Şimdi Ara

Acil yardımmm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone da Digital Dükkan 7/7 paketini 49,90 tlden gördüm normal fiyatına göre indirim yapılmıştı.Ben de çoğu şeyden ucuzdur diye abone oldum.Gelip ankastre kutusuna bir kablo etiketleyip bıraktılar.Defalarca arayıp kabloyu takmalarını söyledim onlar da karşılık olarak bunu elektrikçi yardımıyla yapmam gerektiğini söylediler.Elektrikçi de (kendisi edison ya) eve uzanan kabloyla olmayacağını cat5 yapmazsam çalışmayacağını söyledi o yüzden kutuya kabloyu bağlattıramadım.Bunun üzerine ek modem talep ettim.hemen 1 gün sonra zıplaya zıplaya geldiler.Muhteşem kapıcımız da eve kablo bağlı diye bağlamalarına gerek olmadığını söylemiş o yüzden sadece modemi kurup gittiler.Modem de aynı gün 1 2 saat bağlantı sorunu yaşadı sonra çalıştı 7 8 saat çalışıp gene bağlantıda kopukluk yaşadı.M. Hizmetlerini arayıp durumu bildirdim arıza kaydınızı aldık çözülünce aranacaksınız dediler bu 10 gün devam etti.10 günün sonunda dedikleri şey sorun iç tesisatınızda bunu biz yapamayız elektrikçi veya bilgisayarcı yardımıyla yapmalısınız.İptal ettirmek isteyince de cayma bedeli istiyorlar kullandığım gün kadarmış kullandığım gün ve miktar da 1 gün bilr kullanamadım 50 gb bişey.

    hiç para ödemeden iptal ettirmemin bir yolu varsa yardımcı olur musunuz?Acil lütfen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.