Bildirim
ADSL alıyorum ve kullanımayıorum YARDIM LÜTFEN!!!
Kono USB Şarj Portlu Seyahat Dizüstü Bilgisayar Sırt Çantası Suya Dayanıklı İş Bilgisayar Çantası Okul Çantası Kadın Erkek Günlük Sırt Çantası 15,6 İnç Dizüstü Bilgisayara Uygun, gri, M : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B07ZVLPKZ7
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Çok zor durum hocam :(
Arıza kaydı açtırın olmazsa modem kapalı olsun arıza kaydınıda internetim yok diye açtırın telekom ekibi gelsin port ve prensibaldaki yerinizi değiştirsin belki iyileşebilir değerleriniz.
Ankastreden modeme kadar cat 6 kablo çekin eksiz bir şekilde sizin tarafınızda bir sorun kalmasın bütün sorun telekom kaynaklı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, yüzlerce bıraktığım arıza kaydından dün akşamda bıraktım ve söylemiştim ya süperonline da ki adam halime acıdı diye kişisel bi sorunmuş gibi kayıt açacağını söyledi ve 24 saat doldu eğer yarında gelmezlerse Telekom ekibi şikayette bulunmam gerektirdiğini bildirdi o süre zarfında da dediğinizi yaparım öneriniz için tekrar dan teşekkürker.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aşağı akım gürültü güvenliği katsayısı, yani SNR değeri çok düşük ve hızınız şu an 8 Mbit görünüyor. O değer 10'un altına düştüğü zaman kesintiler artıyor ne kadar yüksek o kadar iyi yani. Belli ki altyapı iyi durumda değil. Bu arada Superonline ekip falan göndermiyor o laflara inanmayın başımdan geçtiğinden biliyorum. TT'nin gönderdiği ekipler de işini ne kadar doğru yapıyor tartışılır.
Size tavsiyem elektrikçi çağırmanız ve bina tesisatını kontrol ettirmeniz. Sonrasında hat değerlerini tekrar atın olmadı Superonline'dan hız düşümü talep edin. 2 Mbit yaptırdıktan sonra hat değerlerini tekrar atın. Bu arada sizin yaşadığınız problemleri ben de yaşadım şu an 1 Mbit kullanıyorum interneti. ADSL altyapısı Türkiye'de rezalet bir durumda. -
Süperonline zaten adsl aldığım için kendi ekiplerini göndermiyor Telekomu yönlendiriyor. 48 saat doldu ama gelen giden olmadı arayıp bu sefer şikayetle beraber bir arıza kaydı bırakıcaz, en kısa sürede elektrikçi çağırıcam bu arada zaten orada 8 yazdığına bakmayın zaten 2mbps alıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ankastre ölçüm yaparlar sinyal var der geçerler. Turk telekom tekel olduğu için zor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam 2MBps değil de 4MBps rahat alır bana kalırsa santral uzak gibi belki kablo da sorun vardı. Ankastre ölçüm olmadan belli olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başını okudum sadece
15 yıla yakındır aynı şekilde kullandım. Kopmalar bağlantı zayıflamaları bir çözüm sunmadılar. Her çağrımı abone kaynaklı diye kapttılar ki bu nedenle kaç kere modem değştim hat çektim her şeyi değiştm olmadı max 4 mb. Üstüne çıkınca kopmalar başlıyordu vs
Özetle bastım taahhut bedelini iptal ettim. Kardeşim gitt superonline aldı ve anında kesintisiz 20-22mb görmeye başladık. Aynı hatla! Ve ben her gün turk telekoma sövüyorum ALLAH BELALARINI VERSİN
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam keşke bende de aynısı olsaydı fakat süperonline a geçtim aynısı değişen hiçbir şey yok. Son 3 gündür evde net yok şuanda mobil netim ile yazıyorum. Aradığım zaman son 3 günde 336 kez internetin koptuğunu belirttiler. Sorduğum da ise santral uzak değil denildi.ankastre den Cat6 kablosu çektireceğim bir kaç güne eğer yine aynı sorunları yaşarsam önce ttneti 9.5 senede yaşattığı rahatsızlıktan dolayı sonra son 1 senemi yine yaşattığı rahatsızlıktan dolayı süperonline ı arayıp anabacı sövcem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kapattırcam ve Artık taşınana kadar da hiç bir internet bağlatmayacağım tabi ne zaman taşınırsam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erseva -- 17 Şubat 2017; 20:22:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son bir aydır yoktu bende iki hafta önce gittim kabloları yenilettim. Artık 8 e kadar desteklendiği söyleniyo ama 4 veriyolar yine kaldırmıyo lokal kutusu falan dediler. Pazartesi süperonline dan aradılar sorun portta falan dediler bende btk ya şikayet açtım trnet hakkında bana kısa sürede döndüler mail atmamı önerdiler bende attım "şikayetinize istinaden teknik ekiplerimizce yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde; Saha dolabı ve bina içi ankastre kutusuna kadar olan kısımda internet hizmetinin taahhüt edilen sınırlar içerisinde sorunsuz olarak verilebildiği anlaşılmıştır." Bu nu attılar ondan sonra 0.50 ile 0.80 mbps hızda geldi. Biraz önce tekrar aradım hızımın çok düşük olduğunu belirttim birşeyler yaptı ve yine gitti. Olan şu adsl sabitleniyo internet sabitleniyo en son telefon ışığı sabitlenip bu üçü yine sönüyo. Yani anlayacağınız düzelmedi,sizce ne yapmalıyım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- mediarouter.home nedir
- 10 mbps internet hızı nasıl
- superonline yasaklı sitelere giriş
- son bağlantı kurmanızdan bu yana bazı bilgiler değişti
- 24 mbps internet hızı nasıl
- internet yavaşladı
- zyxel modem kurulumu
- türk telekom internet çekmiyor
- turkcell dijital operatör
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X