Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3886. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: 14531993 , tengin78 Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 39 Misafir - 41 Masaüstü
5 sn
85.047
Cevap
1.064
Favori
5.624.938
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38843885388638873888
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • macnair kullanıcısına yanıt
    Bu bilgiyi kim verdi hocam?
  • mat34 M kullanıcısına yanıt
    444 0 440 papağan hesabı kampanya doldu, kaydınız varsa aranırsınız diyor. sırada şikayetvar'a yazmak var. tabi oraya da bankamıza uygun kanallarla şikayetinizi iletin diye geçiştirme cevabı verecekler ve şikayet kaydı kapanmış gözükecek ama olsun. vira bismillah şikayetvar'a.
  • anvil kullanıcısına yanıt
    evet müşteri hizmetleri. kaydıma ulaştı altına not yazılmış kontenjan dolduğu için aranılmayacak diye
  • macnair kullanıcısına yanıt
    İlk defa böyle birşey oluyor. Kayıt bırakıpta aranmayan hiç olmamıştı. Bu kampanya bu şekilde ortada kalırsa epey tepki gelecektir. En azından birkaç gün vipline hattı çok şikayet alır. Tabi bu sonucu değiştirmeyebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9:17'de VIP line kayıt almıştı. 13:45'te arandım.

    Umarım kaydı alınan her arkadaş aranır, ağız tadıyla tatiller yapılır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aztech2005 -- 2 Nisan 2018; 19:32:49 >
  • Hala aranan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 09:45 de aradım MH.ni;
    Otel kampanyası için dedim..
    Hatlar yoğun biz bilgilerinizi alalım dediler..
    Hala dönüş olmayınca, 1 saat önce yine aradım MH..
    Bilgi eksikliği olduğunu düşünmek istiyorum;
    Zira, MH ‘kampanya kontenjanları doldu artık aranmayacak diye Seyahat Hattı bize bilgi verdi’ dedi
    Kayıt bırakılanlar aranabilir, beni seyahat hattına aktarın ben onlardan ayrıntılı bilgi alacağım dedim..
    Aktardı..
    ‘Tüm MH temsilcilerimiz şu an başka müşterilere hizmet vermektedir’ i 20 dk dinledikten sonra kapattım..
    Ümidim kalmadı ama Otel belirlemek için o kadar çalıştım ki hala istemsizce ya ararlarsa diye bekliyorum..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son 1 saat içerisinde aranan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapacakları tek şey herkesi düzgün bir şekilde sıraya koyup geri dönüş yapmak.Bu kadar basit..Çok haksızlık oldu..Her tarafa şikayet edilmeli..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fragman44

    Yapacakları tek şey herkesi düzgün bir şekilde sıraya koyup geri dönüş yapmak.Bu kadar basit..Çok haksızlık oldu..Her tarafa şikayet edilmeli..

    Hemde ne haksızlık hocam. Beni 2 defa 4440738 diye bir numaraya yönlendirdiler. Resmen vakit kaybettim arayıp. En az 7-8 görüşmem var. Hep diyorlarla kayıt ediliyor diye. Şimdi heryere yazıyorum. Sonuç olumsuzda olsa uğraşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kampanyası var, buralar epey bir hareketlenmiş :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ya müşteri hizmetleri resmen bizimle dalga geçti. işe yaramayacağını bile bile 4440738li numaraya yönlendirdiler bizi, açmayacaklarını bile bile sürekli seyahat hattına bağlamaya çalıştılar bizi, en son artık kayıt almak zorunda kaldılar ki erken kayıt bırakanlar kazanmış oldu. istediğin kadar şikayet et, istediğin yere şikayet et yine de bir işe yaramayacağı belli.

    ocak ayında hedef kampanyası verdiler, hedefi tutturdum, eksik hesapladılar puanı vermediler, heryere şikayet ettim nuh dediler peygamber demediler, yatırmadılar.
    şubat ayında yine hedef verdiler yine yatmadı puanlar. şikayet etsem yine aynı şeyleri diyecekler, sinir sahibi oldum bunlar yüzünden.

    her ay 3 kuruş puan kazanacaz diye kol gibi kk ekstresi geliyor. kazanmak bir dert, yükletmek bir dert, kullanmak ayrı bir dert olmaya başladı. daha da hevesim kalmadı bu pişkin bankalardan yana.
  • Müşteri hizmetlerini şimdi aradım

    Soru: kaydımın olup olmadığını teyit edermisiniz?

    Cevap: böyle bir bilgi görüntüleyemiyoruz. Seyahat hattı 22:00 a kadar çalışacaklarını söyledi. İsterseniz seyahat hattına aktarabilirim. Dedi



    seyahat hattında 25 dk bekledim ama ulaşmak mucize tabi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam 37 dk ısrarla seyahat hattını bekledim. En sonunda bir görevli telefonu açtı. 5 dk boyunca ısrar ettim başvurum ne durumda diye sordum ama listeyi göremediğini hala sırayla arkadaşlarının aradığını soyledi. Erken rez ile ilgili yardımcı olabilirim dedi. Bende bu sabah yaşanan bütün haksızlıkları kendisine ilettim. 5 milyon adios kullanıcısı var birşey yapamıyoruz dedi. Eğer kaydınız bize ulaşmamışsa bu MH nin hatası biz birşey yapamayız dedi. Yalan değilse hala arıyorlarmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • anvil kullanıcısına yanıt
    Benimde umudum yok zaten hocam. Beklentim kalmadı yani ama bu yapılan ayıptır ve bunu onlara bildircem. Yarın müşteri hizmetlerini arayıp böyle böyle yaptınız size hakkım helal değildir diye söyleyeceğim. En azından kendimi rahatlatırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de 24 milyon kişi kredi kartı kullanıyor (Aralık 2017 verilerine göre).

    Bunlardan 5 milyonu Adios öyle mi? Bence böyle bir durumun olması imkansız, resmen atıyorlar. Bizim 30 milyon taraftarımız var diyen kulüp başkanları tarzında bir beyanat olmuş o.
  • 20 dk bekledikten sonra seyahat hattına bağlandım sonunda. Listeyi göremediğini ama kontenjanın zaten dolduğunu söyledi. Geçen sene firma esneklik sağlamış kayıt alan herkese yardımcı olmuşlar. Bu sene tam kontenjanda kapatttık dedi. Malesef kaçırdık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok büyük mağdur olduk. İtiraz edenlerin hepsi haklı.

    Ben merak ediyorum. Toplu protesto yapalım, desem kaç kişi katılır.

    Toplu protesto edelim diyenler bana +1 şeklinde özel mesaj atabilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astforum A kullanıcısına yanıt
    Ben çok sinirliyim. İstanbula yürüyoruz derseniz ona bile gelirim +1
  • Yapı Kredinin bu yaptığını yanlarına bırakmamız lazım yoksa umursamazlıkları, ben yaptım olduları artarak devam eder, bir sene puan topla kampanya günü tam saatinde aramaya başla ama yapılan hatalardan dolayı sistemsizliklerinden dolayı ellerine yüzlerine bulaştırsınlar. Bize koca bir güne ve sinir sitrese mal olan kendimizi keriz enayi gibi hissetirenlere karşı tepkimizi vermemiz lazım, herkes elini taşın altına koysun şikayet.var facebook twetter instagram yazsın ben ikişer hesaptan tüm platformlardan yazdım sonuç alamasakta yapılanı yüzlerine vurmamız gerek
    herkese hayırlı akşamlar.
  • 
Sayfa: önceki 38843885388638873888
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.