Şimdi Ara

ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
251
Cevap
2
Favori
215.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kenacesur

    jasberny




    yanılıyorsun? jasberny kardeşim tır felsefesinin içinde en konforlu araç iveco eurostar serisidir. şuan stralis devam ediyo fakat eski serisi daha sağlam ve bir otomobilde olan ve fazlasına sahip en konforlu iveco euro star serisidir..





    iveco ve konfor ölemı bırak yaa ya sen sadece ıveco ya bındın galıba ıveco tam bır takozdur. ama saglamdır lafımız yok ona




  • buda 10
  • yok yok hala 10
  • biz ne diyoz 11
  • jasberny


    Ben burda bindiğim araç'a tapmıyorum şunuda belirtiyim şöförlükle karıştırma , biz en az 20 -30 araç alırız üstelik Actros Man Sacania vs. var hepsinden . zamanı geldiğinde araç yenilediğimizde ekstradan donanım için biz iveco ya para vermedik tabiki zaten standart 95 - 99 yıllarında sözüm iveco eurostar serisi stralis değil ..!! sağlam ve atak ,hızlı donanımlı araçdan bağsediyorum. bi o kadar da yakıtı fazla bir araçdan :) bu arada binmekle olmuyo herşey ona bakarsan ben kanada , almanya fuarlarına gidip kısa süreyle test yaptığımız araçlarıda biliyoruz. yani bu arada en gözde tır iveco'dur demiyorum fakat unutma artık atasözü oldu bu kelime ''Mercedes'den tır Man'dan otobüs olmazzz..
  • Ustadlar slm konu tarihi uzun zamandir dokunulmamis.Konu Man mi Mercedes Benz mi ?Mercedes benz aklimizda bi hemen ilk olarak bir luks objesi olarak yer ettriyor.Mercedes Bnez markasi bir alman ekolu olarak 7 kitada gecerlidir.ama mercedes i nasil biliriz diye sordugumuzda oncelik konfor gelirsonra sizin istekleriniz gelir.oysa beklentilerinizin ilk basinda belki konfor yoktur ama ilk konfor gelir.oyledir sozunu ettigimiz kamyonlarinda cay icebi,liyorsunuz.ama seri sanzuman li bir mercedes bizi asla tatmin etmez bu tum segmentlerinde boyle.saglamlik mi Actros larini bilemem onlar stutgart ta uretiliyor tahminim ama axor lar man lara karsi aksaray da uretilmeye baslandi.mercedes hala uretiyo sattigi yerlilerden vasat.man turkiye de kamyon isini bitirdi ithal getirmeye basladi ithal sektorunun %47 sini eline gecirdi.uzun yol haric 2006-2007 en cok insaat madencilik sektoru satisi Man olmus.Neden mercedes degilde man daha saglam bilmiyorum ama ruhr da demir celik uretmeye 250 yil once baslamak demek bi ipucu olmali sanirim.acik fikirli olmak gerekirse mercedes i yabana atmayin onlarda fena degiller ama guclu takviye ileri sanzuman ile yuksek mototr teknolojisi onemli su an hic bir avrupali kamyon ureticisinde euro 5 motor yokken bunlariş piyasaya surdu man.retarder i avrupaya suren(Daf man dan daha iyi pazarlamistir ve en cok tavsiye edilen retarder de man ile birliktedir)Man dir ilk yine pri tarder motor suyundan fren sistemini de gelistiren man dir (retarder yagli kontrol cekis sistemidir)benim nazarimda zora gelemeyen bir arac olabilir mercedes ne olabilir uzun yollara filolara gelebilir mercedes benz.onun haricinde kamyon almak istiyorum ama illede mercedes olsun demek iyi bir karsilastirma yapmamak demek olur.mercedes in man yada daf lar gibi guclu sanzumani olsaydi mercedes icin negatif demezdim.Bu arada diesel in mucidi rudolf diesel de bir man muhendisiydi.sunu iyi hatirlatmaliyim mercedes te dahil takviyesi guclu avrupada 2 araba var daf ve man.yanlis anlamayin.man in cizgisi belli.Konu disi olacak ama eski hollandali DAF amerikalilar aldiktan sonra Man in en buyuk rakibi oldu scania olsun mercedes te dahil diyorum bakin ben hepsini test eden suren gozlemleyen birisi oldugum icin soyluyorum.Volvo scania iveco renault vs salla hepsi asiri seri arabalar.gecen yil Manisa kula dan ornek alicaz marna madeni icin altimizde 4 araba var 2 scania 2 daf ikiside ayni daf lar 430 luk scania lar 420 lik no problem.kirmizi isiklrda scania lar ucuyolar aynen Wolkswagen transporter lar nasilsa oyle daf larda aynen kalkiyo ama nasil ?scania sirek 6 ileri ve takviye o kadar Daf ise 8 ileri arti 1/2 yarim takviye arti takviye geciyoruz İzmir filan scania lar ucuyo manisa ya sabuncu beline tirmaniyoruz scanialar hala ucuyo.neyse ornek alindi mevzu yerlerden.30 ton butun arabalarda.gelirken scania lar terlemeye basladilar retarder leri sorun yaratiyo yag isindiginda bazen retarder leri yemiyo daf larin oyle bi olayi yok yag sogutmali (bu Man da da bi standarttir İsvec lilerin dezavantaji kuzey ulkesi olmalari sogutma bulunmaz.)olduklarindan daflarin retarderleri sorunsuzdular.Keciborlu baladiz rampasinda scanialara daf lar nerdeyse tur bindirdiler scanialarin 4 takviye attigi yerlerde daf lar 6 duz sadece bucuk takviye ile scania lari aynalarinda yitirdiler.cidden daf lar harika motor yapmislar.konforu gecin volvo scania filan 12-13-14 litre vs neyse super motor yapmis ama kardesim petrol isi canim is birazda.ha mercedes yakit olayinda iyidir enjeksiyon superdir.ama aldigin sonuca bakacak olursan az yakit yuksek performans olarak man derim.(http://forum.donanimhaber.com/m_19836489/tm.htm)bu arada Man 2006 dan sonra bu yilda yilin kamyonu odulunu aldi. iste bununla ilgili haber.MAN, 2007 sonunda yeni bir araç serisine geçti. TGS ve TGX serisi, 2008 yılının kamyonu seçildi. Avrupa’daki konusunda uzman gazeteciler, eleştirmenler ve teknik adamların oluşturduğu bir jüri tarafından bütün araçlar estetik, teknik ve dizayn açısından inceleniyor. Bu inceleme sonucunda TGS ve TGX Avrupa’da 2008 yılının kamyonu seçildi. Bu araçları da MAN Türkiye, 2009’dan itibaren getirmeyi düşünüyor.Ayrıca MAN’ın ‘PriTarder’ isminde yeni bir teknolojisi var. Bu da birincil bir fren sistemi. Motor üzerinde sürekli fren etkisi yaratan özel bir sistem. Frenleme sıvısı olarak da retarderlerden farklı bir şekilde motor suyunu kullanıyor.sozume nokta koyacak olursam mercedes benz kamyon isinda konfor gecin performans olarak isteklerinize cevap veremez.Bakin avrupa satislarina.Bakin bir kamyon ureticisinin avrupa sorumlusunun sozleri;“DAF, 5-6 yıl önce Avrupa’nın en ufak kamyon üreticisiyken aradan geçen süre zarfında Renault Trucks, Iveco,Scania ve Volvo’nun önüne geçti. Man’ı ise yakalamak üzeriyiz. Onu da geçerek Avrupa’da birinci olacağız. Batı Avrupa pazarlarında pazar payımız yüzde 14,5 seviyesinde ve Hollanda’da satılan her 3 kamyondan biri DAF’tır. İngiltere’de satışımız yüzde 28. Almanya’da ise Alman olmayan en büyük kamyon üreticisiyiz ve ithalatçıların lideri olarak 3. sıradayız.”Burada Paccar motorun bir yoneticisinin sozleri var.Mercedes milliyetci almanlarin gonlunde hala almanya da 2. sirada ama
    Daf iddiali ve saglam geliyor cidden bi fh 12 480 ile Xf 480 karsilastirin birakin yahu dersiniz.Volvo super motor yapmis ama tamamen yakitla goturuyo ama daf manyak yapmis motor kolay kolay olmuyo harbiden.tir parklarinda rastlarsaniz bi mersin li yada bir hatay li uzun yol soforu gorurseniz gidin sorun kamyon hangisi diye once Volvo derler ciddi diyorum sonra eski kara man derler.bide su renault iveco falan diyolar forumlarda onlarin burada konusu gecen arabalarin arkasindan yuruyecek yollari var daha.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WESKEYY

    Ustadlar slm konu tarihi uzun zamandir dokunulmamis.Konu Man mi Mercedes Benz mi ?Mercedes benz aklimizda bi hemen ilk olarak bir luks objesi olarak yer ettriyor.Mercedes Bnez markasi bir alman ekolu olarak 7 kitada gecerlidir.ama mercedes i nasil biliriz diye sordugumuzda oncelik konfor gelirsonra sizin istekleriniz gelir.oysa beklentilerinizin ilk basinda belki konfor yoktur ama ilk konfor gelir.oyledir sozunu ettigimiz kamyonlarinda cay icebi,liyorsunuz.ama seri sanzuman li bir mercedes bizi asla tatmin etmez bu tum segmentlerinde boyle.saglamlik mi Actros larini bilemem onlar stutgart ta uretiliyor tahminim ama axor lar man lara karsi aksaray da uretilmeye baslandi.mercedes hala uretiyo sattigi yerlilerden vasat.man turkiye de kamyon isini bitirdi ithal getirmeye basladi ithal sektorunun %47 sini eline gecirdi.uzun yol haric 2006-2007 en cok insaat madencilik sektoru satisi Man olmus.Neden mercedes degilde man daha saglam bilmiyorum ama ruhr da demir celik uretmeye 250 yil once baslamak demek bi ipucu olmali sanirim.acik fikirli olmak gerekirse mercedes i yabana atmayin onlarda fena degiller ama guclu takviye ileri sanzuman ile yuksek mototr teknolojisi onemli su an hic bir avrupali kamyon ureticisinde euro 5 motor yokken bunlariş piyasaya surdu man.retarder i avrupaya suren(Daf man dan daha iyi pazarlamistir ve en cok tavsiye edilen retarder de man ile birliktedir)Man dir ilk yine pri tarder motor suyundan fren sistemini de gelistiren man dir (retarder yagli kontrol cekis sistemidir)benim nazarimda zora gelemeyen bir arac olabilir mercedes ne olabilir uzun yollara filolara gelebilir mercedes benz.onun haricinde kamyon almak istiyorum ama illede mercedes olsun demek iyi bir karsilastirma yapmamak demek olur.mercedes in man yada daf lar gibi guclu sanzumani olsaydi mercedes icin negatif demezdim.Bu arada diesel in mucidi rudolf diesel de bir man muhendisiydi.sunu iyi hatirlatmaliyim mercedes te dahil takviyesi guclu avrupada 2 araba var daf ve man.yanlis anlamayin.man in cizgisi belli.Konu disi olacak ama eski hollandali DAF amerikalilar aldiktan sonra Man in en buyuk rakibi oldu scania olsun mercedes te dahil diyorum bakin ben hepsini test eden suren gozlemleyen birisi oldugum icin soyluyorum.Volvo scania iveco renault vs salla hepsi asiri seri arabalar.gecen yil Manisa kula dan ornek alicaz marna madeni icin altimizde 4 araba var 2 scania 2 daf ikiside ayni daf lar 430 luk scania lar 420 lik no problem.kirmizi isiklrda scania lar ucuyolar aynen Wolkswagen transporter lar nasilsa oyle daf larda aynen kalkiyo ama nasil ?scania sirek 6 ileri ve takviye o kadar Daf ise 8 ileri arti 1/2 yarim takviye arti takviye geciyoruz İzmir filan scania lar ucuyo manisa ya sabuncu beline tirmaniyoruz scanialar hala ucuyo.neyse ornek alindi mevzu yerlerden.30 ton butun arabalarda.gelirken scania lar terlemeye basladilar retarder leri sorun yaratiyo yag isindiginda bazen retarder leri yemiyo daf larin oyle bi olayi yok yag sogutmali (bu Man da da bi standarttir İsvec lilerin dezavantaji kuzey ulkesi olmalari sogutma bulunmaz.)olduklarindan daflarin retarderleri sorunsuzdular.Keciborlu baladiz rampasinda scanialara daf lar nerdeyse tur bindirdiler scanialarin 4 takviye attigi yerlerde daf lar 6 duz sadece bucuk takviye ile scania lari aynalarinda yitirdiler.cidden daf lar harika motor yapmislar.konforu gecin volvo scania filan 12-13-14 litre vs neyse super motor yapmis ama kardesim petrol isi canim is birazda.ha mercedes yakit olayinda iyidir enjeksiyon superdir.ama aldigin sonuca bakacak olursan az yakit yuksek performans olarak man derim.(http://forum.donanimhaber.com/m_19836489/tm.htm)bu arada Man 2006 dan sonra bu yilda yilin kamyonu odulunu aldi. iste bununla ilgili haber.MAN, 2007 sonunda yeni bir araç serisine geçti. TGS ve TGX serisi, 2008 yılının kamyonu seçildi. Avrupa’daki konusunda uzman gazeteciler, eleştirmenler ve teknik adamların oluşturduğu bir jüri tarafından bütün araçlar estetik, teknik ve dizayn açısından inceleniyor. Bu inceleme sonucunda TGS ve TGX Avrupa’da 2008 yılının kamyonu seçildi. Bu araçları da MAN Türkiye, 2009’dan itibaren getirmeyi düşünüyor.Ayrıca MAN’ın ‘PriTarder’ isminde yeni bir teknolojisi var. Bu da birincil bir fren sistemi. Motor üzerinde sürekli fren etkisi yaratan özel bir sistem. Frenleme sıvısı olarak da retarderlerden farklı bir şekilde motor suyunu kullanıyor.sozume nokta koyacak olursam mercedes benz kamyon isinda konfor gecin performans olarak isteklerinize cevap veremez.Bakin avrupa satislarina.Bakin bir kamyon ureticisinin avrupa sorumlusunun sozleri;“DAF, 5-6 yıl önce Avrupa’nın en ufak kamyon üreticisiyken aradan geçen süre zarfında Renault Trucks, Iveco,Scania ve Volvo’nun önüne geçti. Man’ı ise yakalamak üzeriyiz. Onu da geçerek Avrupa’da birinci olacağız. Batı Avrupa pazarlarında pazar payımız yüzde 14,5 seviyesinde ve Hollanda’da satılan her 3 kamyondan biri DAF’tır. İngiltere’de satışımız yüzde 28. Almanya’da ise Alman olmayan en büyük kamyon üreticisiyiz ve ithalatçıların lideri olarak 3. sıradayız.”Burada Paccar motorun bir yoneticisinin sozleri var.Mercedes milliyetci almanlarin gonlunde hala almanya da 2. sirada ama
    Daf iddiali ve saglam geliyor cidden bi fh 12 480 ile Xf 480 karsilastirin birakin yahu dersiniz.Volvo super motor yapmis ama tamamen yakitla goturuyo ama daf manyak yapmis motor kolay kolay olmuyo harbiden.tir parklarinda rastlarsaniz bi mersin li yada bir hatay li uzun yol soforu gorurseniz gidin sorun kamyon hangisi diye once Volvo derler ciddi diyorum sonra eski kara man derler.bide su renault iveco falan diyolar forumlarda onlarin burada konusu gecen arabalarin arkasindan yuruyecek yollari var daha.



    Hocam baya bir Derleme yapmışsında rotartarla olacak işler değil bunlar daf diyorsun daf 95 xf 'lerden sonra yeni xf 105 ler pek rahmet görmedi aynı şekilde ilk çıktığında cf serileri tutuldu sonra ipin ucu kaçtı . daf ve scania tamamiyle düz yolun araçları rampa işi iveco diyorum. Yanlız şunu da belirtmek isterim iveco Eski serileri yani Euro Tech ve Euro Star serilerinden bağsediyorum git Sittnak 'da mvi euro star 470 Euro tronik otomatik şanzumanlı iveco'lara bak derim. eşi benzeri başka filo da yok onun şunmuş olduğu standar olarak sağlamlık , konfor ve full + full diyebileceğin ve bir tır göremessin. konu yine iveco'ya gelirse şuanda ki stralis serisini bilmiyorum ve hoşumada gitmiyor. diğer bir konu yine yakıt ise man ve iveco yakıt düşmanı sırf man'ı yakıtdan dolayı almadık .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenacesur -- 29 Mayıs 2008; 9:33:46 >




  • Bu arada gerçekten sağlamlıkta man gibisi yok fakat iveco euro tech vs. star serileri ve volvo sağlamlıkta tepenin en uç kısmına bayrağı diker diyorum.
  • Ya abicim bunu kalitesi gosteriyo iveco nedir nasildir cekisi nasil rampa da duzde nasildirtakviyesi iyimi retarder i sorunsuz mu.birde uzun vadede kazanclimi man alirsin uzun vadede sorunsuz kullanirsin ben volvo nun ustune ciktim daf in oyle renault a ve scania ya mercedes ve baskalarini bilmiyorum konu mercedes aslindada.renault 440 lik 2006 8 ileri ile retarderi yok yalniz indim soforum arabaya guven dedigi icin oda cunku eksoszt freni vardi inanilmazdi.en azindan 2007 420 lik scania nin retarderinden saglamdi 6 ileri retarderle silobasli kamyon savruluyo kupanin altinndaki scania camurluklari silinmis kupa sallanmaktan bi hos oldum.daf 430 2006 surdum yine antalya cubuk belinde arabadaki takviye manyak scania lar 3 takviyede debelenirken daf seri 4 bucukla terlemeden geciyo en cok begendigim araba man f2000 460 tan sonra bu daf lar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WESKEYY

    Ya abicim bunu kalitesi gosteriyo iveco nedir nasildir cekisi nasil rampa da duzde nasildirtakviyesi iyimi retarder i sorunsuz mu.birde uzun vadede kazanclimi man alirsin uzun vadede sorunsuz kullanirsin ben volvo nun ustune ciktim daf in oyle renault a ve scania ya mercedes ve baskalarini bilmiyorum konu mercedes aslindada.renault 440 lik 2006 8 ileri ile retarderi yok yalniz indim soforum arabaya guven dedigi icin oda cunku eksoszt freni vardi inanilmazdi.en azindan 2007 420 lik scania nin retarderinden saglamdi 6 ileri retarderle silobasli kamyon savruluyo kupanin altinndaki scania camurluklari silinmis kupa sallanmaktan bi hos oldum.daf 430 2006 surdum yine antalya cubuk belinde arabadaki takviye manyak scania lar 3 takviyede debelenirken daf seri 4 bucukla terlemeden geciyo en cok begendigim araba man f2000 460 tan sonra bu daf lar.




    Hocam Daf çok seri acayıp hemde burada sana katılıyorum hatta en seri tır diyebiliriz. fakat hocam sağlamlık arıyorsan bırak kalsın..




  • arkadaşlar man sağlam diyorsunuz manın sağlam arabası ilk çıkan tga 410 bu 430 ların motorları cidden arıza çıkarıyor ve yağ yakıyor hepside kullanıcılardan aldığım bilgiler.ve bir tane 430 man normal tonaj çalıştığı halde 460 binde motoru tamir gördü.460 bin nedirki bi avrupa araba için scanianın 1,650000 yapan arabaları var eski v8 143h lar.şimdi diyorsunuzki man iyi daf iyi.evet gelelim konuyaaa: bildiğiniz üzere man 70 bin euroya tır satıyor.daf cf: 75 bin euro.piyasada bulabilceğiniz en ucuz scania oda eski 4 serisinin r420 olarak piyasaya sürülmüşü:78 bin euro r serileri en düşük 82 bin euro.evet geçen yılki satış rakamları daf 900 ile 1000 arasında bişey man 500 civarlarında scania 2150 lerde.ve şu sorumu cevaplamanızı istiyorum:SCANİA PİYASADAKİ EN PHALI ARAÇLARDAN BİRİ OLDUĞU HALDE NEDEN EN YAKIN RAKİBİNE 2 KAT FARK KATIYOR??? eee bu aracı alan insanlar araştırmalarını yapıyorlar herşeyini öğrenipte alıyorlar bu araçları boşuna scania almıyorlar.o yüzden sizin anlattıklarınız bunlarla çelişiyor.millet pahalı olupta iyi olmayan arabayı almaz.o yüzden biraz destekli konuşalım scania bu işte bir numara adamlar diğer arabaları sildiler attılar piyasadan.scanianın rakibi artık yerliler oldu oda axor.fiyat performansı en yüksek olan araba scaniadır.bizdede var kullanıyoruz hiç bir sorunu yok arabayı yenilersek direkman yine scania diğer arabalara hiç bakmayız zaten bakmaya gerek yok.scanianın bu yıl ilk 3 ayda 600 adaet araba satmış.diğer arabalar senede anca satıyor.kral belli scania bana göre daha sonra volvo gelir.




  • Arkadaşlar şuanda en pahalı araç MAN TGA XXL Kabinli olanlar Ardından Actros Black Editıon geliyor Sonra yeni Magnum geliyor sonra scania
  • kardeşim sen yaz T.C fiyatlarını bende sana scanianın yazıyım.man tga xxl 480 85 bin euro veriyolar araba full bayiye sorduk liste fiyatı 90 bine yakın 70 72 civarına 430 alıyorsun.mercedes axor tanıdığım aldı 67,500 euro plaka masrafları dahil.actroslar 75 bin euroda başlar.scainanın en boş r620 si en boştur 117 bin eurodur.r420 sadece rötarlisi 85 bin euro.renault 440 lar 68 69 bin eurodan başlıyor.magnum 80 civarlarında oda tabiki baz modeli.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    kardeşim sen yaz T.C fiyatlarını bende sana scanianın yazıyım.man tga xxl 480 85 bin euro veriyolar araba full bayiye sorduk liste fiyatı 90 bine yakın 70 72 civarına 430 alıyorsun.mercedes axor tanıdığım aldı 67,500 euro plaka masrafları dahil.actroslar 75 bin euroda başlar.scainanın en boş r620 si en boştur 117 bin eurodur.r420 sadece rötarlisi 85 bin euro.renault 440 lar 68 69 bin eurodan başlıyor.magnum 80 civarlarında oda tabiki baz modeli.


    bilip bilmeden işkembeden sallama. actros 75 bın euromusmus.kac defa tır pazarlıgı yaptında konusuyosun. seri üretimde su an en pahalı tır ACTROS BLACK EDITION Dur.onuda paran olsa bıle herkese vermıyorlar fılonda bellı mıktarda actros olması gerekıyor.




  • ya n qüzel şu topicde konuşmuşuz be ehh ehh..
  • kardeş daha geçen tır pazarlığı yaptık 67 500 euro klimalı axor bütün plaka masrafları dahil.bayi bize kendisi söyledi size 75 bin euroya actrosda ayarlabiliriz dedi modeli 1841 ben blcak edition felan yazmadım.farkettiysen 75 bin eurodan başlar dedim ve doğru bana inanmıyosan git bayiye sor kardeşim sormak nasılsa bedava....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    kardeşim sen yaz T.C fiyatlarını bende sana scanianın yazıyım.man tga xxl 480 85 bin euro veriyolar araba full bayiye sorduk liste fiyatı 90 bine yakın 70 72 civarına 430 alıyorsun.mercedes axor tanıdığım aldı 67,500 euro plaka masrafları dahil.actroslar 75 bin euroda başlar.scainanın en boş r620 si en boştur 117 bin eurodur.r420 sadece rötarlisi 85 bin euro.renault 440 lar 68 69 bin eurodan başlıyor.magnum 80 civarlarında oda tabiki baz modeli.




    arkadaşım bir kere man xxl kabinli seri 85 bin euro'dan başlamıyor. man kendimi bildim bileli en pahalı tır. scania r620 den bağsediyorsun . 120 euro'dan başlıyor man xxl 480 bg. ve ona bakarsan man tgx serisi çıktı 680 beygir kim biliir kaç para...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenacesur -- 5 Haziran 2008; 17:25:06 >




  • Avrupa (Transporting İnternational Reuter) Gozetim komisyonu rakamlari 2007 avrupa kamyon ureticileri ilk 3 siralamasi;MAN,DAF,SCANİA.Almanya satislari MAN,MERCEDES-BENZ,DAF.
  • iveco eurocargoya bizim komşuda vardı ona bindim ama hızlanırken sanki arıza varmış gibi hızlanıyor araç tabi hızlanırkende bütün motor sesini içeri alıyor.. takografta 19 km göstermişti hızını ara yoldaydık sallantı yok konforda pek yok takoz gibi işte sizin söylediğiniz gibi konforu yok ama bütün sesleri içeri alıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kenacesur

    quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    kardeşim sen yaz T.C fiyatlarını bende sana scanianın yazıyım.man tga xxl 480 85 bin euro veriyolar araba full bayiye sorduk liste fiyatı 90 bine yakın 70 72 civarına 430 alıyorsun.mercedes axor tanıdığım aldı 67,500 euro plaka masrafları dahil.actroslar 75 bin euroda başlar.scainanın en boş r620 si en boştur 117 bin eurodur.r420 sadece rötarlisi 85 bin euro.renault 440 lar 68 69 bin eurodan başlıyor.magnum 80 civarlarında oda tabiki baz modeli.




    arkadaşım bir kere man xxl kabinli seri 85 bin euro'dan başlamıyor. man kendimi bildim bileli en pahalı tır. scania r620 den bağsediyorsun . 120 euro'dan başlıyor man xxl 480 bg. ve ona bakarsan man tgx serisi çıktı 680 beygir kim biliir kaç para...




    Arkadasim Scania yi Dogus grubu turkiye ye getirip satiyor.yani Audi,Volkswagen,Ntv,Garanti bankasi vs ,pazarlama gayet guzel.git internet sitesinde ne model kac beygir ihtiyacin ne r mi g mi p mi ne serisi istiyosan vabis var.Ama birde volvo daf ve Man sitesine ve en basitinden 420 segmentinin fiyatlarini ortaya dok derim.Calistigim maden sirketin de gecen yil daf orani fazlaydi yeniden daf istediler tirsan(Daf turkiye distrubitoru) İstanbul kredilerde kolaylik saglamadilar.renault uygun fiyat verdi.renalut filoyu bozmayalim diye istemediler.scania vardi tek tuk ama garanti bankasi uygun kredi sagladi saticisi da ayni gruptan oldugu icin yoksa garanti bankasi turkiye de en pahali hizmeti leasingi veren bankadir.sikisan bilen billir.sonuc hemen o an siparis 48 adet Scania Antalya basaran a geldi.o zamanki fiyatlara gore birim fiyat 136 milyar ytl idi.gecen yil agustos.ve Daf tirsanin verdigi birim fiyat ise 142 milyar di.Man Mercedes ve volvo nun ayni segment cekicilerinin daha pahali oldugu o zamanlar kulagimizda dolasiyordu.su an filoda 118 adet arac var en fazla scania mevcut.daf lar 45 civarinda kalanlar ise mercedes ve 2 adet renault.burada bulunan araclari bizzat kullanmis birisiyim.en mukemmleleride daf larin kirkayak 380 leri super araba kalmak yok bucuk lu takviyeye koydunmu ya kiricak ya goturecek alternatif yok.bi tane numune r500 kirkayak scania getirdiler ayni madeni 45 metrekup daf ve mercedes lerin kirkayaklarida goturuyo.ama mazotun anasini belliyo.fiyat olayinda en pahalisi scania diyenler en basitinden internette euro olarak fiyatlar bulunmaktadir.(Man,Volvo ve Mercedes te oyle.)




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.