Şimdi Ara

Acer swift 3 4300u hoparlör sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, forumda bazı arkadaşlar Acer swift SF314-42 AMD Ryzen 3 4300u 8gb 128gb model laptopta hoparlörlerden cızırtı geldiğini ve bazen kendi kendine, bazen de amd radeon driverını yükleyerek sorunu çözdüklerini dile getirmişlerdi. Aynı sorunu bende yaşadım Radeon™ Software Adrenalin 2020 Edition sürücüsünü yükledikten sonra sorun ortadan kalktığını düşündüm fakat windows bildirim seslerinde az da olsa sorun hala devam etmekteydi. ardından ses ayarlarına girdim hoparlörleri yapılandırma kısmından sınadım. sol hoparlörde cızırtı sorunu halen devam ediyor. sağ hoparlörde sorun yok. Sadece sol hopralör cızırtı yapıyor. Sizde durum nasıl? Bu laptopa sahip olan arkadaşlar veya bu sorun ile karşılaşan arkadaşlar sorunu nasıl çözdünüz veya sizde aynı sorundan muzdarip misiniz?


    Acer swift 3 4300u hoparlör sorunu



    Acer swift 3 4300u hoparlör sorunu



    Acer swift 3 4300u hoparlör sorunu



    Acer swift 3 4300u hoparlör sorunu

    hoparlörleri sınarken son ses seviyesinde dinleyin.
    Lütfen bu laptopa sahip olan arkadaşlar bu adımları deneyerek sorun sadece bende mi var yoksa bu sorunu herkes mi yaşıyor bilgilendirebilirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuşluk -- 20 Ocak 2021; 0:36:25 >







  • Hocam bir sonuç elde ettiniz mi değişim oldu mu?
    Bu cihazı alacağım ama yaşadığınız sorunu duyunca aklımda çelişkiler oluştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben denedim benim cihazda herhangi bir cızırtı sorunu yok. Ancak şöyle bir sorunla karşılaştım. Cihazın sağ tarafındaki hoparlörü nerdeyse duymuyorum. Hatta hoparlör ayalarından denge kısmına girip her iki hoparlörü de tek tek kapatarak ses seviyelerine baktım. Solda hoparlör ile sağdaki hoparlör arasından bariz ses seviye farkı var. Sizde öyle bir durum var mı? Sizde rica etsem onu kontrol edebilir misiniz ?

  • Yok sorunu hala çözemedim cünkü donanımsal bir sorun.
    Ben bu üründen 2 tane aldım ikisinde de aynı sorun vardı. İlk aldığımı iade ettim. Daha doğrusu şu an iade sürecinde. Ürün servise gönderildi. Eğer servis ürünü ayıplı olduğunu raporda iletmezse ilk aldığım ürünün iadesi kabul olmayacak. Hali hazırda ikinci satın almış olduğum üründe hala aynı sorun devam etmekte. İkinci satın aldığımı iade etmedim kullanıyorum. Sanırsam bu Türkiye’ye gelen partide bu sorun var. Çok büyük ihtimal donanımsal bir sorun.Satın almayı düşünüyorsan biraz beklemeni tavsiye ederim çünkü acer servisi benim ürünün ayıplı olduğunu kabul etmez ise ona göre karar verirsin. Tabi bu senin bileceğin iş istersen direk al geç.
    Ayrıca acer servisini aradım böyle bir sorunu daha önce yaşayan oldu mu size herhangi bir geri dönüş yapıldı mı? dedim. Kimse acer servisine bu durum hakkında şikayette bulunmamış. (Tabi yalan olma ihtimali de var çünkü neden kendi ürününe kötü bir imaj sergilesin)




  • 10_hagi 1 kullanıcısına yanıt
    Desibel farkı mı ?
  • 10_hagi 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam sende ilk başta cızırtı sorunu var mıydı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuşluk -- 20 Ocak 2021; 0:31:5 >
  • kuşluk kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam desibel farkı. Sizde mevcut mu kontrol etme imkanınız var mıdır ? Ses ayarlar kısmında denge ayarlarına girip her iki hoparlörü de tek tek aynı seviyedeyken kapatıp bakabilir misiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuşluk kullanıcısına yanıt

    Çok az vardı. Güncellemelerden sonra tamamen gitti o sorun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10_hagi 1 kullanıcısına yanıt
    Bende ilk aldığımda inanılmaz derecede bir cızırtı sorunu vardı. Konuda bahsettiğim driverı indirince azaldı fakat halen devam ediyor. Hocam senin laptopun tam model adı nedir öğrenebilir miyim?
  • 10_hagi 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben dinlediğimde desibel farkı duyamadım. Telefona desibelmetre yükledim az da olsa fark gösterdi fakat bu telefon uygulamalarının pek doğru bir sonuç gösterdiklerini düşünmüyorum.
  • Aynı bilgisayarı ben de aldım. Aynı sorun bende de oldu. Sol taraf cızırtılı. Değişim için gönderdim teknik servis bir arıza tespit edememiş.aynen bana geri gönderdiler. Şimdi iade talepli geri gönderdim bakalım ne olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrullahdemir01 E kullanıcısına yanıt
    İade talepli den kastınız nedir?
  • kuşluk kullanıcısına yanıt

    Ürün elime ulaştı. servis raporunda ürününde herhangi bir donanımsal sorun yoktur yazıyor. Ürün bariz ayıplı olmasına rağmen ARENA BİLGİSAYAR ürünün ayıplı olduğunu kabul etmiyor. Ürünü satın almayı düşünenlere söyleyeyim bu üründen bende iki tane var ikisinde de aynı sorun var haberiniz olsun.

  • Bende benzer sorunlardan cihazı gönderdim. Servis herhangi bir sorun yok diye rapor vermiş. 14 günlük iade sürem dolmadığı için iade talep ettim bende, yine servise göndermeleri gerekiyormuş kurulum yapıldığı için. Halen bir dönüş yok. Dönüş bekliyorum bende

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.