Şimdi Ara

Alınan Paketi Online İşlemlerde Göremiyorum?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 19 Liraya - Genç Paket satın aldım fakat bu satın aldığım paketi kullandığım halde online işlemlerde bilgisini göremiyorum.

    Kalan yazıp 1991 e yollayınca paket kalanları geliyor ama paketi aldığım tarih yada biteceği tarih bilgisi yine yok.

    Varmı benim gibi paketi kullandığı halde online işlemlerde esamesini göremeyenler?



  • Sadece bendemi var bu durum ya?
  • Bu avea tam komedi ya. Adamlara sikayet maili yazdim aldigim paketin detaylarini online islemlerde goremiyorum diye verdikleri cevap " online islemlerde gorebilirsiniz..."

    Gulermisin aglarmisin. Ben nediye sikayette bulundum ki?
  • Merhaba ,

    Genç paket kapsamında dakika sorgulamanızı KALAN yazıp 1991' den ücretsiz yapabilirsiniz. Otuz günde bir paket yenilemesi tamamlanıyor paketi aldıktan sonra bu süreyi siztakip edebilir ya da Müşteri hizmetlerimizi ulaşarak paket geçerlilik süresi ile ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AveaDestek

    Merhaba ,

    Genç paket kapsamında dakika sorgulamanızı KALAN yazıp 1991' den ücretsiz yapabilirsiniz. Otuz günde bir paket yenilemesi tamamlanıyor paketi aldıktan sonra bu süreyi siztakip edebilir ya da Müşteri hizmetlerimizi ulaşarak paket geçerlilik süresi ile ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Teşekkürler

    Valla bu destek adı altında söylediklerinizi bende biliyorum.. Ki avea'ya gönderdiğim şikayet yazımda bundan bahsettim. Kalan yazarak öğrenilen bilgilerde paket bitiş tarihi verilmiyor. Kaldı ki benim kullanmakta olduğum paketle ilgili kullandığıma dair bi bilginin online işlemlerde olmayışının ne gibi bi bahanesi olabilir? Kullanıyorum ama göremiyorum...

    Bu konuda bi çalışma vs yapabilmek yerine zaten bildiğim yarım yamalak öğrenim şekillerini söylüyosunuz...

    Ayrıca bana yollanan mailde bu bilgiye online işlemlerden ulaşabilceğim yazılmış... Daha ne dediğinizden bi habersiniz... Hanginize inanmalı?

    Online işlemlerde bu bilgi yer almıyor dediğim halde aldığım cevap online işlemlerden bakabilirsiniz oldu... :) Şaka gibi :)

    Böyle bişey için müşteri hizmetlerini aramak, lira harcamak, bi dünya boşa zaman geçirmeye ne gerek var?

    Sorun Online İşlemlerde Bu Bilgiye Yer Verilmiyor Oluşu... Daha önce sms paketi vs aldığımda bunlar görünüyordu...

    İlgili konuda bişeyler yapılabilir mi yoksa işinize gelirse mi diyosunuz tam olarak? Nedir olay?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AveaDestek

    Merhaba ,

    Genç paket kapsamında dakika sorgulamanızı KALAN yazıp 1991' den ücretsiz yapabilirsiniz. Otuz günde bir paket yenilemesi tamamlanıyor paketi aldıktan sonra bu süreyi siztakip edebilir ya da Müşteri hizmetlerimizi ulaşarak paket geçerlilik süresi ile ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Teşekkürler

    Hocam 6 Ocak tarihinde size PM attım ama hala okumadınız, size ulaşmamış olabilir mi acaba?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.