Şimdi Ara

ACER ASPIRE 5715Z OLU PIKSEL !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar...

    17.09.2008 tarihinde exa'dan Acer 5715Z Notebook siparisi verdim. ertesi gun yani 18.09.2008 tarihinde cihaz kargo ile bana ulasti.

    aksam evde kurulum yaptigim esnada LCD ekranda 1 adet (mavi renk) olu piksel oldugunu farkettim. ertesi gun exa'ya durumu bildirdigimde cihazda en az 5 adet olu piksel oldugu taktirde degisim yapilabilecegini bunun disinda yardimci olamayacaklarini soylediler.

    buyuk ihtimal exa'dan bana fayda yok. garanti Belgesinde urunun Arena tarafindan ithal edildigi yaziyor. ancak bugun haftasonu oldugu icin arena'ya ulasamiyorum sansimi pazartesi deneyecegim.

    once buraya danismak istedim. bu konuda ki prodesur nedir ? daha once acer ile ayni sorunu yasayan var mi ve degisim yaptirabildi mi ?

    sizce arena urunun degisimini yapar mi ? eger arena'dan da sonuca ulasamazsam Acer Turkiye ile temas kurmali miyim ? ya da baska cozum onerisi olan var mi ?



  • arenayı ve acer turkıyeyi arayın şansınızı deneyin
    normalde ölü pixel garanti dahilinde değildir ama
    insafa gelip guzellik yapabilirler
  • Dostum görmeden aldığın için iade hakkın olabilir ancak net bir bilgiye sahip değilim bu konuda sadece forumda bazı mesajlarda rastlamıştım zamanında bir tüketici kanununa falan göz at istersen ya da başka bir exa mağazasını almayı düşünüyorum tarzından arayıp yokla böyle bir imkanın olup olmadığını. Bunun haricinde ölü piksel ayıplı mal kategorisine girmiyor ne yazıkki. Benim de yakın zamanda aldığım Toshiba Notebook'da görerek almama rağmen kaçırdığım 2 adet ölü piksel vardı yakın olarak. Telefonla sordum minimum 5 ölü piksel ya da 3 renkli piksel olması gerek değişim için dediler. Yalnız Toshiba 1 ay içinde bu tarz durumlarda ücretsiz ekran değişimi yapıyormuş, ben de verdim aleti saolsunlar değiştirip yollamışlar. Umarım böyle bir hizmetleri vardır Acer Türkiye danışma hattı ile de görüş bir. Hayırlı olsun, güle güle kullanman dileğiyle ama işte şanssızlık, umarım tatlıya bağlanır :).




  • tesekkurler.. pazartesi ilk is once arena'yi ordan bi sonuc alamazsam acer'i aricam umarim degisim yaparlar.

    gelismeleri buraya yazarim ilerde baskalarinin basina da benzser bi hadise gelirse en azindan kilavuz olur..
  • malesef tum ugraslarima ragmen urunu degistirtemedim. ancak arastirmalarim sonucu hatali pikselleri az da olsa iyilestiren bazi yontemler buldum..

    http://www.jscreenfix.com/basic.php

    bu site java uygulamasi ile "stuck" diye tabir edilen pikselleri duzelttigini iddia ediyor ve ise de yariyor sanirim. bunu uygulamadan once piksel buyuk ve sabit olarak ekrandaydi.

    uyguladiktan sonra boyutu ufaldi ve arasira kendiliginden kaybolmaya basladi ama ekranin uzerini bez ile sildigimde yine yanip sonuyor.. eh bu da bi seydir belki kullandikca kendiliginden kaybolur..

    bir de not defteri ile renk kodlari yazip bat uzantili olarak kaydedip calistirilan bir yontem var onu da denedim ama sanirim sitedeki yontem daha etkili




  • internet sitesinden alışveriş yaptıysanız ve herşeyi orjinal halinde duruyorsa kesinlikle iade edebilirsiniz.
  • dedigim gibi gorustugum her yer 3 yada 5 pikselin altindaki cihazlar garanti kapsamina girmiyor dedi ve kesinlikle degisime yanasmiyorlar. aslinda sikayetvar.com yada tuketici haklari dernegi gibi yerlere muracat edip ugrassam mutlaka degistirilir ama bunlarla ugrasacak zamanim yok.

    ayrica urunu kendime almadim bi akrabam icin siparis vermistim. ona durumu ve yaptigim islemleri anlattim o da bu sekilde kullanirim problem yok ayrica cihaza acil olarak ihtiyacim var kullanmam lazim dedigi icin o sekilde teslim ettim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.