Şimdi Ara

Aldığınız üründeki fiyat ucuzlarsa

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
9.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Moderatör arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemediğim için buraya yazıyorum. Gerekirse ilgili yerlere yazarsanız sevinirim.

    Arkadaşlar tam 1 hafta önce 157 tl değerinde bir ürün aldım hepsiburada.com'dan ürün şu anda 10 lira daha ucuzlamış. Acaba herhangi bir hak veya indirim talep etme şansım var mı? Bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar var mı acaba?

    Miktar çok önemli değil ama böyle bir hakkımın olup olmadığını bilmek bundan sonraki alışverişlerim için iyi olur.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreatWhite

    @fethiyetv 'nin dediği gibi mesafeli satışlarda malın teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebiliyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Benim de 2 hafta önce aldığım tıraş takımının fiyatı %20 artmış. Acaba gidip bu farkı kendilerine takdim etsem "keriz" derler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLUESTREAM
    Moderatör arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemediğim için buraya yazıyorum. Gerekirse ilgili yerlere yazarsanız sevinirim.

    Arkadaşlar tam 1 hafta önce 157 tl değerinde bir ürün aldım hepsiburada.com'dan ürün şu anda 10 lira daha ucuzlamış. Acaba herhangi bir hak veya indirim talep etme şansım var mı? Bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar var mı acaba?

    Miktar çok önemli değil ama böyle bir hakkımın olup olmadığını bilmek bundan sonraki alışverişlerim için iyi olur.

    Böyle bir hakkınız yok neyazıkki. Ama uzak mesafeli ve kapıdan satışlarda(telefon,internet..vb) ilk 7 gün içerisinde tüketici aldığı mal ya da hizmeti sebep göstermeden iptal edebilir, parasını gere alabilir.

    Kargonuz yani aldığınız mal elinize ulaşmadıysa, hepsiburada.com'da siparişinizi iptal edin, sonra tekrar ucuz fiyatan sipariş verin.




  • @fethiyetv 'nin dediği gibi mesafeli satışlarda malın teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebiliyorsunuz.
  • Benim de 2 hafta önce aldığım tıraş takımının fiyatı %20 artmış. Acaba gidip bu farkı kendilerine takdim etsem "keriz" derler mi?
  • Elinize geçmediyse ve kargoya verilmediyse iptal edip tekrar sipariş verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Benim de 2 hafta önce aldığım tıraş takımının fiyatı %20 artmış. Acaba gidip bu farkı kendilerine takdim etsem "keriz" derler mi?


  • quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Benim de 2 hafta önce aldığım tıraş takımının fiyatı %20 artmış. Acaba gidip bu farkı kendilerine takdim etsem "keriz" derler mi?





    Size keriz derler mi, bilmiyorum ama Carrefourda 165 TL lik alışverişte kredi kartımdan 1,65 TL kesildiğini gördüm. Ertesi günü parayı iade ettim, kasiyer kızcağıza uyarı cezası vermişler.
    Bana da (yüzüme karşı) keriz falan demediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abi -- 12 Kasım 2009; 12:49:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abi

    quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Benim de 2 hafta önce aldığım tıraş takımının fiyatı %20 artmış. Acaba gidip bu farkı kendilerine takdim etsem "keriz" derler mi?





    Size keriz derler mi, bilmiyorum ama Carrefourda 165 TL lik alışverişte kredi kartımdan 1,65 TL kesildiğini gördüm. Ertesi günü parayı iade ettim, kasiyer kızcağıza uyarı cezası vermişler.
    Bana da (yüzüme karşı) keriz falan demediler.






    aynı şey mi sence ?




  • Mesafeli Satış sözleşmesine göre sebep göstermeden , KARGO SİZDEN olmak üzere iade edersiniz , 10 TL farkdan kurtulayım derken ,kargo ödemiş olursunuz .Bu arada iade prosedürüyle uğraşmanızda cabası . ( Gönderdiğiniz ürün teslim edilir , Depocular kontrol eder , kalite kontrolcüler eder , bunlar yetmez bir kaç birim daha kontrol eder, Keşke hiç girmeseydik dersiniz
  • Mahalle bakkalınıza gittiğinizce bir önceki gün aldığınız ürünün fiyatının düştüğünü görünce farkını isteyebiliyor musunuz?
    Orada ne kadar hakkınız varsa burada da o kadar hakkınız var.
    Internetten alınca, mesafeli sözleşme imzalayınca satıcı size sattığı fiyattan daha ucuza satmamayı taahhüt mü etmiş oluyor.
    En fazla üstte yazıldığı gibi cin fikirlilik yapıp ürünü iade edersiniz o kadar.
  • 31 Ekimde Vatandan KDV bizden kampanyasında 158 TL'ye Seagate 2.5" 500 GB Harici disk aldım. Geçen gün baktım fiyat 138'e düşmüş, Mal bana 3'ünde teslim edildi bir haftada 20 TL zarar edince müşteri hizmetlerine mail attım, gelen cevap aşağıda umarım yardımcı olur. Ama eski diskimdeki verileri 3 saatte yenisine aktarınca göndermekten vazgeçtim.

    Mesafeli satışlarda; tüketicinin ; "CAYMA HAKKI: Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz. " olarak ifade edilen bir hakkı bulunmaktadır.
    Ürün ile aksamları / aksesuarları / belgeleri bir bütün olarak değerlendirilmelidir ve bu hakka ilişkin diğer tüm detaylar, 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve ilgili yönetmeliklerde yer almaktadır.
    Mağazadan yapılan alış verişlerde seçimin tüketicide olduğu önemli bir noktadır ve ayıplı olmayan ürünlerde iade, değişim gibi durumların söz konusu olması mümkün bulunmamaktadır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.