Şimdi Ara

A-CLASS (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.124
Cevap
54
Favori
355.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tum bayileri gezersem 2012 bulabilirim diye dusunuyorum.

    Peki 2013 ile 12 arasinda ne gibi farklar var?

    Okdar beklemeye deger mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o sipariş vermekle ilgili ben verirken ocak 1 kadar 2012 model verirsiniz demişlerdi ocak 1 den snr verirseniz 2013 oluyor benim aracım ocakta gelicek ama 2012 2013 değil bayi ile konuşun yardımcı olurlar size
  • Kasa 5 yıl değişmeyecek onda sıkıntı yok ama yinede 2013 ler gelince 2012 ler sanırım 10 bin tl civarı kayba uğrar. Ocağın sonunda bile alınsa bu kayıp değişmez.

    Ocak Ayına kalsaydım araç sıkıntım da olmasaydı kesinlikle Şubatı bekler 2013 modeli tercih ederdim.

    Model işinden en karlı çıkanlar 2011 yılında 2012 model araç alanlar oldu 1,5 yıl son model araca binmiş oldular ve şubata kadar binecekler.
  • a3 1 serısı a serısı aklımın bır kosesınde de otomatık tıguan .var
    otomatık bır arac arıyorum butce 80 bın cıvarları
    3 aydır karar veremedım
    az oncede mercedesın sıtesıne gırdım

    Yeni A 180 CDI Dizel 1.462 cm3 Style 44.613 TL 40% 1.000 TL 74.700 TL
    74 bın dızel otomatık mı bu araç ozellıklerı nedır

    tesekkurler
    ne yapsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vendetta1228

    Bu subatta teslim edilecek diyenler 2013 mu 2012 mi model olarak?

    Ben suan 2012 almak istesem hemen alabilir miyim beklemem gerekicek mi?

    Burde 13 le 12 arasinda cok fark var mi deger mi beklemeye?

    simdi şöyle ki eğer siz adamların ellerinde aracı alırsanız parayı verir alır gidersiniz benim arabamda su olsun bu olsun derseniz özel sipariş olacaktır bunun için de yine bekleyeceksiniz en az 2.5 ay kadar. 2013 ile 2012 arasında %1 2 arasında model yılı artısı olduğundan dolayı zam olur. 2013 şuan sipariş verseniz en erken mart başı alırsınız bazı bayiiler 2013 siparişi alıyor %10 luk bir kaparo veriyorsunuz siparişiniz geçiliyor. Bazıları almıyorlar 15 aralıktan sonra diyorlar. Farklar bunlar vallahi ben 2013 olsun diye bekliyorum 2012in sonu gelmişken neden biraz daha bekleyip 2013 model almıyorum ki dedim kişisel tercihler tabi ki ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @evren

    a3 1 serısı a serısı aklımın bır kosesınde de otomatık tıguan .var
    otomatık bır arac arıyorum butce 80 bın cıvarları
    3 aydır karar veremedım
    az oncede mercedesın sıtesıne gırdım

    Yeni A 180 CDI Dizel 1.462 cm3 Style 44.613 TL 40% 1.000 TL 74.700 TL
    74 bın dızel otomatık mı bu araç ozellıklerı nedır

    tesekkurler
    ne yapsam

    aracı dizel otomatik düşünüyorsanız hemde küçük motorda mercedes o seçeneği size sunmuyor ne yazık ki 80 bin civarlarında bence en mantıklısı Yeni A3 1.6 TDI Ambiente S tronic olur diye düşünüyorum 75 bin civarlarında... sorduğunuz aracın aman aman çok çok özellikleri yok ben benzinli A serisi düşündüğümden dolayı dizel style A da nasıl standart özellikler sunduklarını bilmiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsirugi

    quote:

    Orijinalden alıntı: @evren

    a3 1 serısı a serısı aklımın bır kosesınde de otomatık tıguan .var
    otomatık bır arac arıyorum butce 80 bın cıvarları
    3 aydır karar veremedım
    az oncede mercedesın sıtesıne gırdım

    Yeni A 180 CDI Dizel 1.462 cm3 Style 44.613 TL 40% 1.000 TL 74.700 TL
    74 bın dızel otomatık mı bu araç ozellıklerı nedır

    tesekkurler
    ne yapsam

    aracı dizel otomatik düşünüyorsanız hemde küçük motorda mercedes o seçeneği size sunmuyor ne yazık ki 80 bin civarlarında bence en mantıklısı Yeni A3 1.6 TDI Ambiente S tronic olur diye düşünüyorum 75 bin civarlarında... sorduğunuz aracın aman aman çok çok özellikleri yok ben benzinli A serisi düşündüğümden dolayı dizel style A da nasıl standart özellikler sunduklarını bilmiyorum...

    tesekkurler




  • Arkadaslar, 1.16 ve a180 test surusu yapmıs olan var mı? Performans acısından karsılastırabılır mı?
    Benım 1.16 kullanma sansım oldu ama a180 daha kullanmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twixmars

    Arkadaslar, 1.16 ve a180 test surusu yapmıs olan var mı? Performans acısından karsılastırabılır mı?
    Benım 1.16 kullanma sansım oldu ama a180 daha kullanmadım.

    Bambaşka arabalar açıkçası. Kendiniz deneyin bence. Arabada ne aradığınız ve ne tarz bir sürücü olduğunuz da önemli. BMW'nin performansı daha iyi ama A serisi daha konforlu bence ama en iyisi kişinin kendi değerlendirmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carabiner1 -- 7 Aralık 2012; 22:37:58 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twixmars

    Arkadaslar, 1.16 ve a180 test surusu yapmıs olan var mı? Performans acısından karsılastırabılır mı?
    Benım 1.16 kullanma sansım oldu ama a180 daha kullanmadım.

    İkisinide test ettim. 116 nin motor sanziman uyumu daha iyi. Daha atik bir araç. A180 daha konforlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    Kia alin ortakoyde bir mekana gidin bakalim alacakmi vale. Kisacasi Mercedese fazladan 10bin lirayi kimse plastik kalitesi icin vermez. Size sacma gelebilir, baskasinin dunyasinda isler boyle yuruyordur. Arz talep meselesi yani. Mercedesin imajina verecek 30bin liraniz yoksa plastik kalitesi iyi olan Kia yi 50bine alir pasa pasa surersiniz. Mercedese verdigi paranin hesabini yapmayan adamda ona pasa pasa biner. Kasmayin bu kadar, relax olun.

    Siz de o zaman taksiyle gidin arkadaş. Hayatımda bunun kadar saçma bir araç karşılaştırma yorumu görmedim. Mercedes sizin gibi düşünen insanlar olduğu sürece 30 da fazlaya satar 50 de 100 de.. Siz yine gider alırsınız.

    Avrupanın bir çok ülkesini gezdim. Amerikaya gidenlere sordum.

    Vale gibi saçma sapan şeyler sadece bizim gibi geri kalmış ülkelerde vardır. Gelişmiş ülkelerin hiçbirinde (buna mercedesin vatanı da dahil) istediğiniz yere istediğiniz şeyle gidersiniz, hatta bisikletle giderseniz en çok saygıyı görürsünüz.

    Ayrıca orada kimse sizi arabanız var mı yok mu metroyla mı gidersiniz otobüsle mi gibi şeylere göre de yargılamaz, herkes herkesle takılır, çıkar, evlenir vs..

    Bu yorumunuzdan dolayı sizin adınıza üzüldüm.

    Saygılar..




  • @carabiner1
    @umutsirvan

    acıkçası A serisinin daha konforlu olduğunu söylemenize oldukça şaşırdım. Ben eski kasa 1 serisi sahibiydim, a3 de kullandım ondan önce, şu an da da yeni 1 serisi sahibiyim (sportline - 17 inc jantlı)

    A serisinin testine çıktığımda süspansiyonlar fazla sert geldi bana. Araç 17 janttı benzer şekilde. Çukur ve tümseklerde çok rahatsız oldum ama koltuklar çok konforlu olduğu için nistepen filtreliyor. Arka koltukta oturmayı denediniz mi? :)

    Eski 1 kasa ile karşılaştıcarak olcsam, biliyosunuz bu araç sertliğiyle ünlüdür :), 16 inclik jantlarına rağmen baya serttir hatta, 17 lik A serisi ile benzer olduğunu söyleyebilirim. Ama eşit jantlardaki her karşılaştırmada yeni 1 serisinin daha konforlu olduğunu düşünüyorum..

    Okuduğum bütün dergiler de (genelde 1 serisi, yeni A ve golf kıyaslamaları oluyor) A serisinin ne kadar sert süspansiyonları olduğundan ve mercedesin ilk defa konfor alanından bu kadar uzaklaştığından bahsetmiş..

    Kaynaklar da Automotorsport, oto haber (ayrıca almanca automotorsport), hepsi geçen ayın sayıları.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    Kia alin ortakoyde bir mekana gidin bakalim alacakmi vale. Kisacasi Mercedese fazladan 10bin lirayi kimse plastik kalitesi icin vermez. Size sacma gelebilir, baskasinin dunyasinda isler boyle yuruyordur. Arz talep meselesi yani. Mercedesin imajina verecek 30bin liraniz yoksa plastik kalitesi iyi olan Kia yi 50bine alir pasa pasa surersiniz. Mercedese verdigi paranin hesabini yapmayan adamda ona pasa pasa biner. Kasmayin bu kadar, relax olun.

    Siz de o zaman taksiyle gidin arkadaş. Hayatımda bunun kadar saçma bir araç karşılaştırma yorumu görmedim. Mercedes sizin gibi düşünen insanlar olduğu sürece 30 da fazlaya satar 50 de 100 de.. Siz yine gider alırsınız.

    Avrupanın bir çok ülkesini gezdim. Amerikaya gidenlere sordum.

    Vale gibi saçma sapan şeyler sadece bizim gibi geri kalmış ülkelerde vardır. Gelişmiş ülkelerin hiçbirinde (buna mercedesin vatanı da dahil) istediğiniz yere istediğiniz şeyle gidersiniz, hatta bisikletle giderseniz en çok saygıyı görürsünüz.

    Ayrıca orada kimse sizi arabanız var mı yok mu metroyla mı gidersiniz otobüsle mi gibi şeylere göre de yargılamaz, herkes herkesle takılır, çıkar, evlenir vs..

    Bu yorumunuzdan dolayı sizin adınıza üzüldüm.

    Saygılar..

    Yilimin yarisi Londrada geciyor benim, medeniyeti siz Amerikaya giden arkadaslarinizdan ogrenin ben kendim ogrenirim size ihtiyacim yok once onu bir soyleyeyim. Dediklerinizinde gayet farkindayim, bende sekil pesinde kosan bir adam degilim ama forumun yarisi gibi kompleksli veya sosyalist kafalida degilim. Kisacasi "prestij" kavramina sicak bakan birisiyim. Ben ayni kalitede Kia ve Mercedesten birini tercih edecek olsam Mercedesi tercih ederim. Kia tercih edecek kadar "medeni" olsam beni calismaya tesvik edecek bir sebebim kalmaz, hayatta her seyi alabiliyor olurum. Su an XF alabilecek gucum var ama hayalim DB9, arabada benim en buyuk keyiflerimden olduguna gore daha fazla calisir DB9'a ulasmaya calisirim. İsteyen Kia alir keyfine bakar. Ne ben sizi ilgilendiririm nede siz beni, kisacasi isinize bakin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu Forumlarda saçma sapan tarmışmalara anlam veremiyorum. En fazle araç hakkında paylaşım yapmayacaksak, "Beğenmedim" diyip geçmemiz lazım. Ama yazılara bakıyorumda direk yaş ortalaması ve zeka düzeyini gösteriyor bütün yazılar.

    Mercedes ilk defa iddalı bir şekilde girerek, C segmentinde 70.000 TL ye araç satıyor. Elbette ödün verdiği birçok şey var. Bütün kalite ve detaylar E, S kasa gibi olsa, insanlar biz niye 200.000 TL ye E kasa alıyoruz demez mi? Mercedes'in amacı onu Mercedes yapan değerlerden çok ödün vermeyerek, gençlere ve Mercedes'e sahip olmayı isteyip parası yetmeyen orta gelirli insanlara hitap etmek, ki ben çok başarılı buldum.

    Araç ile test sürüşü yaptım. 3-4 saat başında durup herşeyi inceledim. Ve beğendim. PARASINA göre vaad ettiği şeyler güzel. Ve eleştriler üzerine Reneult-Nissan grubu ile birlikte geliştirdiği ve hala üzerinde otomatik vitesini yerleştirmek için çalıştığı DCİ motorunuda başarılı buldum. Bazı arkadaşlar Dacia motorunu alıp koymuşlar demiş ama madem öyle o motora göre niye teknik verileri farklı? En önemlisi Mersedes'in A Serivis Sorumlusu en kısa sürede bu motora 7 ileri otomatiğimizi yerleştirmek için yatırım yaptık niye desin ki? Zaten Dacia&Reneult bu mevcut motoru EDC ile satmıyor mu? Yani zaten aynen motoru almış olsa niye getirip otomatiğini satamıyor Mercedes? Mercedes motoru aldı, modifiye etti. Şimdide 7 ileri otomatiğine göre yine modifiye ediyor. O gelinceye kadarda 1.8 7 ileri Dizelini satıyor...

    Son bir detay daha, az önce bütün modellere baktım: Reneult,Ford,Opel, Vw... Hepsinin dizel full araçları 70.000 seviyelerinde. Kimisi otomatik vitesle 70.000 kimisi manuel 65.000 TL lerde. Mercedes, donanım açısından yeterli olabilecek ve bu araçlar ile kıyaslana bilecek 1.5 Dizel Style versiyonunu 73.700 TL ye satıyor. 1-2 donanım eklettirirseniz 75.000 TL lere bu aracı satın alabiliyorsunuz. Daha ne olsun?

    Ayrıca BMW 1 Serisi ile kıyaslanıyor bu araç. Bunu söyleyenler, Konfigürlerden girip aynı donanımdaki bu markanın araçlarının fiyatlarına baksın. Ne tür seçim yaparsam yapayım BMW 1 serisi en az 6.000 TL fazla çıkıyor A serisi ile aynı donanımlar için. Bu noktada elbette BMW daha fala şey sunacak ki sunuyorda zaten...

    Yeni A serisinin Bu arabanın hitap ettiği kitle genç ve çekirdek aileli, ekonomiyi düşünen insanlar... Bu sebeple ben bu aracın fiyatlama, donanım stratejisini çok başarılı bulmak ile birlikte, aracı kaliteli olarak görüyorum. Ve kalite algısını da ön teyb bölümüne güç uygulayınca gelen sese bağlamıyorum...

    Mercedes'e bu olanakları sunup böyle bir araç getirdiği için, rekabeti iyi seviyeye taşıdığı için teşekkür ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 9 Aralık 2012; 14:01:20 >




  • Mercedes A Dizel ile BMW A Dizel'in fiyat/donanımlarını kıyaslamak istiyorum: BMW de ek olarak arkadan itiş ile arka park sensörü var. Mercedes'te ise yorgunluk tespiti sistemi, hıza duyarlı servo direksiyon ve suni deri koltuklar var BMW de olmayan.

    BMW 1 Serisi ED Dizel: Aynı donanımlar seçilerek kıyaslama yapılmakdır.

    A-CLASS

    Fiyat: 84.000 TL

    Mercedes A Serisi Style Dizel: Aynı donanımlar seçilerek kıyaslama yapılmaktadır.

    A-CLASS

    A-CLASS

    A-CLASS

    A-CLASS

    Fiyat: 73.700 TL

    Sevgiler.

    B.D.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 9 Aralık 2012; 14:26:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    @carabiner1
    @umutsirvan

    acıkçası A serisinin daha konforlu olduğunu söylemenize oldukça şaşırdım. Ben eski kasa 1 serisi sahibiydim, a3 de kullandım ondan önce, şu an da da yeni 1 serisi sahibiyim (sportline - 17 inc jantlı)

    A serisinin testine çıktığımda süspansiyonlar fazla sert geldi bana. Araç 17 janttı benzer şekilde. Çukur ve tümseklerde çok rahatsız oldum ama koltuklar çok konforlu olduğu için nistepen filtreliyor. Arka koltukta oturmayı denediniz mi? :)

    Eski 1 kasa ile karşılaştıcarak olcsam, biliyosunuz bu araç sertliğiyle ünlüdür :), 16 inclik jantlarına rağmen baya serttir hatta, 17 lik A serisi ile benzer olduğunu söyleyebilirim. Ama eşit jantlardaki her karşılaştırmada yeni 1 serisinin daha konforlu olduğunu düşünüyorum..

    Okuduğum bütün dergiler de (genelde 1 serisi, yeni A ve golf kıyaslamaları oluyor) A serisinin ne kadar sert süspansiyonları olduğundan ve mercedesin ilk defa konfor alanından bu kadar uzaklaştığından bahsetmiş..

    Kaynaklar da Automotorsport, oto haber (ayrıca almanca automotorsport), hepsi geçen ayın sayıları.

    Saygılar

    aracınız M paket mi acaba... çünkü AMG paket A serisi ile normal A serisi arasında konforda ciddi farklar var, yani M paket olmayan bir 1 serisini AMG paket A serisi ile kıyas yapınca ciddi farklar oluşabilir...




  • makyaj yemek üzere olan bmw 1 serisi bence şimdilik kendi ayağına sıkmıştır. şimdi a veya 1 serisi araç alacak olsam sırf makyaj yiyecek diye 1 serisinden uzak dururum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Şu Forumlarda saçma sapan tarmışmalara anlam veremiyorum. En fazle araç hakkında paylaşım yapmayacaksak, "Beğenmedim" diyip geçmemiz lazım. Ama yazılara bakıyorumda direk yaş ortalaması ve zeka düzeyini gösteriyor bütün yazılar.

    Mercedes ilk defa iddalı bir şekilde girerek, C segmentinde 70.000 TL ye araç satıyor. Elbette ödün verdiği birçok şey var. Bütün kalite ve detaylar E, S kasa gibi olsa, insanlar biz niye 200.000 TL ye E kasa alıyoruz demez mi? Mercedes'in amacı onu Mercedes yapan değerlerden çok ödün vermeyerek, gençlere ve Mercedes'e sahip olmayı isteyip parası yetmeyen orta gelirli insanlara hitap etmek, ki ben çok başarılı buldum.

    Araç ile test sürüşü yaptım. 3-4 saat başında durup herşeyi inceledim. Ve beğendim. PARASINA göre vaad ettiği şeyler güzel. Ve eleştriler üzerine Reneult-Nissan grubu ile birlikte geliştirdiği ve hala üzerinde otomatik vitesini yerleştirmek için çalıştığı DCİ motorunuda başarılı buldum. Bazı arkadaşlar Dacia motorunu alıp koymuşlar demiş ama madem öyle o motora göre niye teknik verileri farklı? En önemlisi Mersedes'in A Serivis Sorumlusu en kısa sürede bu motora 7 ileri otomatiğimizi yerleştirmek için yatırım yaptık niye desin ki? Zaten Dacia&Reneult bu mevcut motoru EDC ile satmıyor mu? Yani zaten aynen motoru almış olsa niye getirip otomatiğini satamıyor Mercedes? Mercedes motoru aldı, modifiye etti. Şimdide 7 ileri otomatiğine göre yine modifiye ediyor. O gelinceye kadarda 1.8 7 ileri Dizelini satıyor...

    Son bir detay daha, az önce bütün modellere baktım: Reneult,Ford,Opel, Vw... Hepsinin dizel full araçları 70.000 seviyelerinde. Kimisi otomatik vitesle 70.000 kimisi manuel 65.000 TL lerde. Mercedes, donanım açısından yeterli olabilecek ve bu araçlar ile kıyaslana bilecek 1.5 Dizel Style versiyonunu 73.700 TL ye satıyor. 1-2 donanım eklettirirseniz 75.000 TL lere bu aracı satın alabiliyorsunuz. Daha ne olsun?

    Ayrıca BMW 1 Serisi ile kıyaslanıyor bu araç. Bunu söyleyenler, Konfigürlerden girip aynı donanımdaki bu markanın araçlarının fiyatlarına baksın. Ne tür seçim yaparsam yapayım BMW 1 serisi en az 6.000 TL fazla çıkıyor A serisi ile aynı donanımlar için. Bu noktada elbette BMW daha fala şey sunacak ki sunuyorda zaten...

    Yeni A serisinin Bu arabanın hitap ettiği kitle genç ve çekirdek aileli, ekonomiyi düşünen insanlar... Bu sebeple ben bu aracın fiyatlama, donanım stratejisini çok başarılı bulmak ile birlikte, aracı kaliteli olarak görüyorum. Ve kalite algısını da ön teyb bölümüne güç uygulayınca gelen sese bağlamıyorum...

    Mercedes'e bu olanakları sunup böyle bir araç getirdiği için, rekabeti iyi seviyeye taşıdığı için teşekkür ediyorum...


    Ellerine sağlık, en sonunda okuyup, araştırıp adam gibi yorum yapan birine rastladım şu forumda. Özellikle fiyat karşılaştırmanız ve araçların hedef kitleleri konusunda yazdıklarınızı aylardır bazı mankafalara anlatmak için kendimi boşu boşuna yoruyorum ben.


    Bu arada araç resmen yok satıyor ve oldukça sinir bozucu bir durum bu. Yarın çıkıp almaya gitsem bana mart ayına tarih verecekler. Benim gibi heyecanlı ve aceleci insanları başka markalara yöneltebilir bu durum. Keşke daha hazırlıklı olsaydı Mercedes bu konuda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Şu Forumlarda saçma sapan tarmışmalara anlam veremiyorum. En fazle araç hakkında paylaşım yapmayacaksak, "Beğenmedim" diyip geçmemiz lazım. Ama yazılara bakıyorumda direk yaş ortalaması ve zeka düzeyini gösteriyor bütün yazılar.

    Mercedes ilk defa iddalı bir şekilde girerek, C segmentinde 70.000 TL ye araç satıyor. Elbette ödün verdiği birçok şey var. Bütün kalite ve detaylar E, S kasa gibi olsa, insanlar biz niye 200.000 TL ye E kasa alıyoruz demez mi? Mercedes'in amacı onu Mercedes yapan değerlerden çok ödün vermeyerek, gençlere ve Mercedes'e sahip olmayı isteyip parası yetmeyen orta gelirli insanlara hitap etmek, ki ben çok başarılı buldum.

    Araç ile test sürüşü yaptım. 3-4 saat başında durup herşeyi inceledim. Ve beğendim. PARASINA göre vaad ettiği şeyler güzel. Ve eleştriler üzerine Reneult-Nissan grubu ile birlikte geliştirdiği ve hala üzerinde otomatik vitesini yerleştirmek için çalıştığı DCİ motorunuda başarılı buldum. Bazı arkadaşlar Dacia motorunu alıp koymuşlar demiş ama madem öyle o motora göre niye teknik verileri farklı? En önemlisi Mersedes'in A Serivis Sorumlusu en kısa sürede bu motora 7 ileri otomatiğimizi yerleştirmek için yatırım yaptık niye desin ki? Zaten Dacia&Reneult bu mevcut motoru EDC ile satmıyor mu? Yani zaten aynen motoru almış olsa niye getirip otomatiğini satamıyor Mercedes? Mercedes motoru aldı, modifiye etti. Şimdide 7 ileri otomatiğine göre yine modifiye ediyor. O gelinceye kadarda 1.8 7 ileri Dizelini satıyor...

    Son bir detay daha, az önce bütün modellere baktım: Reneult,Ford,Opel, Vw... Hepsinin dizel full araçları 70.000 seviyelerinde. Kimisi otomatik vitesle 70.000 kimisi manuel 65.000 TL lerde. Mercedes, donanım açısından yeterli olabilecek ve bu araçlar ile kıyaslana bilecek 1.5 Dizel Style versiyonunu 73.700 TL ye satıyor. 1-2 donanım eklettirirseniz 75.000 TL lere bu aracı satın alabiliyorsunuz. Daha ne olsun?

    Ayrıca BMW 1 Serisi ile kıyaslanıyor bu araç. Bunu söyleyenler, Konfigürlerden girip aynı donanımdaki bu markanın araçlarının fiyatlarına baksın. Ne tür seçim yaparsam yapayım BMW 1 serisi en az 6.000 TL fazla çıkıyor A serisi ile aynı donanımlar için. Bu noktada elbette BMW daha fala şey sunacak ki sunuyorda zaten...

    Yeni A serisinin Bu arabanın hitap ettiği kitle genç ve çekirdek aileli, ekonomiyi düşünen insanlar... Bu sebeple ben bu aracın fiyatlama, donanım stratejisini çok başarılı bulmak ile birlikte, aracı kaliteli olarak görüyorum. Ve kalite algısını da ön teyb bölümüne güç uygulayınca gelen sese bağlamıyorum...

    Mercedes'e bu olanakları sunup böyle bir araç getirdiği için, rekabeti iyi seviyeye taşıdığı için teşekkür ediyorum...


    Ellerine sağlık, en sonunda okuyup, araştırıp adam gibi yorum yapan birine rastladım şu forumda. Özellikle fiyat karşılaştırmanız ve araçların hedef kitleleri konusunda yazdıklarınızı aylardır bazı mankafalara anlatmak için kendimi boşu boşuna yoruyorum ben.


    Bu arada araç resmen yok satıyor ve oldukça sinir bozucu bir durum bu. Yarın çıkıp almaya gitsem bana mart ayına tarih verecekler. Benim gibi heyecanlı ve aceleci insanları başka markalara yöneltebilir bu durum. Keşke daha hazırlıklı olsaydı Mercedes bu konuda.

    mart ayı mı kaldı artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    @carabiner1
    @umutsirvan

    acıkçası A serisinin daha konforlu olduğunu söylemenize oldukça şaşırdım. Ben eski kasa 1 serisi sahibiydim, a3 de kullandım ondan önce, şu an da da yeni 1 serisi sahibiyim (sportline - 17 inc jantlı)

    A serisinin testine çıktığımda süspansiyonlar fazla sert geldi bana. Araç 17 janttı benzer şekilde. Çukur ve tümseklerde çok rahatsız oldum ama koltuklar çok konforlu olduğu için nistepen filtreliyor. Arka koltukta oturmayı denediniz mi? :)

    Eski 1 kasa ile karşılaştıcarak olcsam, biliyosunuz bu araç sertliğiyle ünlüdür :), 16 inclik jantlarına rağmen baya serttir hatta, 17 lik A serisi ile benzer olduğunu söyleyebilirim. Ama eşit jantlardaki her karşılaştırmada yeni 1 serisinin daha konforlu olduğunu düşünüyorum..

    Okuduğum bütün dergiler de (genelde 1 serisi, yeni A ve golf kıyaslamaları oluyor) A serisinin ne kadar sert süspansiyonları olduğundan ve mercedesin ilk defa konfor alanından bu kadar uzaklaştığından bahsetmiş..

    Kaynaklar da Automotorsport, oto haber (ayrıca almanca automotorsport), hepsi geçen ayın sayıları.

    Saygılar

    aracınız M paket mi acaba... çünkü AMG paket A serisi ile normal A serisi arasında konforda ciddi farklar var, yani M paket olmayan bir 1 serisini AMG paket A serisi ile kıyas yapınca ciddi farklar oluşabilir...

    Aracım sportline bahsettiğim gibi, m paket değil. Sürdüğüm araç da amg değildi amgyi hiç düşünemiyorum :) m paketle de amg'yi kıyaslamak lazım gerçekten..




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.