Şimdi Ara

97 model unoyu satıp satmama kararsızlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 3 ay önce uno 70s sxie 1997 model araç almıştım beyaz renk. 11,500 'e almıştım. Aracı aldığımda 197.000 km'de idi.
    Ben bu aracı şöforluğu öğrenmek için almıştım baya ilerlettim ama kendimi değerlendirirsem %60 seviyesindeyim ancak.
    Şimdi arabaya bir alıcı çıktı. 10.500 veriyor. Arkadaş satalım diyor. Ben de bir yandan satayım diyorum bir yandan da şöforluğu tam pekiştireyim diyorum çok kararsız kaldım.
    Km 198000 de olduğu için elimde kalır mı, Alınca 1 ay sonra ağaca çarpmıştım. Kaput falan değişmişti. Motora bir zarar gelmemişti. Yani kaza da yaptım. ama şu anda herhangi bir problemi yok gibi.
    İlk arabam olduğu için satıp ne alacağım onu da bilmiyorum.
    Ne dersiniz?
    km 200.000 lere geldiğinde aracın değeri iyice düşer mi?
    Bir de şu da var arabayı şimdi satmasam bile en geç 3-4 ay sonra sonbahara doğru satmaya niyetliyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyozgurluk -- 18 Haziran 2017; 0:10:43 >







  • satma hocam bu devirde araç mı satılır ?

    Alacağın "araç" da 4 dört tekerlekli olacak. A noktasından B noktasına seni gene götürecek.Değişen bişey olmuyor.Tecrübe ile sabit.

    Kaldı ki çok kararsız gördüm seni.Ben senin yerinde olsam hazır çarpmışsın aracını zaten yani bir daha çarpsan aynı yerden üzülmezsin değer kaybı şu bu açısından.

    3-4 ay sonra satmaya niyetlendiğin zaman tekrar yaz bu konuya istersen ona göre yorum yaparız fakat gene de aracını satınca muazzam bir değişiklik olmuyor onu da belirteyim.
  • Aracından memnunsan kesinlikle o fiyata satma ki zaten uno acemi için bicilmiş kaftan. Satsanda o fiyata anca 90 model civarları dogan sahin zor alırsın cok pisman olursun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabanın huyunu suyunu öğrenmişsindir biraz eğer çok fazla sanayiye uğratmıyorsa elinde kalması daha makbuldür. alacağın ikinci arabada üst seviyelerde bişeler olsun.

    ayrıca şöförlüğü öğrenmekten ziyade aracın motorunu temel bilgilrini felan öğrenmen senin için daha avantajlıdır.şöförlük abartılacak bişe değildir. arabanın motorundan cartından curtundan anlayıp kan emici servis ve sanayi ustalarına para kaptırmamak daha önemlidir misal veriğim türplü arabanda atma ötme varsa gaz kelebeğini temizlemeyi bileceksin zira bu iş için senden temiz 200 tl alacak insanlar piyasada çok fazla

    ben tofaş doğan kartalı felan bu yüzden severim. motor bilgim bunlar sayesinde oluştu . şimdi yeni arabaları gördüğüm için konfor açısından beğenmiorum ama bana kattığı çok şeyide göz ardı edemem.
  • Cevaplar için saoğun. Çok fazla sanayi ile uğraştırmıyor aslında. Araba şu anda 198,300 küsür km'de. 200.000 i geçecek haliyle elimde kalır diye endişe ediyorum. Zaten aldığım fiyata satamam ama iyice de dibe düşer mi acaba?
    Yoksa şu anda hiçbir problemi yok, artan km ile başka sorunlara yol açar mı diye düşünmeden edemiyor insan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyozgurluk -- 23 Haziran 2017; 3:42:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyozgurluk

    Cevaplar için saoğun. Çok fazla sanayi ile uğraştırmıyor aslında. Araba şu anda 198,300 küsür km'de. 200.000 i geçecek haliyle elimde kalır diye endişe ediyorum. Zaten aldığım fiyata satamam ama iyice de dibe düşer mi acaba?
    Yoksa şu anda hiçbir problemi yok, artan km ile başka sorunlara yol açar mı diye düşünmeden edemiyor insan.

    uno 400 bin km de olsa ne olacak, alıcısı yine çıkar. 200.000 uno için çok normal bir km.
  • hocam uno tipo kuş serisi vs bu fiat grubu araçlar herzaman alıcı bulur.Km önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.