Şimdi Ara

Alfa Mito QV 10 yıl 128000km sürüş izlenimleri ve 'en az ben yakarım' meydan okuması! (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
17.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet 3. yıl kasko bedeli 1171 T.L. Aksigorta... 62000 Km. Sorunsuz canavar gibi :D
  • Silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cool2hate -- 20 Haziran 2013; 11:09:12 >
  • Bir gece basalım dedik :D
    Alfa Mito QV 10 yıl 128000km sürüş izlenimleri ve "en az ben yakarım" meydan okuması!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool2hate

    Bir gece basalım dedik :D
    Alfa Mito QV 10 yıl 128000km sürüş izlenimleri ve "en az ben yakarım" meydan okuması!

    Aman dikkat diyelim de biz siz zaten oylesinizdir. Ama iyi hiz yapmissiniz dizelle 200 uzeri olmuyor. Sira gelmiyor bir turlu sira gelse aslinda chip olayi aklimda ama 1000 tl yi geciyor marellininki de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-milanoalfa-dan-2009-kirmizi-cok-yemiz-mito-1.4-tb-204454085/detay

    rkadaslar merhaba, internette bayaa bir baktimda burdan daha fazla yazi olan mito sayfasi yok. Internette mito buldum 95binde 155 lik manuel.sag arka camutluk lokal boyali 35bucuk gibi verecekler 1 hafta sonra satilmazsa ist,a gidp bakmayi dusunuyorum.sizce bu rakam nasil fiyat olarak? 1 depoyla benzinli kullananlar kac km gidiyorsunuz normal killanimda?bana cok sorun cikartirmi sonucta 2009 model arac yil olmus 2015 :)ilani koyuyorum bakarsaniz sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence çamurlukta lokal boya olması normal. Arka çamurluklar çıkıntı yaptığından görmesi biraz zor bende ikisi de boyalı. Araçta otomatik klima var o güzel. Normal kullanım 7lt bulur. Orada yazan 5.8 imkanı var ama özel gitmen lazım onun için. Alfa romeo servisleri bakım ve kaza raporlarını tutuyor onlara bakabilirsin. Sigortasına da baktır. Start stop özellikle kontrol et aküsünün ömrü gelmiş çünkü. Onun dışında lastiklerine bak 91Y değilse ucuz lastiktir ve kaputun iç tarafında su izi var mı ona bak. İlk modellerde motor haznasine su girdiği için problem yaşayanlar var. Emniyet kemeri kendisini topluyor mu onu kontrol et. Öyle bir üretim hatası da vardı. Aklıma gelen başka birşey yok. Ama start stop en zayıf yeri onu söyleyeyim. İyi bir motoru var. Güzel araba.
  • Tesekkurlwr cevabin icin hu arada mersindemisin.fiyat nasil peki sanki ucuz gibi geldi emsalleri biras daha yuksek gibi.bide alfa kaza raporlarini tutuyor demissinde adam disardada yaptirmis olamazmi?start stopu saglammi nasi anlayabiliriz?ekspere gostermeyi dusunuyorum zaten istanbuldaki bosch firmasindan birine

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Start stop kendini gösteriyor. Stop etmez çoğu zaman, ederse de zor çalışır. Ordan anlarsın. Dışarıda da serviste de yaptırılmış olsa zaten boyadan falan belli ediyor kendini. Ucuz fiyatı ama satması zor araçlar ondan fiyat şaşırtmıyor. Ben Gaziantep'teyim :D
  • Cool2hate yardim et cikmazdayim.kime sorsam alma satamazsin diyor.galericide aynisini diyor.istanbulda bu aracin dizeli olanla konustum oda aynisini diyor.2. Eli olu+motorunda turboda vs sikinti ciksa cokmu pahali yedek parcalari?yakiti qv den fazla yakiyor yanilmiyorsam?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mito nun satış hacmi çok düşük evet.Ancak ikinci elde araç bakımlı, km si düşük ve kazasız olduktan sonra satılamaması mümkün değil.Mito nun potansiyel alıcısı çok azdır.Bir Focus alayım diyen birisi tutup temiz Mito buldum bunu alayım demez.Dolayısıyla Mito arayan temiz bir Mito bulur ve alır.İkinci elde Alfa fiyatları zaten makul durumda.Temiz, bakımlı bir Mitoyu uygun fiyatla bulup alırsanız pişman olmazsınız.Araç günümüzde bir ihtiyaç olsa bile biraz da duygusal düşünmek lazım :) İçinize sinen ve size hitap eden bir araç mantıklı olur, hayırlısı olsun...
  • Walla arabaya yatırım gözüyle bakmak zaten pek mantıklı değil bence. İki kapılı ne olsa zor satıyor. Ama ben aracımı sevdiğimden aldım. Kuzenim gibi "bugün 50000 e satarım" lafı aracına zaten bir sevgisi olmadığını kanıtlıyor bence. Şirket aracım var ama ona rağmen satmadım.

    O paraya o gücü hiçbir araçta bulamazsın. İki katını verip 3/4 güçte olan araç çok. Yatırım düşünüyorsan araba alma dolar al zaten :D
  • arkadaşlar yarın yada salı günü mito alıcam araçlardan birisi 155 hp olan diğeri ise qv.
    Qv sürdüğümde 155 lik olana göre çok daha sert geldi ikisinide kullanan arkadaşlar varmı.
    QV nin 155 hp olanlardan beygir gücü dışında bir artısı varmı?
  • Paket değişik, beygir gücü fazla, sanırım süspansiyonu biraz farklı ama başka bir fark olmaması gerekir. 155'i 170'den fazla beğenen kişi de çok. Nedenini ben de bilmiyorum
  • 155bg olanı kullanmadım ama ikisini de kullanan arkadaşlar aradaki farkın kolayca anlaşıldığını belirtmişlerdi.Bunun dışında donanım farkı var sadece, qv logo siyah iç mekan, yeşil-beyaz dikişli koltuk vb...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LUCI0 -- 20 Nisan 2015; 10:57:29 >
  • infrared kullanıcısına yanıt
    Multiair motora ek olarak, şanzıman tamamen farklı, QV'de sertliği sürüş moduna ve yol şartlarına göre dinamik değişen süspansiyon var, ayrıca elektromekanik direksiyon sistemi de QV için tekrar elden geçirilmiş. 155'te stop&start yok diye biliyorum ama emin değilim.

    Bunlar dışında bence önemli sayılabilecek farklar QV iç mekanının, far çevresi, yan aynalar ve jantlar vb.'nin koyu renk olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de satılan modellerde elektronik süspansiyon yok sadece amortisörlerde var.
  • http://arkitipintel.com/2009/09/17/frankfurt-motor-show-matt/

    Şöyle bir mat olayına girsem mi onu düşünmeye başladım :D

    https://www.flickr.com/photos/autodetailer/page15/

    :O



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cool2hate -- 8 Mayıs 2015; 23:00:14 >
  • cool2hate kullanıcısına yanıt
    Öncelikle aracınız hayırlı olsun uzun zamanlar kullanın inşallah.

    Normalde mat rengi boyayı seven birisi değilim ancak resimler oldukça güzel duruyor. Beyaz rengi araçta sevmiyor olmama rağmen ilk linteki beyaz mito oldukça hoş durmuş. Keza eğer o mat maviyse ikinci linkteki de.

    Bu arada forumdanmısınız bilmem ancak sadece alfalarımızın yer aldığı daha nitelikli bir forumumuz daha var :) paylaşım ve tecrübelerinizi oraya yansıtmanızı da beklerim.
  • Mito kullanicilarina bi sorum var arkadaslar ben de dizel mito var gençlik işte boş bi viraj bulunca nadiren arkayi birakmayi deniyorum oluyorda her ne kadar arac yolu tutan bir aracda olsa yapabiliyor ama benim anlamadigim mesela baska araclarda suruyorum surekli corsa-jetta-auris(eski kasa)-320d bu araclar arkasini savurdugunda yolda yağ varmis gibi kayiyor hic bisey hissettirmeden ancak mito yerde sanki sekiyormuş gibi veya nasil diyim lastikler yere surterken acaip bi surtunme sesi( zorttt zortt seklinde ) geliyor anlamadigim yuksek hizlarda yapmiyorum bu dediklerimi 40-60 arasi hizda ve asfalt duzgun cidden neden oluyor bilen varmi, sizde oluyormu bide giulettada yasiyan varmi ?
    Arac 2015 ruhsatli daha 6bin km de oyle diyim fabrika cikisi tekerler , 1 kez teker uyarisi verdi 3000 kmde daha o zaman arac hic zorlanmamisti vede boyle hareketler denenmemisti onuda hallettirdik zaten
    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer_Elite -- 14 Haziran 2015; 3:07:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araçta elektronik kontrollü kilitli difransiyel var. Ben şahsen arkasını 4-5 kez istemeye istemeye kaydırdım. Genelde yüksek hızda iken (150+) viraj içerisinde 70 ile giden araç görürsem full fren ve direksiyon hareketi ile kaydırdım 2-3 kez. Ama savrulmadı onun yerine arkayı bırakıp kontrolsüzce aynı doğrultuda gitti. Direksiyonu düzeltince araççizgisine oturdu ve kaza yapmadım.

    Bunun sebebi her teker ayrı şekilde frenliyor ve her tekerin dönüş hızını araç manupüle edebiliyor Q2 bu sistemin adı ve mükemmel çalışıyor. En az 2 kez aracı paramparça olmaktan kurtarmıştır. Bu sistem ABS ye benzer ama her hızda çalışır. Bunda ivme ölçerler nedeniyle daha da iyi çalışıyor. Muhtemelen duyduğunuz tırtır sesleri ABS'dekine benzer olan sistem devreye girdiği için geliyordur. Orada difransiyeldeki kilidin devreye girdiğini sanıyorum.

    Arkayı kaydırmak için DNA D modunda olursa daha verimli olur. Ama o zaman bile aşırı elektronik müdahale mevcut. Test yazılarında arkayı isteyerek bile kaydırmanın elektronik müdahaleler nedeniyle son derece zor olduğundan bahsediyor. Teker uyarısı nedir o konuda hiçbir fikrim yok.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.