Şimdi Ara

ACIL One m9 garantide yapilmadi ne yapmaliyim(teleservice)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar m9 telefonum.vardi daha 1 ayini doldurmamisti ekranda 1 tane olu piksel vardi bende 1 ayini.doldurmadi diye doa kapsaminda sifiryla.degisim olur diye bekliyordumki sorun bulamamislar

    Bu durumda telefonu saticam.sizce birkez dahami garantiye yollamaliyim tuketici haklarinami basvurmaliyim(kac ayda sonuc alirim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • up
    arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bings

    Merhaba arkadaslar m9 telefonum.vardi daha 1 ayini doldurmamisti ekranda 1 tane olu piksel vardi bende 1 ayini.doldurmadi diye doa kapsaminda sifiryla.degisim olur diye bekliyordumki sorun bulamamislar

    Bu durumda telefonu saticam.sizce birkez dahami garantiye yollamaliyim tuketici haklarinami basvurmaliyim(kac ayda sonuc alirim)

    Diğer konunuzuda gördüm aslında karanlık bi ortamda o pikselin net bi fotoğrafını çekip garantiye o şekil verseydiniz daha iyi olurdu yine sonuç alamazsanız tüketici haklarına yine aynı belgelerle başvurun

    Bu ülkenin benimde en sevmediğim yanı hakkını aramak çok zor ama siz bence vazgeçmeyin ulaşabildiğiniz heryere ulaşın ve şikayet edin

    Şikayet var'ada konu açın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisırakaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bings

    Merhaba arkadaslar m9 telefonum.vardi daha 1 ayini doldurmamisti ekranda 1 tane olu piksel vardi bende 1 ayini.doldurmadi diye doa kapsaminda sifiryla.degisim olur diye bekliyordumki sorun bulamamislar

    Bu durumda telefonu saticam.sizce birkez dahami garantiye yollamaliyim tuketici haklarinami basvurmaliyim(kac ayda sonuc alirim)

    Diğer konunuzuda gördüm aslında karanlık bi ortamda o pikselin net bi fotoğrafını çekip garantiye o şekil verseydiniz daha iyi olurdu yine sonuç alamazsanız tüketici haklarına yine aynı belgelerle başvurun

    Bu ülkenin benimde en sevmediğim yanı hakkını aramak çok zor ama siz bence vazgeçmeyin ulaşabildiğiniz heryere ulaşın ve şikayet edin

    Şikayet var'ada konu açın

    Yorumunuz için teşekkürler hocam peki tüketici haklarından paramı alırım yoksa yeni bir cihazmı verilir birde tahmini ne kadar sürer çok uzun sürüyor diyenler var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bings

    quote:

    Orijinalden alıntı: alisırakaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bings

    Merhaba arkadaslar m9 telefonum.vardi daha 1 ayini doldurmamisti ekranda 1 tane olu piksel vardi bende 1 ayini.doldurmadi diye doa kapsaminda sifiryla.degisim olur diye bekliyordumki sorun bulamamislar

    Bu durumda telefonu saticam.sizce birkez dahami garantiye yollamaliyim tuketici haklarinami basvurmaliyim(kac ayda sonuc alirim)

    Diğer konunuzuda gördüm aslında karanlık bi ortamda o pikselin net bi fotoğrafını çekip garantiye o şekil verseydiniz daha iyi olurdu yine sonuç alamazsanız tüketici haklarına yine aynı belgelerle başvurun

    Bu ülkenin benimde en sevmediğim yanı hakkını aramak çok zor ama siz bence vazgeçmeyin ulaşabildiğiniz heryere ulaşın ve şikayet edin

    Şikayet var'ada konu açın

    Yorumunuz için teşekkürler hocam peki tüketici haklarından paramı alırım yoksa yeni bir cihazmı verilir birde tahmini ne kadar sürer çok uzun sürüyor diyenler var


    Süre konusu değişebiliyo o konuda tam konuşamam ama şikayet var.com'da konu açınca karşıdaki firmalar mutlaka geri dönüş yapıyolar orda olumsuz bi dönüş olursa o çıktıyı alıp tüketici heyetine başvurun

    Elinizdeki telefonun faturası mevcutmuydu acaba ondan bile sorun çıkartabiliyo firmalar hele teleservice firması

    Bi arkadaşım teleservice çıkışlı samsung s3 mini almıştı sıfır olarak 1 yıl sonunda ekran kilitlenmesiyle ilgili bi sorun oldu ve garantiye gönderdi cihazı 15 gün sonra aldığında yine aynıydı ve 2 gün sonra yine verdi aynı sorun devam ediyo diye yine 15 gün geçti bu sefer düzeltip vermişler 12-13 gün sonra

    3. defa yine aynı sorunu yapınca bende değişim iste dedim ama teleservice aynı yıl içinde 4 defa aynı arızayı yaparsa değişim olur demiş.Neyse cihaz zaten sorunlu bi 2-3ay çalıştıktan sonra yine aynı sorunu yapmış bende yanındaydım en yakın tüketici heyetine gittik ve bu cihaz şurdan alındı ve sürekli arıza yaptı garantiye defalarca aynı sorunda verildi değişim olmadı dedik

    Sonuç olarak 20 gün felan sonunda para iadesi(nakit değil fatura tutarı kredi kartına)yaptılar

    Bıktılar heralde ama olan sürekli tlefonsuz kalan bizim arkadaşa oldu




  • şimdi görüştüm en erken 6 ay en geç 12 ayda sonuç alırısnız diyorda bilemiyorum yarın gidip sorucam birde kvk bakıyorsa orayada danışıcam daha telefonu alalı 1 ay olmadan verdim 1 ay olmadan verince sıfırıyla değişim oluyor ama şimdi 1 ay geçti sıfırıylada değişim olmayacak büyük ihtimalle
    siz paranızı teleservice tenmi yoksa tuketıcı haklarındanmı aldınız tam anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bings -- 23 Temmuz 2015; 14:40:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bings

    şimdi görüştüm en erken 6 ay en geç 12 ayda sonuç alırısnız diyorda bilemiyorum yarın gidip sorucam birde kvk bakıyorsa orayada danışıcam daha telefonu alalı 1 ay olmadan verdim 1 ay olmadan verince sıfırıyla değişim oluyor ama şimdi 1 ay geçti sıfırıylada değişim olmayacak büyük ihtimalle
    siz paranızı teleservice tenmi yoksa tuketıcı haklarındanmı aldınız tam anlamadım

    Tabiki iadeyi cihazın alındığı faturada adı yazan yer yapıyo ama 6-7 ay değil 20 gün içinde iade yapıldı o saçmalık zaten garanti belgelerinde yazıyo 15 iş günü hafta sonları ile max 20gün diye




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.