turkcellden sirketime verilen 8820 telefonlardan birini sirketim bana verdi fakat telefon 2 hafta kullanımdan sonra calısmadı , calıstıramadık ekran ısıgı yanıp sonuyor ama hıc bı menuye gıtmıyo yada ekrana bısey gelmıyordu .
27 temmuzda kvk ya gonderdım telefonu bugun aradıgımda cıhaz degısımı olacak fakat stoklarımızda yok dedıler , blackberry den beklıyeceklermıs
sımdı sormak ıstedıgım
-bu cıhaz yerıne daha ucuz farklı bı cıhaz ısteme sansım varmı ? -30 is gunu tamır suresı turkcellden gelen urunlerde de gecerlı mı ? amacım parayı almak degıl kullanabılecegım enazından kamerası olan bı telefon 8120 gıbı.
cevaplarınız icin tesekkurler.
Daha ucuz bir cihaz alma gibi şansınız normalde yok. Prosedür gereği aynı cihaz veya üretimi durduruldu ise daha üst bir modelle değişimi yapılır. 30 iş günü süresi bütün cihazlarda aynıdır. Fakat blackberry lere kvk farklı bir uygulamada bulunur. Normal cihazlarda 1 haftayı bulabilen arıza tespit süresi blackberrylerde 3 gün ile kısıtlıdır. Eğer bu süre içinde tamiri gerçekleşmiyorsa değişime sokuyorlar cihazı.
Cihaz değişiminde talep için kvk müşteri hizmetleriyle görüşüp derdinizi anlatabilir belki bir sözleşme veya anlaşma ile alt bir modeli alabilirsiniz. Özel isteklerde bu tür bir tolerans sağlarlar herhalde.
30 iş gününü geçtiyse mecburlar değiştirmeye yada para iadesine. Bence alt model yerine üst model talep et bu senin kanuni hakkın
üst model verıldıgınde satıcı farkını ısteyebılır bunu unutmayın.