Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.963
Cevap
38
Favori
445.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amortisör ve/veya başları , arka fren balataları kontrolü kontrolü tavsiyemdim.

    amörtisör başı gevşeme yada bozulma başlangıcında frene bastığınızda denge bozulmasından dolayı ses gelebiliyor.

    fren balatasıda takılma var ise anlık yapışmadan dolayı ses yapabilir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: cemalk

    Selam arkadaşlar, bende 98 ls var. Frene bastığımda sağ arkadan kablo gerilmesi gibi bi ses geliyor, neden olabilir acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemalk


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue49_49

    Ses ön kaporta tarafından geliyordur da, sen arkadan geliyor sanıyor olabilir misin?




    Sanmıyorum hocam, neyse sabah kaza yaptım zaten, arkası değişecek arabanın, arada bakarlar artık. Söyledim ustaya.
  • Büyük Geçmiş olsun..


    quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    Sanmıyorum hocam, neyse sabah kaza yaptım zaten, arkası değişecek arabanın, arada bakarlar artık. Söyledim ustaya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blue49_49

    Selim klima yokken bile gazdayken rampa sevmeyen bir araba hyundai..
    benim ls yokuş çıkarken gaz ile çok çabuk boğuluyor.
    sen bi de buna klima açcam diyorsun



    Usta yanlışın olmasın.Aracın kaç motor ve kaç binde.Benim 97 accent gls 76000de gazlı. en hoşuma giden yönü bayılma nedir bilmiyo.Ben bu araçla ful yüklü 60 la bayır çıkıyom 5.viteste.Pek vitesle uğraşmayı sevmem zırt pırt düşür çıkar.İşte bu yüzden bu aracın vitesi fazla kurcalatmaması benim çok hoşuma gidiyor.
  • Yanlış cevap :) .

    Accent serisi devirli araçtır. düşük devirle girdiğinde hızdan çok çabuk düşecektir.
    Hızlanmalarda da aynı sorunları yaşarsınız.

    Ancak , sıkıştığınız durumlarda ** Düşük vites ** yüksek devir mantığını kullndığınızda
    sonuçlara siz dcahi inanamıyacaksınız.

    Vites aralıkları çok geniş 5 ile 60 gidebildiğiniz gibi 4 ile 130 gidebiliyorsunuz ilginç ama 3 ile 100-110 görebiliyorsunuz.

    Sıkıştığınızda kullanabilirsiniz . Mucizelere şahit olacaksınız.


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue49_49

    Selim klima yokken bile gazdayken rampa sevmeyen bir araba hyundai..
    benim ls yokuş çıkarken gaz ile çok çabuk boğuluyor.
    sen bi de buna klima açcam diyorsun

  • Dostlar bilginize,

    Lastik ebadını 185/60-14 yapmak,
    yanak yüksekliğini 70- ten 60 a düşürüp, taban yüzeyini 13 ten 14 e genişleterek lastik çapını büyütmektir.

    Sonuç , tutunma yüzeyini artırırken , dönme çapını büyütüyorsunuz. ,buda Araç devirlenmesinde daha yavaş olacak. Rampalarda daha çabuk devirden düşebilecektir.

    Yakıt konusunda aksine daha cimri olacaktır.



    quote:

    Orjinalden alıntı: onur-d

    tavsıyemdır yumurta kasalara 185/60/14 lastık koyun yol tutusu cok farkedecek benım enıstede standart var lastıklerıde bıraz kotu dıreksıyonu en ufak cevırmeme baslıyor otmeye acıkcası bana guven vermıyor ama benım eskı makınada lastıkler yukarıda yazdıgım olcude buyutuldu yol tutusu cok ıyıdı frenleme cok guzeldı sızede tavsıyem 13 jantlarını 14 e cıkarın ama kesınlıkle 185 olcusunu gecmeyın aksı taktırde arka camurlukta sorun yasarsınız




  • Ancak , sıkıştığınız durumlarda ** Düşük vites ** yüksek devir mantığını kullndığınızda
    sonuçlara siz dcahi inanamıyacaksınız.


    kesinlikle haklısınız..
    2000 accent ile bütün rampaları 120-130 ile lpg de çıkabilirsin..
    ama 4. viteste :))
    5 dersen gitmez
  • Dediğiniz gibi devri yüksek bir araç yüksek hızda yakıtı içiyor maalesef ama yüksek viteste düşük hızda da cimriliğin sınırlarını zorluyor.

    Bir de bayır yukarı 4.viteste 120 ile giderken devir saati 4500 ü gösteriyorki bana çok geldi.Bir de klima açıkken 4. viteste seri 4000 devirden sonra araç turbo devreye girmiş gibi bir atılım yapıyor.Bikere yaşayınca tam anlayabilmek için bir daha yaptım aynen 4000 devirde kilima açıkken bir atılım yaptı halbuki maksimum beygir gücünü 5800 devirde sağlıyor.
  • Yakıt olarak haklısını, ben 20 ykr görüyorum kimi zaman..
    bazen tutamıyorum kendimi, 4. viteste saldırıyorum şehir içi her yere..
    ışıklarda kalkışta da 2. vitesde 4500 devire kadar asılıyorum, kimsenin benden önce çıkış yapmasını istemiyorum ışıkta :)
    sonrada bu bana gaz faturası olarak geri geliyor

    ama 4000 devirdeki atılımı hissetmedim, ancak 4000 devirden sonra da gaza basınca araç kesilmeden devam ediyor, sanırım senn kastettiğinde bu..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    Yanlış cevap :) .

    Accent serisi devirli araçtır. düşük devirle girdiğinde hızdan çok çabuk düşecektir.
    Hızlanmalarda da aynı sorunları yaşarsınız.

    Ancak , sıkıştığınız durumlarda ** Düşük vites ** yüksek devir mantığını kullndığınızda
    sonuçlara siz dcahi inanamıyacaksınız.

    Vites aralıkları çok geniş 5 ile 60 gidebildiğiniz gibi 4 ile 130 gidebiliyorsunuz ilginç ama 3 ile 100-110 görebiliyorsunuz.

    Sıkıştığınızda kullanabilirsiniz . Mucizelere şahit olacaksınız.


    quote:

    Orjinalden alıntı: blue49_49

    Selim klima yokken bile gazdayken rampa sevmeyen bir araba hyundai..
    benim ls yokuş çıkarken gaz ile çok çabuk boğuluyor.
    sen bi de buna klima açcam diyorsun





    3. viteste 130 yaptığımı bilirim. (devir 5500 civarıydı)




  • ben 5000 devir üstüne çıkmaktan korkuyorum, araçtan sesler gelmeye başlıyor :)
    motoru arkada bırakıp, kaporta gitmeye devam edecekmiş gibi bir hisse kapılıyorum.
  • Bazen aracın limitlerini zorlamak gerekir.

    Bu zamana kadar bi sorun ile karşılaşmadım. Hatta yapabildiklerini gördüğümde "Vay bee" dediğim çok olmuştur.

    Motor yapısının mitsubishi motor teknolojisi ile yapıldığını düşünürsek pek korkmaya gerek olmadığını düşünüyorum.

    Aracınızın keyfine varın. :)
  • klima yok ama sıcak havada da seviyorum arabamı ben :))
  • arkadaşlar accent yumurta kasa arka amortisör fiyatlarını bilen var mı. servise sordum çifti için (işçilik dahil) 240 ytl istediler. bir de amortisörler tek değişmez mi. illa sağ sol ikisini de mi değiştirmek gerekiyor. teşekkürler.
  • Arka sağ ve sol orijinal maysan 1 adet 45 ytl + KDV 20 YTL takma ücreti top:110 YTL
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    Dostlar bilginize,

    Lastik ebadını 185/60-14 yapmak,
    yanak yüksekliğini 70- ten 60 a düşürüp, taban yüzeyini 13 ten 14 e genişleterek lastik çapını büyütmektir.

    Sonuç , tutunma yüzeyini artırırken , dönme çapını büyütüyorsunuz. ,buda Araç devirlenmesinde daha yavaş olacak. Rampalarda daha çabuk devirden düşebilecektir.

    Yakıt konusunda aksine daha cimri olacaktır.



    quote:

    Orjinalden alıntı: onur-d

    tavsıyemdır yumurta kasalara 185/60/14 lastık koyun yol tutusu cok farkedecek benım enıstede standart var lastıklerıde bıraz kotu dıreksıyonu en ufak cevırmeme baslıyor otmeye acıkcası bana guven vermıyor ama benım eskı makınada lastıkler yukarıda yazdıgım olcude buyutuldu yol tutusu cok ıyıdı frenleme cok guzeldı sızede tavsıyem 13 jantlarını 14 e cıkarın ama kesınlıkle 185 olcusunu gecmeyın aksı taktırde arka camurlukta sorun yasarsınız



    ee o kadar kusur kadı kızında da olur sonuc olarak oncelık arcın ıyı bır yol tuts saglamasıdr ne dıyor reklamda kontrolsuz guc guc degıldır




  • benım aklımdada var buyutmek gercekten orj lastıkler guven vermıyor vırajda tırsıyorum
  • Lastik seçim ayakkabı seçimine benzer.

    Taban sert olursa ayakta dururken sorun yaşarsın. Kayabilirsin, taban kırılabilir.
    Büyük yada küçük alırsan ayaklarına zarar verirsin.

    Ayakkabını yürürken bir yere vurabilirsin, kırılabilir ezilebilir, yani iyi seçim doğru yapmak gerekir
  • Sonunda 96 yumurta 1.5 gls mle uzun yol yapabildim. Çocuk olduğu için klima sürekli açık olarakn İstanbul-Kuşadası arasını tek depo ile aldım baya bi keyiflendim. Ve yolda 4 ün altına inmedim. Karakterim gereği 3500 deviri hiç geçmem. Denildiği kadar klimanın motoru zorladığını görmedim. Çok dik yokuşlar hariç.
    Sorum şu arkadaşlar. Yolda nerdeyse fındığın üzerinden geçsem arabada hissediyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. Yani amortisörleri ne yapmalıyım. SErtleştirmek mi yumuşatmakmı gerek. Ve bunun maliyeti ne olur ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: watsen

    Sonunda 96 yumurta 1.5 gls mle uzun yol yapabildim. Çocuk olduğu için klima sürekli açık olarakn İstanbul-Kuşadası arasını tek depo ile aldım baya bi keyiflendim. Ve yolda 4 ün altına inmedim. Karakterim gereği 3500 deviri hiç geçmem. Denildiği kadar klimanın motoru zorladığını görmedim. Çok dik yokuşlar hariç.
    Sorum şu arkadaşlar. Yolda nerdeyse fındığın üzerinden geçsem arabada hissediyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. Yani amortisörleri ne yapmalıyım. SErtleştirmek mi yumuşatmakmı gerek. Ve bunun maliyeti ne olur ?


    lastıklerı 170/65/13 den 185/60/14 e cıkar farkı gorursun yere daha saglam basıcaktır ve daha konforlu hale gelecektır
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.