Şimdi Ara

Amazon Sipariş Kendiliğinden İptal Oluyor (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
14.461
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu sorunun aynısını yaşıyorum. Çözüme ulaşan var mı?
  • kaybolanpena kullanıcısına yanıt
    Amazon'dan iki kere alışveriş yaptım ve kısa sürede evime teslim edildi.
  • Ben iş bankası kullandıydım dolar olarak al dediydim ama dolar çekince sanırım kart kullanıma kapandıydı bir şey yazıp bir yere gönderdim geri kullanıma açıldı yardımı olur mu bilmem ama ben de de böle bişi oldu :b
    Bu ürünü almadım tabi amazon amerikadan ürün aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devilkingcry -- 14 Ağustos 2016; 9:33:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim siparişi kabul ediyor, bankadan para çekiliyor, shipped yazıp, iparcel numarası çıkıyor,
    14 gün sonra siparişi iptal ediyor, ürün ücretini geri ödüyor ama kargo parasını ödemiyor.

    Aynı şeyi bir daha sipariş verip bekledim ayine 15 gün sonra iptal olup refund işlemi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yipmanlimit

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    kardeş adresi güncelle,birde ürünün linkini atarmısın


    adresim falan güncel denedim olmuyor. sanki ürün satmak istemiyor gibi amazon

    http://www.amazon.com/gp/product/B00XREKIJE

    bu ürün amazon tarafından gönderilemez adres güncel olabilir
    tr not ship diyor o ürün gönderimi yapmıyor
    banka kartınızla ilgili bir sıkıntı yok
    siz alacağınız ürünün solda turkey shipping secin gönderilecek ürün listelenir o sekilde alım yapabilirsiniz yaptığınız yöntem baştan yanlış




  • Şuan aynı sorun bende de var, daha önce alışveriş yaptığım iş bankası kredi kartı ile alışveriş yaptığımda şöyle bir mesaj geliyor ve sipariş iptal ediliyor:

    ''Hello,

    We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we were unable to charge your credit card.

    We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.

    You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.

    The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form.

    If you prefer to use 1-Click shopping, you can modify your settings for future 1-Click orders through the 1-Click Settings link in Your Account. Click "Your Account" on our website, then click "1-Click Settings." Sign in with your email address or mobile phone number and password. You will be able to change the options for any address in your address book, including the default credit card for each entry.

    You can also add a new credit card to your Amazon.com account before you place an order. Click "Your Account" on our website (you may be prompted to sign in). Then click "Add a Credit or Debit Card" in the Payment section and follow the instructions to add your credit card.

    To learn more about the payment methods we accept, visit the "Payments and gift cards" section of the Amazon.com Help pages:http://www.amazon.com/help

    Sincerely,

    Amazon.com''

    Bankayı 3 kere aradım her seferinde sorun yok denildi, Amazon.com müşteri hizmetleri de sorun yok diyor. Hatta hesap uzmanları bile inceledi hesabı ve sorun yok diye mail attı.
    Daha önce bu sorun ile karşılaşıp çözen arkadaşlar yardımcı olursa çok mutlu olurum.




  • Şu an bende de bu sorun var beyler. Aynı kart ve adresle Amazon.de üzerinden alışveriş yapıyorum, Amazon.com üzerinden verdiğim sipariş 10 saniye içinde iptal oluyor ve kredi kartından çekim yapılamadı şeklinde bir mail alıyorum.

    Sizin sorun düzeldi mi? @Teddy-westside



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 17 Ağustos 2017; 1:40:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teddy-westside

    Şuan aynı sorun bende de var, daha önce alışveriş yaptığım iş bankası kredi kartı ile alışveriş yaptığımda şöyle bir mesaj geliyor ve sipariş iptal ediliyor:

    ''Hello,

    We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we were unable to charge your credit card.

    We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.

    You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.

    The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form.

    If you prefer to use 1-Click shopping, you can modify your settings for future 1-Click orders through the 1-Click Settings link in Your Account. Click "Your Account" on our website, then click "1-Click Settings." Sign in with your email address or mobile phone number and password. You will be able to change the options for any address in your address book, including the default credit card for each entry.

    You can also add a new credit card to your Amazon.com account before you place an order. Click "Your Account" on our website (you may be prompted to sign in). Then click "Add a Credit or Debit Card" in the Payment section and follow the instructions to add your credit card.

    To learn more about the payment methods we accept, visit the "Payments and gift cards" section of the Amazon.com Help pages:http://www.amazon.com/help

    Sincerely,

    Amazon.com''

    Bankayı 3 kere aradım her seferinde sorun yok denildi, Amazon.com müşteri hizmetleri de sorun yok diyor. Hatta hesap uzmanları bile inceledi hesabı ve sorun yok diye mail attı.
    Daha önce bu sorun ile karşılaşıp çözen arkadaşlar yardımcı olursa çok mutlu olurum.

    Neden konuyu hortlatıyorsun güzel kardeşim? 17 Ağustos'ta onay verilmeyen tüm kartlar online alışverişe kapatılacaktı.

    http://www.haberturk.com/ekonomi/is-yasam/haber/1595682-tuketici-onayi-yoksa-kartlar-17-agustos-tan-itibaren-online-isleme-kapatilacak




  • O iş Aralık sonuna kadar uzatıldı. Zaten sorunu çözdüm. Aynı adres sitemde farklı şekilde kayıtlıymış. Mesela adresin birinde cep numaram +90 ile başlıyor, diğerinde de sadece 90 ile başlıyor. Hem shiping, hem de billing adresi için aynı kutucuğu işaretleyince sorun ortadan kalktı. Şu an para çekilmeyi bekliyor.

    Düzenleme: Gene iptal olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 17 Ağustos 2017; 2:30:27 >
  • Amazon.de üzerinden ben de aynı sorunu yaşıyorum.
    Net bir çözümü bulunamamış mı bunun ya :(
    Banka ile görüşüyorum yukarıdaki arkadaşların dediği gibi bizde sorun yok diyorlar. Amazon’da da adres vb her şey aynı, kart da tanımlı sipariş onaylanıyor bir kaç dk sonra Almanca mail geliyor

    İyi Günler,
    mevcut siparişinizi şu adresten aldık: Amazon.de iptal edildi çünkü kredi kartınızdan borç alamadık.
    Ne yazık ki, kredi kartınızın neden reddedildiğini öğrenemedik.

    Diye devam ediyor. Yardım edecek var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.