Şimdi Ara

Acil önerileriniz!!! Cla - a3 sedan - a4 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aslında aklımda cla vardı ama a3 sedanla bir test sürüşüne çıkıp öyle karar vereceğim

    Cla ile ilgili aklıma yatmayan , eşimde 1.6 tdi dag golf var onun verdiği hızlanma zevkini bile vermedi cla ve gaza yükşenince çok fazla motor sesi var, kuru gürültü gibi diyeyim, ama özellikleri işçiliği görüntüsü yol tutuşu ve direksiyon tepkileri çok hoşuma gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürücü Baş mesafesine dikkat etmedim boyum uzun olöadığı için ikisi de rahatsız etmedim, sunroof olayını sadece donanım belirtmek için yazdım olmasa da olur dediğiniz gibi,

    Cla fiyatı bana çok uygun geldi siz ne düşünüyorsunuz 122.000 e dizel amg 2015 mayıs çıkışlı 20.000 km de çok değil sanki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Mesajı sana yazmadım
    Ayrıca torsiyonlu a3 önermek ne kadar mantıklı

    1.4 tfsi en dolusu mantıklı olur a3 ün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DD82B0187 -- 29 Ekim 2016; 16:50:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylediğin A4 ü kafandan çıkar bence, 100.000 tl ve üzeri araçların donanımsızı ikinci elde çok zor satılıyor. E90 320d yi çok zarar ederek elimden çıkarabildim. Seçeneklerin arasında A3 en mantıklısı gibi duruyor, A ve CLA serisi sahiplerini çok tatmin etmiyor.
  • Konu sahibi zaten bu araçları düşünmüyor ,ondan oturu daha fazla kendimizi yormaya gerek yok bence.ben makyajli kasanin d2yi kullandim testte,cla da kullandim a serisi de kullandim a3 de kullandım.
    Bu araclarin dizellerine bakan bir kisi saliseye saniyeye bakmamalı cunku kalibreleri belli ekonomi icin yapilmislar
    Kalkip tank gibi d segment araba varken c lere para kaptırmak mantık akil isi degil benim acimdan
    V40inda segmentinde rakibi yok zaten
    Ben 10.9 saniyeyi yapacagini dusunuyorum.etrafimda olsa dener yapardim valla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Ekim 2016; 16:53:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam cla amg paket diyorsunuz. Ben A3 e bir göz gezdirdim yok yani nerden bakarsan bak cla bence bir gömlek ilerde ..
    Ayrıca ikinci el bakımından daha kolay elden çıkar gibi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cla mercedes degil a4 e degmez a3 sefan en iyisi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobbymercer

    Söylediğin A4 ü kafandan çıkar bence, 100.000 tl ve üzeri araçların donanımsızı ikinci elde çok zor satılıyor. E90 320d yi çok zarar ederek elimden çıkarabildim. Seçeneklerin arasında A3 en mantıklısı gibi duruyor, A ve CLA serisi sahiplerini çok tatmin etmiyor.

    Evet bu söylediğiniz çok mantıklı aslında, mesela ben cla lara bakarken hep amg paket aratıyorum, hiç urban vs bakmadım.
    Fakat bu mantıkla cla 2. El de bir adım önde gibi yanlış mı düşünüyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence evde bir adet dizel araç varken cla'yı benzinli düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    Bence evde bir adet dizel araç varken cla'yı benzinli düşünebilirsiniz.

    Bu aracın fiyatı çok uygun geldi yoksa benzinli öncelikli tercihim olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baz 3 serisi kullanıp konuşursanız tabi beğenmezsiniz dikkat de çekmez dolu m paket 3 serisi ile a4 s line karşılaştırın bakalım 10 kişiden 2-3 kişi ancak çıkar a4 ü seçen audi eski audi değil vw tasarım olarak iyileşmeye başladığından beri (jetta ve sonraki tasarımlar) audi süslü vw oldu çıktı bmw ve mercedese bir üstünlüğü kalmadı mercedes aynı segmentte konforda lider, bmw sportiflikte ve sürüşte lider bu iki marka iyi bir rekabet içinde ama sizin gibiler gelir audi a4 a5 zırvalar, audi a6 dan başlar diğerleri vw türevidir.
    1 serisi a4 e konfor ve genişlik bakımından tercih edilmez alacak arkadaş üniversite öğrencisiymiş 1 serisi öğrenci adama çok daha uygun gider ama bu öneriden 1>a4 sonucunu çıkardıysanız anlamada sorun yaşıyorsunuz demektir
    Bmw fanı değilim şimdiye kadar birçok marka araç aldım audi de dahil hala yeni modellerinden test ettiklerim veya yakınımda olup kullandığım var süperspor araçları saymazsam en rahatı mercedes makyajsız w212(makyajlı o kadar konforlu değil), sürüşte en dinamik olan bmw, bu iki kriterin birleştiği de sport autobiography dynamic, diğer kriterlerde bu 3 araç hemen hemen birbirini aratmıyor
    Sizin audi hastası olduğunuz her mesajınızda belli, her mesajda bir a4 geçiyor w212 gibi bir arabaya binip audi fanatikliği yapmak ne kadar gerçekçi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    Baz 3 serisi kullanıp konuşursanız tabi beğenmezsiniz dikkat de çekmez dolu m paket 3 serisi ile a4 s line karşılaştırın bakalım 10 kişiden 2-3 kişi ancak çıkar a4 ü seçen audi eski audi değil vw tasarım olarak iyileşmeye başladığından beri (jetta ve sonraki tasarımlar) audi süslü vw oldu çıktı bmw ve mercedese bir üstünlüğü kalmadı mercedes aynı segmentte konforda lider, bmw sportiflikte ve sürüşte lider bu iki marka iyi bir rekabet içinde ama sizin gibiler gelir audi a4 a5 zırvalar, audi a6 dan başlar diğerleri vw türevidir.
    1 serisi a4 e konfor ve genişlik bakımından tercih edilmez alacak arkadaş üniversite öğrencisiymiş 1 serisi öğrenci adama çok daha uygun gider ama bu öneriden 1>a4 sonucunu çıkardıysanız anlamada sorun yaşıyorsunuz demektir
    Bmw fanı değilim şimdiye kadar birçok marka araç aldım audi de dahil hala yeni modellerinden test ettiklerim veya yakınımda olup kullandığım var süperspor araçları saymazsam en rahatı mercedes makyajsız w212(makyajlı o kadar konforlu değil), sürüşte en dinamik olan bmw, bu iki kriterin birleştiği de sport autobiography dynamic, diğer kriterlerde bu 3 araç hemen hemen birbirini aratmıyor
    Sizin audi hastası olduğunuz her mesajınızda belli, her mesajda bir a4 geçiyor w212 gibi bir arabaya binip audi fanatikliği yapmak ne kadar gerçekçi bilmiyorum


    1>a4 gibi bir sonuç çıkarmadım direk siz öyle yazdınız

    Yazdığığınız aynen şuydu "sözkonusu 5 para etmez a4 ise..." 1 a4 ten iyidir gibisinden birşey yazmıştınız. 1 serisi öğrenci adama daha iyi gider konfor vs iyi değil yazsaydınız hak verirdim. Direk 5 para etmez a4 1 çok iyi dediğiniz için bende 1.6 136 hp lik 3 silindircik araba mı daha iyi gibisinden yazmıştım.

    Audi hastalığı filan yok bende sizde bmw hastalığı olduğu kesin. Kullandım gözlemlerim sonucu yorum yaptım, hiçbir zaman da foruma a3>3 türevi anlamında birşey yazmadım. Aynı segment arabaları bile kıyaslarken iyi kötü yanlarını yazdım. E90 dan sonraki arabam a4 tü. Yorumlarımda hep yazmışımdır e90 ın kasa daha hafif ve a4 ten 7 ps fazlası var. Hızlanması daha iyi geliyor onun dışında hiçbir artısı yok. E90 ın tek ele alınır yanı motoru diye. İyi noktalarını da yazdım kötü noktalarınıda.

    Bmw yi övmekse amacınız bende yererim. Yıl 2016 hala çağ dışı el freni d segment arabaya yakışmıyor. Göstergeler çağ dışı turuncu ışıklı vs. Siz fanboylar belli başlı markaları babanızın markası gibi savunduğunuz için kötü yanlarını yazmıyorsunuz. Vw fanboylarından dsg sorunsuz diyen çıktı bu forumda. O kadar kişi dsg sorunu yaşarken sorunsuz diyenler çıktı.

    W212 f10 dan bile kötü bir araç birçok konuda. Birşeyin fanlığını yapmıyorum ama o trim sesi ile w212 ye e segmenti demeye kimsenin dili varmaz. 250 bin liralık a6 da sd kart aux bluetooth adam akıllı bir arayüz varken bunların hiçbiri w212 de yok. Koltukarı bile yatmıyor e segmenti aracın. Megane ların bile koltuğu yatıyor. Şanzıman desen kararsız bir bmw şanzımanı değil. S tronic çalışma prensibide güzel ama dsg türevi olduğu için sağlamlığı tartışılır. Bir fanlık yapacak olsam bindiğim araba ve disbritörünün sattığı diğer markaları savunmam gerekirdi dimi sizin gibi ? Ama kötü yönlerinide iyi yönlerinide tek tek yazıyorum.

    Kredisini kapatacam birkaç aya elden çıkaracam zaten. A6 da eskidi yeni e tipsiz yeni 5 arkadan tipsizliğini görmezsek içi önü gayet güzel olmuş. Gidip alacağım arabalar arasında. Bmw nin e39 dan sonra yaptığı adam akıllı arabalardan biri olacak g30, g11 zaten hiç girmeyeyim mükemmel araç olmuş. S classa rakip olamaz belki iç mekanda ama çok a8 den iyi olduğu kesin.

    A5 başlığında yazdığım yorumu okuduysanız tasarım olarak eski a5>güncel 4>yeni a5 yazmıştım. Yeni a5 tasarımı önden rezalet. Bunu yazan biri mi fan ?

    Arabaların iyi yanını savunurken kötü yanlarınıda yazın. 1>a4 gibisinden yorumlar yapmaya devam ederseniz kimse sizi bir tarafına takmaz haberiniz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A4 ü tüm karşılaştırmalardan uzak tutarak beğenmediğimi söyledim benim için d segmentinin kriterlerini karşılamıyor orada bu düşüncemin yansıması olarak 5 para etmez dedim 1 serisi konfor ve yaşam alanı bakımından a4 e zaten rakip olamaz ama öğrenci adama 1 serisi çok daha uygun olur
    1>a4 diye bir durum yok

    Biraderde w212 makyajlı e250 bluetec var usb bağlantısı ve bluetooth gayet düzgün çalışıyor (aux var mı emin değilim) isterseniz resmini atabilirim, multimedya sistemi mmi ve idrive kadar detaylı ve kullanışlı değil fakat yeterli
    Kararsız şanzımanını saymazsak ani ivmelenme gerekmeyen durumlarda otoyol sürüşlerinde yüksek hızlarda kararlılığı, yüksek hızları hissettirmemesi ve birçok markanın adaptif farını kullandığım halde içlerinde en iyilerinden biri "Led intelligent system"

    3 serisine gelirsek el freninin hala elektronik olmaması bence bmw kullanıcılarının karakteriyle alakalı ben yanlamaya çalışmayan 3 kullanıcısı henüz görmedim kullanıcı kitlesi malum hala hayalet göstergeye geçmemesi dezavantaj fakat iyi opsiyonlanmış bir a4 ün rakibi, iyi opsiyonlanmış bir 3 serisi değildir
    Bunu bmw fanı olarak söylemiyorum zaten bu sınıf bana hitap etmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    A4 ü tüm karşılaştırmalardan uzak tutarak beğenmediğimi söyledim benim için d segmentinin kriterlerini karşılamıyor orada bu düşüncemin yansıması olarak 5 para etmez dedim 1 serisi konfor ve yaşam alanı bakımından a4 e zaten rakip olamaz ama öğrenci adama 1 serisi çok daha uygun olur
    1>a4 diye bir durum yok

    Biraderde w212 makyajlı e250 bluetec var usb bağlantısı ve bluetooth gayet düzgün çalışıyor (aux var mı emin değilim) isterseniz resmini atabilirim, multimedya sistemi mmi ve idrive kadar detaylı ve kullanışlı değil fakat yeterli
    Kararsız şanzımanını saymazsak ani ivmelenme gerekmeyen durumlarda otoyol sürüşlerinde yüksek hızlarda kararlılığı, yüksek hızları hissettirmemesi ve birçok markanın adaptif farını kullandığım halde içlerinde en iyilerinden biri "Led intelligent system"

    3 serisine gelirsek el freninin hala elektronik olmaması bence bmw kullanıcılarının karakteriyle alakalı ben yanlamaya çalışmayan 3 kullanıcısı henüz görmedim kullanıcı kitlesi malum hala hayalet göstergeye geçmemesi dezavantaj fakat iyi opsiyonlanmış bir a4 ün rakibi, iyi opsiyonlanmış bir 3 serisi değildir
    Bunu bmw fanı olarak söylemiyorum zaten bu sınıf bana hitap etmiyor

    Usb telefonu şarj etmekten ibaret
    Multimedyası opsiyonludur sizdeki araç büyük ihtimalle
    Distronic plus tan tut herşey var ama multimedya sistemine iyi demek bin şahit ister. 6 adet cd dışında hiçbirşry çalmıyor. Bluetooth bağlantısını arkadaşımın c180 inde denedim bağladım, benimkinde bağlanmıyor modül yok anladığım kadarı ile.

    3 serisini geçtim altımda 911 turbo bile olsa yanlamam düz gitmesi için yapılan bir arabayla niye yanlayayım. Sonra 250 bindeki araç için narin, hassas, motoru elime aldım gibi laflar dönüyor. Adam akıllı yanlamadan sürülse süslü pejolar haricindeki bmw nin kendi motorlarının en az 500 bin yaparı var. Cdi,tdi kadar sağlam ünitelerdir. Pejolar hakkında hiçbir bilgim yok yorum yapmayacam dayanıklılığı hakkında.

    Bmw kullanıcıları ile ilgili bir durum olduğunu düşünmüyorum çünkü f30 başlığında elektrikli park freni keşke olsaydı diyenler vardı ve yeni kasa için elektrikli park freninin gelmesini isteyenler vardı. Benim için konsolu küçültmek ve çirkin görüntüden başka birşey değil el freni. Vites bile ortada gereksiz mercedes gibi direksiyon arkasında olsa keşke hepsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence 3.20i ed bakın hocam listedekilere tek geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsahinturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbymercer

    Söylediğin A4 ü kafandan çıkar bence, 100.000 tl ve üzeri araçların donanımsızı ikinci elde çok zor satılıyor. E90 320d yi çok zarar ederek elimden çıkarabildim. Seçeneklerin arasında A3 en mantıklısı gibi duruyor, A ve CLA serisi sahiplerini çok tatmin etmiyor.

    Evet bu söylediğiniz çok mantıklı aslında, mesela ben cla lara bakarken hep amg paket aratıyorum, hiç urban vs bakmadım.
    Fakat bu mantıkla cla 2. El de bir adım önde gibi yanlış mı düşünüyorum?

    Evet haklısın, üstelik yeni C serisi sorunlu olunca CLA daha rahat satılır(eski mercedes kalitesine uzak olmasına rağmen).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsahinturk

    Herkese merhabalar
    Uygun fiytlı bir cla buldum audinin son dönem kampanyası arasında tercih yapamıyorum, araçlar şöyle

    2015 20.000 km de hatasız Cla 180 dizel amg paket (sunroof mevcut) 122.000 tl ( +9000 tl faiz ödüyorum)

    Sıfır A3 sedan dizel sport paket+sunroof 122.000 (+6000 yl faiz ödüyorum

    Sıfır A4 benzinli baz paket sunroof yok 130.000 (+8000 tl faiz ödüyorum)

    Çarşambaya kadar karar vermem lazım

    İlginiz için teşekkürler

    Hocam cla da kaza boya varmı almazsanız ben bakayim ilan felan varsa pm alabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A4 ve A3 kullanınca kararı siz verebilirsiniz.

    En boş A4 tercih sebebidir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.