Şimdi Ara

Adam kazıklıyolar. DİKKAT! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
8.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet kardeşim.super yapmışsın.bu firmalar benim aklımda.yani bunlardan alınca boyle olucak.umarım diğer arkadaşlarımda benim gibi düşünür.saygılar
  • helal beh abi sonuna kadar git hakkını yedirtme
  • şikayetinizi buraya yazın... www.sikayetvar.com
  • Helal olsun valla. Bölelerine pabuç bırakmamak lazım. Öle ya da böle müşterilerine değer vermeleri gerektiğini öğrenecekler.

    Son durum nedir bu arada bi gelişme var mı kardeş?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Corporal

    Arkadaşlar kusura bakmayın tartışmanın havası biraz yumuşasın diye mizah anlayışınıza sığınarak yazıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: akcagul

    4-5 gun gecti aradım kız aletinize bakılmamış henuz dedi ve ben akşam musait bi zamanda direk oraya gitim ve siz nasıl benim aletime bayram tatili hariç 5 iş gunu gecmesine rağmen bakmazsınız ddim bagirdim cagirdim



    Koptum harbi




    ŞŞŞTTTTTTTTttttttt aile var.... Koptum bende yawfff.....




  • Arkadaş öncelikle geçmiş olsun.
    Sonra mavi bilgisayara bi sonrada LG ye bi Hiç bir kuvvet bana LG nin hiç bir moedlini kullandıramaz bu zamana kadarda kullanmış deilim zaten.Kimde görsem sorundan başka bi işe yaramıyor LG ler.Asusda şaşmam .Hakkını sonuna kadar ara gerekirse çağır beni döveriz adamları .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dcocuk

    Yaptığın çok güzel birşey haklarını araman ve bilmen.

    Bunlar ne biçim insanlar ? 10 Milyon kar için yalan söylüyorlar ve gene yalanlarla kapatıyorlar.En kısa zamanda DVD Yazıcına kavuşursun umarım.

    Bu arada çekinmeden gözdağı vermeye devam et.Gazeteye bir yazı yazdığını ve DVD Yazıcının verilmemesi durumunda yollamaktan çekinmeyeceğini söyle.Yok eğer gene birşey yoksa direk gazeteye ver.Çok işe yarıyor sonuçta on binlerce müşteri kaybetmek işlerine gelmez..


    +1
  • Mavibilgisayar'a bir kez gitimiştim arkadaşımızın olayına benzer bir hadiseyi bir başka müşteri, bir kasa konusunda yaşamıştı. Mavi bu tür konularda profesyonelleşmekten bîhaber galiba. Asıl anlamadığım ise piyasanın bu kadar kızışık ve rekabetin bu kadar büyük olduğu bir ortamda müşteri kaybetmek için aşırı ısrarlı bu inadın sebebi ne?
    Arkadaşım davranışını tebrik ediyorum sonuna kadar destekliyoruz seni!
  • HELALLLLLLLL
  • hakkını araman çok iyi. burda ufotek inde pek hatası yok. bende bilgisayarcıyım. ufotek arızalı değişimlerde fiyat farkı varsa arayıp soruyor. bizde müşteriye soruyoruz kabul ederse onaylıyoruz kabul etmezse biz iade kesiyoruz. müşteriye varsa elimizde aynı model onu veriyoruz yoksa para iadesi yapıyoruz. mavinin hatası sana sormadan fiyat farklı değişimi onaylaması. bu arada 25 usd lik farı bence mavi oturma organından uydurmuş. ufotekte maviyle konuşup seni aradıktan sonra 17 usd ye düşürdüm demiş. olsa olsa 5 usd fark olur. ki genellikle ufotek birebir değiştirior bu ürünleri.
  • Kesinlikle yaptığını yapardım. Tebrik Ederim.
  • son 3 ay içinde optik yazıcıların fiyatları epey düştü

    bence dvd-rw 'ının parasını geri al

    aynı fiyata şu anda daha gelişmiş bir model alabilirsin

    böylesi uğraşmaktan daha basit
    amaç haklarını kullanmaksa (hem pratik hemde daha karlı

    bence mavideki salaklar senin ürününü iade alıp sana sana sattıkları fiyattan daha yeni bir model satsalardı
    hem sen uğraşmak zorunda kalmazdın hemde onlar müşteri kazanırlardı

    ben öyle yapıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pisipisi

    hele karşılarınnındaki adımın bilgisiz , bilgisayardan anlamayan biri oldugunu anlamsınlar .


    doğru valla anlamadıklarını bi anlasınlar aslanla eşşek hikayesine döner boynunu bile dönderemessin :)
  • kanunda eskisi bulunamıyorsa bir üst modeli ile değiştirmek zorunda oldukları belirtilmiştir diye biliyorum...
  • LG NİN YURTDIŞI ANA SATICISINA MAİL AT DA BİRAZ CANI YANSIN MAVİ BİLGİSAYARIN OLMADI BURADAKİ DİSTRİBUTUNE MAİL AT VEYA ARA BEN OLE ASUS ANA KARTIMIN ARIZASINDA FİRMANIN CANINA OKUMUŞTUM DİSTRUBUTUNDEN OZUR MEKTUBU FALAN ALMIŞTIM HABERİN OLSUN
  • çok doğru aynı şey benim başıma da geldi
    nokia 3210 ilk çıktıgında almıştım arızalandı aylar sonra yenisi geldi ama aldığım yer bunun üstüne benden bi miktar para teklif etti ve alamadı tabii bende çok sinirlenip telefonu işyerinde yere çarptım noldu
    sonuç karakolluk olduk ve tüketici haklarına başwurmamdan sonra aynısı kalmadıgı için bir üst modeli olan 8210 u verdiler ...
  • gunaydın herkese cvp ıcın bıraz gec olucak ama genede yazmak ıstedım.Arkadasım burada bı baskası soyledı ben tekrar soylıyeyım son aylarda optık fıyatları ıyıce ucuzladı..8x dvd rw ılk cıktıgın da 160-180 ytl arasında ıdı sımdı 16x dvd rw 120 ytl...hemde bu bahsettıgım fıyatlar lg nın fıyatları...senın olayına gelınce UFOTEK herhangı bı aksaklık durumunda musterı veya bayısıne ulasıp urun aynı modelı elımızde yok 3 dolar farkla bı ust modelını verelımmı yoksa para ıadesı yapalımmı dıye soruyorlar.bunu mavı bılg. yapmıslardır kesın ama o fırmanın musterıye hızmet anlayısı buradan anlasılır 17 dolar fıyat farkı demıslerdır sana bence bu cok.ınsan ekmek yedıgı yere pıslemesı lazım.Ikıncısı ufotek ın paydos saatı saat 6 dır macı bılg. sana burada bıle yalan soylemıs.hakkını araman konusunda senı tebrık edıyorum sonuna kadar haklısın ama haklı haksızı lutfen karıstırmayalım....Umarım ıstedıgıne ulasırsın.
  • HAKLARINIZI İYİ ÖĞPRENİN
    YEDİRTMEYİN
  • çok iyi etmişin
  • arkadaşım helal olsun sana.insanlar haksızlığın önünde eğilmeye okadar alıştı ki,haksızlığı yapanlarda bu kadar pervasız oldu.mavi bilgisayar gibi bilgisayar piyasasında söz sahibi olan bir firmanın böyle birşey yapıyor olması,ekmek yediği işe ihanetten başka birşey değildir ve tek kelime ile ayıptır.

    saygılar
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.