Şimdi Ara

Amazon Sipariş Kendiliğinden İptal Oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
5.179
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Amazon Sipariş Kendiliğinden İptal Oluyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    104 Mesaj
    Merhaba. Amazondan alışveriş yapıyorum ürünü seçip adresim ve kredi kartı bilgilerimde Türkçe karakter olmadan yazıyorum siparişi verdiğimde sipariş bir süre gözüküyor birkaç saniye sonra sonra iptal kısmına düşüyor nedenini anlayamadım. daha önce bu kartımla yurt dısında sipariş ettim hatta bankayı aradım kartınız yurt dısı ödemesine açık dedi. sorun ne dir anlayamadım bilgisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 1 Ocak 2016; 21:43:06 >



    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj
    Hocam onu buraya değil amazon support'a bağlanıp söyleyin. Order # 'ile onlara başvurun , onlar size çok kısa bir sürede daha çok yardımcı olacaklardır.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    teşekkur ederim sağolasın azizim
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    113 Mesaj
    Banka kartınız hangisi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    hsbc advantaga. bankayı aradım tekrardan herhangibi bir olumsuz para çekim isteği bile oladı diyor ve yurt dışınada açık dediler. amazon support ile konuştum canlı destek hattından yardımcı olamıyoruz birimimiz ayrı dediler ve bana mail geldi. şunlar yazıyordu ;

    We have canceled your recent Amazon.com order, #110-7998085-9867403, because we were unable to charge your credit card.

    If you have questions about declined credit card payments, please review the information below.

    Why did my card decline?

    --We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.

    --You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.

    How can I updated my payment method for my next order?

    -- Shopping Cart: The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form.

    -- 1-Click: If you prefer to use 1-Click shopping, you can modify your settings for future 1-Click orders through the 1-Click Settings link in Your Account. Click "Your Account" on our website, then click "1-Click Settings." Once you have signed in with your email address or mobile phone number and password, you will be able to change the options for any address in your address book, including the default credit card for each entry.

    -- Your Amazon.com Account: You can add a new credit card to your Amazon.com account before you place an order. Click "Your Account" on our website (you may be prompted to sign in). Then click "Add a Credit or Debit Card" in the Payment section and follow the instructions to add your credit card.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    113 Mesaj
    Bu sorunun aynısını yaşadım ancak benim kredi kartım vakıfbank, sanal alışveriş limitini gereğinin 4-5 katı yaptıktan sonra ödemeyi onayladı. Hscb de bu tarz sanal alışveriş limiti varmı bi varsa yükseltin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    sanal kart değil ek kart ta değil, kredi kartı limiti 750tl bankayı aradığımda rahatlıkla çekimi yapması gerektiğini söylediler ve hesap akışına baktıklarında herhangibi bir red işlemide olmadı diyorlar. sanki amazon kredi kartını görmüyor gibi birşey
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yipmanlimit

    sanal kart değil ek kart ta değil, kredi kartı limiti 750tl bankayı aradığımda rahatlıkla çekimi yapması gerektiğini söylediler ve hesap akışına baktıklarında herhangibi bir red işlemide olmadı diyorlar. sanki amazon kredi kartını görmüyor gibi birşey

    bende aynı sorunu yaşadım. eğer banka sistemlerinde kayıtlı adresinizle kargonun teslimat adresiniz farklı olursa siparişi otamatik amazon iptal ediyor bazı kartlarda. birde siparişi ilk verirken sanırım amazonm çok küçük göstermelik bir tutarı karttan çekmeye çalışıyo buda banka tarafından hatalı tutar olarak algılanıp çekim iptal ediliyo dolayısıyla karttan para çeilemediğinden sipariş iptal edilmiş oluyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    bankayı aradım adresim sipariş adresim ile aynıydı. son olarak tekrar denedim fakat işlem gerçekleşmedi :(
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    ziraat bankasının genç kart diye bir kartı var onunla denedim siparişi onayladı sorun yok gibi duruyor şuan.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    olduğunu düşündüm ama olmadı bir süre sonra aşağıdaki resimde ki uyarıyı almaya başladım. kendi kredi kartım hariç 2 ayrı karttan denedim gene olmadı. ne yapacağımı bilemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 3 Ocak 2016; 19:58:28 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Bende de aynı sorun var ama benim uyeligimide iptal ediyorlar



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    885 Mesaj

    3D Secure olayından kaynaklanıyor olabilir. Amazon 3D Secure kullanmıyor, Türkiye'de bazı bankalarda zorunlu olduğundan ödeme yapılmıyor. Ben de Ziraat ile ödeyememiştim. 3D Secure olmayan veya kapatabileceğiniz bir kart ile deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lne -- 3 Ocak 2016; 20:32:10 >
    |
    |
    Bahsedilenler: yipmanlimit
    _____________________________
  • Yarbay
    2226 Mesaj
    kardeş adresi güncelle,birde ürünün linkini atarmısın
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    3d secure kapatılamıyor muş normalde Tr sitelerinde ödeme yaparken 3d seçeneği oluyor ama amazonda göremedim ben. kredi kartım var limitim var paramla rezil oluyorum gibi birşey. 45tl fazla verip Tr sitelerinden alacağım ürünü kaç gündür deniyorum olmuyor. amazon support da çözüm bulamıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    kardeş adresi güncelle,birde ürünün linkini atarmısın


    adresim falan güncel denedim olmuyor. sanki ürün satmak istemiyor gibi amazon

    http://www.amazon.com/gp/product/B00XREKIJE
    _____________________________
  • Binbaşı
    1365 Mesaj
    Kart hesaba tanımlı değilse hesabım bölümünde "add a credit card or debit card" kısmından kartınızı tanımlamaya çalışın hocam eğer oraya ekleyemezseniz karttan para çekilemiyor demektir, çünkü hesaba kart tanımlamak için amazon 1 dolar gibi bişey cekiyor karttan kartı test etme amaçlı sonra iade oluyor. Bu durumda yukarıda arkadaşın dediği gibi bankaya bağlı otomatik bir engelleme olabilir. Bu engelleme hesap hareketlerine yansımadığı için banka da işlemi göremiyor olabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    104 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lj.23

    Kart hesaba tanımlı değilse hesabım bölümünde "add a credit card or debit card" kısmından kartınızı tanımlamaya çalışın hocam eğer oraya ekleyemezseniz karttan para çekilemiyor demektir, çünkü hesaba kart tanımlamak için amazon 1 dolar gibi bişey cekiyor karttan kartı test etme amaçlı sonra iade oluyor. Bu durumda yukarıda arkadaşın dediği gibi bankaya bağlı otomatik bir engelleme olabilir. Bu engelleme hesap hareketlerine yansımadığı için banka da işlemi göremiyor olabilir.

    bankayı aradığımda hiçbir hareket yok diyor kartta 1 dolar bile alınmamış. dediğiniz yerden kartımı tanıtıyorum tamam olduguna dair yazılar çıkıyor. peki ne yapmam lazım bankayı arıyorum bizlik bir durum değil siteden kaynaklanıyor diyor. çok çaresiz kaldım :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 4 Ocak 2016; 2:59:46 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    12559 Mesaj
    İndirimdi, posta ücretinda kıyaktı bilmem neydi istediyseniz hesabınız gözlem altına alınmıştır...
    |
    |
    _____________________________

    Intel i5-6500 / MSI H110M PRO-VD / EVGA GTX970 FTW+ / 16 GB DDR4 / Crucial BX200 / Zalman Z3 Plus
  • Teğmen
    104 Mesaj
    Başka bir karttan da denedim olmadı. Artık bıktım gina geldi. Hepaiburada.com dan wd my passport ultra 1tb beyaz (yeni model) olan ürünü 219 tl ye kargo bedava olarak aldım ve taksitli olarak. Amazondaki ürüne göre arada 41tl fazladan para ödedim. Almak isteyen arkadaşlar olursa alabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yipmanlimit -- 4 Ocak 2016; 18:46:16 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
haberler
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.