Şimdi Ara

ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
10.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Ankara
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geldiğinde vergi vs alırlarmı diye bekleyelim bakalım bizde ona göre davranırız madem bedavaya alabiliyorlar o zaman neden sömürüyorlar bu mersa falan hepsi para istiyort sadece neymiş ayar yapacaklarmış hepsi uyumlu değilmiş yalanlarını yesinler powerpoint adlı programı kurup direk yapılabiliyor ayar gerekirse zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tobepeople -- 21 Eylül 2012; 14:59:57 >
  • Ürün bugün itibariyle elime ulaştı. Logitech sitesinden unifying alıcının driverını yükledim eve olay tamamdır. 1 hafta sonunda klavyeme kavuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    Ürün bugün itibariyle elime ulaştı. Logitech sitesinden unifying alıcının driverını yükledim eve olay tamamdır. 1 hafta sonunda klavyeme kavuştum.

    ücret neyim aldılar mı hocam yazmıştım ama görmediniz sanırım ne kadar ücret çıktı toplamda sizden vergi kargo gümrük vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tobepeople

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    Ürün bugün itibariyle elime ulaştı. Logitech sitesinden unifying alıcının driverını yükledim eve olay tamamdır. 1 hafta sonunda klavyeme kavuştum.

    ücret neyim aldılar mı hocam yazmıştım ama görmediniz sanırım ne kadar ücret çıktı toplamda sizden vergi kargo gümrük vs

    UPS kargo ile geldi ama herhangi bir ücret vermedim veya böyle bir talep olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eriond -- 24 Eylül 2012; 17:49:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    quote:

    Orijinalden alıntı: tobepeople

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    Ürün bugün itibariyle elime ulaştı. Logitech sitesinden unifying alıcının driverını yükledim eve olay tamamdır. 1 hafta sonunda klavyeme kavuştum.

    ücret neyim aldılar mı hocam yazmıştım ama görmediniz sanırım ne kadar ücret çıktı toplamda sizden vergi kargo gümrük vs

    UPS kargo ile geldi ama herhangi bir ücret vermedim veya böyle bir talep olmadı.

    peki hocam yazışma notlarınızı alabilirmiyiz malum ingilizce yazmak gerekiyordur orjinal sitesine girince çünkü türklerin gönderiye böyle yardımcı olacağını düşünmüyorum bana denk gelmedi hiç evde telefonda yok cepten aranmıyordu müşteri hizmetleri o sebeple bizde ona göre msj oluşturalım teşekkürler hızlı cevap için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tobepeople -- 24 Eylül 2012; 18:20:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tobepeople

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    quote:

    Orijinalden alıntı: tobepeople

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    Ürün bugün itibariyle elime ulaştı. Logitech sitesinden unifying alıcının driverını yükledim eve olay tamamdır. 1 hafta sonunda klavyeme kavuştum.

    ücret neyim aldılar mı hocam yazmıştım ama görmediniz sanırım ne kadar ücret çıktı toplamda sizden vergi kargo gümrük vs

    UPS kargo ile geldi ama herhangi bir ücret vermedim veya böyle bir talep olmadı.

    peki hocam yazışma notlarınızı alabilirmiyiz malum ingilizce yazmak gerekiyordur orjinal sitesine girince çünkü türklerin gönderiye böyle yardımcı olacağını düşünmüyorum bana denk gelmedi hiç evde telefonda yok cepten aranmıyordu müşteri hizmetleri o sebeple bizde ona göre msj oluşturalım teşekkürler hızlı cevap için

    Yazışma notlarımda Türkçe. İngilizce herhangi bir konuşmam veya yazışmam olmadı.
    00 800 44 88 25862 numaralı telefonu aradım ve karşıma çıkan bey'e derdimi anlattım.




  • peki hocam teşekkürler numarayı cebe kaydedeyimde telefonu olan bir akrabamı bulursam ev telefonu kalmadı kimsede anca ttnet kullanıyorsa buluruz gidip büfeden arasak da adamlara ücretsiz desende 10 kağıt alırlar konuşmaya yurt dışı bu diye aratırlarsa tabi bu arada mail adresinide alalımda en azından taslak yapıp kaydedeyim direk yollarım fotoğrafını çekem faturanın falan :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tobepeople -- 24 Eylül 2012; 18:43:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    Destek hattını aradım ve K360 klavyemin alıcısını kaybettiğimi söyledim. Önce bana bulabilirseniz bir bakın bulamazsanız tekrar arayın dediler. Daha sonra bulamadığım diye tekrar aradım. Satın aldığım ürünün faturasının bir fotoğrafını çekip veya tarayıp e-mail ile gönderin dediler. Bende bilgileri doldurup gönderdim.

     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI



    Kontrol amaçlı baktığımda ürünün tarafıma UPS ile Hollanda'dan gönderildiğini görmekteyim.

     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI


    Bu kadar hızlı ve ilgili olacaklarını düşünmemiştim. Logitech bir kez daha güvenimi kazandı. Ürün sanırım bir kaç günden elimde olur.

    Merhaba,
    İletişime geçtiğiniz mail adresini rica edebilir miyiz?




  • support-eng@logitech.com mail adresi ile iletişime geçtim ama önce Logitech müşteri hattını aradım.
    Oradaki arkadaşın yönlendirmesi ile site üzerinden de işler hallediliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eriond

    support-eng@logitech.com mail adresi ile iletişime geçtim ama önce Logitech müşteri hattını aradım.
    Oradaki arkadaşın yönlendirmesi ile site üzerinden de işler hallediliyor.

    Site nedir? Logitech'in kendi sitesinde bulamadım zira.
  • Arkadaşlar benimde lx710 model klavye setimin mini receiver kırıldı daha garantiside devam etmektedir ama 2 ay filan var bitmesine garantinin. Bende bu konuyu okudum ve dedim bi arıyım bakalım temin edebilicekmiyim. Ücretli bile olsa isteyecektim artık. Aradım aramızdaki geçen konuşma; +ben -logitech müşteri hizmetleri


    - merhaba ismim şu size nasıl yardımcı olabilirim
    + merhaba iyi günler
    - iyi günler
    + lx710 model klavyemin mini receiver kırıldı bu nereden temin edebilirim
    - hımm bu model şu an piyasada üretilmiyor elimizdede mini receiver kalmadı en sonunu geçen gün bi müşterimize ücretsiz olarak gönderdik.
    + hımmm o zaman nasıl temin edicem mini receiver yoksa şu unifying alıcılı bi ürün alsamda onun alıcısını bunla kullana bilirmiyim?
    - bi sn bakayım (biraz bekledim) lx710 unifying alıcıyı desteklemiyor desteklese veya elimizde mini receiver olsaydı ücretsiz olarak gönderecektim
    + o zaman ne yapıcaz
    - ürünün faturası duruyormu.
    + ürünün faturası ve garanti belgesi duruyor
    - ne zaman aldınız ürünü
    + ocak 2011 de almışım ürünü
    - ürünün arakasındaki p/n pid numaralarını okuya bilirmisiniz
    + bi sn (p/n numarası okuyorum)
    - pid numarası
    + (pid numarası)
    - biraz bekletcem sizi site üzerinden kontrol ediyorum.
    + tamam
    - bizdede alıcıdan kalmadı o zaman ben size insiyatifimi kullanarak yeni bi klavye seti gönderiyim biraz bekleteyim sizi site üzerinden bakayım bi
    + tamam süper
    - bilgisayar varmı karşınızda
    + evet var
    - logitech sitesine gire bilirmisiniz
    + tamam girdim
    - klavye -> klavye fare kombinasyonlarına tıklayın
    + tamam tıkladım sayfa açıldı
    - home ofismi çalışıyorsunuz
    + evet
    - Logitech Wireless Combo MK520 sizin için uygunmu özelliklerine tıklayıp bakın
    + tamam uygun benim için
    - site üzerinde üyeliğiniz varmı
    + evet var mail adresim şu
    - biraz bekletcem tamam siparişinizi geçtim biz yurt dışında olduğumuzdan dolayı ups kargo ile pazartesi gibi elinizde olur her hangi bir kargo ücreti ödemeyeceksiniz
    + tamam
    - ürün eline geldiğinde size göndereceğimiz anketi değerlendirmenizi istiyoruz yardımcı olacağım başka bir konu varmı
    + tabikide seve seve degerlendiririm bundan daha iyi yardımcı olamazdınız heralde ben alıcı için ararken siz bana yeni klavye seti yolluyorsunuz ve herhangi bir ücrette talep etmiyorsunuz
    * karşılıklı gülüşmeler
    + çok teşekkür ederim iyi günler dilerim
    - pardon referans id veriyim bi durumla karşılaşırsanız tekrar aradığınızda telefonda bu numarayı bildirirsiniz bize
    + tamam
    - (numarayı okur)
    + (ben yazarım)
    - iyi günler efendim
    + iyi günler kolay gelsin




  • müşteri hizmetleri sorunu böyle hallederken garanti servislerini arayınca herşeyden para koparmaya çalışıyorlar
  • Ben de yurtdışı ile temasa geçtim. Türkiye deki 3 distribütör ünün tel no larını verdiler. Penta, Logosoft ve bir yer daha. Buralardan ücretli temin etmeniz gerekiyor dediler kırdığım için. Ancak ellerinde yoksa bizimle tekrar irtibata geçin dediler. Şansa bak ki üçünün de elinde unifying alıcı yokmuş. Yurt dışına mail attım tekrar. Tama beyefendi, alıcıyı biz burdan ücretsiz olarak yolluyoruz, kargo masrafınıda biz ödüyoruz dediler. Adamlar Hollanda' nın bir ucundan bir ucuna, ordan Almanya' ya, ordan Türkiye ye 2 günde ulaştırdılar alıcıyı. Ben kargo no sundan takip ediyorum tabi bunları. 3 ülkeyi 2 günde geçen alıcı, İstanbul Havaalanı gümrükten elime (yine istanbul içi) 3 günde geldi :) Kendi kırdığım alıcıya ve kargoya 5 kuruş ödemeden yenisini aldım, daha ne diyim. Bundan sonra varsa yoksa logitech. . .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emr23 -- 4 Ocak 2013; 15:57:22 >
  • Amacım konuyu hortlatmak değil başta onu belirteyim de sonra yokyere tartışmayalım.
    Ben de arkadaşlar gibi Bozulan Unifying alıcısı için teknik servisi aradım. Elimizde yok sipariş verirseniz 20$+KDV dediler.
    Sonra bu sayfada okuduğum gibi Logitech in kendi sitesine yazı yazdım. İlk yazıda geri dönmediler (araya haftasonu vs girdi diye sanırım) ardından sorumu güncelledim ve bana " ÜRÜNÜMÜ ALALI 3 YIL OLMASINA RAĞMEN MEMNUNİTETİMİN DEVAMI İÇİN BİR ALICI GÖNDERECEKLERİNİ" ifade ettiler. 10.01.2013 te UPS kargoya verdikleri ürün dün (12.01.2013) te elime ulaştı. Müiteri memnuniyetine bu kadar değer veren bir firmanın böyle TEFECİ TEKNİK SERVİS i olması beni üzdü. Neyse.
    Bundan sonra FOREVER LOGİTECH
  • dün müşteri hiz. aradım. ups kargo ile yolda geliyor, gece hollandadan yola cıktı, sabah kalktım takip numarasıyla baktım hollanda-almanya- şu anda istanbulda. ben mersindeyim yarın elime ulaşır sanırım..
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI
    " data-href="http://
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI
    ">http://
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov500 -- 1 Mart 2013; 13:02:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naklov500

    dün müşteri hiz. aradım. ups kargo ile yolda geliyor, gece hollandadan yola cıktı, sabah kalktım takip numarasıyla baktım hollanda-almanya- şu anda istanbulda. ben mersindeyim yarın elime ulaşır sanırım..
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI
    " data-href="http://
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI
    ">http://
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI




    Mesaj Düzelettim baştan =) Arkadaslar gercekten müşteri memnuniyeti denilen şey türklerin kanında yok biz birbirimiz dürtme derdindeyiz galiba başka bişi degil. Aradım derdimi güzelce anlattım telefonun ucundaki müşteri temsilcisi çok gayet güzelce ilgilenerek size gönderlicektir dedi saat 12:47 de konusmam bitti mail olarakta gercekten biz bi kere kendimizi aşmamız lazım kendi menfatlerimizi düşünerek ve sahtekarlıkla birseylerin elde edilmeyecegin bilmek galiba bu ve emin olun güven konusunda logitech hangi ürünü olursa olsun gözüm kapalı artık bakmadan kullanır ve herkese tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pelenk_037 -- 2 Nisan 2013; 13:05:08 >




  • Pazartesi günü bozulan unify alıcısı için Logitech sitesinden form doldurdum aynı gün içinde dönüş yaptılar, kısaca unify yazılımını kurup denedinizmi felan diye sormuşlardı, geri mesaj attım her yolu denediğimi diğer unify alıcısı ile rahat çalıştığını klavyemin belirttim. Adres bilgilerimi istediler ve yenisini göndereceklerini söylediler. Dün Kargo gelmiş içerisinde yeni alıcı. Hiçbir ücrette ödemedim.
  • he aynını bende yaptım bana ters yanıt verdiler bende ters cevap verdim ama kendileri kaşındı :)
     ALINIK ACİL LOGITECH UNIFYING ALICI
  • Valla biz parayla satın alabilirmiyiz diye baktık onu bile git nerden bulursan bul mantığı içindeler Lanet olsun hepsine
    Türkiyede o kadar ürün sat.yedek parçaya geldiği zamanda git nerden bulursan bul bunların hepsini bütün birimlere
    ingilizce olarak şikayette bulunucam bakayım nolacak
  • vallaha iyi edersin o kadar pişkinlerki adamlar size hiçbir ürün gönderilmeyecek bundan sonra msj göndermenize gerek yok diyebiliyorlar it herifler ömür boyu parça garantisi vermeleri mecburi
    http://www.logitech.com/tr-tr/footer/terms-of-use?id=3101&wt.mc_id=usym_redirect_/warranty
    işte yukarıda açıkça belirtiliyor ayrıca garanti şartları içinde de var ama adamların umrunda değilki Kim gelip de bu piçleri fırçalayacak hiç kimse bu yüzden uğraşmıyolar
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.