadım. eğer banka sistemlerinde kayıtlı adresinizle kargonun teslimat adresiniz farklı olursa siparişi otamatik amazon iptal ediyor bazı kartlarda. birde siparişi ilk verirken sanırım amazonm çok küçük göstermelik bir tutarı karttan çekmeye çalışıyo buda banka tarafından hatalı tutar olarak algılanıp çekim iptal ediliyo dolayısıyla karttan para çeilemediğinden sipariş iptal edilmiş oluyor.
  • bankayı aradım adresim sipariş adresim ile aynıydı. son olarak tekrar denedim fakat işlem gerçekleşmedi :(
  • ziraat bankasının genç kart diye bir kartı var onunla denedim siparişi onayladı sorun yok gibi duruyor şuan.
  • olduğunu düşündüm ama olmadı bir süre sonra aşağıdaki resimde ki uyarıyı almaya başladım. kendi kredi kartım hariç 2 ayrı karttan denedim gene olmadı. ne yapacağımı bilemiyorum.

     Amazon Sipariş Kendiliğinden İptal Oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 3 Ocak 2016; 19:58:28 >
  • Bende de aynı sorun var ama benim uyeligimide iptal ediyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3D Secure olayından kaynaklanıyor olabilir. Amazon 3D Secure kullanmıyor, Türkiye'de bazı bankalarda zorunlu olduğundan ödeme yapılmıyor. Ben de Ziraat ile ödeyememiştim. 3D Secure olmayan veya kapatabileceğiniz bir kart ile deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lne -- 3 Ocak 2016; 20:32:10 >
  • kardeş adresi güncelle,birde ürünün linkini atarmısın
  • 3d secure kapatılamıyor muş normalde Tr sitelerinde ödeme yaparken 3d seçeneği oluyor ama amazonda göremedim ben. kredi kartım var limitim var paramla rezil oluyorum gibi birşey. 45tl fazla verip Tr sitelerinden alacağım ürünü kaç gündür deniyorum olmuyor. amazon support da çözüm bulamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    kardeş adresi güncelle,birde ürünün linkini atarmısın


    adresim falan güncel denedim olmuyor. sanki ürün satmak istemiyor gibi amazon

    http://www.amazon.com/gp/product/B00XREKIJE
  • Kart hesaba tanımlı değilse hesabım bölümünde "add a credit card or debit card" kısmından kartınızı tanımlamaya çalışın hocam eğer oraya ekleyemezseniz karttan para çekilemiyor demektir, çünkü hesaba kart tanımlamak için amazon 1 dolar gibi bişey cekiyor karttan kartı test etme amaçlı sonra iade oluyor. Bu durumda yukarıda arkadaşın dediği gibi bankaya bağlı otomatik bir engelleme olabilir. Bu engelleme hesap hareketlerine yansımadığı için banka da işlemi göremiyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lj.23

    Kart hesaba tanımlı değilse hesabım bölümünde "add a credit card or debit card" kısmından kartınızı tanımlamaya çalışın hocam eğer oraya ekleyemezseniz karttan para çekilemiyor demektir, çünkü hesaba kart tanımlamak için amazon 1 dolar gibi bişey cekiyor karttan kartı test etme amaçlı sonra iade oluyor. Bu durumda yukarıda arkadaşın dediği gibi bankaya bağlı otomatik bir engelleme olabilir. Bu engelleme hesap hareketlerine yansımadığı için banka da işlemi göremiyor olabilir.

    bankayı aradığımda hiçbir hareket yok diyor kartta 1 dolar bile alınmamış. dediğiniz yerden kartımı tanıtıyorum tamam olduguna dair yazılar çıkıyor. peki ne yapmam lazım bankayı arıyorum bizlik bir durum değil siteden kaynaklanıyor diyor. çok çaresiz kaldım :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 4 Ocak 2016; 2:59:46 >




  • İndirimdi, posta ücretinda kıyaktı bilmem neydi istediyseniz hesabınız gözlem altına alınmıştır...
  • Başka bir karttan da denedim olmadı. Artık bıktım gina geldi. Hepaiburada.com dan wd my passport ultra 1tb beyaz (yeni model) olan ürünü 219 tl ye kargo bedava olarak aldım ve taksitli olarak. Amazondaki ürüne göre arada 41tl fazladan para ödedim. Almak isteyen arkadaşlar olursa alabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 4 Ocak 2016; 18:46:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.