Şimdi Ara

A3 Sedan (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.345
Cevap
58
Favori
287.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    Muson Gri olunca 112.500-TL olacaktır Hocam. Sanırım yazım yanlışı olmuş. Muson güzel renk. S Line daha güzel gösteriyor. Birlikte de düşünülebilir.

    Evet hocam 112.500 tl olacakti yazim yanlisi yapmisim duzelttim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Arkadaşlar en ucuz şekilde bu aracı Siyah veya Beyaz renkte ne kadara alabiliriz İstanbul'dan?
    109-115-125 gibi fiyatlar benim için yüksek geliyor. 100 civarında olacaktır maksimum ödeyebileceğim.

    Herhangi bir ekleme olmasına gerek yok.
    Sanırsam TR'ye gelen her araç zaten advance paket ile geliyor. Bunun dışındakiler de ekledikçe şişiyor. Xenon ve F1 güzel olabilir fakat fazla ödeyemeyeceğimden dolayı bu tarz eklemeleri karşılayamayacağım gibi duruyor


    Attraction'ı 1.6 Tdi Stronic olarak o fiyatlara rahat rahat alırsınız hocam. Hatta benzinliler daha da düşük olur. Burada zikredilen araçlar genelde Xenon + Sunroof + Dizel olanlar. Böyle olunca rakam yükseliyor. Xenon + Sunroof = 10.000-TL en az. Hatta bu iki opsiyon olmazsa Dizel Ambition veya Ambiante bile alabilirsiniz bütcenizle. Şunu belirtmek isterim ayırdığınız bütçe kesinlikle az değil ve bayiler size epey seçenek sunabilir. F1 dediğimiz direksiyon arkası vites kulakciklari 130-Euro - Vergiler dahil 600-TL kadar yapıyor zaten

    TDI ile TSI arasında liste fiyatına göre 6 Bin TL fark var.

    10 Bin TL fark olsa belki kabul edilebilir ama 6 bin TL, tüketimiyle bence kendini kurtarabilcek bir fark




  • jimblack J kullanıcısına yanıt
    Hocam araç çok tatlı.

    Tercih meselesi ama , siyaj bence güzel durmuyor a3 sedanda. Muson grisi alın siz takas edelim ben 3bin farkı vereyim :)

    Yalnız bu araca rs5 jantı harika olur. Hiç olmadı 10 kol dinamik jant taktırabilirseniz taktırın 250 € gibi bi fark vererek.

    Ben aracı satmaktan vazgeçtim biraz maymun iştahlı yapımdan dolayı. Rs5 jantını ben de düşünüyorum.

    Link : Malum site , 198090146 . Replikadan biraz çekiniyorum ama 3-4 binliradır orjinali sanırım o kadar veremeyeceğim.
  • Selam arkadaşım , 1.6 tdi stronik ambiente advance paket 100 civarı zannediyorum. Fiyat için bayilerden size maille teklif yapmalarını söyleyebilirsiniz yada direk telefondan da bilgi alabilirsiniz. Teklif üzerine de belki bayiye gidince biraz daha kırabilirsiniz.

    F1 direksiyonu ben şahsen kullanamıyorum. İlla manuel kullanacaksam vitesten değiştirmek daha hoşuma gidiyor. Direksiyon çevirirken f1 ile vites değiştirmek zor oluyor. Bence önemli bir özellik değil. Onun yerine ambitiona hız sabitleyici koysalar daha yararlı olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akon47

    Selam arkadaşım , 1.6 tdi stronik ambiente advance paket 100 civarı zannediyorum. Fiyat için bayilerden size maille teklif yapmalarını söyleyebilirsiniz yada direk telefondan da bilgi alabilirsiniz. Teklif üzerine de belki bayiye gidince biraz daha kırabilirsiniz.

    F1 direksiyonu ben şahsen kullanamıyorum. İlla manuel kullanacaksam vitesten değiştirmek daha hoşuma gidiyor. Direksiyon çevirirken f1 ile vites değiştirmek zor oluyor. Bence önemli bir özellik değil. Onun yerine ambitiona hız sabitleyici koysalar daha yararlı olurdu.


    İstanbul'daki 5 bayinin info mailerine mail attım fiyat teklifleri yapmaları için bakalım geri donus olucak mi?

    85-90 Bin civarında ikinci elde 10-30 Bin km arasında araçlar bulmak mükün.. 0 olsun diye 10 bin daha fazla vermek sizce değer mi?




  • Mantıklı olmasa da alınıyor , alıyoruz. Güvenemiyoruz.

    Ben telefonla arayıp mail adresimi verdim , 10 dk içinde ellerinde olan araçların mail ile teklifini yolladılar. Telefonla da ilgileniyorlar ama kıyaslama açısından zor oluyor. PDF olarak kontrolü daha kolay.
  • 2014 105hp - 2014 110hp - 2015 110hp

    Bu 3 araç arasında seçim yapmak için yıl farkları ve motor farkı göz önünde olmalı mı? Eğer önemliyse neyi önemli.
    Yılın galiba hiç bir önemi yok, zaten kasa model aynı. Sadece satarken fark yaratabilir galiba.
    105-110hp de fark edilebilcek bir beygir değil zaten, tüketim de de fark edeceğini fazla düşünmüyorum.


    2014 olarak bomboş bir araç bulamadım.
    En düşüğü: 2014 105hp, Xenon, Ic Aydinlatma, Ön Sis Far, Direksiyon Tiptronic
    Bir Sonrası: 2014 110hp, Cam Tavan, Ic Aydinlatma
    Bir Sonrası: 2014 110hp, Xenon, Ic Aydinlatma
    2015'de ise 110hp araç en boşu sadece Ic Aydinlatma olan araçta fiyat pek düşük olmuyor.

    Xenon: Ön değil ama arka LED gayet güzel gözüküyor, bunun da sonradan takılabilme imkanı var mı?
    Cam Tavan: Eğer arka LED sonradan takılabiliyorsa, cam tavanlı araç alınıp arkaya LED takılabilir.
    İç Aydınlatma: Tam olarak ne olduğunu anlayabilmiş değilim, ama 1200 TL'yi buluyor ÖTV+KDV fiyatıyla.
    Ön Sis Far: Belki hiç kullanmayacağım bir ek gereksiz özellik, ortalama 900 TL'yi buluyor ÖDV+KDV fiyatıyla.
    F1 Tiptronik Vites: Listedeki araçlardan sadece en uygun 2014 105hp'de var, olsa güzel olur ama şart degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkk9 -- 17 Şubat 2015; 2:40:48 >




  • Hocam iç aydınlatma yanlış bilmiyorsam bardaklıktaki led aydınlatmalar filan oluyor. güzel bir özellik. f1 vites bende de var ve hiç kullancağımı düşünmüyorum şahsen :)
    Xenon olmazsa olmaz bence. Halojenli araçlar gerçekten iğrenç duruyor şahsı kanımca. Ön sis farı sadece şekil açısından işe yarıyor. İç aydınlatma ambien telerde standart ek para vermiyorsunuız. Ön sis farıda ambitonlarda standart. bence xenon plus(önler ve arkalar) ve iç aydınlatmalı bir ambition araç alın maddi gücünhüz yetiyorsa. ambition derken de 17 jant alçak spor süspansiyon ve drive select için ambiton diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masmas1514

    Hocam iç aydınlatma yanlış bilmiyorsam bardaklıktaki led aydınlatmalar filan oluyor. güzel bir özellik. f1 vites bende de var ve hiç kullancağımı düşünmüyorum şahsen :)
    Xenon olmazsa olmaz bence. Halojenli araçlar gerçekten iğrenç duruyor şahsı kanımca. Ön sis farı sadece şekil açısından işe yarıyor. İç aydınlatma ambien telerde standart ek para vermiyorsunuız. Ön sis farıda ambitonlarda standart. bence xenon plus(önler ve arkalar) ve iç aydınlatmalı bir ambition araç alın maddi gücünhüz yetiyorsa. ambition derken de 17 jant alçak spor süspansiyon ve drive select için ambiton diyorum.


    Mustafa Alper Hocam ; İc Aydınlatma olmayan bir araç görmüştüm Showroom'da. Kabinde ayak bölmelerindeki aydınlatma yok. Bardaklik ledleri yok. Kapı Kolu ışıkları yok. Güneşlik içindeki aydinlatmalari led değil. Aracın arka bölümündeki tavandaki aydınlatma yok. Aslında önemsiz bir ayrıntı gibi görünüyor ama tavan aydinlatması ve güneşlik aydinlatmalarinin led olması görsel olarak hem değer hem de güzellik katıyor bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum Tarık Hocam size. Bu arada araç hakkında izlenim oluştu mu biraz ? Benim en büyük şikayetim yüksek hızlarda sollamalardaki nefessizliği. Ona da yapacak bir şey yok tabi. Araç 1.6 110 beygir fazla bir şey beklememek lazım. Ama düşük hızlarda benden tam not aldı fazlasıyla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masmas1514

    Kesinlikle katılıyorum Tarık Hocam size. Bu arada araç hakkında izlenim oluştu mu biraz ? Benim en büyük şikayetim yüksek hızlarda sollamalardaki nefessizliği. Ona da yapacak bir şey yok tabi. Araç 1.6 110 beygir fazla bir şey beklememek lazım. Ama düşük hızlarda benden tam not aldı fazlasıyla


    Yok hocam daha izlenim nerdeee CTS aldım, o gün rezil İstanbul trafiğinde dur kalktan başka şey yapamadım. Ne performans ne tüketimi anladım. Bir ara boşlukta 110km/h a kadar çıktım. O da düz yoldaydi Ümraniye tarafında. Biraz dış ses alıyor camlardan gibi geldi ama o da kafi değil. O günden beri kontak bile basmadım. Şimdi kar yağarsa 1 hafta oynamaz araba yerinden. Belki 1 - 2 uzun yol yapınca anlarız. Benim de performans olarak beklentim yok bildiğin üzere hocam. Şık tasarımlı aile otomobili olsun yeter. Beyaz ve Sunroof Ambition'ın basık yapısıyla tasarımsal beklentimi de fazlasıyla karşılıyor. Markanın verdiği keyif de yetiyor Uzun yolda da sollama anında gerekirse S moda alırız veya Manuel müdahale ederiz, gittigi kadar Bu aracın da hakkı 150hp versiyon - Bağımsız Süspansiyon'la ama onu alan 2.ele gözü kapatmalı keyfine bakmalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten sedan araba alsam alacağım tek araba tartışmasız a3 sedan olurdu. Benim açımdan dizeller arasında hem fiyatı uygun hem de premium alınacak tek araç. Passatın fiyatını gördükten sonra bu araç gözü kapalı alınmalı bence. Eğer araç ufak gelmiyorsa a3 sedan dan bütçe yetiyorsa şaşmamalı diye düşünüyorum Ses konusunda kesinlikle katılıyorum size. Benim ses konusundaki tek sıkıntım lastiklerin yaptığı gürültü. O da anca kaymak gibi yol oluyorsa üzmüyor. Lastik izlenimlerinizi iştahla bekliyorum bu arada
  • Bu aracı aldığımda 108 bin tl ye aldığımda 2.0 tdi a4 150 hp 126bin TL idi. Baya düşündüm buna karar verdim.

    Jant yapmak istiyorum. 17-18-19 inç seçeneklerinden hangisini denesem bilmiyorum. 19 jantta sürtme olur mu acaba? veya 18 de.
     A3 Sedan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akon47

    Bu aracı aldığımda 108 bin tl ye aldığımda 2.0 tdi a4 150 hp 126bin TL idi. Baya düşündüm buna karar verdim.

    Jant yapmak istiyorum. 17-18-19 inç seçeneklerinden hangisini denesem bilmiyorum. 19 jantta sürtme olur mu acaba? veya 18 de.
     A3 Sedan


    Sürtme yapmaması için lastik yanaginin da incelmesi lazım hocam. Ölçüleri kaça kaç denk geliyor bilmiyorum ama 17" 45 yanaksa örneğin 18" 40 yanak olmalı gibi. Yanak genişliği taban genişliğine oranlı olduğu için o da değişebilir. 18" opsiyonel olanın lastik ebatini öğrenmeniz işinizi görür. Veya 19" opsiyonel olanın. Bir bilene sormakta fayda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 17 Şubat 2015; 13:04:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Ben de şu an moskovadayım :) Arabaya neredeyse hiç binemiyorum sayılır. Hala 6.000km'de :))))

    Cuma gece dönüp yunanistan iskeçedeki festivale gidicem arabayla. Gerçi bugün kar fırtınası olacakmış istanbul'da umarım Cuma geceye kadar bir şey kalmaz. Geçen sene yazın A3 Coupeyle gitmiştim aynı yolu, bakalım şimdi nasıl olacak farkı göreceğim :)

    Bence A3 sedan özellik, iç malzeme kalitesi, teknolojisi bakımından rakipsiz. Aslında tek rakibi CLA ama o da çok pahalı. Bu sebepten ben memnunum ancak Sportback ve Coupe'yle karşılaştırınca, onların kalitesinin daha iyi olması sanırım Alman malı olmasıyla alakalı. Sonuçta arada fark hissettim ben ki Oto-Park sitesinin testinde de bahsetmişler.
    Gerçi orada test ettikleri coupe araba Ambition, sedan Attractiondı... Farklı hissetmeleri gayet normal ama ben iki ambition araçta da aynı farkı hissettim.
  • Hocam tüm Türkiye kar. Aman dikkat. Üretim yerinde illaki küçük Farklılıklar olabiliyor. Gördüğüm Alman üretimi bi tık daha iyi. Siz ne Tür Farklılıklar gördünüz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mkushan M kullanıcısına yanıt
    Cumaya kadar geçer inşallah bakalım :)

    Benim iki araba arasında gördüğüm farklılıklar altta. Bunların tamamı aslında araba daha ağır diye de olabilir ama ses yalıtımı aslında en büyük dert.

    - Yakıt tüketimi daha fazla
    - İçeriye motordan daha fazla ses alıyor
    - Biraz saçma gelebilir ama performansı daha düşük ve motor sanki daha çok zorlanıyor gibi geldi.
    - Birkaç ufak döşeme ve kaplama yapılmamış (bagaj vs. gibi yerlerde)
  • xcagatay kullanıcısına yanıt
    Merhabalar.
    Benim forumlardan, videolardan ve incelemelerden duyduklarım hep malzeme kalitesi ve işçilik sportback'e göre sedanlarda geride olduğu yönünde. Yakıt tüketimi ve performans aracın daha ağır olmasından kaynaklanıyor olabilir. Ama bunların en başında ses yalıtımı sizinde dediğiniz gibi sedanlarda baya rahatsız ediyormuş. Sedan düşünen arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursunlar derim ve hatta test etme şansları varsa hem sedanı hem de sportback'i test etsinler derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barantr90

    Merhabalar.
    Benim forumlardan, videolardan ve incelemelerden duyduklarım hep malzeme kalitesi ve işçilik sportback'e göre sedanlarda geride olduğu yönünde. Yakıt tüketimi ve performans aracın daha ağır olmasından kaynaklanıyor olabilir. Ama bunların en başında ses yalıtımı sizinde dediğiniz gibi sedanlarda baya rahatsız ediyormuş. Sedan düşünen arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursunlar derim ve hatta test etme şansları varsa hem sedanı hem de sportback'i test etsinler derim.


    Ufak bir ekleme yapayim hocam ; forumda işçilik ve malzeme kalitesine dair söylenenler pek gerçeği yansıtmıyor. Malzeme ikisini de showroom'da inceleyin iç malzeme aynı. Dösemeler, plastik aynı. Bagaj bölmesinde cam altında metal bölümler açıkta. Buna bir eksi diyebiliriz ama bizim gibi Hatchback'ten geçenler için bariz eksi. Çünkü Hatchback araçlarda bagaj bölmesi dislanmaz ve adeta araca dahildir. Zaten araç 5 kapı geçer. O nedenle döşemesi Sedanlardan bagaj bölmesinde daha kaliteli. Aynı durum Jetta -Passat için de geçerli. Özellikle onları da bu dikkatle kontrol ettim. Durum hepsinde aynı. 3 serisinde de aynı hatta, cam altı metaller açıkta. Sportback ile Sedan arasındaki fark yalitimsal olabilir. Bu konuda da benim birşey söyleyebilmem için çok erken. Şimdiye kadar fark ettiğim tek husus ; araç camlarindan dış ses alıyor gibi. Bunu da Sportback'e binmedigim için kiyaslayamiyorum. GOLF ile kiyaslayinca durum böyle ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: barantr90

    Merhabalar.
    Benim forumlardan, videolardan ve incelemelerden duyduklarım hep malzeme kalitesi ve işçilik sportback'e göre sedanlarda geride olduğu yönünde. Yakıt tüketimi ve performans aracın daha ağır olmasından kaynaklanıyor olabilir. Ama bunların en başında ses yalıtımı sizinde dediğiniz gibi sedanlarda baya rahatsız ediyormuş. Sedan düşünen arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursunlar derim ve hatta test etme şansları varsa hem sedanı hem de sportback'i test etsinler derim.


    Ufak bir ekleme yapayim hocam ; forumda işçilik ve malzeme kalitesine dair söylenenler pek gerçeği yansıtmıyor. Malzeme ikisini de showroom'da inceleyin iç malzeme aynı. Dösemeler, plastik aynı. Bagaj bölmesinde cam altında metal bölümler açıkta. Buna bir eksi diyebiliriz ama bizim gibi Hatchback'ten geçenler için bariz eksi. Çünkü Hatchback araçlarda bagaj bölmesi dislanmaz ve adeta araca dahildir. Zaten araç 5 kapı geçer. O nedenle döşemesi Sedanlardan bagaj bölmesinde daha kaliteli. Aynı durum Jetta -Passat için de geçerli. Özellikle onları da bu dikkatle kontrol ettim. Durum hepsinde aynı. 3 serisinde de aynı hatta, cam altı metaller açıkta. Sportback ile Sedan arasındaki fark yalitimsal olabilir. Bu konuda da benim birşey söyleyebilmem için çok erken. Şimdiye kadar fark ettiğim tek husus ; araç camlarindan dış ses alıyor gibi. Bunu da Sportback'e binmedigim için kiyaslayamiyorum. GOLF ile kiyaslayinca durum böyle ama.

    Haklısınız çok doğru bir yorum olmuş.




  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.