Şimdi Ara

A101 - Hi level 43hl660 iade sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, umarım konuyu doğru yere açmışımdır.

    31 Mart günü bir A101 mağazasından bahsettiğim televizyonu aldım. Normalde yorum okumadan, incelemeden almazdım ama gaza gelip almış bulundum. Aksam evde yorum ve vidyoları inceleyince baya olumsuz yorum olduğunu gördüm.

    Kutuyu açmadığım için bugün aldığım yere götürdüm iade için. Yüksek mebla olduğu için (1499₺) bölge müdürüne sormadan iade alamazlarmış. Arayıp sordular iade alamayız demiş müdürleri. Servisten rapor almam gerekirmis kutunun açılmadığına dair. Hemen vestel müşteri hizmetlerini aradım, tahmin ettiğim gibi böyle bir rapor veremeyeceklerini söylediler. Geri gittim markete, durumu anlattım, çalışanlar araştırıp dönelim dediler. onlara da yüklenmedim, çalışan o kişiler.

    Açıkçası online olmayan, direkt alışverişte iade hakkı olmadığını biliyorum. Ama zincir marketler bu hakkı sunar diye düşünmüştüm, çünkü kutuyu açmadım, sıfır yani.

    Yarın a101 müşteri hizmetlerini arayacağım, iş çıkmazsa ya kullanıp deneyeceğim yada satmaya çalışacağım.

    Sizce ne yapabilirim, akıl verirseniz sevinirim

    Not; konuyu yanlış yere açtıysam, moderatör arkadaşlar taşırsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yasal olarak bir hakkınız yok. Tamamen A101’ in insafına kalmışsınız. Bu iade mağaza çalışanlarının verebileceği bir karar olduğunu düşünmüyorum.
    Müşteri Hizmetleri ile çözebilirsiniz umarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.