Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Adsl Gerçekten Ucuzlayacakmış

105
Cevap
0
Favori
2.708
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Adsl Gerçekten Ucuzlayacakmış
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1138 Mesaj
      23 Aralık 2006 17:16:01
      telekoma
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1087 Mesaj
      01 Ocak 2007 17:44:01 Konu Sahibi
      Adsl pahalanmayacak ucuzlayacak tekrar gündeme almak istedim.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5944 Mesaj
      01 Ocak 2007 18:47:28
      bugün bir ocak ve adsl ucuzlayacak konusu baya bi yol almış

      tam rekabete açılmadan büyük beklentiler içerisinde değilim.hatta olanlar bile beni şaşırtıyor.256ların şubata kadar 1024 olması gibi.bundan fazlası onlara ek yük getirir zaten.para hazır geliyor zaten ne gerek var kasmaya dimi.

      1024 kampanyasınında bitmesine 2 ay kaldı.2 ay sonra 256ya dönmek çok koycak.512 yi 50 ytl yapsalarda bari daha az etkiler bizi.
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Ocak 2007 12:04:25
      WiMax'ı bekliyorum faliyete gecmesiyle birlikte elime gecirecegim bir yan keski ile evdeki tum telekom kablolarini kesip sokaga atmam bir olacak.
      |
      |
      _____________________________
      Nescafe Bile 3'ü 1 Arada Ben Hala Yalnızım...!!!
    • Yüzbaşı
      834 Mesaj
      02 Ocak 2007 18:08:42
      Ben pek fazla indirim beklemiyorum (yanı ne cidden olacağını bekliyorum , ne de böyle bir isteğim var ) . Ya kotaları arttırsınlar , yada Outlaw'ın söylediği gibi aşım ücretlerini düşürsünler .

      Kotalı bir kullanıcının 4.7GB oyun indirmesi 47YTL'ye geliyor . Aynı oyunu CD'ci adamdan 10YTL'ye alabiliriz veya üstüne biraz daha para koyup orjinal alabiliriz . İndirilen bir film , 7YTL'ye geliyor . Filmleride 4-5 YTL'ye satıyorlar . İnternetten indirmek yerine sinemada seyredebiliriz . MP3 indirmek oldukça ucuza geliyor , albüm almak daha pahalı . Hele konsere gitmek , şemsiye oluyor iyice . Kısaca interneti korsan amaçlı kullanmak kotalı bir kullanıcı için pek 'ekonomik' değil .

      Ama mesela ben Youtube'a girmiyorum . Neden ? Kota katili bir site . Dilediğim gibi oyun oynayamıyorum kota korkusunda . Aynı şekilde sesli ve videolu görüşme yapmaktan kaçınıyorum . Windows'u baştan kurduğumuz zaman Update tam anlamıyla 'kaçıyor' . Hadi , kotalar düşük , bir yerde korsancılığı engelleyirosunuz ama bu kadarı fazla geliyor .

      Bu noktada başka bir şey çıkıyor ortaya ; Başkasının hattına girme . Şimdi bu suçmu ? Evet . Eğer bağlantılar daha ucuz olsa , kimse böyle bir iş yapmaya uğraşmaz değilmi ?
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Ocak 2007 22:10:47
      quote:

      Bu noktada başka bir şey çıkıyor ortaya ; Başkasının hattına girme . Şimdi bu suçmu ? Evet . Eğer bağlantılar daha ucuz olsa , kimse böyle bir iş yapmaya uğraşmaz değilmi ?
      Acaba?
      |
      |
      _____________________________
      Nescafe Bile 3'ü 1 Arada Ben Hala Yalnızım...!!!
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
SEO
Ankara Web Tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,078
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.