Şimdi Ara

Alcatel Move Time Akıllı Çocuk Saati Kullanıcıları Klübü (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
369
Cevap
22
Favori
203.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fctmerkezi

    Merhabalar arkadaşlar. Alcatel Mt40x almıştım 2 ay önce. Düne kadar sorunsuz kullanabiliyordum. Şu anda saatin rehberindeki kayıtlı kişiler saate ulaşamıyor. Aradığında bir kez çalıp meşgule atıyor ve aradığınız kişi meşgul uyarısı veriyor. Ama saat üzerinden rehberdeki kişiler aranabiliyor ve sorunsuz görüşme sağlanabiliyor. Sim kart telefonda çalışıyor test ettim. Saati sıfırladım tekrar kurdum ama sonuç aynı. Başına gelen oldu mu ne yapabiliriz? Saygılarımla.
    Bende de aynı durum oldu. Rehberde ekli olanlar saati arayamıyor, ama saatten rehberdekileri arayabiliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar mt40x aldım ama konum olarak en son Wi-Fi bağlı bulunduğu yer çıkıyor ve değişmiyor .Ayrıca cihazın sürümü 01.01.91 ve sürekli 01.01.123 e güncellemesi gerekiyor diye mesaj geliyor.Internette dolaşırken okudum ,bir iki kişi güncellemeden sonra daha çok sorun olduğunu belirtmiş sizce güncelleme ile GPS sorunu düzelir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar MT40X akıllı saat için 3 gündür aynı sorun bendede var. saatte güncelleme geldi ve yükledim. ancak ondan sonra akıllı saati arayamıyoruz meşgule düşüyor fakat saat listedeki herkesi arayabılıyor. eşleşmeyi kaldırdım tekrar kurdum ama yinede düzelmedi. alcatel müşteri hizmetleri numarası düşmüyor. acaba format atma gibi bir durum olabılırmı bilen varsa yardımcı olabılırmı veya çözümü konusunda. ''Az önce alcatel müşteri hizmetlerine ulaştım yazılım konusunda genel bir sıkıntı oluştu dediler yazılımcı arkadaşlar uğraşıyorlar ve yeni güncelleme geldiği zaman yeni güncellemeyi yapın dediler''. Ancak anladığım kadarıyla herkese aynı şeyi söylüyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremshgm -- 22 Ocak 2020; 11:47:48 >
  • arkadaşlar MT40X için sorun çözüldü alcatel den gelen bildirimi söylendiği uyguladım ve çözüldü. yapacagınız şu; telefondan eşleşmeyi kaldırıp akıllı saati kapatıp tekrar açın. telefonunuzdaki uygulamaya kendi numaranızı yazarken +90 kısımını hiçbir olarak seçin ve numaranızı 05*** olarak girin. telefona ekleyeceğiniz kişiler içinde aynı şekilde yapın. çocuğunuzun numarasını yazarken ise +905*** olarak yazın. ben söylendiği gibi yaptım ve sorun çözdüldü
  • keremshgm K kullanıcısına yanıt
    Hangi sürümü yüklemiştiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dc106 kullanıcısına yanıt
    MT-40_EUZ_00.01_01.123
  • bulentboz B kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar MT40X için sorun çözüldü alcatel den gelen bildirimi söylendiği uyguladım ve çözüldü. yapacagınız şu; telefondan eşleşmeyi kaldırıp akıllı saati kapatıp tekrar açın. telefonunuzdaki uygulamaya kendi numaranızı yazarken +90 kısımını hiçbir olarak seçin ve numaranızı 05*** olarak girin. telefona ekleyeceğiniz kişiler içinde aynı şekilde yapın. çocuğunuzun numarasını yazarken ise +905*** olarak yazın. ben söylendiği gibi yaptım ve sorun çözdüldü
  • teşekkür ederim ,peki uygulamada saatin konumu hatalı yada epey geç geliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dc106 kullanıcısına yanıt
    hayır sorun yok ama bu saatlerin gps verilerinden cok verim beklemeyin. genelde zaten geç gelebiliyor
  • Arkadaslar bende cocuga mt40x alarak araniza katildim.Bir sorum olacakti,telefondan saate goruntulu arama yapinca bazen caliyor bazen calmiyor.Calmadiginda saatin ekranini acinca arama beriliyor.Benzer bir sorun yasayan var mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, oğluma Let go dan 2.el aldım. Ancak kayıt yaparken bu imei daha önce kaydedilmiş diyor. Satıcıya mesaj attım geri dönmedi. Sıfırlamayı başka nasıl yapabilirim?
    Şimdiden teşekkürler
  • Teodore kullanıcısına yanıt
    Selam. Aynı sıkıntıyı 3 gündür ben de yaşıyorum. İkinci el satın aldığım kişi hesabımı sildim sıfırladım, benlik bir şey yok dedi. Alcatel Müşteri Hizmetlerini aradım güç bela, onlar da saatin fatura ve garanti belgesini mail atın sıfırlayalım dediler. O belgeler satın aldığım kişide de yok maalesef. En sonunda saati geri iade etmekle tehdit ettim, bana iptal ettiği hesabın kullanıcı ismini ve şifresini verdi. Kendim o hesaba girdim ve daha önceden kayıt ettiği saati sildim, sonra tekrar kendi hesabımla girip saati ekledim, anında düzeldi ve hata vermedi. Başka şansın yok maalesef, satıcıya ulaşman şart yoksa saati sıfırlamak diye bir olay yok. Sıfırlasan bile eski hesapta kayıtlı görünüyor.
  • dc106 kullanıcısına yanıt
    Bugün kızım ilk kez koluna takıp okula gitti SW10 model Alcatel Move Time saatini. Okulda olduğundan ve saatin açık olduğundan eminiz çünkü eşim kontrol etti. Harita üzerinde hala evde gösteriyor. 1 saattir düzelir diye bekledim ancak düzelmedi. Yüksek doğruluk ve 3 dakika olduğuna eminim ayarların. Canım çok sıkıldı bu duruma.. Neden böyle yanlış konum gösterir arkadaşlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taner23

    Selam. Aynı sıkıntıyı 3 gündür ben de yaşıyorum. İkinci el satın aldığım kişi hesabımı sildim sıfırladım, benlik bir şey yok dedi. Alcatel Müşteri Hizmetlerini aradım güç bela, onlar da saatin fatura ve garanti belgesini mail atın sıfırlayalım dediler. O belgeler satın aldığım kişide de yok maalesef. En sonunda saati geri iade etmekle tehdit ettim, bana iptal ettiği hesabın kullanıcı ismini ve şifresini verdi. Kendim o hesaba girdim ve daha önceden kayıt ettiği saati sildim, sonra tekrar kendi hesabımla girip saati ekledim, anında düzeldi ve hata vermedi. Başka şansın yok maalesef, satıcıya ulaşman şart yoksa saati sıfırlamak diye bir olay yok. Sıfırlasan bile eski hesapta kayıtlı görünüyor.
    Çözemedik. Bi türlü. Satın aldığım kişiden fatura bekliyorum bakalım.




  • Satıcıdan bilgileri alıp müşteri hizmetlerine ilettim. Sağolsun Ahmet bey ilgilendi. Sorunu kısa sürede çözdü.
    Saati kullanmaya başladık bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. El aldığım ürünün şarjı malesef sorunlu. %100 dolan saat bir kaç dk sonra kapanıyor. Ama programda şarjı %90 larda. Acaba batarya problemi mi var yoksa temassızlık mi?


    Edit: saatten sim kartı çıkarınca problem ortadan kalkıyor. Sim takınca kapanıyor. Forumu biraz karıştırdım sim kart tipine bağlayanlar var. Farklı bir kartla deneyip tekrar yazarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teodore -- 9 Şubat 2020; 14:2:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bimden almış olduğum cihaz bozuldu. Servise götürdüm kullanıcı hatası sıvı girmiş diyerek ana kart pil değişimi için 230 lira istiyorlar. Garantisi 8. Ayda bitiyor sizce yaptırmalımıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetkaan kullanıcısına yanıt
    Bimden kaça aldınız ona bağlı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1-2 gündür hat kendi kendine gidiyor. Kapa aç yapınca geliyor. Bilgisi olan varmı. Bu saati fabrika ayarlarına nasıl getiririz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbetfurzey

    Bimden kaça aldınız ona bağlı
    360 tl gibi bir rakamdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.