Şimdi Ara

Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ! (847. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
21.689
Cevap
236
Favori
1.238.813
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 845846847848849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maxims

    1 liralık da alsanız 15 lira vergi verirsiniz. Minimum 15 TL.
    eyvaAllah hocam teşekkür ederim. bir de şu takip koduna bakar mısınız. hiç bir sonuç çıkmıyor. sorun ne olabilir ? CP397932915CN

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonu SG ile biten ve en son 13.06.2020 tarihinde hand over to airline olan kargom bugün 2 güncelleme alıp EDI received oldu :) bir parça mutluluk gözyaşı damlamadı değil ahahaha
    gerçi bakalım EDI received olup 20 gün değişmeyen bir kargom da var. Umarım aynısı olmaz bu sefer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersinbasar -- 30 Haziran 2020; 16:17:11 >
  • Allahını yada iyiliği seven yardım etsin

    UB077667263LV
    Takipli kargoyu seçtim varış ülkesine ulaştı diyor hiçbir şekilde ptt kargo takip numarasına ulaşamıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Murattimeister kullanıcısına yanıt
    Sorgulama yapıldığında Parcel bag & parcel data received olarak çıkıyor yani ürün yada ürünün bilgisi daha yeni alınmış biraz daha bekleyin bence latvia postun kendi sitesinde yazan ile cainiao uyuşmuyor. İsterseniz ingilizce bir mail sallayın hocam info@pasts.lv
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Hocam ben bu ürünün geldiğini onaylamadım. Aliexpress yine ürün gelmedi diye karar verdi şimdi. Acaba onaylamam mı lazım. Ama onaylarsam para satıcıya geçecek bir daha dispute açamam gibi yazılar yazıyor sitelerde. Ufak bir bilginiz var mı bu konu hakkında?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Murattimeister kullanıcısına yanıt
    Menşe ülkesine ulaştı derken Litvanya dan bahsediyor henüz Türkiye’ye giriş yapmamıştır 4 Hazirandan beridir ben de aynı şekil bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yokediciosman Y kullanıcısına yanıt
    onaylarsanız para satıcıya aktarılır. onaylamayın sakın. açılan dispute'dan sonuna kadar gidin. eninde sonunda aliexpress bir karara bağlamak zorunda. kanıtlarınız da ürünün çalışmadığı/arızalı geldiğini kanıtlar nitelikte ise para iadesi kararı çıkar kesinlikle. satıcı aramızda anlaşalım falan diyor aman sakın. artık muhattap olacağınız kişi aliexpress yetkilileri'dir..
  • SYRM ile başlayan Sunyou takip kodlu paketim var bu kodu nasıl takip edeceğiz Türkiye içinde ürün tr ye giriş yaptı gözüküyor?İlk defa böyle bir takip koduyla karşılaştım...
  • Arkadaşlar sorum şu ki: geçen bi hesabımdan alışveriş yaptım kupon güzeldi. Ürünü ödedim. 3 gün geçti adam cevap vermedi hiç. Dedim heralde bu bizi sallamayacak siparişi iptal et seçeneğine tıkladım... Neyse iptal oldu sanırım çünkü daha o seçenek yoktu ekranda.
    1 hafta boyunca o hesaba girmedim. Bugün giriyim bakayım kupon var mı dedim baktım ürün gönderilmiş kargom nerdeyse ülkeye giriş yapacak.
    Sizce durum ne olur? Param bankaya geri yatar mı? Ürüne ihtiyaç kalmadı. Geri gönderiyim desem en az 20 tl gümrük ve verdiğim kargo parası zararım olcak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiestoly -- 30 Haziran 2020; 21:41:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tiestoly kullanıcısına yanıt
    Paranın iade olacağını pek sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasar842 Y kullanıcısına yanıt
    Sipariş tarihiniz ne zamandı?
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Hocam izninizle bir soru daha sormak istiyorum. Bu sefer dispute açtığımda “kalite sorunları” mı yoksa “ürün aksesuarındda sorun var” mı işaretleyeyim sizce? Kulaklığın sağ tarafı çalışmıyor sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nazik2626 N kullanıcısına yanıt
    Girilen saatte nanjing şehrine, yarım saat sonra ise nanning şehrine giden bir uçak vardı. Geçen ay bi kargom nanning şehrinde 15 gün kaldıktan sonra ülkeye geldi teslim oldu.Umarım bu kargolar da boş beklemektense öyle bir yoldan geçiyordur da hızlıca teslim alırız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ersinbasar E kullanıcısına yanıt
    Sipariş tarihi ne dır hocam merak ettim benım kargom var 15 gundur guncellenmedı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gkn000

    Sipariş tarihi ne dır hocam merak ettim benım kargom var 15 gundur guncellenmedı
    sipariş tarihi 11 haziran hocam.
    17 gün hand over airline olarak kaldı. bugün 2 güncelleme aldı.
  • ersinbasar E kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam bende hazıranın 16 sıparıs verdım 19 undan beri hand over to airline kaldı kargo standard shipping

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokediciosman

    Hocam izninizle bir soru daha sormak istiyorum. Bu sefer dispute açtığımda “kalite sorunları” mı yoksa “ürün aksesuarındda sorun var” mı işaretleyeyim sizce? Kulaklığın sağ tarafı çalışmıyor sadece
    kalite sorunlarını seçin. arızalı ürün, defected product gibi seçenekler varsa onları da seçebilirsiniz
  • Mr_Ahmet kullanıcısına yanıt
    6 temmuzda sonuca ulaşacak diyor. Muhtemelen 10 gün daha uzatacaklar.
  • 12. Gün kargo dağıtıma çıktı eve... Special Yanwen. Güzel getirdi 2 farklı kargo hem de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 12. Gün kargo dağıtıma çıktı eve... Special Yanwen. Güzel getirdi 2 farklı kargo hem de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 845846847848849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.