Şimdi Ara

Ttnet btkyi tanimiyor ve taahhüt iptali için 880 lira istiyor:(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ttnet yalin hipernet 35 mbit kullaniyorum. Akk aştiğim için hizimi 2 ye düşürdüler. Btk diye bişeyden haberleri yok bu ttnetin. Müşteri hizmetlerini 1000 kez aradim 100 kez ariza kaydi oluşturdum. 10 kez eve ttnet servisi geldi ki lise mezunu olduklarindan bile şüpheliyim.Bölge saha müdürü ile görüştüm. Kendisi mühendis ama akk düzenlemesinden haberi yok. Btk , bimer twiter tt destek, online ttdestek,hepsine şikayet kaydi açtim. Lanet olsun böyle işe yapmadiğim şey kalmadi. En son türknete geçeyim dedim.Tt net 880 lira para istiyorlar taatüt iptali için. Üstüne bu ay avea tarifemi aştiğim için 150 lira ek ücret çikarmiş. Ben üstüme bomba bağlayip Ttnet merkez şubesine gidiyorum. Adresini bilen özel mesaj atabilir mi rica etsem.

    Hiz testi
    Check out my @Speedtest result! How fast is your internet?https://www.speedtest.net/result/a/2909370582



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinli33s -- 19 Kasım 2020; 20:56:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • gece 02-08 saatleri arası kontrol edin, AKK oncesi hizi vermeleri gerekir bu saat araliginda, normal hizinizi alabiliyorsaniz sizin kisitlamanizi olmasi gerekenden fazla yapmislar demektir. Eger oyleyse sikayet edin, yaptiklari yasal degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hat degerlerınızı atınız bakalım
  • DarthLuca D kullanıcısına yanıt
    Hocam an şuan saat gece 3 denedim 35 mbit aliyorum ama akk sonrasi hizim 3 e düştü. Müşteri hizmetleri ile konuşmaktan telefon faturalari 2 katina çikti. Ama o ona yönlendiriyo diğeri başka birine. Adami bugda birakiyorlar. Sonra eve gelen ekipler hiziniz normal diyo 2mbite. Yoruldum cidden pes ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • InsideR kullanıcısına yanıt
    Hat değerleri nasıl görüntüleniyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli33s

    Hat değerleri nasıl görüntüleniyor?

    sıtede bır suru var ekran goruntusu

    modeme gırın aldıgınız hız alabılecegınız max hızlar goseterır
  • mersinli33s M kullanıcısına yanıt
    aynı modemi kullanıyoruz.

    tarayıcınıza 192.168.1.1 yazarak modem arayüzüne girin. hemen karşınıza çıkacaktır.

    benim değerler;
    Ttnet btkyi tanimiyor ve taahhüt iptali için 880 lira istiyor:(
  • InsideR kullanıcısına yanıt
    Hocam attim şimdi ne yapayim.

    Ttnet btkyi tanimiyor ve taahhüt iptali için 880 lira istiyor:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @kif1905 kullanıcısına yanıt
    Değerlerimiz benziyor fakat benim alim gücü düşük gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mersinli33s M kullanıcısına yanıt
    bence sizin modemden veya hatdan yana sıkıntınız yok.

    gece 2-8 arası max hıza ulaşıyor ve diğer zamanlarda 2mbps ise sıkıntı başka.

    müşteri hizmetlerine durumu detaylıca aktarın derim.

    ve ek olarak online işlemlere girip akn sonrası hızı kontrol ettiniz mi?

    Ttnet btkyi tanimiyor ve taahhüt iptali için 880 lira istiyor:(
  • @kif1905 kullanıcısına yanıt
    Ttnet btkyi tanimiyor ve taahhüt iptali için 880 lira istiyor:(

    Hocam kusura bakma biraz geç cevap verdim. Sorun hala devam ediyo. Almam gereken hiz 16 ss sini aldim. Ama versikleri hiz 3. Müşteri hizmetlerini aramaktan telefon faturam 2 ye katlandi. Eve ttnet servisi geldi iki kez. Bişey yapmadan gitti. İşin garibi gece 35 mbit veriyolar. Sonra 3 e düşüyo yani altyapıda sorun yok. Şikayet var a konu açtim. Başka ne yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mersinli33s M kullanıcısına yanıt
    estağfirullah. önemli değil.

    servis eve boşu boşuna geliyor. hattınızda problem yok.

    bu müşteri hizmetlerini hiç anlamıyorum. müşteriyi hiç dinlemiyorlar galiba.

    siz gece 35 alıp gündüz 3 aldığınızı söylediğiniz takdirde bir çözüm sunamıyorlar.

    müşteri hizmetleri size ne söylüyor?
  • @kif1905 kullanıcısına yanıt
    Hocam papağan gibiler. Anlatiyorum anlatiyorum aciliyetinizi not düştük ekipler inceleme yapicak falan diyo. Ekipler 2 defa eve geldi bizim yapabileceğimiz bir şey yok müşteri hizmetlerini arayin diyo. Resmen bugda kaldim ne yapacağimi bilemiyorum. 2 haftada müşteri hizmetleri ile konuşmaktan telefon faturalari 2 ye katlandi :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinli33s -- 26 Mayıs 2017; 15:35:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mersinli33s M kullanıcısına yanıt
    üzücü bir durum. online işlemler üzerinden de şikayet oluşturun.

    kota dolduktan sonra hız 35mbps'den 16mbps'e düşmesi gerekirken 3mbps'e düştü diyin. durumu detaylıca aktarın.

    inşallah kısa sürede çözülür.
  • Btkya sikayet et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mark Selby kullanıcısına yanıt
    Btk yi aradim kurumsal bişey biz ona girmiyoruz falan dedi. Bimere şikayet edicem yarina kadar bir sonuç alamazsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar buraya deneyimlerimi paylaşayim belki benle ayni sorunu yaşayanlara yardimci olur. Sorunun çözümü şöyle ki yok. Nasıl mı 2 hafta önce her gün günde 2 defa arayip ariza kaydi yenilettim. Eve 2 defa servis geldi ve ilki altyapinizda problem yok dedi ikincisi de 3mbit normal şikayetinizi müşteri hizmetlerine yapin dedi gitti. Müşteri hizmetlerini tekrar defalarca aradim en son dün onlar aradi ekiplerimiz bir sorun falan bulamamiş dediler. Anlatiyorum defalarca ayni insani bugda birakiyorlar. Şimdi size soruyorum ben bu ayki 82 lira internet faturami ödeyeyim mi. Ödemezsem nolur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mersinli33s M kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom Twitter destek ekibi teknik konularda daha iyi yardımcı oluyor bence.

    https://twitter.com/ttdestek

    Direkt mesaj atarak bir de şansınızı öyle deneyin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihattr kullanıcısına yanıt
    Peki hocam bir de onu deneyeyim. Sonucu yazarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihattr kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum eve tekrar servis yetkilisi geldi port değişimi yaptı. Altyapıyı test etti ve kablu ile de kablosuz olarakta hiz testi yaptık beraber ve değişen bişey olmadi. Sonra adam yanimda bölge santralini aradi. Hizlari yükseltip azaltan yer orasiymiş. Durumu izah etti bin kez söylettim sözleşmede 16 ya düşçek yaziyor. 2 mbit yasal değil btk kanuna aykiri sözleşmeyi ödemiycekmiş tüketici haklari mahkemesine başvurucakmiş. Bunlari tek tek söylettim telefonda. Santraldeki sözde yetkili 3 mit başta normal dedi. Mahkeme lafini falan duyuncu yoğunluktan diye gevelemeye başladi. Sonuçta hiçbir şey yapmadilar. Cidden ne yapacapim bilmiyorum devletin kurumu ttnet yasalari ti ye aliyor resmen
    Check out my @Speedtest result! How fast is your internet?http://www.speedtest.net/my-result/a/2909370582



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinli33s -- 29 Mayıs 2017; 11:55:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.