Şimdi Ara

9 YTL'ye uçak bileti!...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
7.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Onur Ait uçak bilet fiyatlarını 9 YTL'ye indirdi.

    Onur Air, Türkiye'de uçak yolculuğunu cazip hale getirmek amacıyla başlattığı kampanya kapsamında bir ay boyunca tüm hatlarda toplam 10 bin bileti 9 YTL'ye satacak.

    Onur Air'dan yapılan açıklamada, bugünden itibaren başlatılan kampanyayla birlikte vergiler dahil 9'ar YTL'den başlayacak fiyatlarla bilet satışının yapılacağı kaydedildi. Kampanyanın amacının, Türk halkının alıştığı haziran, temmuz, ağustos aylarındaki tatil anlayışını daha erkene çekebilmek olduğu belirtildi.

    İstanbul çıkışlı ve varışlı 15 noktaya sefer düzenleneyen Onur Air'in kampanyası tüm uçuşlarda geçerli olacak. Kampanya 30 Nisan'a kadar sürecek. Onur Air yetkilileri "Kademeli Fiyat" uygulamasının dünyadaki düşük maliyetli havayolu şirketlerinin çoğunluğu tarafından kullanıldığına işaret ediyor.

    Onur Air Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Şahabettin Bolukçu, tatil ve seyahat planlarını erkenden planlayanlar için kademeli fiyat uygulamasının önemine dikkat çekerek, 23 Mart 2003 tarihinde iç hatlarda İstanbul'dan Adana, Antalya, Gaziantep, Bodrum ve Dalaman bilet fiyatlarının 158 milyon lira olduğunu vurguladı. Bolukçu, rekabetin hem fiyatı makul seviyelere çektiğini hem de halkın büyük bir bölümünün havayolu taşımacılığını kullanabilmesini sağladığını kaydetti. Bollukçu, "Biz de kademeli fiyat uygulamasıyla uygun bilet ücretini takip eden, müşterisi olduğu havayolunu izleyen ve buna göre seyahatini planlayan müşteri kitlemize hizmet etmek arzusundayız"
    dedi


    http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=93663

    ilginç







  • o biletlerin hepsi satıldı ve bitti.
    hemde 36 saat içinde.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: WISHNE

    o biletlerin hepsi satıldı ve bitti.
    hemde 36 saat içinde.



    boşuna üzülme o biletlere güven olmaz,biletlerin neden ucuz olduunuda söyliyim,

    Bazı teknik aksamları eksik bırakıyorlar.Örneğin uçak piste inerken destek ışıkları(karadan havaya)yakılmıyor.Eğer radar da bir problem olursa yada kötü hava şartları bastırırsa felaket olabilir.Ki ben güvenmiyorum bunlara.




  • Dun ßılet Almaya GIttım ßıtmıs ßıle
  • arkadasım ben guvemmıyorum demıssın bu senın havacılıkla hıcbır alakanın olmadıgını gosterır ısık mısık yakmıyor demıssın bu sırketler yuz mılyonlarca dolarlık yatırım yapyo her bır ucagın turkıyeye gelıs fıyatı 30-35 mılyon dolar civarı ayrıca onur airin ucaklarının hepsı su an sıfır kullanılmamıs ucaklar thy yollarının ucakları kaç senelık bınen bılır ayrıca onur aır veya thy guvenlık acısından hıcbır fark yok vede her hava yolu sırketının uygulması gereken sartlar vardır bunu hıckımseye kısıtlayamaz ve kısıtlamaya gucu yetmez
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mtartici

    arkadasım ben guvemmıyorum demıssın bu senın havacılıkla hıcbır alakanın olmadıgını gosterır ısık mısık yakmıyor demıssın bu sırketler yuz mılyonlarca dolarlık yatırım yapyo her bır ucagın turkıyeye gelıs fıyatı 30-35 mılyon dolar civarı ayrıca onur airin ucaklarının hepsı su an sıfır kullanılmamıs ucaklar thy yollarının ucakları kaç senelık bınen bılır ayrıca onur aır veya thy guvenlık acısından hıcbır fark yok vede her hava yolu sırketının uygulması gereken sartlar vardır bunu hıckımseye kısıtlayamaz ve kısıtlamaya gucu yetmez

    Havacılıkla alakamın olup olmadığını nereden biliyorsun sen kardeşim?Benim dedemde babamda makina mühendisidir.İtü den mevzun hemde...

    Ve bana bunu onlar söyledi yalan söyleyecek değiller herhalde...Tam olarak hatırlayamıyorum ama böyle bir şeylerdi...Akşam sorarım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SUNGU

    quote:

    Orjinalden alıntı: mtartici

    arkadasım ben guvemmıyorum demıssın bu senın havacılıkla hıcbır alakanın olmadıgını gosterır ısık mısık yakmıyor demıssın bu sırketler yuz mılyonlarca dolarlık yatırım yapyo her bır ucagın turkıyeye gelıs fıyatı 30-35 mılyon dolar civarı ayrıca onur airin ucaklarının hepsı su an sıfır kullanılmamıs ucaklar thy yollarının ucakları kaç senelık bınen bılır ayrıca onur aır veya thy guvenlık acısından hıcbır fark yok vede her hava yolu sırketının uygulması gereken sartlar vardır bunu hıckımseye kısıtlayamaz ve kısıtlamaya gucu yetmez

    Havacılıkla alakamın olup olmadığını nereden biliyorsun sen kardeşim?Benim dedemde babamda makina mühendisidir.İtü den mevzun hemde...

    Ve bana bunu onlar söyledi yalan söyleyecek değiller herhalde...Tam olarak hatırlayamıyorum ama böyle bir şeylerdi...Akşam sorarım

    Makine mühendisi olması uçaktan anladığını göstermez.Ben şuan bir tatil şirketinde staj görüyorum.Bütün havayolu şirketleriyle çalışıyorlar.Yaptıkları şey belli ucuz bölümlerde sayılı koltukları ayırmak.Onları alan alıyor kalanlara diğer biletleri satmaya çalışıyorlar.Olay bundan ibaret.Yok ışık yakmamış falan filan.Senin dediğine göre kümeste adam taşıyorlar




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans


    quote:

    Orjinalden alıntı: SUNGU

    quote:

    Orjinalden alıntı: mtartici

    arkadasım ben guvemmıyorum demıssın bu senın havacılıkla hıcbır alakanın olmadıgını gosterır ısık mısık yakmıyor demıssın bu sırketler yuz mılyonlarca dolarlık yatırım yapyo her bır ucagın turkıyeye gelıs fıyatı 30-35 mılyon dolar civarı ayrıca onur airin ucaklarının hepsı su an sıfır kullanılmamıs ucaklar thy yollarının ucakları kaç senelık bınen bılır ayrıca onur aır veya thy guvenlık acısından hıcbır fark yok vede her hava yolu sırketının uygulması gereken sartlar vardır bunu hıckımseye kısıtlayamaz ve kısıtlamaya gucu yetmez

    Havacılıkla alakamın olup olmadığını nereden biliyorsun sen kardeşim?Benim dedemde babamda makina mühendisidir.İtü den mevzun hemde...

    Ve bana bunu onlar söyledi yalan söyleyecek değiller herhalde...Tam olarak hatırlayamıyorum ama böyle bir şeylerdi...Akşam sorarım

    Makine mühendisi olması uçaktan anladığını göstermez.Ben şuan bir tatil şirketinde staj görüyorum.Bütün havayolu şirketleriyle çalışıyorlar.Yaptıkları şey belli ucuz bölümlerde sayılı koltukları ayırmak.Onları alan alıyor kalanlara diğer biletleri satmaya çalışıyorlar.Olay bundan ibaret.Yok ışık yakmamış falan filan.Senin dediğine göre kümeste adam taşıyorlar

    Benimde annem ve bir arkadaşım stajyerdir.Ayrıca antalyada koskoca oteller ivar,biz yalanmı konuşuyoruz burada?En kısa zamanda ispatlayıp getireceğim sende göreceksin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SUNGU
    Bazı teknik aksamları eksik bırakıyorlar.Örneğin uçak piste inerken destek ışıkları(karadan havaya)yakılmıyor.Eğer radar da bir problem olursa yada kötü hava şartları bastırırsa felaket olabilir.Ki ben güvenmiyorum bunlara.


    Böyle bir konunun Firma insiyatifinde olacağını sanmam.. Bu işin uluslararası standardları vardır ve pistin ışıkları ile ilgili sorumluluk firmaya değil o hava alanının işletmesine bağlıdır.. yani Devlet Hava Meydanları İşletmesine... THY 'ye ışıkları yak, OnurAir inerken kapat gibi bir uygulama olması mümkün değildir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esarikaya

    quote:

    Orjinalden alıntı: SUNGU
    Bazı teknik aksamları eksik bırakıyorlar.Örneğin uçak piste inerken destek ışıkları(karadan havaya)yakılmıyor.Eğer radar da bir problem olursa yada kötü hava şartları bastırırsa felaket olabilir.Ki ben güvenmiyorum bunlara.


    Böyle bir konunun Firma insiyatifinde olacağını sanmam.. Bu işin uluslararası standardları vardır ve pistin ışıkları ile ilgili sorumluluk firmaya değil o hava alanının işletmesine bağlıdır.. yani Devlet Hava Meydanları İşletmesine... THY 'ye ışıkları yak, OnurAir inerken kapat gibi bir uygulama olması mümkün değildir...


    Of be dostum,tr de hangi iş standartlara ve kurallara göre yürütülmüş?

    Benim babam geçen sene ankarada hava alanında çalıştı,yeni bir terminal yapıldı turistler için.Yaz aylarında epey turist ağırlayacak çünkü orası,babam elektrik mühendisidir ve oranın müdürü olarak yaptı bu görevi.Ve eğer o olmasaydı bir sürü hata yapılacaktı orada.En basitinden yangın çıktığı zaman zehir veren türden kabloalr kullanmışlar.Bir yangın çıksa tüm turitstler zehirden ölebilir bile.Ve ayrıca hava yolu şirketleri hava alanlarına vergi öderler.Yani devlet hava meydanlarına.Ve istedikleri gibide pisti ayarlayabiliyorlar.Ki bu ışık olayıda doğrudur yalan değil.Babam devlet hava meydanlarıyla bizzat görüştü ve dedemde bana aynı olayı anlatmıştı hurafe bir şey anlatmıyoruz burada.




  • Benim dedemde babamda makina mühendisidir.İtü den mevzun hemde...


    Benim babam geçen sene ankarada hava alanında çalıştı,yeni bir terminal yapıldı turistler için.Yaz aylarında epey turist ağırlayacak çünkü orası,babam elektrik mühendisidir



    Baban necidir ? Ben pek anlayamadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Benim dedemde babamda makina mühendisidir.İtü den mevzun hemde...


    Benim babam geçen sene ankarada hava alanında çalıştı,yeni bir terminal yapıldı turistler için.Yaz aylarında epey turist ağırlayacak çünkü orası,babam elektrik mühendisidir



    Baban necidir ? Ben pek anlayamadım.

    Özür dilerim tam anlatamamışım,

    Dedem yüksek lisanslı makina mühendisi,50 senelik mühendis,i.t.ü den mevzun,hatta demirelden aldığı plaketi durur bizde....


    Babamda elektrik mühendisi ama yüksek lisansı yok dedem gibi,20 senelik oda i.t.ü den mevzun.Ama babamın yaptığı işler dedeminkine göre çok daha fazla,pek çok fabrika,su tesisi vs. yaptı bu güne kadar farklı şirketlerin çatısı altında...

    Ve son projesi geçen yazki antalya hava alanı projesiydi.Antalya hava alanı genişletildi ve bir tane daha terminal eklendi.İşte babamda bundan sorumluydu,ihaleyi çelebi-içtaş ortak olarak aldı,benim babam dediğim gibi çelebide elektrik müdürlüğü yapıyordu ve hava alanının elektrik sorumluluğuda ondaydı..,ve devlet hava meydanlarıylada görüşmüş babam,yani hurafe bir haber değil,duyduğumda bende şaşırdım zaten.+Olarak onur air antepli bir hava yolu şirketidir.Bizim ailemizide tanıyorlar bizde antepliyiz(orada her aile tanır birbirini),ama tabi hiç görüşmedik,babannem dedem felan bu şekilde söylüyor...




  • Mevzun değil Mezun

    Ne olursa olsun onur geliyor kapatın ışıkları diyemezler.Öyle bir durumda uçak inişi gerçekleştiremez.Denerse eğer yolcuların hayatını tehlikeye atmış olurlar.Eğer bilet alırken "İnerken ışıkları kapatcaz .Tasarruf yapıcaz.Ölebilirsiniz.Kabul ediyorsanız alın " diyorlarsa orası ayrı
  • boşuna cevap vermeyin, büyük ihtimalle kafa buluyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Mevzun değil Mezun

    Ne olursa olsun onur geliyor kapatın ışıkları diyemezler.Öyle bir durumda uçak inişi gerçekleştiremez.Denerse eğer yolcuların hayatını tehlikeye atmış olurlar.Eğer bilet alırken "İnerken ışıkları kapatcaz .Tasarruf yapıcaz.Ölebilirsiniz.Kabul ediyorsanız alın " diyorlarsa orası ayrı

    Kafa felan bulmuyorum delimisiniz nesiniz?18 trilyonluk iş bitirme belgesi var babamın elinde çıkarır onu koyarım görürsün gününü

    Ayrıca pier de sans sen ticaretin ne demek olduğunu bilmiyorsun sanırım.Ne hainlikler ne kurnazlıklar neler neler yaplıldı ama kağıtların vs. lerin üzerine yapılmadı.Ki sanırım hava alanındaki ışıklar kapanıyor,normal havalarda risk yok ama fırtına vs olduğunda tehlike altındasınız(gerçi o kadar tehlikeli bir durum yok ama)genede bir ihtimal işte...




  • Ticaret insan hayatını tehlikeye atmaz.Ne olursa olsun atmaz.Ayrıca onur air salak değil komple uçaktaki bütün biletleri 9 ar milyondan satsın.O uçağın sadece gidiş bedelini karşılayamaz.

    200 kişi desek ve her bilet 9 ytl desek bu yapar 1800 ytl. Sence uçağın masrafını karşılar mı?Ayrıca bileti ucuzlatmakla güvenlik ışıklarının ne alakası olabilir? Onur air o ışıklara faturamı ödüyor?Kirasını ödüyor.Alanın o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piêr Dé Sans -- 28 Mart 2006; 16:36:51 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Ticaret insan hayatını tehlikeye atmaz.Ne olursa olsun atmaz.Ayrıca onur air salak değil komple uçaktaki bütün biletleri 9 ar milyondan satsın.O uçağın sadece gidiş bedelini karşılayamaz.

    200 kişi desek ve her bilet 9 ytl desek bu yapar 1800 ytl. Sence uçağın masrafını karşılar mı?Ayrıca bileti ucuzlatmakla güvenlik ışıklarının ne alakası olabilir? Onur air o ışıklara faturamı ödüyor?Kirasını ödüyor.Alanın o kadar.

    Bak yorumum 9 ytl olayı için değil,tamamen farklıdır.Onur air genel olarak thy den %20 ucuz.İşte o ucuzluğun sebebi yukarıda anlattıklarım.Yoksa 9 ytl lik veya yukarıda anlattığın türde koltuk değiştirme vs. kampanyaları bu söylediğime dahil değil.

    Yani ben onur air in neden daha ucuz olduğunu anlattım sadece o kadar,ayrıca her havayolu firması hava alanına aylık veya yıllık bir para öder.Bu paranın içinde elektrik masraflarıda vardırki en yüklüsü budur.Eğer onur air gibi bunu kapatırsanız buda bilet fiyatlarına yansır.

    Ayrıca,ticaret para söz konusu oldumu insan hayatını daima tehlikeye atmışdır(örnekleri bolca mevcuttur).Ben burda sallama konuşmuyorum.




  • arkadaşlar boşyere heveslenmeyin çünkü şimdiden 200000 başvuru yapılmş
  • bizim arkadas trabzona gitti geldi bişey olmadı.onur air
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CubaLibre

    bizim arkadas trabzona gitti geldi bişey olmadı.onur air

    Çok komik bir olay değilmi,burada geyik yapmıyoruz...

    Ben onur airle gittiğiniz zaman bir şey olur demiyorum.Ama bir thy uçağına göre(eğer uçaklar eşit,tüm şartlar eşit ise %25 daha kaza yapma riski var onur airde(piste iniş sırasında).
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.