Şimdi Ara

A-CLASS (116. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.124
Cevap
54
Favori
356.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli A severler,

    AMG ve Yıldızlar Kulübü adı altında bir oluşum kurmak için çalışma yapıyorum. Amacım gerçek bilgilerin olduğu sanal bir platformun yanı sıra, bütün Merecedes severler ile birlikte olup sosyal çalışmalar yapmak.

    Geçmişte Chevrolet araçları için bu çalışmayı yapmıştım. Çok güzel ve anlamlı buluşmalar gerçekleştirip, birlikteliğimizle Yetkili Servislerden öncelikli hizmet ve indirim almıştık. Mercedes severlerin belki maddi açıdan yani indirim alma gibi bir beklenitsi olayabilir ama sosyal anlamda buluşmalar ve arkadaşlığın anlamı çok başka oluyor.

    Bunun için ilk aşamada Web/Blog sitesi oluşturuyorum. Ben ciddi anlamda Mercedes hastası birisi olarak sizlerin desteklerini bekliyorum.
    Bu oluşum içersinde görev almak isteyen ve destek olmak isteyen arkadaşlar olursa bana özel mesajlardan ulaşabilirler.

    Sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 15 Haziran 2013; 20:16:36 >




  • Tekrar merhaba,

    Bu sabah istanbul-edirne-istanbul yaptım. İstanbul ve Edirne içindeki gezintileri de sayarsak 570 km den biraz fazla.
    Kötü yanları önce saymaya başlayayım. Sağ arka kapıdaki ses devam ediyor, dönüşte servise uğradım ama saat 6 civarıydı doğal olarak bir çözüm getiremediler, bırakın bakalım dediler. Hafta içi bırakacağım herhalde. Önce direksiyon yöresinden gelen sesin, sağ dizimin konsola dokunması ile oluştuğunu keşfettim. Teybin sol alt köşesine temas ettikçe ses yapıyor.
    Rüzgar sesi beklentimin çok üzerinde çıktı. 130 dan sonra bariz şekilde hissediliyor. Hem kendim kullandım hem de sağ önde oturdum ikisinde de 120 km den sonra rahatsız edici buldum rüzgar sesini. Arkadaşın qashqai'si nin sol ön kapı değiştikten sonra rüzgar sesi oluşmuştu, onun kadar var bu da. collision assist kafasına göre lambayı yaktı bir iki kez önüm boş olmasına rağmen, olur öyle arada dedim geçtim.

    Yağmur sırasında sensör görevini on numara beş yıldız yerine getirdi ancak arka sileceği çalıştırmak için biraz uğraşmak lazım. Pek ergonomik olmamış yeri/kullanımı.

    İyi yanlara gelirsek, lastik sesi çok az hissettim. Belki de rüzgar sesi baskın olduğundan emin değilim. Koltukların formu sebebi ile ayar tutturmak biraz zor, fakat uğraşıp baldır desteği, direksiyon vs. iyi ayarlandıktan sonra çok rahat koltuklar. Sabah gidip öğleden sonra döndüm en ufak yorgunluk hissettirmedi bana.
    Amortisörler çok başarılı. AMG test etmiştim çok sert bulduğum için vazgeçmiştim. Urban gayet konforluydu, uzun yolda da en ufak bir tedirginlik yaşatmadı bana. Yolda daha 1500 km yi devirmediğim için fazla zorlamadım. 6. vites 3000 devire kadar geldim sanırım 165 idi ibre, hızı sabitleyip devam ettim 10 dk kadar keskin olmayan virajlar vardı yolda en ufak tedirginlik hissetmeden girdim çıktım.
    Edirneden dönüşte muazzam bir yağmura yakalandık, silecekler deli gibi çalışmasına rağmen yolu zar zor görüyorduk. Yolsa bariz su birkintileri vardı ( Otoyolda su biriktiren mühendisleri öpüyorum buradan ) doğal olarak yavaşladım 90-100 km civarında haldur huldur geçtik, aquaplaning yaşamadık sanırım. ESP ışığı hiç yanmadı ya da ben göremedim. Genel olarak yol tutuştan çok memnun kaldım.
    Motor henüz rodajda olduğu için yakıt tüketiminin yüksek olması normal, değerlerim hatırladığım kadarı ile şöyle.
    Dün akşam depoyu doldurduğumda sıfırladım. Bahçelievler, Ataşehir, Edirne, Bahçelievler yaptım trafiğe çok az girdim. 570 küsür km ortalama hız 85 tüketim 5.1 di sanırım.
    Edirne gişelerden geçerken başlangıçtan itibaren olan göstergeyi sıfırlayıp 130 a sabitledim. Yağmur coştuğunda doğal olarak yavaşladım. Bir iki kez de 140 civarına çıktım sanırım. 210 küsür km, ortalama hız 115, tüketim 5.3
    Motor kendine geldikten sonra bu değerlerin 0.5 lt azalacağını tahmin ediyorum. Tabi bunlar yol bilgisayar değerleri. Aynı motorun güçsüz versiyonunu kullanan ( 65 ya da 70 beygir ) clio aracım var bir de. Onda yol bilgisayarının ölçtüğü gerçek yakıt tüketiminden ( yakıtı fulledikten sonraki hesaplama ) 0.5 litre kadar az oluyordu. A serisi nasıl gösterecek merak ediyorum.
    Motor konusunu tekrar ele alırsak, vw tdi den bir tık önde, bmw nin gerisinde diyebilirim performans ve verimlilik için. Tabi bu benim kişisel tecrübe ve algılarıma göre olan subjektif değerlendirme.
    Klima olarak thermotronic kararımın isabetli olduğuna kesinlikle eminim artık. Yolculuk boyunca hava sıcaklığı 19-30 derece arasında değişti, otomatik ayarda zerre sıcaktan bunalmadan/üşümeden ben 23 yolcu 25 derece sabit ayarda bıraktık dokunmadık hiç. Araç güneş altında bir süre kaldı, içerisi cehennem sıcağı olmasa da bunaltıcıydı. Park yerinden yola çıkana kadar yaşanabilir hale getirdi klima içerisini.
    Ses sisteminin kalitesini çok beğendim. Bmw'ninki bundan sonra amatörü eğlendirir ses kalitesinde. Kendim android kullanıyorum, telefonumu bir yerlerde bıraktığım için bir kaç gündür özgürlüğün tadını çıkarıyorum, onu eşleştiremedim ama kız arkadaşımın iphone 5 sn içinde bağlantı kurup müzik çalmaya başladı bluetooth üzerinden. Şarkı id taglerini de gösterdi ekranda, android için bu destek var mı herhalde pazartesi bulurum telefonu görürüm.
    Radyonun kullanımı biraz zor geldi. Direksiyon üzerinden audio menüsüne girilmesi bir kaç adım fazlalık yaratıyor. Onun dışında direksiyon üzerinden sadece kayıtlı kanalları değiştirebildim, belki ayarı vardır bilmiyorum. Kanal aramayı konsoldan hallettim.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.




  • Şükrü bey, ben Arda kardeşimiz aractan vok dert yandığı icin soyledim siz beni yanlış anlamışsınız. Ayrıca bir üründen tüketici bir cok konuda rahatsızlık duyuyorsa firma yardımcı olmalı dedim eğer olmazsa bu hakkınız var hatırlatayım demek istedim. Bu arada dizel araçları ilk alındığında yüksek devirli kullan derlerdi. Bu konuda bilgisi olan var mı veya dizel arac kullananlar ne yapıyor merak ediyorum. Malum cok devirli kullanıldığında arac fazla yakıt tüketiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can3470

    Şükrü bey, ben Arda kardeşimiz aractan vok dert yandığı icin soyledim siz beni yanlış anlamışsınız. Ayrıca bir üründen tüketici bir cok konuda rahatsızlık duyuyorsa firma yardımcı olmalı dedim eğer olmazsa bu hakkınız var hatırlatayım demek istedim. Bu arada dizel araçları ilk alındığında yüksek devirli kullan derlerdi. Bu konuda bilgisi olan var mı veya dizel arac kullananlar ne yapıyor merak ediyorum. Malum cok devirli kullanıldığında arac fazla yakıt tüketiyor...

    İste bende diyorum ki , servisler sizi mağdur etmiyor , mercedes farkı burada ortaya çıkıyor .

    Ayrıca kullanım ile ilgili kimseye aldırmayın direk kitapçığı okuyun ve talimatlara uyun , kimse arabayı dizayn edenden iyi bilemez . Kullanma kılavuzunda en ince detay yazılmış .

    Aracınız tekrar hayırlı olsun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla aracın siparişini vereli 1 hafta olmuş, ben nasıl bekleyecem eylülü yaw

    bende aracımı 180 cdi + amg paket içeriği + zenon+ tavan açılır + hız sabitleyeci ve çok kollu siyah jant şeklinde vermiştim.

    anladığım kadarıyla en fazla pişman olacağım şey sert süspansiyonlar olacak.

    ben aracı alırken audiyede baktım bmw yede vw genede baktım. Araç alırken özellikle bu segmentlerde parada sınırlı olunca çok fazla kurcalamamak lazım bence.
    onu orası bunun burası daha iyi. Bana kalırsa motor verimliliğinde bmw 1 en iyisi. İç mekan kalitesinde audi a3 en iyisi. Tasarımdada Mercedes en iyisi. Donanımda golf en iyisi. Ama bunların hepsini harmanlamak istersen, çok az biraz audi bmw ve vw den kısıp üstüne mercedesin en karizmatik kasa olduğunu düşünerek, mercedes A kasayı alabiliyoruz, ki bu bence mantıklı bir seçim. Aksi takdirde onun burası şunun burası derseniz mutsuz olursunuz. Ha çok paranız olur gidilir audi a7, veya mercedes cls alınır biter bu iş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: arda00000


    Aracin 6 ileri manuel olmasi ayri bir sikinti. Manuel alacak arkadaslar bir kez daha dusunsunler. 6 vites atmak gercekten yorucu oluyor, size surekli daha ust vitese atmanizi soyleyen sacma ikon da ayri bi rahatsiz edici.



    Şimdi tekrar baktım yazınıza...

    Manuel araçlarda hatta otomatik vites araçlarda bile fazla vites ve daha kısa vites aralığı yapılmasının sebebi performansın artması ve tüketim değerlerinin düşmesidir. Aracı almadan önce 1 dakikanızı ayırıp inceleseydiniz zaten bunu görürdünüz.

    Birçok marka 5 yerine 6 ileri vites sattıklarında bunun reklamlarını yaparlarken, sizin gibi düşünen birisini ilk defa gördüm.

    Ama şu tümcenizden durumu çok net anladım. Siz Audi A3 otomatik alamamışsınız. Ve ciddi bir pişmanlık içersindesiniz. Ve bu sebeple araçta ne özellik varsa hepsini eleştiriyorsunuz. Sözde siz kendinizi rahatlatıyorsunuz ama bilmeyen kimseler bu yazıları okuduğunda "Bu aracın herşeyi sorunluymuş..." diyorlar. Elbette inanıp inanmamak insanlara kalmış...

    Ama şunu söyleyebilirm ki, sizin bu niyetinizi anladıktan sonra artık bana bu araç ile ilgili ne söyleseniz hiçbirine inanmayacağım...

    Sevgiler.

    kesinlikle haklısınız burak bey.

    arkadaşın yapısı oldukça farklı. bana kalırsa vw golf ve jettanın dizel manuellerini en büyük dezavantajı 5 ileri olmalarıdır. bu tip araçlar kesinlikle 6 veya 7 olmalıdır.

    ben manuel seven biri olarak 6 manuele hayranım. bizim araç 2001 bora o bile 6. vitesi bariz istiyor. Ama arkdaşın eleştirisi çok basit ve kesinlikle b.k atmak amaçlı çok çocukça bir eleştiri. Herkesin zevki farklıdır. Bana kalırsa bir kere otomatik viteste direksyonun yanında olmamalı. benzinli test aracnı kullandığımda hoşlanmadım vitesin orda olmasından. Bana kalırsa vites ne olursa olsun klasik yerde olmalı. Heleki bmw nin cobra otomatik vitesi bana kalırsa çok da güzel manuel de kullanılır. Yani bu görüş meselesi zevk meselesi. Ama böyle körü körüne saçma sapan yorumlar eleştirilerde ya insan karşıdaki art niyetli diyor kasti yapıyor diyor, yada eleştirici yapanın vitaminsiz olduğu izlenimine kapılıyor malesef




  • Arkadaslar merhaba;

    Oncelikle bir noktanin altini cizmek istiyorum. Aracin 6 vitesli olmasi, evet, yakit tuketimi ve uzun yolda dusuk devir icin bir avantaj, bunu fark edince kendinizi dahi zannetmeyin lutfen bunu hepimiz biliyoruz. Benim vurguladigim nokta 6 vitesi degistirmenin ne kadar zor olduguydu. 5 e atmak kolay sag yukari ittiriyorsunuz ancak 6 ya almak biraz ters oluyor saga itip asagi cekmek pek ergonomik olmuyor lutfen kabul edelim...

    Bazi arkadaslar arabasina sirf para verdikleri, kendileri kullandiklari icin toz kondurmuyor. Begenmedigi nokta varsa bile sineye cekiyor. Lutfen boyle yapmayin, arabanin sahibi olmaniz objektifliginizden odun vermesin lutfen.

    Golf 7'nin, altini ciziyorum ama golf 7 otomatik DSG 105 bg olanin A180 CDI'dan daha sessiz olduguna 500 TL ye iddia'ya girerim oyle sozde atip tutmakla olmuyor 500 TL leri koyariz video cekeriz

    Ayrica bana vitaminsiz diyen sevgili kullanici "7 vitesli duz sanziman" onermis, gerceken komiksiniz. 6 vitesi atmak zor ve ugrastiriciyken 7. Ci yi de isin icine katmak komik gercekten.

    Ozet olarak 6 manuel vites avantajlariyla birlikte 5 vitese gore ergonomi problemleri yaratmaktadir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda00000 -- 16 Haziran 2013; 0:40:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda00000

    Arkadaslar merhaba;

    Oncelikle bir noktanin altini cizmek istiyorum. Aracin 6 vitesli olmasi, evet, yakit tuketimi ve uzun yolda dusuk devir icin bir avantaj, bunu fark edince kendinizi dahi zannetmeyin lutfen bunu hepimiz biliyoruz. Benim vurguladigim nokta 6 vitesi degistirmenin ne kadar zor olduguydu. 5 e atmak kolay sag yukari ittiriyorsunuz ancak 6 ya almak biraz ters oluyor saga itip asagi cekmek pek ergonomik olmuyor lutfen kabul edelim...

    Bazi arkadaslar arabasina sirf para verdikleri, kendileri kullandiklari icin toz kondurmuyor. Begenmedigi nokta varsa bile sineye cekiyor. Lutfen boyle yapmayin, arabanin sahibi olmaniz objektifliginizden odun vermesin lutfen.

    Golf 7'nin, altini ciziyorum ama golf 7 otomatik DSG 105 bg olanin A180 CDI'dan daha sessiz olduguna 500 TL ye iddia'ya girerim oyle sozde atip tutmakla olmuyor 500 TL leri koyariz video cekeriz

    Ayrica bana vitaminsiz diyen sevgili kullanici "7 vitesli duz sanziman" onermis, gerceken komiksiniz. 6 vitesi atmak zor ve ugrastiriciyken 7. Ci yi de isin icine katmak komik gercekten.

    Ozet olarak 6 manuel vites avantajlariyla birlikte 5 vitese gore ergonomi problemleri yaratmaktadir.




    Siz iddaa ya girin ölçü aleti benden

    hatta bir ara 120 ve üstü hızlarda rüzgar sesini desibel olarak ölçeceğim , video atarım size .

    Ha birde ciddi olarak böyle bir iddaa yaparsanız ölçü aletim ile hemen yanınıza gelirim .

    Birde 2 desibel bile olsa kazanıyorsunuz, zaten yapmış adamlar zamanında bu testi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukru52 -- 16 Haziran 2013; 2:36:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vites, ses ve fiyat/performans konusundaki görüşlerimi paylaşayım. 86 model şahinimiz vardı, 4 vitesti. o zamanlar üst model olan doğan 5 vitesti ve 4 vitesten 5 vites kullanmaya geçenler vitesi 5'e atmakta zorlanırdı başlarda. Günümüzde düz viteslerde 6, otomatikte ise 7-8 vites kullanmaya başladı birçok firma. Yani şu anda ergonomik olarak zor gelse de teknoloji bu yönde ilerliyor ve kullanıcılar da hemen alışıp kabulleniyor. Yine kişisel görüşüm ileride özel amaçlı araçlar haricinde (spor, arazi, nakliye, inşaat, nostalji hayranları vb.) rahatlığından dolayı otomatik vites düz vitesin yerini alacaktır. Benim araç 1700 km oldu hala keonik bir ses gelmedi, bozuk yola girince tabii ki ses geliyor ama asfaltta yol sesi dışında kemer sunroof bagaj vb sesi yok. Henüz Kmsi düşük diye böyle de olabilir, belki 5-10.000i görünce sesler artar ama ses gelirse de şükrü bey gibi servisten iyi hizmet alacağıma ve seslerin gidebileceğine eminim. Kimse kusura bakmasın, Golf ile 2 desibel ses şiddeti farkını ben yok sayarım, özellikle golfü hepimizin eleştirdiği şekilde taraflı yorumlarla yılın arabası seçen dergilerden geliyorsa... Fiyat konusuna gelince, işyerinde aynı binada audi ve vw var A siparişi vermeden çokça baktım araçlara. Dizel highline golfe sunroof xenon hatırlamadığım düşük fiyatlı 1-2 özellik daha ekleyince personel indirimiyle 75000'i buldum, çevremdeki herkes 75'e golf mü alınır dedi. Şimdi daha pahalıya benzinli araç aldım gerçi. Ben a200'ü sipariş verdiğimde Aydin a3 4 kapı yeni kasa gelmemişti henüz TR'ye. Teslimatı beklerken Nisan'da showrooma geldi sanırım hemen gittim aracı inceledim, a200 AMG sunroof ve koltuk hafıza ile aynı özelliklerde araç personel indirimli 100.000'i geçti ve a serisini de tabii ki geçti, satışçının yüzüne de söyledim bu fiyatlarla ancak a serisinin satışını patlatırsınız diye... Zaten a3, golf7 ve bmw1 senelerdir aynı görünüşte hangisi yeni hangisi eski ayırdedemiyorum bile. A serisi iyi tercih, hala teslimat için sıra beklenirken ve zam gelecekten fiyatı da düşmez, zaten al-sat ticaret için değil binmek için aldık arabayı, elbetteki sıfır aldığınız araca plaka takıldığı anda 2nci el olur ve fiyatı düşer, bu da her araba için geçerli. Bence aracın kronik (her araçta olan ve giderilemeyen) bir sorunu yok. Kullanan arkadaşlar da bekleyen arkadaşlar da moralini bozmasın, güle güle kullansın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blnts

    Vites, ses ve fiyat/performans konusundaki görüşlerimi paylaşayım. 86 model şahinimiz vardı, 4 vitesti. o zamanlar üst model olan doğan 5 vitesti ve 4 vitesten 5 vites kullanmaya geçenler vitesi 5'e atmakta zorlanırdı başlarda. Günümüzde düz viteslerde 6, otomatikte ise 7-8 vites kullanmaya başladı birçok firma. Yani şu anda ergonomik olarak zor gelse de teknoloji bu yönde ilerliyor ve kullanıcılar da hemen alışıp kabulleniyor. Yine kişisel görüşüm ileride özel amaçlı araçlar haricinde (spor, arazi, nakliye, inşaat, nostalji hayranları vb.) rahatlığından dolayı otomatik vites düz vitesin yerini alacaktır. Benim araç 1700 km oldu hala keonik bir ses gelmedi, bozuk yola girince tabii ki ses geliyor ama asfaltta yol sesi dışında kemer sunroof bagaj vb sesi yok. Henüz Kmsi düşük diye böyle de olabilir, belki 5-10.000i görünce sesler artar ama ses gelirse de şükrü bey gibi servisten iyi hizmet alacağıma ve seslerin gidebileceğine eminim. Kimse kusura bakmasın, Golf ile 2 desibel ses şiddeti farkını ben yok sayarım, özellikle golfü hepimizin eleştirdiği şekilde taraflı yorumlarla yılın arabası seçen dergilerden geliyorsa... Fiyat konusuna gelince, işyerinde aynı binada audi ve vw var A siparişi vermeden çokça baktım araçlara. Dizel highline golfe sunroof xenon hatırlamadığım düşük fiyatlı 1-2 özellik daha ekleyince personel indirimiyle 75000'i buldum, çevremdeki herkes 75'e golf mü alınır dedi. Şimdi daha pahalıya benzinli araç aldım gerçi. Ben a200'ü sipariş verdiğimde Aydin a3 4 kapı yeni kasa gelmemişti henüz TR'ye. Teslimatı beklerken Nisan'da showrooma geldi sanırım hemen gittim aracı inceledim, a200 AMG sunroof ve koltuk hafıza ile aynı özelliklerde araç personel indirimli 100.000'i geçti ve a serisini de tabii ki geçti, satışçının yüzüne de söyledim bu fiyatlarla ancak a serisinin satışını patlatırsınız diye... Zaten a3, golf7 ve bmw1 senelerdir aynı görünüşte hangisi yeni hangisi eski ayırdedemiyorum bile. A serisi iyi tercih, hala teslimat için sıra beklenirken ve zam gelecekten fiyatı da düşmez, zaten al-sat ticaret için değil binmek için aldık arabayı, elbetteki sıfır aldığınız araca plaka takıldığı anda 2nci el olur ve fiyatı düşer, bu da her araba için geçerli. Bence aracın kronik (her araçta olan ve giderilemeyen) bir sorunu yok. Kullanan arkadaşlar da bekleyen arkadaşlar da moralini bozmasın, güle güle kullansın...

    Teşekkürler Hocam.

    Sizde güle güle kullanın.

    Aynen beklemeye devam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan

    O döneme araç 4 yaşından daha büyük olur kanımca. Yani garanti ile ilgili heşreyi bitmiş olur. Sizde güvendiğiniz bir Yan Sanayi Servise gider daha ucuza yaptırabilisiniz. Sonuçta garanti olayı bittiyse, illaki Yetkili Servise gitme zorunluluğunuz yok.

    Ben İzmir'de çok hatırı sayılır Yan Sanayi Servisler biliyorum işini iyi yapan.

    Sevgiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan

    Bakım paketlerine mı baktınız yoksa sadece tek basına 120 binden mı bahsediyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahsedilen 120000 rakamı bildiğim kadarıyla çoğu firmanın veremediği bir hizmet anlayışıki buda mercedese özgü olsa gerek..15000 30000 120000 neyse paketi seciyorsunuz ve aracınıza ne olursa olsun belirtilen km arasındaki üçretsiz hizmeti alıyorsunuz..gerçi parayı peşin veriyoruz :)yani 15000 km servis paketi aldıysanız 15000 km boyunca aracınız garantili oluyor..triger kopsa bile üçretsiz değişiyor..bildiğim kadarıyla böyle olması lazım...arıza bakım sözleşmesinde mutlaka detayları yazılıdır.yani o fiyata siz 120000 km boyunca sigortalamış oluyorsunuz..yağını suyunu bujisini üçretsiz değiştirirler lakin triger,baskı balata gibi ağır parçaları üçretsiz değiştirirlermi bilemiyorum.6.7 binliralık bir sigortada ağır bakımlarınında olması lazım...zaten aksi taktirde gidersiniz bakımınızı özel serviste daha uygun fiyatlara yaptirırsınız..
    birde şöyle bişey varki 15000 km boyunça arabaya hiçbişey olmaz tıkır tıkır çalışır sadece yağı suyu filitreleri değişir yine gitti 700 tl :) ya bişey olursa!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 555sat -- 16 Haziran 2013; 14:40:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan



    Şimdi size aşağıda bir liste verdim burası bakım paketleri liste tam açık değil biraz açıklamak gerekirse bir kaç örnek alacağım içinden ve detaylandıracağım. Siz 120 binden bahsettiğiniz için 120 bini alıyoruz:

    Burada söylenen ve KDV si ile 4000 avroyu geçen bakım tutarı 4. yıla kadar 120 bin yapan araçlarda tüm bakımları için o parayı veriyorsun, burada olay hangisi önce dolarsa mantığı olduğundan, size en uygun bakım paketini seçmelisiniz.

    Bence fiyat çok iyi her türlü bakım için bu para çok az bence...

    http://www.mercedes-benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passengercars/home/aftersales/services_and_workshop/service_contract/bakim_paketleri_yeni/A-Serisi.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukru52 -- 16 Haziran 2013; 19:56:11 >




  • yani olay bir nevi benim yazdığım (anladığım )gibimi,, ayrıca sayfanın altında işçilik ve yağ değişimi içindedir diyor..benim kafama takılan parçalar sabit fiyattandır yazısı ..hem pakete hemde parçayamı para ödenecek...bi onu anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 555sat -- 16 Haziran 2013; 20:31:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan



    Şimdi size aşağıda bir liste verdim burası bakım paketleri liste tam açık değil biraz açıklamak gerekirse bir kaç örnek alacağım içinden ve detaylandıracağım. Siz 120 binden bahsettiğiniz için 120 bini alıyoruz:

    Burada söylenen ve KDV si ile 4000 avroyu geçen bakım tutarı 4. yıla kadar 120 bin yapan araçlarda tüm bakımları için o parayı veriyorsun, burada olay hangisi önce dolarsa mantığı olduğundan, size en uygun bakım paketini seçmelisiniz.

    Bence fiyat çok iyi her türlü bakım için bu para çok az bence...

    http://www.mercedes-benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passengercars/home/aftersales/services_and_workshop/service_contract/bakim_paketleri_yeni/A-Serisi.html

    yaw vallahi yüreğime su serptiniz. Bende aracın 120000 km bakımı 4000 avro sandım. eğer 120000km ye kadar olan tüm bakımlar için paket halinde 4000 avro ise anlaşılır bi rakam bu zaten. Bende çalışıyorum caterpiilar servisinde paket halinde satıyoruz 2000 saat bakım paketi toplamda 8 tane bakım içeriyor aynı hesap
    birde diyor 2 yıl servise düzenli gelene 3.yıl servis plus hediye. Yani biz 2 yıl servise götürsek ki zaten garantili olduğundan mecbur götürecez. 3.sene de servis ücretsizmi oluyor acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan



    Şimdi size aşağıda bir liste verdim burası bakım paketleri liste tam açık değil biraz açıklamak gerekirse bir kaç örnek alacağım içinden ve detaylandıracağım. Siz 120 binden bahsettiğiniz için 120 bini alıyoruz:

    Burada söylenen ve KDV si ile 4000 avroyu geçen bakım tutarı 4. yıla kadar 120 bin yapan araçlarda tüm bakımları için o parayı veriyorsun, burada olay hangisi önce dolarsa mantığı olduğundan, size en uygun bakım paketini seçmelisiniz.

    Bence fiyat çok iyi her türlü bakım için bu para çok az bence...

    http://www.mercedes-benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passengercars/home/aftersales/services_and_workshop/service_contract/bakim_paketleri_yeni/A-Serisi.html

    yaw vallahi yüreğime su serptiniz. Bende aracın 120000 km bakımı 4000 avro sandım. eğer 120000km ye kadar olan tüm bakımlar için paket halinde 4000 avro ise anlaşılır bi rakam bu zaten. Bende çalışıyorum caterpiilar servisinde paket halinde satıyoruz 2000 saat bakım paketi toplamda 8 tane bakım içeriyor aynı hesap
    birde diyor 2 yıl servise düzenli gelene 3.yıl servis plus hediye. Yani biz 2 yıl servise götürsek ki zaten garantili olduğundan mecbur götürecez. 3.sene de servis ücretsizmi oluyor acaba ?

    Her ne kadar yalan dolan değerlendirme yaptığımız söylensede birileri tarafından objektif oldugumuzun , aracı gercekleri ile değerlendirdiğimizin anlaşılması mutluluk verici . Amac bildiklerimiz ile konuşmak , bilmeden yazmamak .

    Bakın aracı sürekli yetkili servise götürürseniz , bir yag degisimine belki 250 avro para verirsiniz ama o gün çıkmış bir yeni yazılımı bedava yükletirsiniz . Eğer bu yag degisimini dışarıda 200 tl ye yapar 300 tl kar yaptığınızı sanırsanız , sanziman yazılımı icin güncellemeye servis 600 tl istediğinde anlarsınız nerede hata yaptığınızı . Bunu her türlü işlem ile genisletebiliriz .

    Simdi bakıyorum sizi nasılda yanlış yönlendirmişler , garanti bitince servise gitmeyin diye , yeni nesil mercedeslerin star diagnostics bağlantısı on-line oldugundan dışarıdaki hiç bir servis aracın arıza kodunu okuyup silmekten başka bir sey yapamıyor , hatta söyle bir sey var 2012 modelden sonrakilerde servis bilgisayara bağladığında aracın işlem görüp görmediğini bile anlıyor .

    Aracıma command online montajı yaparken sase nosu on-line olarak denetlendi ve o sekilde işleme izin alındı , dışarıda aracınızın ancak yağını ve filtresini değiştirirsiniz , geri kalan tüm işlemlerde eğer yeni bir yol bulunmazsa mecbur zaten yetkili servise gideceksiniz .

    Neyse aracınızı teslim aldıktan yaklaşık 2.5 ay sonra evinize hosgeldiniz paketi gelecek bununla hem bir adet hediye seçeceksiniz hemde icinde mercedes benz service Plus adlı bir kart çıkacak , bunun üzerindeki tarihin aracı teslim aldığınız tarihten başladığını ve aracın 3. Yası ile birlikte bittiğini göreceksiniz . Buda zaten aracın düzenli yetkili servis bakımlı olması durumunda direk 3 yıl garantili oldugu anlamına geliyor . Ancak arızalar haricinde aracın bakımları ücretsiz değildir .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukru52 -- 16 Haziran 2013; 22:26:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zaten zegin parası çok olduğu için mercedes almıyor..parası fakirin parasından kıymetli olduğu için mercedes alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechanic.Eng.09

    servis hizmetleri bence çok pahallı özellikle 120000 bakımı, napsak diye düşünmeden edemiyor insan



    Şimdi size aşağıda bir liste verdim burası bakım paketleri liste tam açık değil biraz açıklamak gerekirse bir kaç örnek alacağım içinden ve detaylandıracağım. Siz 120 binden bahsettiğiniz için 120 bini alıyoruz:

    Burada söylenen ve KDV si ile 4000 avroyu geçen bakım tutarı 4. yıla kadar 120 bin yapan araçlarda tüm bakımları için o parayı veriyorsun, burada olay hangisi önce dolarsa mantığı olduğundan, size en uygun bakım paketini seçmelisiniz.

    Bence fiyat çok iyi her türlü bakım için bu para çok az bence...

    http://www.mercedes-benz.com.tr/content/turkey/mpc/mpc_turkey_website/tr/home_mpc/passengercars/home/aftersales/services_and_workshop/service_contract/bakim_paketleri_yeni/A-Serisi.html

    yaw vallahi yüreğime su serptiniz. Bende aracın 120000 km bakımı 4000 avro sandım. eğer 120000km ye kadar olan tüm bakımlar için paket halinde 4000 avro ise anlaşılır bi rakam bu zaten. Bende çalışıyorum caterpiilar servisinde paket halinde satıyoruz 2000 saat bakım paketi toplamda 8 tane bakım içeriyor aynı hesap
    birde diyor 2 yıl servise düzenli gelene 3.yıl servis plus hediye. Yani biz 2 yıl servise götürsek ki zaten garantili olduğundan mecbur götürecez. 3.sene de servis ücretsizmi oluyor acaba ?

    Her ne kadar yalan dolan değerlendirme yaptığımız söylensede birileri tarafından objektif oldugumuzun , aracı gercekleri ile değerlendirdiğimizin anlaşılması mutluluk verici . Amac bildiklerimiz ile konuşmak , bilmeden yazmamak .

    Bakın aracı sürekli yetkili servise götürürseniz , bir yag degisimine belki 250 avro para verirsiniz ama o gün çıkmış bir yeni yazılımı bedava yükletirsiniz . Eğer bu yag degisimini dışarıda 200 tl ye yapar 300 tl kar yaptığınızı sanırsanız , sanziman yazılımı icin güncellemeye servis 600 tl istediğinde anlarsınız nerede hata yaptığınızı . Bunu her türlü işlem ile genisletebiliriz .

    Simdi bakıyorum sizi nasılda yanlış yönlendirmişler , garanti bitince servise gitmeyin diye , yeni nesil mercedeslerin star diagnostics bağlantısı on-line oldugundan dışarıdaki hiç bir servis aracın arıza kodunu okuyup silmekten başka bir sey yapamıyor , hatta söyle bir sey var 2012 modelden sonrakilerde servis bilgisayara bağladığında aracın işlem görüp görmediğini bile anlıyor .

    Aracıma command online montajı yaparken sase nosu on-line olarak denetlendi ve o sekilde işleme izin alındı , dışarıda aracınızın ancak yağını ve filtresini değiştirirsiniz , geri kalan tüm işlemlerde eğer yeni bir yol bulunmazsa mecbur zaten yetkili servise gideceksiniz .

    Neyse aracınızı teslim aldıktan yaklaşık 2.5 ay sonra evinize hosgeldiniz paketi gelecek bununla hem bir adet hediye seçeceksiniz hemde icinde mercedes benz service Plus adlı bir kart çıkacak , bunun üzerindeki tarihin aracı teslim aldığınız tarihten başladığını ve aracın 3. Yası ile birlikte bittiğini göreceksiniz . Buda zaten aracın düzenli yetkili servis bakımlı olması durumunda direk 3 yıl garantili oldugu anlamına geliyor . Ancak arızalar haricinde aracın bakımları ücretsiz değildir .

    bilgilendirme için çok tşk ederim. Bende zaten 4 yıl 60bin/75bin km bakım paketlerinden birini almayı düşünüyordum zaten. Servisin tadı başkadır tabi. Ama serviste yağ ve işçilikten müthiş kazanıyorlar buda bir gerçek. Belki ilerleyen zamanlarda insan tüm filtreleri servisten orjinal olarak alıp, yağıda herhangbir yağ bayisinden alıp dışarda özel servise düşük işçilikle bakımı yaptırılabilir diye düşünüyorum. Bmw den biliyorum adamlar yağı 18 tl + kdv den alıp 36 liraya satıyorlar. ( bizzat servis müdürü söyledi meslektaşız diye )




  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.