Şimdi Ara

Act of Aggression (2015) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
4
Favori
5.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]


    Steam Linki:http://store.steampowered.com/app/318020
    ________________________________________________________

    Oyunun çıkış tarihi 2 Eylül 2015

     Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU] Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]  Act of Aggression (2015) [ANA KONU]


    Act of War, R.U.S.E, Wargame gibi başarılı oyunlara imza atmış olan Eugen Systems son oyunu Act of Aggression ile geliyor. Şu anda 2. Betası süregelen oyunun 2 Eylül 2015 tarihinde raflarda olması bekleniyor.



    https://www.facebook.com/ActOfAggressionRTS/photos_stream

    Oyun 2020li yıllarda geçiyor. Dünya çapında süregelen ekonomik kriz Cartel adı verilen terörist organizasyonun güçlenmesine ve bir çok ülkede sayısız kurum ve kuruluşa sızmasına yol açar. Bunun sonucu olarak Birleşmiş Milletler yanıt verir ve olaylar gelişir.

    Grafik motoru olarak ise R.U.S.E ve Wargame'den hatırladığımız IRISZOOM'un yeni nesili olan IRISZOOM V5 kullanılıyor.

    Yapımcılar oyunun amacını, oynayanları strateji oyunlarının 90'lı yıllardaki altın çağına geri götürmek olarak anlatmışlar, anlayacağınız gayet iddialılar. Oyunda 2 farklı camping ve United States Army, Chimera ve Cartel olmak üzere 3 farklı seçilebilir taraf olacak. Oynanış ise StarCraft ve C&C serisine benzer olarak kaynak toplama ve base kurmaya dayalı.

    Taraflara gelirsek, Cartel oynanış olarak C&C serilerindeki GLA ve NOD tarafına benziyor. Act of War oynayanlarınız için ise bir nevi Consortium'um devamı demek daha yerinde olur.

    USA, Abrams ve Raptorlarıyla yine bildiğiniz USA.

    Chimera is Birleşmiş Milletlerin oluşturduğu NATO bünyesinde bulunan özel bir anti-terör birliği. Act of War'daki Task Force Talon'un bir benzeri. ABD'ye göre piyadeleri v.b. üniteleri kaliteli ve pahalı olacağa benziyor.

    Kişisel görüşlerim ve eleştrilerime gelecek olursak, 2014 yılında hala 90ların amerikan filmlerinden çıkma bir terör örgütü olan Cartel yer alması bana pek hoş gelmedi. USA ile USA'in klonu NATO ise çok benzer taraflar olacağından yeterince oynanış çeşitliliği sağlamıyorlar. Bunun yerine daha detaylı 3 ırkın kullanılması güzel olurdu. Mesela USA, EU ve Rusya, Çin Hindistan gibi ülkelerin bulunduğu bir doğu paktı arasında geçen nükleer savaş daha eğlenceli olabilirdi.

    Grafik motoru olarak kullanılan IRISZOOM R.U.S.E. ve Wargame gibi makro ölçekli oyunlar için güzel olabilir ama trailerda gördüğüm kadarıyla yeterince derin animasyon sağlayamıyor. Açıklamam gerekirse, fotografik olarak gayet güzel kareler var evet ama tanklarda ve diğer araçlarda bir yapaylık hissi var. Sanki toprak üzerinde boş kutu gibi ilerliyorlar.

    Umarım Eugen System de bunları görür ve düzeltmeye çalışır, Halihazırda iptal edilen Generals 2 sonrası oyunun muazzam bir potansiyeli var. Eugen systems gibi başarılı bir firmanın da bu ufak hataları görüp üzerine gideceklerine eminim.

    Yorumlarınızı alayım...

    SİSTEM GEREKSİNİMLERİ:

    MİNİMUM

    İŞLEMCİ: dual-core 2.5 Ghz (Intel core2 duo veya Intel i3)
    Gereksinim: DirectX 11
    RAM: 2 GB RAM
    OS: 32bits Windows Vista
    Ekran Kartı: 512 MB Direct3D 10 destekli ekran kartı (GeForce 9800GT veya Radeon HD4870)
    Boş Disk Alanı: —


    TAVSİYE EDİLEN

    İŞLEMCİ: Quad-core 3 Ghz (Intel i5/i7)
    Gereksinim: DirectX 11
    RAM: 4 GB RAM
    OS: 64bits Windows 7 ve üzeri
    Ekran Kartı: 2 GB Direct3D 11 destekli ekran kartı (GeForce 660 or Radeon HD7870)
    Boş Disk Alanı: —



    Bu mesaj XanthiN tarafından düzenlendi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Oyundan daha yeni haberim oldu yoksa konuyu ben açardım...Piyasadaki kaynak topla- üs inşa et - birim bas ve saldır temalı modern zaman RTS'leri epey eskidi...Act of war ve Generals gibi 2 tane

    şaheser oyundan sonra uzun süre böyle bir oyunun kıtlığını çektik...Generals 2'nin iptal olmasından sonra elde avuçta türünün tek örneği ve en yenisi Act of Aggression kaldı

    Eugen Systems'in yaptığı oyunlar çok beğeniliyor ve her türlü strateji oyununa hakimler...Önümüzde 2005 yılında çıkmış bir Act of War şaheseri var şimdi bu oyunun devamı gelecek tutmama

    ihtimali çok düşük görünüyor.

    Merakla bekliyoruz...
  • Ne zaman çıkar tahmini?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok iyi buldu bu tarz oyunlara ihtiyaç her zaman var.
  • Hocam ne kadar geç çıkarsa çıksın yeterki adam gibi bir oyun yapsınlar. Kaliteli RTS kıtlığı var piyasada zaten:)
    @sefer33
  • Bu arada C&C serisiyle ilgilenen varsa ufak bir not ekleyim;

    Arkadaşlar bildiğiniz üzere Gamespy Serverlarının kapanması sonucu bu durumdan C&C serisi dahil bir sürü oyun etkiendi. Fakat artık kullanılmaya başlanan Revora ile artık isterseniz seriyi eskisi gibi multiplayer oynayabiliyorsunuz. Revorayı, Hamachi v.b sistemlere göre üstün kılan ise direkt olarak orijinal server arayüzü üstünden oynama imkanı. C&C serisi için özel olarak oluşturulan C&C-Online servisi ile Revora serverlarına bağlanarak oyunu oynamak mümkün. Aşağıda vereceğim video linkinden ise en detaylı şekilde bilgi edinebilirsiniz konu hakkında.



    Sistem sayesinde, Generals, Zero Hour, Tiberium Wars, Kane's Wrath ve Red Alert 3 oyunlarını online olarak oynayabiliyorsunuz. Bunun için öncelikle;

    http://cnc-online.net/

    adresine bağlanarak kayıt olmalısınız ki size ayrı olarak C&C online ve oyunda kullanacağınız account bu sayede sağlanıyor.

     Act of Aggression (2015) [ANA KONU]


    Sonra yinehttp://cnc-online.net/ üzerinden verilen client'i bilgisayarınıza yüklemelisiniz. Programı başlattığınızda ekrana Generals, Zero Hour, Tiberium Wars, Kane's Wrath ve Red Alert 3 oyunlarının olduğu butonlar ekrana gelecektir. Oynamak istediğiniz oyunun butonuna tıklayarak client üzerinden oyunun açılmasını sağlıyorsunuz. Multiplayer'dan Online kısmına girerek oyunda kullanmak üzere seçtiğiniz accountu ve şifrenizi girerek servera kolayca bağlanıyorsunuz.

    Hala bu oyunları oynamak isteyen, boş zamanı olan varsa lüften yorum yapsın konuya.




  • Aynısını kibar bir dille aylar öncesinden yapımcılara mail atmıştım. Cevap vermediler :)
  • Çok güzel bir paylaşım,teşekkür ederiz,hemen deneyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefer33 -- 30 Ekim 2014; 15:43:20 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çıkış tarihi mayısmı acaba
  • oyundan ilk defa haberim oluyor, ne zaman çıkacak acaba?
  • Yeni video...2015 yılı içinde çıkıyor oyun.

  • Generals gibi cok güzel çıkış tarihi belli değil daha inş yakın zamanda gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu oyunu uzun zamndır takıpteyım cıkar cıkmaz alacagım steam den
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waroflords

    bu oyunu uzun zamndır takıpteyım cıkar cıkmaz alacagım steam den
    quote:


    PATCHLOG v.171

    CAMERA:
    Pressing Space will correctly teleport you to the last event without exiting the Sat view.
    Double tapping a control group (0, 1, 2, 3...) will now correctly teleport you to the center of the group without exiting the Sat view.
    Clicking on the minimap will now correctly center the screen at the given location, instead of placing the low border of the screen at that location.
    GAMEPLAY:
    Units can't fire anymore while using a Capture capacity.
    Improving the default placement of units in a formation, depending on their roles (light vehicles will place themselves behind tanks etc...).
    Ground attack airplanes can't hurt themselves anymore (typically, a B2 bombing a bank)
    Improved interception of Super Weapon by anti-superweapon systems. They were occurrences where they would fail to intercept a Super Weapon when they were supposed to.
    Improved friendly fire calculation. Until now, defense turrets would sometimes mistakenly estimate that they could hurt an ally and therefore hold fire, when they could actually fire without harming an ally. (Note: units are holding fire if an ally will be damaged by their shot).
    Also, units will now correctly start to fire again as soon as no friendly unit may be damaged near their target. Until now, you had to move them to actually update and unlock their ability to fire again, after the zone is clear.
    MINIMAP:
    Minimap: neutral elements such as resources fields will now be displayed under other units (i.e. units on the top of resources fields, banks, houses...etc).
    Changed resource fields appearances to improved readibility (again)
    BALANCING:
    [CHIMERA] UGV Recon Team's power reduced, mostly against buildings.
    [CHIMERA] UGV Recon Team's health points reduced from 5 down to 4 (now they can be one-shotted by Javelins for example).
    [CHIMERA] PAKFA's health points decreased from 30 to 25.
    [CHIMERA] Terminator's AGS upgrade price increased by 500 Alu and 250 RE, making it 1500 Alu and 750 RE total.
    [CHIMERA] Exosoldiers's Intelligent Suspension upgrade price increased by 250 Alu, now costing $1000 and 750 Alu.
    [CHIMERA] Exosoldiers's Autorepair upgrade price increased by 250 Alu, now costing 1750 Alu.
    [US] B2's price increased by 100 Aluminium and 300 Rare Earth, making its total cost 1000$, 2600 Alu and 800 RE.
    [US] B2's production time increased accordingly.
    [US] B2's upgrade ("Rotating Bomb B-bay") price increased by 600 Rare Earth, now costing $4000 and 1000 RE.
    [US] B2's health points decreased from 25 to 22.
    [US] B2's crashing damage reduced by -25%.
    [US] Increasing the price of economical upgrades that were too cost-efficient: Deep Mining increased to $1500 and 1500 Alu (up from $1000 and 1000 Alu), and Improved chassis increased to $750 and 750 Alu (up from $750 and 500 Alu).
    BUG FIXES:
    Fixing mouse scroll toward the upper-left border of the screen.
    Fixing the construction zone of the US' Rare Earth LEM that was missing.
    Superweapon can now correctly reveal the terrain before impact even on hills and highgrounds
    CRASH FIXES:
    Fixing a crash occurring when giving an order to a unit in an unknown state
    Fixing a crash occurring when capturing the building of a defeated AI
    Fixing a crash occurring sometimes when placing the units in formation
    Fixing a crash occurring when an infantry unit finds itself in a house that just got destroyed
    Fixing anoter crash occurring when attacking a unit just about to evacuate or enter a building



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultramarinesquad -- 1 Ağustos 2015; 22:05:05 >




  • Oynanış videolarını izledim haritalar biraz büyük geldi bana onun dışında gayet güzel duruyor. Oyunun çok ses getireceğinden adım gibi eminim. Enparayı kullanarak 51 TL tl ye alasım geliyor ama yine de çıkmasını bekleyeceğim.

    Oyunda üç ırk yok muydu öyle hatırlıyorum ama oynanış videolarında iki ırk görünüyor bu konuda bir bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m@ydin

    Oynanış videolarını izledim haritalar biraz büyük geldi bana onun dışında gayet güzel duruyor. Oyunun çok ses getireceğinden adım gibi eminim. Enparayı kullanarak 51 TL tl ye alasım geliyor ama yine de çıkmasını bekleyeceğim.

    Oyunda üç ırk yok muydu öyle hatırlıyorum ama oynanış videolarında iki ırk görünüyor bu konuda bir bilgisi olan var mı?

    Oyun beta sürecinde olduğu için şu an sadece 2 ırk var. Cartel adlı 3. ırkın betaya bu hafta dahil olması planlanıyor herhangi bir aksilik çıkmazsa eğer.
  • en yakın zamanda denemyi düşündüğüm bir oyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultramarinesquad

    quote:

    Orijinalden alıntı: m@ydin

    Oynanış videolarını izledim haritalar biraz büyük geldi bana onun dışında gayet güzel duruyor. Oyunun çok ses getireceğinden adım gibi eminim. Enparayı kullanarak 51 TL tl ye alasım geliyor ama yine de çıkmasını bekleyeceğim.

    Oyunda üç ırk yok muydu öyle hatırlıyorum ama oynanış videolarında iki ırk görünüyor bu konuda bir bilgisi olan var mı?

    Oyun beta sürecinde olduğu için şu an sadece 2 ırk var. Cartel adlı 3. ırkın betaya bu hafta dahil olması planlanıyor herhangi bir aksilik çıkmazsa eğer.

    Satın almış olsak beta indirilebilir durumda mı?




  • Generals 2 olsa böyle olurduya benzetiliyor kimi yerde ama ben hiç alaka göremedim oynanışlarda, oyunun betasını deneyenler bunun hakkında fikirlerini belirtirler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugsymaloone

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultramarinesquad

    quote:

    Orijinalden alıntı: m@ydin

    Oynanış videolarını izledim haritalar biraz büyük geldi bana onun dışında gayet güzel duruyor. Oyunun çok ses getireceğinden adım gibi eminim. Enparayı kullanarak 51 TL tl ye alasım geliyor ama yine de çıkmasını bekleyeceğim.

    Oyunda üç ırk yok muydu öyle hatırlıyorum ama oynanış videolarında iki ırk görünüyor bu konuda bir bilgisi olan var mı?

    Oyun beta sürecinde olduğu için şu an sadece 2 ırk var. Cartel adlı 3. ırkın betaya bu hafta dahil olması planlanıyor herhangi bir aksilik çıkmazsa eğer.

    Satın almış olsak beta indirilebilir durumda mı?

    Evet bahsettiğiniz gibi oyunu erken erişim ile satın almış olursanız betaya erişebiliyorsunuz :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Generals 2 olsa böyle olurduya benzetiliyor kimi yerde ama ben hiç alaka göremedim oynanışlarda, oyunun betasını deneyenler bunun hakkında fikirlerini belirtirler mi ?


    Oyun tarzı olarak Generals ile AoA'yı ayrı yere koymak gerekiyor. Generals büyük oranda micro'ya dayalı bir oyun, Act of Aggression is büyük oranda macro düzeyde bir oyun. Ekonomi, yayılma kaynak toplama vb konular daha öncelikli Act of Aggressionda. Oyunun yağımcı studyosunu oluşturan ekip zaten eski Generals hayranlarından oluşuyor ama bu daha çok oyunun zaman dilimi üzerinde etki yapmışa benziyor.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.