Şimdi Ara

Aklımı deliricem! imdat ya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone net 50 mpbs limitsiz ev interneti kullanıyordum. Gayet iyiydi. Taşınana kadar. Sadece 1 mahalle öteye taşındım, nakil istedim, altyapi var yapalim dediler ve kabus başladı. Önce randevulara gelmek bilmediler, günler sonra nihayet kurulum randevusuna geldiler ve "bu kablo çalışmıyor, yeni kablo çekilmesi gerek." dediler. "Tesisat için vodafone yönlendirecek." dedi kurulum görevlisi. Vodafone'u aradım "evet vodafone bina içi ve dış tesisatına da bakıyor." dedi, ama sonra telefon suratıma kapandı, tekrar tekrar aradığımda "onlar yanlış bilgi, siz çektirin" dediler. 1400 tl ödedim çektirdim.

    Sonra geldiler tabi yine randevuları sektire sektire. Bağladılar, o an iyiydi, birkaç saat sonra koptu ve saatlerce gelmedi. Aradım, hızımı düşürmeyi çare gördüler kopma olmaması için. 1.6 mpbs hız verdiler, inanabiliyor musunuz 1.6! Bu hızda internete mi girilir?

    Üstelik bu bile aynı şekilde saatlerce kopuyor.

    15 gündür de bu şekilde. Vodafone'un saçmalığı şu ki: bana, 15 gün içinde çözülmüş olur dediler. (Tobby ve başka temsilciler 1-3 gün diyorlardı ayrıca onu da yalanladılar.)

    Arıza kaydını, internet arada bir yarım saatliğine geri gelince kendi kendilerine otomatik kapatıyorlar. Arayıp, kaydı kapattınız ama sorun bitmedi çünkü kopmaya ve yavaşlığa devam ediyor diyorum, tekrar kayıt açıyorlar, şimdi dün yine anlık geldiğinde kaydımı kapatıp arayınca tekrar yeni kayıt açtılar ve her kaydı yeniden açtıklarında 15 günlük süreyi de yeniden başlatıyorlar! Sorun çözülmediği halde dün 4. kez arızanız giderildi sms'i geldi, aradım yeniden açtılar ve her yeni kayıt açtıklarında süreyi baştan başlatıyorlar! Yasal bir açık mı buldular nedir! Bir de dalga geçer gibi, "hanımefendi sadece 1 gündür sorununuz var." demezler mi! O her gün yeni kayıt açtığınızdan! 1.6 hızla geldiğinde de pişkin pişkin "sisteme göre internetiniz var işte, sorun nedir tam olarak?" Diyorlar. Ağlayacağım ya.


    Sonra biri geldi baktı, kabloda problem yok dedi, portuna bakılması lazım dedi. Vodafone beni kendisi aradı ve portunuza bakılsın diye birisi gönderilecek dedi, bu gün gelir dediler cuma günü, gelen olmadı, ctsi çalışılıyor dediler o gün de gelen olmadı, bu gün sabahtan aradım, bu gün iletişime geçilecek sizinle dediler yine geçen olmadı. Üst katımın interneti muazzam çekiyor. Sorun benimkinde. Parası neyse veriyim nası nereye kime yaptırıcam bunu ya? Parçalayasım geliyor o ankastreyi tüm bina şikayet etsin de tsmir etsinler anasını satim! Ttkom'u aradım, sadece sizin servis sağlayıcı ararsa geliriz diyorlar. Vodafone kaydı dün kapatıp tekrar açtığı için eylül 15 diyor! Eylül'ün 15'inde 1 ayı geçmiş olacak ya imdat istanbul'dayım bakırköy'e yakınım bu nedir ya 2025'te midem bulandı artık dava mı edeyim ben bunları napayım ya? Btk'ya da şikayet ettim sayısız şikayet ettim.

    Gidip kendim bos bi porta takayim mi kabloyu? Calisir mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nebiliyimdostum -- 1 Eylül 2025; 17:40:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Arkadaslar bu yaziyi yazarken de koptu ve mobil veriye gectim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Nebiliyimdostum N kullanıcısına yanıt
    bence modemin fişini çek modeme internet gelmeyeceği için şikayet kaydında otomatik kapanmaz ve kendilerine mail yazıp atarsan şöyle internetimi kullanamıyorum kullandığım zamanlarda ise çok düşük hız alıyorum yani sizin taahhüt ettiğiniz şekilde hizmet alamıyorum bu yazılı son uyarımdır bir daha aynı sorunu yaşarsam sözleşmemi iptal Edip tüketici hakem heyetine başvurumu yapacağım abone no xxxxxxxxxx diye zaten sonrasında ise çözüme ulaştırmazlar ise taahhütünüzü iptal Edip sonrasında tüketici hakem heyeti'nden paranızı alabilirsiniz en kötü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arpavud A kullanıcısına yanıt

    Cok tesekkur ederim. Bunu yazdim o da kâr etmedi, bakalim az daha bekleyeyim gercekten bir haftaya gelen giden olmazsa kesin tamir edilmezse cimer'e yazip aboneligi iptal edip, cayma icin vs gereken paralari odemeden hukuki yollara gidecegim artik yeter ya.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Nebiliyimdostum N kullanıcısına yanıt
    hatırladığım kadarıyla cayma hakkını ödemeden iptal etmeniz biraz zor ilk önce parayı ödeyip iptal etmeniz lazım diye hatırlıyorum sonrasında itiraz Edip parayı alıyorsunuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arpavud A kullanıcısına yanıt

    Teşekkur ederim olmadi oyle yapayim mecbur bana her turlu gecirecekler ya turkcellin var bi tek tak cikar intermeti, o da bin lira :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Nebiliyimdostum N kullanıcısına yanıt
    En kötü Türk telekom'a başvuru yaparsınız zaten ilk başvuruda internet yoksa başvuru kapanır döne döne servis gelmez diye biliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arpavud A kullanıcısına yanıt

    Ttkom'u bu port ariza kontrolu icin aradim, vodafone'un aramasi lazim siz yapamazsiniz dediler, ha yeni abonelik icin diyorsaniz artik kablolu netten tedirgin oldum daha olmazsa mecburen hic istemesem de super online tak cikar interneti yapabilirim baska bi hizmet vermeyecekler bunlar belli oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.