|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Arkadaşlar akış metrenin fişini çektiğiniz zaman EGR valfi ve oksijen sensörü devre dışı kalır bilginiz olsun akış metreyi değiştiğinizde sorun çözülmüyor olabilir yani sıfıra geçmekte aldınız sorun aynı devam ediyorsa sorun akış metreden Siz sadece akış metninin fişini çekerek diğer sensörleri de devre dışı bırakmış oluyorsunuz tüm Her şey arabada takılıyken araç cihazla bakıldığında hangi arızayı yakıyor Onu kontrol etmek lazım bu konuda aşırı bilgili zannetmeyin ama çok uğraştığım için hala çözemedim durumlar da var ama akış metninin fişini çekmek EGR valfi ve oksijen sensörünü opellerde devre dışı bırakır diğer araçlarda da aynı olabilir hgreniz bozuksa ya da oksijen sensörünüz bozuksa akış metreyi çektiğiniz için o da devredışı kaldığı için sorun düzeliyor gibi görünebilir Ha o şekilde kullanılmaz mı kullanılır Onda da problem yok < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
akışına bırak |
_____________________________
|
Yanlışınız var hocam siz akışmetreyi değiştirmeyecek kadar zenginsiniz :D çıkmasını alırken tabiki test edip çalışmazsa iade edebileceğiniz şekilde alacaksınız. fakat muadil veya sıfırını da almayacak kadar zengin olmayın. Yani demem o ki Benim aracım 2010 model kyron benim aracın parçası zor ve pahalı olmasına rağmen akışmetresi 1300 tl Sizin vereceğiniz 500 600 tl için 1 2 sene sonra emme manifoldunu boğaz kelebeğini veya egzoz sistemini katalizörü kaybedebilirsiniz. Uygun yakıt karışımı için önemli bir parça, yanlış karışım motorda egzoz sisteminde çok fazla kurum yapıp tıkayacaktır. |
_____________________________
Güveneceğin tek kişi olsun ''KENDİN''
|