Şimdi Ara

ACCENT MODİFİYE ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .. Beylerr bende 2001 kasa accent var .. 1.3 12V (bisiklet motoru :)) )
    ne tür modifikasyon lar yapabilirim ? body fln... ?

    gerçektenn yardımcı olursanız sevinirim !



  • şöyle en iyisinden bi vites topuzu 3 tanede metal sport pedal aldınmı süper olur valla aracın
  • işe celik jantla başla jantsız bişe olmuyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gti

    işe celik jantla başla jantsız bişe olmuyo
    sonrada gıt bı kaportacıya kaput uzattır çok yakışır sonrada arka farları falan değiştirdinmi baya iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakkaSss

    sonrada gıt bı kaportacıya kaput uzattır çok yakışır sonrada arka farları falan değiştirdinmi baya iyi olur

    Alıntıları Göster
    eywallah.. saolun beyler ;)

    ..
    yaw subaruya mı benzetsem yoksa evo ya mı ???

    ikisine de benziyo hehe ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturan

    eywallah.. saolun beyler ;)

    ..
    yaw subaruya mı benzetsem yoksa evo ya mı ???

    ikisine de benziyo hehe ...

    Alıntıları Göster
    evo ya benzett
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakkaSss

    evo ya benzett

    Alıntıları Göster
    subaruya benzetceksen git 2000-2001corolla al ben izmitte bi tane gördüm adam ön ızgaraya uyduruk bir WRX yazısı yapıştırmasa corolla olduğunu anlamıcaktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    subaruya benzetceksen git 2000-2001corolla al ben izmitte bi tane gördüm adam ön ızgaraya uyduruk bir WRX yazısı yapıştırmasa corolla olduğunu anlamıcaktım

    Alıntıları Göster
    Yapman gerekenleri sırası ile yazıyorum ;

    Motorun daha rahat hava almasını sağlamak amacı ile orta boy açık hava fitresi (Kaliteli bir marka olmasında fayda var)
    Camlara orta koyulukta film...
    Jant ve lastik değişimi ( bu işlemi yaparken bazı değerleri geçmemen gerekli.Orjinal lastik ölçülerini verirsen dikkat etmen gereken değerleri buraya yazarım)
    Araç 1,3 olduğu için motor modifikasyonuna pek kafa yormanı tavsiye etmiyorum...
    Aracını birşeylere benzetmekten çok kendine has sade bir görüntüye kavuşturmayı düşünmelisin emin ol çok daha güzel olur.Aracın orjinalliğini çok fazla bozmadığın içinde 2.el de kaybın azalır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    Yapman gerekenleri sırası ile yazıyorum ;

    Motorun daha rahat hava almasını sağlamak amacı ile orta boy açık hava fitresi (Kaliteli bir marka olmasında fayda var)
    Camlara orta koyulukta film...
    Jant ve lastik değişimi ( bu işlemi yaparken bazı değerleri geçmemen gerekli.Orjinal lastik ölçülerini verirsen dikkat etmen gereken değerleri buraya yazarım)
    Araç 1,3 olduğu için motor modifikasyonuna pek kafa yormanı tavsiye etmiyorum...
    Aracını birşeylere benzetmekten çok kendine has sade bir görüntüye kavuşturmayı düşünmelisin emin ol çok daha güzel olur.Aracın orjinalliğini çok fazla bozmadığın içinde 2.el de kaybın azalır...

    Alıntıları Göster
    bencede al bir k&n hava filtresi yeter sana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    bencede al bir k&n hava filtresi yeter sana

    Alıntıları Göster
    ..
    lastikler 13" standart..

    acaba bana ne kadara patlar bu işler ?

    lastikleri michelin düşünüyorum ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturan

    ..
    lastikler 13" standart..

    acaba bana ne kadara patlar bu işler ?

    lastikleri michelin düşünüyorum ??

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hyundaiLX

    ..
    lastikler 13" standart..

    acaba bana ne kadara patlar bu işler ?

    lastikleri michelin düşünüyorum ??



    Orjinal lastik ölçün 175/70/13 diye tahmin ediyorum.Bu ölçüdeki bir lastiğin yanak genişliği 12,2 Cm yuvarlanma mesafesi ise 1.80 m'dir.Yanak genişliği değilde yuvarlanma mesafesi önemli bir konu çünkü bu mesafe senin yakıt tüketimine ve akselerasyon sürende değişikliğe neden olabilecek bir değer...1.80 M'lik yuvarlanma mesafesini mümkün olduğunca sabit tutmaya çalışırsak yol tutuşa katkıda bulunması için de tabanı genişletelim dersek tercih etmen gereken lastik ölçüleri ;

    185/60/14 Yanak ; 11,1 Cm Yuvarlanma 1,81 m
    185/65/13 Yanak ; 12,0 Cm Yuvarlanma 1,79 m Bulunması zor olan bir ebattır.Kumho'da mevcut.
    175/70/13 Orjinal boyut

    Şeklinde olmalıdır.Tavsiyem eğer bütçen uygun ise 185/60/14 ebatlı lastik alıp jant çapını 14'' e çıkarmandır.Bu ölçü ile yakıt tüketimin akselerasyonun ve son süratinde değişiklik olmayacaktır.

    Jant konusuna gelirsek aracın üzerinde bulunan jant yanlış hatırlamıyorsam 5,5 J olması lazım... Bu jantın ağırlığını gösteren bir değerdir.Eğer sen bu değerin üzerinde bir jant alırsan ön takıma ve motora olması gerekenden fazla ağırlık bindirmiş olacaksın ve bu da ön takımın ömrünü kısaltacak yakıt tüketiminde artışa neden olacaktır.Ancak 14'' olan jantların çoğu 6 J değerine sahip . Bu değer 1,3 motor için kabul edilebilir bir değer midir araştırmak lazım.1,5 motorlu Accentlarda kullanılan jantın değerine bakıp onunla bir kıyaslama yapmak fikir vermesi açısından yardımcı olabilir.

    Lastik tercihine gelirsek Michelin yumuşak hamurlu olması nedeni ile konforlu bir kullanıma sahiptir . Kuru zemindeki yol tutuş performansı iyidir ancak ıslak zeminde çok başarılı olduğu söylenemez.Ayrıca kullanım esnasında dikkat etmen gerekir çünkü yumuşak hamur nedeni ile çukurlar v.s. gibi noktalardan geçerken dikkat edilmemesi lastiğin balon yapmasına neden olabiliyor.

    Maliyet konusunda ise ; Bugün 14'' bir jantın ortalama fiyatını 130 milyon olarak alırsak 4 jant için 520 milyon , lastik fiyatınıda ortalama 85 milyon olarak alırsak 4 lastik için 340 milyon lira bütçen olması gerekir.Şu anda Kormetal'in jantlarında kampanya var 3 jant alana 1 jant ücretsiz.Lastikde ise Goodyear GT3 şu anda kampanyalı olarak 70 milyondan satılıyor.

    Gerekli bilgileri verdiğime inanıyorum.Yanıldığım konular olmuş olabilir bu noktada da anlayışına sığınıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orjinalden alıntı: hyundaiLX

    ..
    lastikler 13" standart..

    acaba bana ne kadara patlar bu işler ?

    lastikleri michelin düşünüyorum ??



    Orjinal lastik ölçün 175/70/13 diye tahmin ediyorum.Bu ölçüdeki bir lastiğin yanak genişliği 12,2 Cm yuvarlanma mesafesi ise 1.80 m'dir.Yanak genişliği değilde yuvarlanma mesafesi önemli bir konu çünkü bu mesafe senin yakıt tüketimine ve akselerasyon sürende değişikliğe neden olabilecek bir değer...1.80 M'lik yuvarlanma mesafesini mümkün olduğunca sabit tutmaya çalışırsak yol tutuşa katkıda bulunması için de tabanı genişletelim dersek tercih etmen gereken lastik ölçüleri ;

    185/60/14 Yanak ; 11,1 Cm Yuvarlanma 1,81 m
    185/65/13 Yanak ; 12,0 Cm Yuvarlanma 1,79 m Bulunması zor olan bir ebattır.Kumho'da mevcut.
    175/70/13 Orjinal boyut

    Şeklinde olmalıdır.Tavsiyem eğer bütçen uygun ise 185/60/14 ebatlı lastik alıp jant çapını 14'' e çıkarmandır.Bu ölçü ile yakıt tüketimin akselerasyonun ve son süratinde değişiklik olmayacaktır.

    Jant konusuna gelirsek aracın üzerinde bulunan jant yanlış hatırlamıyorsam 5,5 J olması lazım... Bu jantın ağırlığını gösteren bir değerdir.Eğer sen bu değerin üzerinde bir jant alırsan ön takıma ve motora olması gerekenden fazla ağırlık bindirmiş olacaksın ve bu da ön takımın ömrünü kısaltacak yakıt tüketiminde artışa neden olacaktır.Ancak 14'' olan jantların çoğu 6 J değerine sahip . Bu değer 1,3 motor için kabul edilebilir bir değer midir araştırmak lazım.1,5 motorlu Accentlarda kullanılan jantın değerine bakıp onunla bir kıyaslama yapmak fikir vermesi açısından yardımcı olabilir.

    Lastik tercihine gelirsek Michelin yumuşak hamurlu olması nedeni ile konforlu bir kullanıma sahiptir . Kuru zemindeki yol tutuş performansı iyidir ancak ıslak zeminde çok başarılı olduğu söylenemez.Ayrıca kullanım esnasında dikkat etmen gerekir çünkü yumuşak hamur nedeni ile çukurlar v.s. gibi noktalardan geçerken dikkat edilmemesi lastiğin balon yapmasına neden olabiliyor.

    Maliyet konusunda ise ; Bugün 14'' bir jantın ortalama fiyatını 130 milyon olarak alırsak 4 jant için 520 milyon , lastik fiyatınıda ortalama 85 milyon olarak alırsak 4 lastik için 340 milyon lira bütçen olması gerekir.Şu anda Kormetal'in jantlarında kampanya var 3 jant alana 1 jant ücretsiz.Lastikde ise Goodyear GT3 şu anda kampanyalı olarak 70 milyondan satılıyor.

    Gerekli bilgileri verdiğime inanıyorum.Yanıldığım konular olmuş olabilir bu noktada da anlayışına sığınıyorum.

    Alıntıları Göster
    baba bilgilerin için cok teşekkür ederim..

    sana nasıl ulasabilirim ?

    bnm MSN look_alike@hotmail.com ... ok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturan

    baba bilgilerin için cok teşekkür ederim..

    sana nasıl ulasabilirim ?

    bnm MSN look_alike@hotmail.com ... ok.

    Alıntıları Göster
    egzos şart ses olmadımı birşeye benzemiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powertech

    egzos şart ses olmadımı birşeye benzemiyor

    Alıntıları Göster
    1300 motor ne yapsan faydasız sen sat onu astra gsi-calibra turbo-falan al hiç olmassa ciyer var arabada accent aile arabası 45 yaş ve üstü için yaptığın masrafa deymez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    1300 motor ne yapsan faydasız sen sat onu astra gsi-calibra turbo-falan al hiç olmassa ciyer var arabada accent aile arabası 45 yaş ve üstü için yaptığın masrafa deymez

    Alıntıları Göster
    usta 1300 motor güçsüz ama adam ne yapsın araba bu ha deyince satılıp yeni bitane alınmıyor
    belki onun pederde inatçıdır almıyordur başka araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powertech

    usta 1300 motor güçsüz ama adam ne yapsın araba bu ha deyince satılıp yeni bitane alınmıyor
    belki onun pederde inatçıdır almıyordur başka araba

    Alıntıları Göster
    yaw kim istemez 2.0 motor araba ..

    peder bilerek 1.3 aldı .. 170 km/s i geçmiyim die ama 195 görüyorum ;)

    2 sene içinde değiştirmeyi düşünüyoruz zaten.. honda vtec alcam inşallahhhhh !!!

    ama hiç değilse bu arabayla biraz ugraşıyım diyorumm .. motora bişey yapmıcam zaten 1.3 .. sadece buji ve hava filtresi degistircem..

    önemli olan dış gorunus olacak .. evo ya ya da subaruya benzetmeyi dusunuyorumm ..
    modifiye isinden anlayan ark.lar yardımcı olursanız sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturan

    yaw kim istemez 2.0 motor araba ..

    peder bilerek 1.3 aldı .. 170 km/s i geçmiyim die ama 195 görüyorum ;)

    2 sene içinde değiştirmeyi düşünüyoruz zaten.. honda vtec alcam inşallahhhhh !!!

    ama hiç değilse bu arabayla biraz ugraşıyım diyorumm .. motora bişey yapmıcam zaten 1.3 .. sadece buji ve hava filtresi degistircem..

    önemli olan dış gorunus olacak .. evo ya ya da subaruya benzetmeyi dusunuyorumm ..
    modifiye isinden anlayan ark.lar yardımcı olursanız sevinirim..

    Alıntıları Göster
    yap kardeş dış görünüm yap hiç değilse millet anlasın genç arabası olduğunu.
    peder beyler öyle işte sanıyorlarki araba güçsüz olunca ölünmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powertech

    yap kardeş dış görünüm yap hiç değilse millet anlasın genç arabası olduğunu.
    peder beyler öyle işte sanıyorlarki araba güçsüz olunca ölünmez

    Alıntıları Göster
    bence ne olursa olsun fabrika jant boyutu dışına çıkma derim çünkü benzin tasarrufunu eline alırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PNR05

    bence ne olursa olsun fabrika jant boyutu dışına çıkma derim çünkü benzin tasarrufunu eline alırsın

    Alıntıları Göster
    PNR05 doğru sylüyorsun ama bir takım ölçülerin üzerine çıkmazsan sorun olmaz...Yukarıda yazdıklarımı okumadın galiba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    PNR05 doğru sylüyorsun ama bir takım ölçülerin üzerine çıkmazsan sorun olmaz...Yukarıda yazdıklarımı okumadın galiba...

    Alıntıları Göster
    ee 15 e kadar referansın var tabide 16 dan sonra benzin deposu delinmeye başlar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.