|
Bu sabah her pazartesi sabahı olduğu gibi dolmuş olmadığı için işyerine dedemin arabasıyla gidecektim.Arabaya bindim ve benzinin olmadığını gördüm.Yol üzerinde ki bir benzin istasyonuna girip benzin almaya karar verdim ama tüm pompalar doluydu ve arabada biraz bekledim.Beklerken bu olay oldu: Telefonum çaldı ve arayan kişi işyerinden bir kadın çalışan.Beni de alır mısın dedi.Ben de yakıt sırasında olduğumu biraz geç kalacağımı (çünkü 20 dklık yolum vardı daha) yürüyerek işyerine gitmesini söyledim.Sabah sabah gidemem ya yakıt almadan gelsen dedi.Bunun evi ile işyeri arasında en fazla 2 km mesafe var ve hava da çok güzel.Gayet yürüyebilir.Ben bunları söylerken şakayla karışık ya ben geçen 5 km yürüyerek işyerine gittim deyince biraz sert ve yüksek bir sesle; Ama sen erkeksin sen yürüyebilirsin hava da soğuk tamam neyse tamam hadi görüşürüz deyip telefonu kapattı.Hava soğuk evet ama 14 derece falan. Şaşırdım.Benzin alıp işyerine gittiğimde çoktan dedikodumu yapıyordu ofisteki çalışanlara.Ben de işkur üzerinden giriş yaptığımdan pek sesimi çıkarmadan yerime geçtim.Başladı yüksek sesle hiç değerimiz de yokmuş falan demeye. 2 saat oldu hala bıdır bıdır konuşuyor. Kimsye anlatamadım buraya yazıp rahatlamak istedim.Saygılarımı sunuyorum. Not:Hoşlanma gibi şeyler yok ortada.Kadın 41-42 yaşlarında evli ve çocuğu var.Kocası da kamuda memur.Kadın her erkeğe böyle yapıyıor.Hatta yeni fark ettim yanındaki masalarda hiç erkek yok hep kadın var.Yani bu kadının erkeklerle bir sorunu var.Köle gibi kullanmak istiyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drumyr -- 1 Şubat 2021; 15:55:56 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmza Kullanmıyorum
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
[link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm







