Şimdi Ara

ağ güvenlik anahtarı ile internet şifresi aynı şey mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 29 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • yer mi deniz (2 mesaj) Omisis046 (1 mesaj) Old Mac New Clip (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • wifi adaptörü aldım sürücüsünü kurdum wifi ye bağlanmaya çalışıyorum ağ güvenlik anahtarı soruyor. modemin arkasındaki internet şifresini giriyorum "windows bu ağa bağlanamıyor" diyor ağ güvenlik anahtarı ile internet şifresi aynı şey mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Aynı şey. Sen şifresini değiştirmişsin. Modem arayüzüne girip kablosuz şifresini kontrol et.

  • Omisis046 kullanıcısına yanıt
    yok hocam şifre değiştirilmedi. arayüzden kontrol ettim. zaten telefonda girebiliyorum bu şifreyle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • http://windowsbulletin.com/tr/olas%c4%b1-a%c4%9f-g%c3%bcvenlik-anahtar%c4%b1-uyumsuzluk-hatas%c4%b1n%c4%b1-d%c3%bczelt


    şuraya bi bak belki faydası olur. özet olarak sürücüleri, uyumluluğu ve bağlantı ayarlarını kontrol et diyo.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.